Funnyme gecondoleerd meid! Net voor het eten stortte Femke volledig in, kon alleen nog maar huilen en bij mij hangen. Wilde ook niet eten, terwijl ze normaal in no time haar bordje lasagne op heeft. Ook een boterham weigerde ze. Gelukkig wilde ze wel een beetje drinken, en heeft ze net wat warme melk uit de fles gedronken en een paar hapjes fruithap. Ze viel bij mij op de arm bijna in slaap, nou dat kennen we helemaal niet van haar. Dus ons dametje ligt heerlijk te slapen (nou ja, heerlijk...ze moet elke tien minuten hoesten, dus huilen....) gelukkig lukt het tnt dat ze zelf weer doorslaapt. Ben benieuwd wat voor nacht dit gaat worden...
Tweety, jammer van die cursus, ben benieuwd hoe ze reageert op die mail. Kaatje, fijn goed geslapen. IrisB, goed dat je toch bent gegaan, mannen zijn vaak wat voorzichtiger he! Jannes, leuke foto's. Mijn ouders hebben ook veel bewaard, waar de kleinkinderen nu mee spelen! Geweldig leuk voor je collega, dat die kindjes zo snel komen. Las idd iets over versnelde toelating... Wupje, spannend die sollicitaties van D. Fijn dat alles verder oke was met Kyano, hoop dat hij snel weer beter is. Queen, hier niks boven of in bed. Bed is om te slapen en Ilse is nogal snel afgeleid... Tillen: hier geen last van met mijn lichtgewicht hihi, heeft ook voordelen dus! Funny, gecondoleerd. Miracle, gefeliciteerd! Hier drukke werkdag gehad. Mannetje heeft halverwege de dag Ilse opgehaald van kdv, had 39 graden koorts. Vanmiddag heeft ze weer zo'n 4 uur geslapen. Toen ze uit bed kwam had geen energie en 39.7 dus zetpil en toen ging het. Morgen heb ik dus maar vrij genomen, woensdag is sowieso een vrije dag. Hoop dat ze snel opknapt. Ik zelf wil het een beetje aankijken. Die kleintjes hebben nu eenmaal snel hoge koorts. Mannetje wil graag een oorzaak vinden en vraagt dan of ik morgen naar HA wil gaan. Zelf vind ik dat niet echt nodig. Hij denkt nu dat ooronsteking weer terug is...Maar ja dat heeft ze 1 keer gehad, dus is toch niet meteen zo dat bij iedere keer koorts in combinatie met verkoudheid het ooronsteking is denk ik dan. Ala we kijken het wel aan morgen. Pff wel moe, dus vroeg naar bed vanavond.
Miracle, gefeliciteerd !! ben benieuwd naar de rest van de info Meiden, schrik straks niet op het andere forum. Heb een beetje gerommeld.
zwaai zwaai heb bijna 20 pagina's door te spitten dus daar begin ik niet aan hier gaat het zijn gangetje beetje stil zonder hond maar komt goed. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey meiden!! Kaatje, ik was ook zo'n meisje wat het liefst aan het boompje klimmen, bouwen, ravotten was. Ook verstoppertje was altijd favoriet (met de hele buurt) en we hadden een enorme verkleedkist. Barbies enzo hebben mij nooit geboeid. Ik ben nog steeds meer een 'jongensmeisje' Ik vind je forum mooi geworden trouwens! Jongens/meisjesspeelgoed.... Natuurlijk maakt het mij helemaaaaal niet uit waar Isis mee speelt. Ik vind het eerlijk gezegd zelfs leuker als ze met auto's, blokken en lego speelt dan met poppen, omdat ik zelf ook meer een stoer meisje was dus (zie hierboven). Maar ze mag het helemaal zelf weten! Verder alles goed hier. Isis heeft een erg onrustige nacht gehad, zo'n beetje elk uur wakker geweest. Pfff... Dan duurt de nacht lang hoor.... Ze is erg verkouden, zal daar dus wel door komen. Vanavond Luuf gesmeerd en neusspray, hopelijk helpt het. Ik heb vandaag een erg gezellige dag gehad op school. De kinderen waren heel gezellig, hebben lekker gewerkt en we hebben samen lol gehad. Heerlijk! Dat maakt me erg tevreden met mijn werk, leuk is dat. Iemand zonet De Wereld Draait Door gezien? Hilarisch, Matthijs ging dansen met Timor van SYTYCD van vorig jaar. Oke, ik ben weg! Groetjes Azeb
Azeb, ja ik het ook gezien, lachen he! @Miracle, van harte! @Hummelke, Ilse dus ook nog steeds ziek. Vind het ook altijd moeilijk om te bepalen wanneer we naar de huisarts gaan. Op zich gaan wij meestal wel vrij laat, tja dat heb je met twee "plegen" he Wij gaan zo lekker naar bed, Femke huilt zo'n beetje elk kwartier wel even...arm schaap. Welterusten allemaal
Tnxs voor de Feli's !! Wat ik tot nu toe weet is dat hij geboren is om 16.31u hij weegt 3220gr en zijn lengte is onbekend. Zijn apgarscore is 10/10 en het is een heerlijk mannetje. Hij heeft ook al 3x lekker aan de borst gelegen bij mams en is heel tevreden. Hij heet Loek !
@miracle: gefeliciteerd meid! Leuk zeg, babynieuws! @funnyme: jeetje wat een raar en snel verhaal met je oom. Gecondoleerd... Jongens en speelgoed: de gedachte dat je homo zou worden van knuffelen of van speelgoed vind ik zo belachelijk dat ik er niet eens inhoudelijk op ga reageren. Laten we zeggen dat ik ontzettend blij ben dat J. kan koken en het volkomen normaal vind om iets in het huis te doen en in de verpleging zit. En als Raven lesbisch zou zijn (of een toekomstige zoon homo) dan zouden wij dat ook volkomen prima vinden en vooral hopen dat ze (hij) gelukkig is. FV: please allemaal weer even klikken op mijn barn!!!! Thx! Ik heb met eitjes gestrooid (geen kluseieren maar gouden en zwarte enzo)
Loek doet het goed dus. Is hij nu uiteindelijk nog met een keizersnede geboren of niet ? Daar was toch sprake van ? Morgen gelijk kijken zeker?
Meiden ik ga de hond uitlaten en dan richting mijn bedje. Morgenochtend ga ik even naar mijn werk ( met Ferry en Levi ) Moet van de arbo mijn gezicht laten zien, en hebben hondenvoer nodig. Dan ook gelijk maar even mijn vakantie doorgeven zodat we kunnen boeken
Ik ben vóór met elke maand preventief testen! Dit verhaal ken ik dus al langer en wil niet dat je mssn nogmaals een mk krijg van zoiets
@miracle ik heb het helemaal gemist van angel dat ie weer ziek is balen eis sterkte. gefelciteerd met je broertje loek. @funny gecondoleerd. cursus ik ben ook heel benieuwd wat de reactie is en wannee we weten dat de mail gelezen is want we hebben een lees bevestiging gekregen maar tot nu toe geen reactie. ik ben ook benieuwd of ze het geld terug gat geven of iig een deel. en daarna maar kijken hoe de dan deze cursus kunnen gaan doen. misschien toch maar een weekje vakantie boeken in limburg en 5 dagen achterelkaar de cursus doen. vond hubbie niet erg dan was ik iig de avonden thuis. heen en weer rijden naar beek is een drama vrees ik.
Nee geen keizersnede , is uiteindelijk zelf helemaal gelukt. Hij huilde al terwijl zijn hoofd er nog net wel/niet uit was