September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Zo, dat is ook weer twee weken geleden dat ik nog eens wat gepost heb. Heeft iemand me gemist? Haha. Denk het niet :p

Heb dus géén twee weken lang World of Warcraft gespeeld en daarom niet hier geweest, maar ben erg druk geweest met vanalles en nog wat. Bezoekjes aan het AMC met een geblokkeerde ontwrichte kaak, familiebezoekjes, ...

Je hebt er maandenlang naar uitgekeken (not), maar eindelijk daar was ie dan... de eerste werkdag :cry: Had een mooi welkomstkunstwerk op m'n bureautje staan. M'n bureau dat trouwens nu netjes in een hoek staat, dus dat is al veel waard. Ik wacht nu op de persoon met de sleutel van de kast, zodat ik m'n doos met spulletjes weer kan opvissen. Vandaag zal vooral ff kijken worden: hoe staat het met het werk, hoeveel miljoen mailtjes moet ik deleten, ...

Met Ewout is alles goed. Hij is een vrolijk brabbelend kereltje (dat ik nu 3 dagen per week moet missen :( ). Heeft alleen nog steeds "moeilijke" avonden, maar dat gecluster hoort er voor mij gewoon bij. Gisteren had ie het extra erg, maar ik voelde me ook niet zo geweldig ivm vandaag, dus denk dat ie dat wel aanvoelde.

Hij is nu bij papa, wat ik wel fijn vind, want zo moest ik hem op m'n eerste werkdag niet ergens heen brengen. Hoop dat het straks allemaal lukt met kolven (zaterdag nog een elektrische kolf gehaald. leek met toch makkelijker) en tegen kwart voor 4 vertrek ik naar huis om hem live te voeden. Op die manier moet hij maar 2 keer gekolfde melk drinken (nu ja, tenzij hij meer wil).

Hoop dat alles goed is met iedereen. Was nu beetje ego bericht, maar twee weken bijlezen en reageren op kantoor is niet handig :) Hoop dat ik het vanaf nu weer wat meer kan bijhouden.

Fijne dag allemaal! :D

2. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    Uitkoken! tot wanneer koken jullie uit. mijn vriendin zegt dat je vanaf 3 maanden gwoon de fles in vaatwasser kan zetten. dat is beter zodat je niet alle bacterieen meer verwijderd daar worden ze sterk van.

Giovanni is nu 3 maanden

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Roshi.. klinkt idd als koemelkallergie, maar zou ook zomaar gewoon speenweigering kunnen zijn hoor.
    Zou het even aankijken of anders HA bellen en uitleggen.
    En met KV kunnen ze zeker wel koemelkallergie hebben, daar is weer speciale voeding voor.
    Vriendin van me haar 2 dochters hadden 't... Alleen die huilden de hele dag door, wilde niet slapen en kregen eczeem enzo.
    Dus misschien is Jenna gewoon wat verkouden en moet ze door der mondje ademen en als ze de fles krijgt lukt dat niet..

En laat je bij t CB niks wijsmaken wat je zelf niet gelooft hoor..
    Bij ons zeiden ze steeds over t huilen en weinig slapen van Mike dat t gebrek aan rust en regelmaat was.
    En dat we hem dan gerust 40 min moesten laten huilen..
    Terwijl hij dus gewoon huilde vd pijn van het opkomend maagzuur!
    Ik ga er ook zeker een melding van maken als we weer moeten.

@Kaatje, wat naar van je vader zeg.. :( Hopelijk slaat de Diclofinac snel aan, ken t geneesmiddel zelf ook.

En gelukkig dat t goed gegaan is met je Smoeder.. Ik heb er zelf ook véél meer moeite mee dan met me eigen moeder.
    Raar eigenlijk he dat alle vrouwen daar wel zo over denken.
    Maar mijn moeder luistert gewoon naar onze methodes en doet ze dan ook.
    En mijn Smoeder heeft overal commentaar op en zegt steeds, ach ik deed t altijd zo met 3 kinderen.. Dus kan ik t ookwel zo bij Mike doen.
    En om nou elke x weer die discussie aan te gaan... Dus vraag altijd eerst me moeder om op te passen.
    Die gaat straks als ik werk heb ook standaard 1 dag oppassen..

