Meiden. Ik heb een nieuw emailadres ( via onze website ), dus heb een rondje doorgemaild maar ben bang dat hij bij groot deel in de spam terecht komt
goedemorgen, Kaatje niets gehad. Hier al klaar wakker. Kyani slaapt wel nog. Ik schrok ok half 5 wakker maar van wat geen idee. Zat rechtop in mijn bed. Maar ja niets aan te doen. Vandaag geen plannen op boodschappen doen na.
Niet schrikken dames, maar ik ben al online. Nee, Sara is niet opeens absurd vroeg wakker geworden, maar ik zit gewoon al vanaf 6 uur op kantoor Om 5.15 uur ging mijn wekker. Wat een onmenselijk tijdstip zeg! Vandaag presenteren wij onze jaarcijfers, dus vanaf 7 uur gaat het mediacircus weer draaien. Verheug me nu alweer op mijn bed vanavond.... Fijne dag allemaal
Goedemorgen! ook hier een ongewone vroege vogel, moest zo weer voor cursus naar Woerden. Een lange dag tot 21 uur! pfff...zie ik Femke helemaal niet vandaag. Ze heeft vannacht uitstekend geslapen, geen een keer gehoord, dus die is lekker aan het bijtanken! @Jannes, succes vandaag! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Teun slaapt nog en heb hem vannacht niet meer gehoord gelukkig. Alleen gisteravond rond 22.00 uur werd hij wakker en is hij even op geweest om wat te drinken en te knuffelen. Hopelijk voelt hij zich vandaag weer beter. Wat een vroege vogels hier. Jannes veel succes met de jaarcijfers en Steen ook succes met cursus. Fijn dat Femke lekker heeft geslapen. Ik ga een kopje thee zetten..
Goedemorgen! Hier een redelijk goede nacht gehad, Aimar 1 keer gehoord, speen gevallen maar ik heb 'm niet terug hoeven geven. Alleen sliep ik erg onrustig...geen idee waarom.... Vanochtend om 7:00 wekte hij mij met vrolijk gebrabbel Mijn vriend was vergeten om brood uit de vriezer te halen :x en dus Aimar net pap gegeven...het is er met veel moeite en afleiding in gegaan... @ Missy: ja het helpt dus ook wel bij Aimar (al zie ik niet veel verbetering) maar zijn huidje werd er echt heel droog en rood van....dus ff overleggen of we vol moeten houden of over op een ander middel moeten gaan....
ik was niet als enigste vroeg dus. Jannes succes vandaag. Steen veel plezier op cursus. Kyani slaapt nog steed. Wel saai zo.
hallo meiden, @kaatje ik heb je nieuwe mail idd gekregen alleen in de spam idd. meeting zullen we anders gewoon een datum gaan prikken iedereen roept we hebben er zin in haha alleen duurt het wel lang als we niet gaan prikken. weet niet of er al iemand mee bezig was maar dan hoor ik het wel hier iig een paar data in feb en maart. pb me welke je kan en niet kan. dan hou ik een lijstje bij later post ik dan de data die het meest gekozen zijn en gaan we daaruit prikken oke? en ja de data in feb en maart liggen hetzelfde toevallig. februari Zaterdag 13 Zondag 14 Zaterdag 20 Zondag 21 Zaterdag 27 Zondag 28 maart Zaterdag 6 Zondag 7 Zaterdag 13 Zondag 14 Zaterdag 20 Zondag 21
Jeetje Teun ligt nog steeds te slapen Al vanaf 19.00 uur gisteravond (met korte onderbreking dan). ff bijtanken denk ik.
Goedemorgen Voor mijn doen goed geslapen maar ben een beetje raar opgestaan. soort misselijk maar ook weer niet. Raar gevoel in mijn buik dus Misschien nog door de hormonen ? Zag gister dat ik ook weer een paar druppels melk verloor vroege vogels ! ( jullie liever dan ik )
Meeting datums Pb Tweety even met wanneer je wel en niet kan februari Zaterdag 13 Zondag 14 Zaterdag 20 Zondag 21 Zaterdag 27 Zondag 28 maart Zaterdag 6 Zondag 7 Zaterdag 13 Zondag 14 Zaterdag 20 Zondag 21 Ik zet ze ook even op het andere forum voor de duidelijkheid. De zaterdagen vallen bij mij sowieso af
Nou de radio en TV interviews zitten er weer op. Om 11 uur start de persconferentie en dan hebben we daarna alle geschreven pers. Nog snel tussendoor even een leuke foto van ons mumpke (met kleine oogjes van de verkoudheid). Ze vindt haar driewieler echt geweldig. Dus gelukkig is de sneeuw weer weg, kunnen we weer naar opa en oma wandelen.
Sannemart, beterschap voor Teun. Hier ook altijd lastig te regelen met ziekte, maar ik vind dat een werkgever daar ook wel begrip voor moet hebben... Freesia, beterschap voor jullie, kan me voorstellen dat dit erin hakt. Hoop dat jullie snel weer opknappen. Fijn dat de rijles goed ging! Miracle, allemaal helemaal niet raar, je kat is ook een beetje je kindje, zo voelt het hier...Veel sterkte vandaag. Steen, ahhh wat lief ook voor femke een beterschapsknuffel! Missy, arme mike! Jannes, succes vandaag! Leuke foto! Tweety, zal je pb-en. Gisteravond lekker gesport, maar lag pas om 23 uur in bed. Daarna echt een brakke nacht gehad. Ilse werd om 3 uur wakker en daarna hebben we allemaal eigenlijk nauwelijks geslapen. Ze was wel heel moe, maar ging niet slapen, veel gejengel en gedoe. Hier dus allemaal brak. Ze prutst zo nu en dan ook aan haar linkeroor..En net zag ik op haar gezicht en romp allemaal vlekjes. Misschien dus zesde ziekte, maar die heeft ze volgens mij 2 maanden geleden al gehad, of kunnen ze dat vaker krijgen? Dus nu toch maar een afspraak bij HA gemaakt, om 10.40 kunnen we terecht. Even laten nakijken en dan kan ik zelf ook beslissen of ze morgen wel naar kdv kan. Hoop het wel eigenlijk... want ik ben deze week nog niet op kantoor geweest...
@ Jannes: wat een schattige foto. Kan ze dan al zelf trappen @Kaatje: fijn dat je wel goed geslapen hebt vannacht. Raar van die melk. Maar zal vast wel normaal zijn toch. @Hummelke: geen idee of je de 6de ziekte 2x kan krijgen. Goed dat je even naar de ha gaat als ze zo aan het kwakkelen is. Pff weer een brakke nacht lees ik, sterkte.
Teun is inmiddels wakker. Hij had net 38,1. Hij lijkt wat beter, zit weer een broodje te eten. Wel is hij duidelijk nog niet in zn hum.
Eigenlijk is ze al aan het kwakkelen sinds ze 14 maanden is. Na de BMR prik kreeg ze ook deze klachten, maar was aan de late kant op van de prik te komen en leek ook heel erg op zesde ziekte. Sindsdien is ze aan het kwakkelen met verkoudheid, griep, oorontsteking enz... Voornamelijk voor haar heel vervelend. Ik hoop dat ze haar even goed nakijken en ben ook benieuwd naar haar oor. Ik heb het idee dat dat toch is blijven sluimeren na de vakantie....