September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jannes. leuek foto van sara. veel s6 vandaag vandaag.

meeting hier vallen alle zaterdagen af. Zondagen moet ik even vragen als mijn paps thuis is vanmiddag.

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Hummelke: Sjee zeg, Ilse alweer ziekjes? Zo sneu. Geef haar maar een dikke beterschapsknuffel van mij!

@ Yule: jawel een magnetron maar ik vind het brood dan altijd zo droog worden....

@ Sannemart: heerlijk dat Teun even bijslaapt. Ik hoop dat hij snel weer opknapt.

Hier weer thuis van een doktersbezoekje. Ander zalfjes gekregen, 1e 48 uur op 1 pleje aanbrengen, kijken of hij geen bijwerkingen krijgt. Zo niet 2 weken blijven smeren en dan over op anti-schimmelcrème. Hij namelijk een schimmeltje met huidverkleuring op zijn lijfje zitten....

Meeting: ik heb op het andere forum gereageerd :)

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, heb je nieuwe email toegevoegd.
    Hij kwam bij mij inderdaad in de spam.

@Jannes, zoo dat is errug vroeg zeg! Succes!
    Aaah wat een schattige foto, kan ze ook al een beetje erop fietsen of komt ze niet bij de pendalen?

@Sannemart, gelukkig Teun lekker geslapen!

@Hummelke, goed dat je even langs de HA gaat. Niet alle vlekjes zijn 5e of 6e ziekte.
    Mike had ook een x gewoon vlekjes en was ook een virus zei de HA, alleen niet de 5e of 6e.

Hier werd Mike zelf al geregeld wakker gisteravond en vanaf half 2 issie gaan doorslapen.
    Vanmorgen om 7 uur even gekeken bij hem, maar lag nog lekker te slapen.
    Half 9 wassie wakker en reageerde goed en vrolijk, dus gelukkig valt t allemaal mee.
    Vanmorgen voor t eerst ontbeten met brood en tuitbeker Groeimelk.
    Het brood ging er prima in, bijna 2 boterhammen met pindakaas.
    Alleen die Groeimelk is nog een gevecht, hij snapt het niet en dit is die kant-en-klare uit een literpak en die smaakt toch anders.
    Dus na elk slokje wat hij probeert is het: Bah en zet de beker weer weg.
    Ach, even volhouden want dan issie van die papfles af. Daar had hij toch niet meer genoeg aan.
    En als hij broodje zit te eten kan ik gauw me wassen en aankleden, dus ook weer voordeel.
    (Ik kan namelijk niet gelijk ontbijten als ik net wakker ben, komt alles er net zo hard weer uit. Altijd al gehad.)
    Vanmiddag gaat Mike wennen van 15 tot 16.30 uur op KDV en ik ga na het eten voor me nagels.
    Me rug was gisteravond niet te harden, maar nu gaat t alweer iets beter.

Meeting: Wat word deze x de omgeving? Want dat is voor mij belangrijk kwa data doorgeven, want als het ver weg is valt ook voor mij de zaterdag af.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Haha... nee er zit een duwstok op :)

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    als het goed is was het nu weer rondom utrecht ofzo toch?

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    meeting

stuur aub een pb naar tweety wanneer je kan en wanneer niet zodat we alles op een rijtje hebben.

februari

Zaterdag 20
    Zondag 21

Zaterdag 27
    Zondag 28

maart

Zaterdag 6
    Zondag 7

Zaterdag 13
    Zondag 14

Zondag 21

Zaterdag 27
    Zondag 28

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oh onze HA, die tevens CB arts is, vond dat Aimar voorop liep met zijn fijne motoriek :) (is dus geen sloom henkie op dat gebied :D) Hij rolde een een stift naar hem toe en Aimar pakte de stift zo op tussen duim en wijsvinger terwijl de stift nog rolde :) Best knap dus!

@ Jannes: zo de drukte weer achter de rug? Of blijft het de hele dag druk? Leuke foto van Sara op de fiets. Aimar heeft een houten loopfiets bij opa en oma en als je het woord fiets ook maar in de mond neemt, wordt meneer helemaal enthousiast.

We waren op de fiets naar de dokter gegaan dus daarna doorgefietst naar de markt (nouja, marktje). Voor mezelf eindelijk een dikke bruin maillot gevonden en voor Aimar 3 paar anti-slip sokken.
    Ik ga zo even een broodje eten. Vanmorgen niet ontbeten, dus nu een rommelende maag.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Uh moet ik nou Tweety PB-en of reageren op het andere forum???? :(

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga ook voor Utrecht !

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tweety PB-en!

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik zag in een ander topic, dat ze bovenaan de pagina een poll hadden geplaatst met daarin de datums voor een meeting, zo kon je heel gemakkelijk meten hoeveel animo er per datum was!
    Weet alleen niet hoe het werkt hahaha!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Gijs is vandaag weer naar het werk, Julian naar KDV, ik alleen thuis. Ben aan het opruimen en poetsen. We zijn nog niet klaar, maar na een week puin ga ik ff beetje schoonmaken. Alles zit onder het stof en vuiligheid.

Daarna even een middagdutje. Heb ik ook al een week gemist. Heerlijk even bijtanken vandaag!
    Ik zal eens even wat foto's uploaden van de keuken!

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Maar dan kun je toch maar op 1 antwoord klikken? Wat dan als je meerdere kan en dus ook meerdere wilt antwoorden?

Ga zo even broodje smeren voor Mike, hopelijk kan hij half 1 naar bed en ik even rustig met me mams kletsen.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingeltje, ik had op het andere forum idd ook een poll neergezet maar je kan maar op 1 optie klikken. Sommige forums kun je zo instellen dat meerdere antwoorden mogelijk zijn. Bij deze dus niet.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jawel, ik heb hier die poll gezien waar je meerdere antwoorden kon kiezen!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Het lijkt me trouwens niet echt handig om op 2 plekken te gaan stemmen/Pb-en voor de meeting.
    Dit is de plek waar de meesten meekletsen. Alleen Roshi kletst daar wel mee en hier niet en die kunnen we wel ff mailen of daar laten weten ;)
    Anders krijg je weer hetzelfde gelazer als met Sinterklaas ;) en dat liep niet zo lekker :p

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dat is op zp.. dus hier zou het idd wel kunnen. maar niet op het andere forum ;)

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva mij pb-en was de bedoeling zodat ik kan bij houden wie er wanneer kunnen was de opzet nu met de poll weet ik het niet is niet handig om op 2 punten bij te gaan houden denk ik.

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mee eens. aangezien er al een paar keer werdt geroepen voor een meeting dacht ik vanmorgen laten we dan eens actie ondernemen dus vandaar dat ik een lijstje neer zette.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb alleen de datums even op het andere forum gezet voor degene die hier misschien niet bij lezen vandaag en het dus niet zien. Zo zien ze op het andere forum iig dat er een meeting wordt georganiseerd

Deel Deze Pagina