En Mike past hier allang niet meer in maat50.. :(
    Heb nog een paar pakjes vd Prenatal die zachte in maatje 56 en die heeft hij nu vaak aan. Zo is het toch nog wat gebruikt. ;)

@Elise, welk merk 123 speen heb je? Want op site van bijv Difrax staat filmpje met uitleg.
    Wij geven Mike nu Nutrilon A.R. met 1 tot 2 schepjes Nutriton erbij..
    Met 123 speen ging het te snel, met Difrax Small te langzaam.
    Maar.. met Avent speen 3 gaat t prima! 20 tot 23 minuten.
    Hoeveel krijgt Gio per fles? Want wij mochten van CB pas over naar 180/6scheppen als Mike echt doorsliep en dus niet meer kwam voor 6e fles.
    En één enkele x over die 1000 heen is niet erg. Maar elke x lijkt me niet goed, maar als Gio bij elke fles wat laat staan is t ook prima volgens mij.

@Steen, raar he als ze dan opeens krijsend wakker worden. Hier was t een combinatie vd Reflux, maar ook sprongetje waardoor hij opeens mama kwijt was zeg maar..
    Hopelijk is t gauw over bij Femke en heeft ze gewoon wat last van 't weer. ;)

@Krisstel, oei dan schrik je zeg.. Wat een pittige tante is Britt dan als ze al kan omdraaien! :D
    Wij hebben op ons matrasje een Aerosleep liggen.. Daar kunnen ze wel op doorademen.
    Vonden wij zelf gewoon een fijne gedachte mocht Mike zich omdraaien in de nacht.
    Op MP staan ze geloof ik ook..

@Tweety, wat een heerlijke foto van Robin! :D
    Wat voor emmers gebruiken jullie allemaal dan?
    En dat niet meer slapen na de nachtfles deed Mike ook.. Wij hebben echt volgehouden hem toch iedere x meteen na die fles in bed te leggen.
    En dan maar even huilend in slaap komen..
    Kan me voorstellen dat jij dit niet doet vanwege Rene.. Maargoed als die ook wakker word, neem je die anders mee je bed in?
    Werkte bij ons na 2/3 dagen wel.. Toen sliep hij opeens door hahaha!

@Dreames, had Demi geen liefdesverdriet omdat Gio wegging? ;)

@Eva, dat shirtje heb ik hier ook liggen voor Mike in mt 62. :D Ze hebben ook, I want attention en I look like my dad..

@Funnyme, ook de domoseat?

@Freesia, hahaha.. dat lijkt me inderdaad een grappig gezicht die familie.
    Ik vind 2talig opvoeden wel erg goed trouwens.. Familie van een vriend is ook 2talig. Zij komt uit Wales en hij uit Nederland.
    En hun 3 kinderen spreken zowel NL als Engels..

En dat slikken van maagzuur heeft Mike ook.. Misschien toch bij Jill voeding indikken?
    Kan echt hoop schelen en dan heeft ze er zelf ook niet zo'n last van. Want maagzuur brand wel de slokdarm weg he..

@Jale, dat vroeg ik me ookal af.. Ik begin echt pas bij 4 tot 4,5 maand. En dan waarschijnlijk eerst groente vanwege zijn Reflux. Fruit is te zuur..

Hier een goede nacht gehad!
    Om 18.30 kwam hij al voor ze fles, gewoon gegeven want honger is honger..
    Maar toen die hem leeg had (150/5 scheppen) bleef hij maar huilen en zuigen op ze handjes..
    Uiteindelijk is hij wel om 20.30 uur in slaap gevallen.
    Maar we hebben toch besloten ze flessen op te hogen naar 180/6 scheppen.
    En nu laat hij 10 tot 15cc staan maar is na ze fles wel voldaan en aan het lachen.
    En valt ook sneller in slaap..
    Hij heeft van 07.45 tot 09.00 uur geslapen en werd toen wakker van een poepluier..
    En nu ligt hij weer net te slapen, dus ben benieuwd! :D
    Voel me in iedergeval een stuk beter nu we weten wat hem mankeert en hoe we hem kunnen helpen!
    Zometeen komt me mams een bakkie doen en vanmiddag is me kerel alweer thuis en fiets ik even gauw naar het winkelcentrum om pakketje op te halen.
    Had een skipakje besteld via MP voor lekker aan te trekken in de draagzak.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Hier een fijne nacht gehad maar wel een lange avond :( . Kyano heeft veel gehuild gisteravond en we konden hem pas om 11.30 uur in zijn bedje leggen. Toen heeft hij gelukkig wel tot half 7 geslapen.
    Vreemd ik werd vannacht om 2.30 uur helemaal bezweet wakker...volgens mij eng gedroomd alleen weet ik het niet meer :rolleyes:

