Ik heb een keer bij mijn oude werk dit kookstelletje meegenomen omdat het al jaren in een magazijn lag en niemand er mee speelde (dief!). Ik had het vroeger ook. Ik kwam het toevallig gisteren ook weer tegen op zolder en als alles hier weer op orde is zet ik het ook beneden neer. Supergaaf speelgoed!
Dat brengt me op een vraag.. Kan een kookstelletje wel voor een jongen? Mike speelt bij anderen namelijk altijd met het keukentje, maar A vind t raar dit te kopen voor een jongen.
Pfff... leeft hij nog in de middeleeuwen ofzo!? Toen ik de laatste keer keek, was Julian nog een jongetje en hij krijgt het ook! (ik ken het kromme denken in rolpatronen trouwens wel hoor, Gijs is bang dat als hij te veel met Julian knuffelt en kust dat ie homo wordt Jaaaa schat... natúúrlijk .. zucht) Gelukkig knuffelt ie Julian alsnog helemaal plat... hihi. Kan je toch niet laten bij zo'n boefje. Hij zegt nu ook 'boefje' na en wijst dan met vingertje op zichzelf
Tja.. ik moet heeel eerlijk zeggen dat ik ook wel even dacht van huh, maar een keukentje vind ik meer voor een meisje.. Maargoed, ik kan dat makkelijker relativeren zo van alsof Mike er slechter van word nu met zulke dingen te spelen hij zal ook vast wel de poppen ontdekken bij vrienden van ons met dochters en daar ook mee spelen (owjee hou me hart al vast voor A zijn reactie whahaha!). Dan ga ik es op MP zoeken voor een leuk setje voor thuis.
Hubbie is net terug van de ha en het was idd een flinke buikgriep. De ha vermoedt dat hij over het ergste heen is maar het kan nog wel tot woensdag duren. Goed letten op drinken en qua eten niet dwingen maar dat deden we ook niet. Flesje geven voor het slapen gaan was helemaal niet erg. Dus totdat hij weer beter is gaan we gewoon lekker knuffelen ! Ingeltje ha ha dat vind ik een leuke gedachte van Gijs! Niet teveel knuffelen met zijn zoon anders wordt hij homo . hoef je in elk geval niet bang te zijn dat hij hem roze kleren aan zal doen Missy ja hè ze hebben eigenlijk maar zo kort in het stoeltje voorop gezeten Ik geniet daar ook echt van en als hij er eenmaal in zit gaat het ook nog goed qua ruimte het is alleen dat tillen dat zo zwaar is. Fijn dat het redelijk goed gaat met je rug.
Zit er bij jou ook zo'n stoere "ping" op als je aan de klok draait. En kun jij ook het "vuur" aanzetten. Kan me nog herinneren dat ik dat als kind het meest bijzondere vond. Dan werd het kookplaatje rood. Het is, zag ik zaterdag, van Fisher Price.
Wat is dat nou voor onzin. Vriendje van Sara heeft een hele keuken in de woonkamer staan. Meisjes spelen toch ook met blokken en ze schopt ook weleens tegen een bal. Wat een achterhaalde gedachte. Spelen is ter ontwikkeling, dus altijd goed.
@Wupje, buikgriep.. Arme Kyano.. Gelukkig lijkt t ergste voorbij, zie je wel dat flesje niet erg is. Ja dat erin tillen is enorm zwaar, maarja zo vaak fiets ik niet met hem in dit weer. En als we fietsen, gaan we vaak samen dus kan A hem erin tillen. @Jannes, die kan ik me ook nog herinneren al ben ik van een latere generatie. Vond hem ook altijd errrrug leuk om mee te spelen. Ik ga zo de bus pakken naar huis en denk niet dat ik vanavond online ben. Nog wat te doen in huis en erna lekker film kijken.
Zo mijn avondeten staat in de oven, nu nog 45 minuutjes wachten Missy, wij gaan ook voor een keukentje voor Levi kijken. Hij vermaakt zich nu bij mijn schoonmoeder kostelijk met een plastic thee serviesje dus die keuken is dan helemaal leuk
Tjongejongejonge Jongens die niet met keukentjes mogen spelen (laat staan poppen). En papa's die niet teveel willen knuffen anders wordt zoonlief homo Uhm, deze papa's koken toch hopelijk ook gewoon thuis? En de meeste chefkoks zijn man! En van dat knuffelen is denk ik een flauwe grap? Anders hoop ik niet dat Julian homosexueel blijkt te zijn, want dan ligt het natuurlijk daaraan Mocht Jill lesbisch zijn, dan hoop ik alleen maar dat ze heel gelukkig wordt! En ik dacht ik als fossiel van de lijst de ouderwetse gedachten had whahaha! <gaat weer terug naar haar pompoenrisotto, thanks Yule >
hahaha ik sluit me bij Freesia aan Lekker klinkt dat pompoenrisotto, recept?? Hier eten we lasagne. Straks lekker ff naar buiten geweest met z'n allen, heerlijk 45 minuten wezen wandelen. Goed voor ons allemaal. @Missy, ja Femke is gelukkig wel vrolijk. Is wel sneller mopperig dan anders hoor.
Nou daar zou ik me nou echt niet druk om maken! De meiden spelen ook met autootjes. En als deze baby straks met hun poppen enzo wil spelen vind ik dat best!
Ik ben even helemaal in shock. Mijn oom (72) heeft COPD. Hij ligt sinds woe in het zh en zou morgen naar huis mogen. Hij had een rare bal op zn rug en in het zh wisten ze niet wat dat kon zijn. Vanmiddag had hij ineens een bloeddruk van 200/?? en begon hij te gorgelen. Hij zei dat hij niet meer wilde. Een paar minuten later is hij overleden. Ik vind het zo bizar! We zouden eigenlijk afgelopen zaterdag op bezoek gaan maar zijn niet geweest (hadden niet zo'n zin) heb ik nu wel spijt van! Maar goed daar is nu niets meer aan te doen. Ik ben wel heel blij dat hem een heleboel lijden bespaard is gebleven.
@Missy: Quinten mag zelf weten met welk speelgoed hij speelt. Zo liep hij laatst bij vrienden de hele middag rond met een roze buggy met een baby-pop er in. Prima toch?
Tuurlijk, waarom niet. Ik speelde vroeger eigenlijk nooit met barbie's, poppen ect. Altijd met Lego, auto's, boompje klimmen, oorlogje spelen ect.. Misschien dat ik daarom niet zo vrouwelijk ben ?
Queen, kan het zijn dat het wachtwoord van Kyani haar site niet meer klopt ? Het wachtwoord wat op de september hyves staat klopt er iig niet op
Hey meiden !!!!!!!!!! BABYNIEUWS FROM HERE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met grote trots laat ik jullie weten dat ik vandaag voor de 5de keer grote zus ben geworden !! /verdere info volgt nog , eerst ff eten