September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
  2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry wil graag naar Frankrijk, dus heb me er maar eens in verdiept.
    Heb eerste gekeken via centerparcs,maar schrok me rot van de prijzen.
    Toen zag ik toevallig een topic hier op zp over vacancoleil dus ben daar eens gaan zoeken.

Hebben in Frankrijk echt een hele boel keus alleen vielen er voor ons al heel veel af omdat daar geen hond mocht.
    Die we nu hebben ziet er wel heel relaxt uit. Willen ook niet meer dan gewoon lekker een beetje wandelen, poedelen in het water en op ons gat zitten.

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ziet goed uit.
    ja is nu net 10min stil

Eva, okay ja dan is het even afwachten :D

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey! Ik ook hihihi
    Was in de tijd dat Gijs nog thuis woonde en ik vaak daar sliep. De badkamer was beneden en NO WAY dat ik na de seks opnieuw door de woonkamer ging langs Gijs'ouders haha. Die weten dan precies wat je gedaan hebt :D

Zoo ik lees zo nu en dan effe bij.. maar weinig tijd en energie over.

Door de drukte hier heb ik ook haast niks meegekregen van Haïti. Net dus maar even er voor gaan zitten bij het weekoverzicht van het nieuws.
    Poeh.. daar moest ik wel even flink van janken. Wat heftig, al die mensen, gezinnen, kindjes....

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moet zeggen dat ik het gebeuren in Haïti ook niet volg.

Ingeltje, had het van de week al gevraagd maar volgens mij geen reactie op gehad ( of overheen gelezen )
    Maar hoe gaat het met je solli's ?

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!

Hier alles goed. Ben gister naar Noorderslag geweest in Groningen. Dat was heel erg leuk. Veel leuke bands gezien en erg gezellig. Van te voren uit eten geweest met een club vrienden, was ook erg leuk en gezellig.
    Wel best wat bier gedronken over de loop van de avond dus we zijn vandaag aardig brak. Bleven bij mijn zwager slapen in Groningen. Niet echt een lekker bed en mijn zwager moest vroeg op dus waren niet bepaald uitgerust vanmorgen. Isis opgehaald bij mijn ouders, die ging direct op bed toen we thuis waren, en wij dus ook. Lekker nog twee uur geslapen vanmiddag ;).
    Heb niet bijgelezen en duik zo m'n bedje in. Moet eigenlijk nog rapporten schrijven maar dat gaat hem echt niet worden vandaag. Veel te veel watten in mijn hoofd....

Ik hoop dat alles goed is met jullie!

Liefs
    Azeb

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuke avond gehad dus ! Truste

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik word nog teruggebeld over het laatste gesprek bij de belastingdienst. Als het goed is, mag ik op 1 of 2 feb beginnen.
    De rest allemaal afwijzingen.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ons lieve mannetje ligt ook alweer een tijdje op bed. We gaan morgen toch de ha bellen want ik maak me nu een beetje zorgen. Twee behoorlijke derrieluiers vandaag, bijna niks geplast, compleet lusteloos :( En buiten 2 rijstwafeltjes en een halve kiwi vanmiddag ook niks meer gegeten dus toch maar een flesje gegeven. Ongeveer 140cc gedronken. Hij heeft eerlijk waar de hele middag (vanaf 15.30 wakker) alleen maar bij ons op de schoot gelegen. Was nog te slap om zijn hoofdje rechtop te houden :( Gelukkig net voordat hij naar bed ging toch nog even gelachen en gebrabbeld maar dit zijn we echt niet gewend van onze energieke Kyano. Hopelijk gaat het virus gauw weg.

Kaatje rare mensen die hun kind zo noemen. Zo is er bij ons in het dorp een jongen en die heet Puck. Vind ik persoonlijk ook helemaal geen mooie naam.
    Vervelend die haaruitval en puistjes :(

Missy oei balen zo’n chaggo dagje. Hopelijk is hij morgen weer vrolijk!
    Ik ben ooit een keer bij de fysio voor mijn nek geweest maar daar hoefde ik niks bijzonders mee te nemen . Ik moest wel altijd mijn trui en evt hempje uit doen dus zorg voor een nette bh :D. En een handdoek geloof ik meenemen.