@ Tweety leuke foto's! Hopenlijk krijg je nog wat rust vandaag
    @ Eva doordat kyano gisteravond zo van streek was hebben we de fles nog niet uitgeprobeerd. Straks ga ik het uitproberen.
    @ Funny me ha ha leuk hoor zo'n fruithapje! :)
    @ Azeb hè ook al zo'n huilavond :(
    @ Irisb succes vandaag op het werk!

Ga effe snel de herhaling van GTST kijken

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Elise1: Het is inderdaad even zoeken naar de juiste speen wanneer je dikkere voeding geeft. Aimar heeft ook een tijdje dikkere voeding gehad en ik kon geen goede speen vinden! Uiteindelijk heb ik zelf het gaatje van een nr 1 speen iets groter gemaakt. Hij deed dan wel lang over de fles maar dronk wel rustig.

Tweetalig: wij zijn van plan om Aimar 2talig op te voeden: Nederlands en Spaans. Ik hoop dat het gaat lukken. Wij hebben 2 bevriende gezinnen waarvan papa spaanstalig is. In het ene gezin kunnen de kinderen het Spaans een beetje begrijpen en in het andere gezinnen spreken de kids het ook volledig. Ik hoop dat dat laatste ons lukt! Maarja die verantwoordelijkheid ligt natuurlijk bij papa! We hebben ook al redelijk veel spaanse voorleesboekjes :D

Aimar is trouwens verkouden aan het worden. Hij nieste vanmorgen wel 5 keer achter elkaar! Ik wilde gaan wandelen vanmiddag, dat is toch juist gezond nu?

Ik heb al heel lang niks meer vernomen van Dniise. Iemand anders wel???

@ Missy: ja leuke shirts hè? ik heb 'm gekocht omdat 'ie nu in de aanbieding was...Altijd leuk!

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, mij is toen vertelt op het CB dat als je kleintje verkouden is je beter even binnen kan blijven.
    Maargoed, ik vind het onzin.. Want verkouden is hij dan tochal. En hij kan t ook binnen van ons krijgen, dus ik zou hem gewoon warm aankleden en lekker stukje wandelen hoor.
    Je kan om t wat sneller te laten overgaan lekker Luuf op ze borstje en ruggetje smeren 2 x per dag.
    En eventueel als zijn neusje verstopt zit, neusdruppels halen.
    Werkte hier erg goed, Mike was binnen 3 dagen overal vanaf.

7. hoi,
    heb niet terug gelezen want waren 20 pagina's

hier alles goed hoor.
    julia heeft een zwaar weekend gehad, of wij net hoe je het bekijkt.
    veel huilen en wilde alleen maar op schoot en dan was het nog niet altijd goed.
    ze huilt de laatste dagen ook vaak onder het voeden, dan drinkt ze 5 minuten en dan is ze ontroostbaar. uiteindelijk houdt ze op en drinkt dna verder, iemand een idee wat het kan zijn?

haak vanaf hier weer in.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Begint goed... Net telefoon van man dat Ewout afgekolfde melk van gisteren niet lust. Allebei de flesjes :( Hopelijk wil hij wel wat ik vanochtend heb gekolfd, anders moet ik zo op de fiets springen om mijn 10u kolfoogst te gaan brengen. Pfff. :(

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Eva ik lees net je verhaaltje over het niezen van Aimar. Kyano niest eigenlijk al vanaf zijn geboorte heel erg veel. Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat dit geen kwaad kon. Zelf moet ik ook altijd veel niezen en ben ook niet verkouden. Maar ik twijfel nu een beetje, zou hij misschien toch allergisch voor de katten kunnen zijn?
    Luuf gebruik ik ook als Kyano echt moeilijk kan ademen omdat zijn neusje dicht zit in combinatie met een beetje zoutoplossing, dit werkt heel fijn.

