September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, ja :D

Yule, ja ze is heerlijk zoet geweest met Levi zijn speelgoed.

Tweety, balen dat het andere huis weg is. Ga dit huis eens bekijken

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die voortuin is super met kids !
    Inrichting is idd 3x niets ( op de badkamer na geloof ik ) maar daar is altijd wat van te maken. iig wel de ruimte

Ik ga er zo vandoor. Naar Amsterdam ( arbo ) en natuurlijk precies in de spits terug dus zie jullie vanavond.

3. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Missy, fijn dat het goed ging met brood, melk went vanzelf wel, krijgt hij in de middag geen melk dan? Ben benieuwd hoe het op kdv gaat, vast goed!

Eva, snelle henkie hoor ;)

Ingeltje, klinkt goed even het huis voor jezelf! Ziet er goed en lekker fris uit ipv die oude meuk!

Tweety, jammer van dat ene huis, spannend voor het andere...(ik hoop dat ik nu niemand voor het hoofd stoot, maar wat een lelijke inrichting zeg!)

Ilse heeft dus idd de 6e ziekte. Gaat vanzelf weer over. Ze mag ermee naar kdv. Is vandaag ook weer redelijk vrolijk en heeft praatjes voor drie. We zijn nog even naar de intratuin geweest en daar heeft ze duidelijk haar aanwezigheid laten blijken, wat een geklets (in volkomen onbegrijpelijke taal).

Nu heb ik haar weer in bed gelegd, maar ook nu is het kletserdeklets.

Mama gaat zo maar eens het klussenlijstje afwerken. Mannetje is pas laat thuis vanavond.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    haha we gaan het niet kopen hoor ingeltje maar huren :) en hubbie verdient niet erg bijzonder gewoon gemiddeld.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooooooowwww!! Je gaat húren! Hihihi ik vond het al waanzinnig! Hahahah :)

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @tweety: lijkt een lekker ruim huis! Ik hoop dat jullie het kunnen huren, zou fijn zijn!

@hummelke: fijn dat Ilse weer aan de klets is, dat geeft toch aan dat ze beter in haar velletje zit!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Maar hoef je er dan niet uit als de eigenaar het huis tóch verkocht heeft? Of gaat die aankoopmakelaar het dan kopen en jullie huren ofzo?!

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou ik ga ff lekker slapen. Ik hoop dat ik gauw weer een goed plekje kan vinden in huis om lekker te computeren, zit nu half op de bank en dat typt zo verrot ;)
    Kom ik ook weer uitgebreid meelezen en reageren ;)

Ik wil nog even een knuf aan Miracle geven.. ik weet niet hoe laat je afscheid moet nemen van Angel... maar heel veel sterkte meis...
    Bah... de 2e Angel die ons verlaat deze week :(

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    we huren het van de eigenaar en gaan nog in onderhandeling over de huur termijn heb al gezegt dat we min 2 jaar willen huren. de eigenaar wilde eerst dat we gingen kijken en daarna gaan we in onderhandeling over de prijs en over de huur termijn. alles wordt dan door de verhuurmakelaar in een contract gezet.

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi Kyano zit op mijn schoot en wil jullie ook even vertellen dat jullie heel lief zijn :) Hij zeg ha :D!

Hummelke idd 6e ziekte dus. Hopelijk is het gauw over!
    ,k, (Kyano :D )

Tweety spannend!

Hmm dit gaat hem niet worden met Kyano erbij. Tot later!

11. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Tweety: spannend hoor huissie kijken. Mooi huis, qua inrichting mag er idd wel wat gebeuren.

@Hummelke: vandaar ook dat vele slapen van Ilse, dat deed Teun ook toen hij 6de ziekte had.

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    kom je ook nog op tv? :)

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kom ff gedag zeggen.

tweety jammer van 1ste huis 2de is wel mooi maar inrichting neit mooi.

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo de persconferentie en de interviews zijn weer voorbij. Om 15.00 uur nog een analisten call, maar die kan ik achter mijn computer beluisteren. Ben echt helemaal gaar!

@Pisum: nee ik kom niet op TV. Ik begeleid enkel onze CFO. Hij is op RTL geweest, NOS, regionale omroep, CNBC, BNR en nog wat zenders.

@Miracle: veel succes om 15.30 uur!!

@Ingeltje: wat een mooi resultaat jullie keuken! Knap dat G. dat allemaal kan. En ik kan me bijna niet voorstellen dat G en jij (aangezien hij bij ons werkt) geen 275.000 kunnen financieren (als jij zou werken).

@Tweety: wat een mooi huis. Maar wat een ontzettend lelijk interieur. Wie bedenkt het, laminaat vind ik sowieso lelijk (persoonlijke smaak), maar dan ook nog in het blauw. Mijn god zeg! Hopelijk lukt het met de onderhandelingen.

@Yule: hier ook nog niet stoppen met de slaapspeen hoor. Vind ik Sara echt nog te klein voor.

@Hummelke: vervelend dat de kleine meid zo aan het kwakkelen is.

Meer weet ik niet meer. Ik ga maar eens even wat drinken halen. Byebye

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ja wij proberen het ook later nog wel eens.
    R went nu net aan 1 slaapje op een dag, dus om hem dan ook zijn speen af te nemen, is nu misschien niet het juiste moment.

ik heb ook ergens gelezen dat kindjes er makkelijker af komen als ze het 'snappen' dus als je zegt dat de speen naar de spenenfee gaat ofzo :( of dit werkt, weet ik niet..

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Tweety, mooi huis! Idd de blauwe vloer is wel een beetje :$:(;) . Mag ik zou brutaal zijn en vragen wat de huurprijs is per maand.
    Oja ik kan trouwens alle data wel voor de meeting. :)

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ja die blauw vloer vond ik zelf ok shock maar wie weet valt het wel heel erg mee als we het in het echt zien. :(

@eva je hebt pb

18. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Hoy dames,

Ben er een hele tijd niet geweest, en heb dus ook geen tijd om de vele pagina's bij te lezen.

De reden waarom ik er een hele tijd niet geweest ben, is dat ik en Steven uit mekaar gegaan zijn...

Een hele rompslomp gehad ivm het huis enzo, ook de wagen en alle andere kleine zaken die erbij komen kijken.

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Dorientje, ow. En hoe gaat nu met jou?
    Zit jij nu wel gewoon in jullie eigen huis of zit je bij iemand anders thuis? Dikke knuff

20. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Ik woon gewoon in "ons" eigen huis.
    Samen met Julie.

Steven is terug naar zijn moeder, omdat hij niet meteen wat anders kon vinden.

Deel Deze Pagina