Eva grappige Aimar :D

Hummelke hmm lekker eten hebben jullie gehad. En hopelijk kom je woensdag met goed nieuws!

Vakantie zijn wij eigenlijk nog helemaal niet over uit. Maar aangezien dat we toch niet in het hoogseizoen gaan, boeken we denk ik op het laatste moment. Waar we dan zin in hebben.

Azeb hi hi vermoeiend avondje dus maar wel gezellig. Wij weten tegenwoordig niet meer wat echt stappen is ;)

Zo ik sluit af en ga even lekker knuffelen met hubbie. Morgen werken ipv woensdag. Ik vind het wel moeilijk nu Kyano ziek is, maar gelukkig is hij bij papa en dat voelt wel fijn.
    Welterusten!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingeltje, oke, die afwijzingen zijn balen :( maar in princiepe ben je dus zo goed als zeker van die baan bij de belasting?

Wupje, dat niet plassen en lusteloos klinkt idd niet goed. Heeft hij vorige week zijn bmr prik gehad? want daar kan hij ook ziek van worden he.
    maar idd als je het niet vertrouwd de HA bellen
    Puck vind ik op zich niet zo raar maar dat is denk omdat ik iemand ken die zo heet en ik ken wel raardere namen haha maar Mus is idd helemaal raar

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off en nog even boven tv kijken.
    truste

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Net een mail gestuurd naar een school voor kraamopleiding ben benieuwd wat ze terug sturen ;).
    Hopelijk heeft dat meer s6 :p

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik doe bijna alles met de auto en til haar dus alleen van en naar de auto en als ik ga wandelen/winkelen doe ik haar altijd in de wagen. Ik kan haar al vanaf een maand of 8-9 niet langer dan 5 minuten tillen daar is ze echt te zwaar voor (13 kilo is ze ofzo nu denk ik).
    Dus buggy zal mij niet erg helpen, want dan moet ik haar in en uit de buggy tillen en dat is dus niet veel anders dan ik nu doe.
    In huis til ik haar uit en in bed en kinderstoel en van iets af als ze op de stoel klimt ofzo en er niet afgaat als ik het 3x gezegd heb. In principe doet ze de rest zelf.

Maar goed, na een heel weekend waarin anderen met haar mochten zeulen ben ik van mijn pijn af. Fijn! Gewoon rust geven dat werkt het beste.

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ben natuurlijk spuit 11 maar ik wil toch even tegen Kaatje zeggen dat ik het helemaal snap dat je er doorheen zit/zat? en dat je die UWV muts wel haar nek kon omdraaien. Wat een onwijs domme doos zeg. Ik denk dat ik direct was weggelopen.
    Tjongejonge wat een ontzettend onprofessionele manier van voorbereiden (oftewel: NIET voorbereiden).

Zal ik van de week ff bakkie komen doen?

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ooooooh dat vind ik wel leuk! Zou ook leuk bij Raven passen... of ben ik nou raar? :p

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou ik ben dus terug. :D

Supergezellig weekend gehad met de hele familie van J. Was als elk jaar erg lachen.
    Helaas ben ik vrijdagochtend wel ziek uit bed gekomen... koorts en overal pijn. Dat heeft tot vanmorgen geduurd toen ging het eindelijk beter. Geen idee wat het was. Had ook mega keelpijn en oorpijn erbij en hoofdpijn van de koorts en ik ben 2x om 20 uur naar bed gegaan omdat heel mijn lijf zei: SLAPEN!
    En 2x het klokje rond geslapen, veel op de bank gehangen etc.
    Maar omdat het zo gezellig was had ik wel afleiding.

Raven vond het ook heel erg leuk, er waren nog 2 kindjes van bijna 3 jaar en 10 maanden. Ze heeft zich super vermaakt. Het huis (boerderij verbouwd) was enorm groot en ze heeft het hele weekend lekker kunnen oefenen met lopen in de lange gangen.
    Ze loopt nu dus ein-de-lijk goed en de knietjes-loop doet ze nog maar heel af en toe. Ze heeft er heel veel plezier in en begint ook meteen te rennen etc. Ook heeft ze al achter een speelgoedbuggy gelopen zonder om te vallen dus dat kan ze ook meteen. Erg lief om te zien!