Ik voel me vandaag een beetje slechte moeder :( Gisteravond heeft Kyano veel gehuild en normaal doen we hem dan altijd 's avonds nog even in badje voordat hij naar bed gaat, zodat hij zeker niet bezweet is. Gisteren hadden we hem al wat eerder in bad gedaan maar hij heeft daarna toch nog moeten huilen. Naar mijn idee was hij helemaal droog toen hij naar bed ging maar vanochtend had hij allemaal uitslag op zijn benen en armen. Ik vermoed dat het toch daarvan gekomen is, zou dat kunnen? Op zijn buikje en rug had hij geen uitslag :(
    Hebben jullie dit ook al eens gehad als de kleine een tijdje hysterisch gehuild heeft?

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Goedemorgen allemaal!

Hier een lekkere nacht gehad. Jenna had om 21uur haar flesje gehad en om 4 uur hoorde ik haar, heb toen het speentje in haar mondje gedaan en toen kwam ze pas om 5 uur :whistle: mannetje is vandaag ook vrij dus die is er uit gegaan zodat ik lekker kon slapen. Om 9.45uur heeft mannetje haar weer uit bed gehaald en aangekleed en ik heb net de fles gegeven. Ze heeft maar 1x gehuild tussendoor :whistle:

Jullie kennen vast de reclame van Unox waar Jan van Veen een pruik op heeft en binnenkomt en zijn dochtertje zegt "papa" als hij zijn pruik afdoet.... datzelfde had ik net ook met Jenna... ik had de handdoek op mijn haar gelaten terwijl ik haar de fles gaf, leg ik haar daarna ik de box en praat tegen haar kijkt ze me heel fronzig aan en kijkt naar de handdoek dus ik doe de handdoek af begint ze onwijs te lachen :) was echt komisch hihi

Devilschase> dat zal geen kinderbijslag zijn want dat is een vast bedrag en word alleen gestort in Januari, april, juli en oktober. Wellicht is het kinderTOESLAG? wel lekker trouwens dat je zoveel terugkrijgt als het inderdaad toeslag is, wij krijgen niets :(
    Tweety> vanacht en vanmorgen ging heel goed :D Jeetje meis om half 5 al wakker zijn is inderdaad niet echt een pretje... :(
    Azeb> lekker zeg dat Isis toch nog heeft geslapen tot half 7
    Elise> vind ik ook hoor als ze aangeven dat ze honger hebben gewoon geven! Jenna drinkt de ene keer ook alles op en dan de andere 3x laat ze veel staan. hier is de admin ook hard nodig maar zie er zooooo tegenop, terwijl als je eraan begint je zo klaar bent maarja dat beginnen lukt me niet zo ;)
    Iris>succes met je eerste werkdag, lief dat ze een welkomststuk voor je hebben neergezet!
    missy> het huilen was tijdens de laatste fles maar 1x dus ik kijk het nog ffies aan, vraag vanmiddag wel even het CB wat zij denken.
    zal er ook zeker een melding van maken, vind wel dat het CB veel "foute" adviezen geeft!
    Wupje> fijn dat je je droom niet meer weet hahaha hoef je er verder ook niet over na te denken ;) ik denk altijd na een droom "misschien komt het wel uit etc"
    Eva> z zeggen dat je beter binnen kan blijven als de kleine verkouden is maar als je ze gewoon warm inpakt is er mijn inziens niets verkeerd aan. Wij gaan toch ook gewoon naar buiten met een extra sjaal als we verkouden zijn.
    Anno> wij hebben dus precies hetzelfde nu met het huilen tijdens de fles.

Uitkoken> ik kook 1x per week alles uit en blijf dat doen zolang ze de fles krijgt
    maatje 50> de broeken worden Jenna nu echt te klein terwijl de shirts nog wel goed zitten, ga vanmiddag maar eens kijken wat "weg" kan en wat ze nog past. waar laten jullie eigenlijk de kleertjes die de beebjes niet meer passen?

owwwwwwwww vanmiddag krijgt meissie haar 1e prikjes ik ben zo zenuwachtig joh, arm kind. Waarschijnlijk vind ik het veel erger dan dat zij het gaat vinden maarja ik kan er echt niets aan doen hahaahaha

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    @missyzuilen: hahaha wie weet was het wel liefdesverdriet ja.

Hier hebben we een hele goede nacht gehad. Ik heb Demi gisteren om half 9 eindelijk in slaap gekregen en zo goed dat ik haar in bedje kon leggen en dat ze gewoon verder sliep. Zelf ben ik ook lekker op tijd gaan slapen. En vanmorgen werden we wakker van de wekker. Demi heeft gewoon 2 nachtvoedingen overgeslagen. Kan dat kwaad? Nu heeft ze gisteren maar 4 voedingen gekregen namelijk.

Vandaag drukke dag. Zometeen boerenkoolstamp maken (vind het lekker om die s'avonds op te bakken in de pan en dan te eten) en appelflappen maken. Hopelijk vandaag alvast kerstkaarten schrijven. En vanavond kijken voor een nieuwe bank.

Ooh ja mannetje heeft gisteren verklapt dat ik een WII voor kerst krijg. Ben helemaal happy :D

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    wupje> ow meis dat maakt je echt geen slechte moeder hoor! ik heb geen idee waarvan het zou kunnen komen maar mocht het van het afdrogen zijn dan let je daar de volgende keer toch gewoon beter op! knufff
    dreames> :whistle: een WII leuk! :whistle: Jenna had vorige week ook een keer maar 4 voedingen daarna zat ze weer gewoon op 5 a 6. zolang het niet tevaak voorkomt is het toch geen probleem

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    'Morning ladies,

@Roshi: succes vanmiddag!

@IrisB: succes vandaag! En, ben je nog naar huis moeten fietsen?

@Dreames: smakelijk eten vanavond!

@Wupje: Quinten heeft alleen wel eens uitslag onder zijn kinnetje, ik denk van het kwijlen :). Ik weet dus niet of dat kan komen van het huilen/zweten. Hoe dan ook, je hoeft je geen slechte moeder te voelen, dit kun je toch niet altijd voorkomen. Twee keer op een avond in bad is ook niet goed voor het huidje, dus ik denk dat je er echt niets aan kon doen.

Uitkoken: ik kook 1 x per week alles uit.

Hier weer een goede nacht achter de rug, ik heb hem vanmorgen maar weer wakker gemaakt aangezien hij om 08.30 uur nog niet wakker was. Zometeen even boodschappen doen en straks het huis eens onder handen nemen.
    Quinten heeft nu volgens mij wat krampjes, hij jammert en huilt een beetje. We zijn gestopt met de sab simplex omdat hij daar maagzuur van kreeg.

14. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @missy fijn dat jullie thuis. ik heb de 123 speen van avent. Maar ga vandaag maar een 3 speen kopen van avent. misschien is die net goed en anders maak ik een iets groter gaatje in de 2 speen. ik ga maar eens vogelen. de ene keer doet hij met 2 speen een hafl uur en soms gewoon 20 min. dus ik weet het ook niet. gio krijgt inderdaad 180-6 scheppen en 4 schepjes nuriton. gisteren 3 uitgeprobeerd bij dreames maar dat was geen succes veel uitgespuugd. dus moet echt 4 schepjes geven. hier ben ik zelf over gegaan op die hoeveelheid stond op het pak van nutrilon. en ik merkte dat hij te weinig kreeg. hij slaapt meestal van 11 tot 6 of 7 uur dus normaal krijgt hij gewoon 5 flessen, maar vandaag dusff niet. ga het donderdag wel bespreken als ik op het cb ben.

@eva leuk hoor om je kind tweetalig op te voeden. zou het zelf ook graag doen in het engels, maar dat komt wel als hij iets ouder is.

@anno sprongetje? klinkt wel zo.

@irisb oh dat hoop ik ook voor je dat zou wel vervelend zijn als hij dat niet drinkt. heeft hij normaal wel al een flesje gehad?

@wupje ja dat heb ik gisteren nog gehad. ontroostbaar 3 uur lang van half 7 tot ongeveer half 10 van ellende mijn moeder gebeld wist echt niet meer wat te doen. hij heeft om half 10 3 uur na de andere voeding maar weer gekregen en is toen als een blok in slaap gevallen.

@roshi ja die administratie is echt drama. nou doe ik die van mijn bedrijf zonder moeite maar de huistuinen keuken adm. laat ik vaak liggen.