Verder hebben we eindelijk kunnen sleeën want we waren in Den Ham (vlak bij Ommen) en daar lag nog wat papperige sneeuw. Hier is alles nu weg hoor.
    Raven vond het sleeën ook geweldig en J. heeft echt met haar op de slee (in de badring) en ander nichtje van 3 op de slee rondjes geraced. Beide meiden gilden van het lachen tot de slee omkiepte en ze allebei met hun gezichtjes plat in de sneeuw belanden... maar ook dat waren ze na een paar minuutjes weer vergeten (ik lag blauw van het lachen van achter het raam, erg he?)

Nu weer thuis. Morgen komt de tegelman om de badkamertegels af te voegen en wandje terug te plaatsen en dan kunnen we hopelijk woensdag weer douchen. Erg man, al 1,5 week geen douche, we waren heel blij dat we dit weekend lekker konden douchen in de boerderij!

Dames: bedankt voor de goeie zorgen op FV! :D

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hee meiden

Harde buiken zijn gelukkig weer afgezakt. Wij zijn gisteren lekker met de meiden naar ballorig geweest. Was leuk! Op een gegeven moment was Anna zo moe, die viel over een plastic mat, bleef liggen en viel in slaap. Toen zijn we maar lekker naar huis gegaan.
    Gisteravond lekker bij de griek gegeten met vrienden.

Vandaag moeten we nog eens met Anna bloedprikken (gelukkig kan het dmv een vingerprikje) want ze had te weinig bloedlichaampjes zei de kinderarts. Moet meteen een afspraak bij de kno arts maken voor het knippen van beide meiden hun neusamandelen.
    Vrijdag belt de kinderarts terug met de uitslag van Anna's bloed.

En ik moet vandaag naar de bedrijfsarts. Heeft lang geduurd. Morgen zit ik alweer 6 weken thuis. Ik heb regelmatig dat ik niet meer kan lopen van de pijn in mn schaambeen. Ben benieuwd wat ze ervan gaat zeggen.

Vrijdag aanstaande de groeiecho. Ben wel benieuwd wat hij nu weegt! Met de pretecho wilde ze hem niet meten. Keek ze op een lijstje wat hij nu ongeveer weegt. Tja dat kon ik zelf ookwel nazoeken.

Verder stroom ik hier maar weer in!

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen! Hier een goede nacht gehad. Aimar werd om 6:20 wakker en heeft toen nog heerlijk liggen dutten en kroelen bij mij in bed tot 7:00. Daarna ontbijten....toen stak meneer zijn broodje te ver in zijn keel met als gevolg dat het hele broodje incl. melk weer naar buiten kwam....dus hier al een schoonmaak gehouden en zijn setje kleding vervangen...

Ik ben er vandoor! Pas vanavond laat thuis ivm vergadering. Fijne dag!

19. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Yule: fijn dat het weekend toch geslaagd was ondanks dat je je niet lekker voelde.

@FunnyMe: gelukkig zijn de harde buiken minder. Succes bij de bedrijfsarts en knuf voor Anna als er bloed geprikt moet worden.

@Eva: hmmm, dat is minder. Ik denk dat Aimar het de volgde keer niet meer doet, haha.

Hier ook een goede nacht gehad. Ik ga Q zo uit bed plukken want hij gaat even 2 uurtjes bij opa en oma spelen want ik moet even weg. Tot later!

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen,
    Yule topweekend en ze loopt wat fijn dat je pijn weg is.

Funny, anna bloedprikken succes.

Eva, aimar eten al eruit, ach je huis is weer schoon.

Inge jaja bijna je 20weken echo.

Kaatje, hoe gaat nu met jou?

Hier net wakker lig lekker op bed te reageren. Kyani is ook wakker die is hele verhalen aan het vertellen door debabyfoon.

Wat ik mij afvraag he hebben jullie die muziek mobieltjes boven bed hangen? Of ben ik nog de enigste. Kyani vind hem nog steeds reuze intressant dus hier hangt hij dus nog gewoon.

Deel Deze Pagina