@dreames zouden ze allebei liefdesverdriet gehad hebben? haha die vond ik leuk.

gio had daarstraks 37,7 dus ff in de gaten houden. hij is er niet verdrietig om en heeft zich net in de box op z´n rug een kwart gedraaid dus eerst hoofd rechts in de box en toen boven aan. haha

nou ik ga douchen en dan aan de slag tot later.

15. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @dreames oh gezellig een WII jullie ook al. heb net een abonnement afgesloten en daar krijg ik ook een WII bij.

Smakelijk eten vanavond.

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Haai,

Iris, jammer dat je weer moest gaan werken :( Maar voor ons juist fijn, want dan ben je hier weer wat vaker! :D Hoop dat Ewout de melk wel lust, zo'n gedoe anders :(

Roshi, sterkte vandaag met de prikjes. Wij moeten donderdag, en ik ben er nu al zenuwlappig voor... Ik zal aan jullie denken.
    Lachen met die handdoek :)

Wupje, denk dat dat slechte moeder wel meevalt hoor! Hier geen zweetuitslag, Jill zweet nooit eigenlijk.

Dreames, een Wii, cool ;)

Uitkoken: Ik vond het eigenlijk zo vergezocht allemaal. Ik doe dingen in de sterilisator, maar moet ze vervolgens afdrogen met een niet steriele theedoek (wel een schone natuurlijk). Dan heeft het toch totaal geen zin?Of hoe doen jullie dat.
    Mijn kolf ben ik wel erg voorzichtig mee, gaat na elk gebruik in een gloeiend heet sopje, elke dag in een speciale schone theedoek en om de dag in de sterilisator.

Lekker nachtje gehad, Jill ging zonder pummie (=speentje) slapen en werd pas om 7.45 wakker. Na de voeding meteen weer vertrokken tot 11 uur. Nu ligt ze te sjansen met een pluchen poesje dat ik boven haar hoofd heb opgehangen :)

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @elise ik voed robin ook op verzoek de ene dag heeft ie 5
    flessen de andere dag laat ie wat staan en heeft ie 6 flessen. het slapen hier zal
    wel niet want robin heeft de hele morgen liggen knorren in de box grrr. maar heb vanmorgen nog ff een uurtje gelegen samen met hem toen
    janco rene naar het kdv brengen was. uitkoken doe ik eigenlijk nog maar 1x per week verder of in de vaatwasser of met de hand.

@missy helaas werkt dat hier niet laten huilen wordt hysteries en ivm ijn slappe luchtpijp laat ik dat dan weer niet te lang gebeuren hij doet het gewoon
    echt niet al een week of 2 eigenlijk en dan bij ons in bed ligt ie ook wakker te zijn.ach ja het komt vanzelf.

@eva heb dniise op hyves gesproken ze leest nog wel mee maar houd ons niet meer bij. het gaat goed met hun.
    ik ging met rene gewoon naar buiten en met robin ook al ie verkouden is goed inpakken en wandelen.

@wupje robin niest ook veel in het zh deed ie dat al. rene deed dit ook trouwens.

@roshi fijn dat het goed is gegaan ik denk dat ze last van haar verkoudheid heeft gehad. de kleertjes die robin
    niet meer past gaan of naar mp of naar de kledingbank maar ja ik heb er nu al 2 natuurlijk en ga niks meer bewaren.
    suc6 vanmiddag meis.

@dreames leuk de wii voor de kerst ook gelijk de fit of niet die is echt grappig hihi. heb zaterdag met een nicht
    staan te wiien nou de slappe lach en al hihi. wij hebben hem ook omgebouwd scheelt een hoop.een keer een fles minder is niet zo erg hoor ze zal d'r slaap nodig hebben gehad.

nou ga maar weer ff een flesje maken robin ligt ongeloofelijk te soppen op zijn knuisjes.

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    echt geweldig hoe iedereen het speentje een andere naam geeft. fuppie, tutje, pummie etc

hier trouwens echt leuk... we zitten met z'n 3en op de bank, Jenna slapend in het midden mannetje rechts aan het playstationen en ik links achter lappie :D :)

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hier heet de speen ook wel de Fiep!

20. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Passen alle flessen in alle flessenwarmers? Wil er eentje op marktplaats kopen maar heb s-flessen van difrax, dus moet wel zeker weten dat het past!

Deel Deze Pagina