September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Jeetje Dorientje: je vertelde inderdaad weleens over dat jullie niet op een lijn zaten enzo, maar dit is wel heftig!

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Okay, dat is denk wel fijn.
    En hoe gaat verder nu me tjou? Want zoiets hakt er wel even in.

3. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Jee Dorientje, zijn jullie samen tot deze keuze gekomen? Ik las idd wel regelmatig dat het niet lekker liep, maar jullie leken er toch iedere keer uit te komen...

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Jeetje Dorientje! Wat is er precies gebeurd dan? (Als je dat kwijt wilt natuurlijk...) :(

5. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    @jannes: Ja we zaten de laatste tijd niet meer op dezelfde lijn, en de laatste maandn gingen de ruzies van zijn kant toch wel erg ver.
    Eigenlijk zijn we uit elkaar gegaan omdat hij al eens met zijn vuisten durfde zwaaien.

Toen dit laatst de derde maal gebeurde, ben ik gewoon naar de HA gegaan om er vasstelling van te laten doen.
    En toen heb ik hem ook gezegd dat het niet verder kon.

@Miracle:Het klinkt misschien heel erg raar, maar ik voel me beter zoals het nu is.
    Ik moet niet meer constant opletten wat ik zeg of doe, ik doe wat ik wil samen met Julie,...
    En vooral, het is veel gezelliger bij ons thuis...

Soms mis ik wel een man in huis, zeker nu ik nog 3 weken moet wachten voor er iemand naar het rolluik op Julie der kamer kan komen kijken wat stuk is, maar voor meer dan de praktische dingen mis ik Steven niet echt...
    Er werd bij ons thuis al een hele tijd niet een zomaar geknuffeld ofzo, dus die digen mis ik ook niet echt.

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik ben vacatures aan het bekijken in de kinderopvang....merk dat ik het niet meer zo naar mijn zin heb op mijn werk. Sta niet geheel achter de visie en de manier van werken.....maar ik vind het zo eng om nu van baan te wisselen, denkend aan dat ons huis te koop staat en mijn vriend in de autobranche werkt....;)

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dorientje ja buistenlaten zwaaien is neit echt goed nee. Kan me voorstellen dat je ermee naar de huisarts bent gegaan.
    dikke knuff meid.

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Dorientje: geweld is altijd een reden om uit elkaar te gaan. Heel verstandig van je, hoe verdrietig het ook is. Wel een goede regeling voor Julie kunnen treffen?

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Als ik weer op HBO niveau zou werken, misschien wel. Maar nu hebben we een huis van 225000 en hypotheek is 253000. We hebben dan weinig over aan het eind van de maand. Meestal gaat het helemaal op en we leven vrij zuinig. Maar ik verdien nu rond de 900 euro.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Verstandig Dorientje! Heel heftig en verdrietig.. maar beter voor jou en Julie... sterkte meis!

11. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Voorlopig ziet Steven Julie niet meer.
    Ik weet dat het smerig klinkt maar hij "mag" haar van mij ook niet zien.
    Ik droom 's nachts dat ze met hem meegaat, en ze helemaal blauw terugkomt.

En ik weet het, het is smerig, maar ik heb hem gezegd dat hij geen streken moet gaan uithalen om haar te zien voor ik er klaar voor ben, want dat ik dan met het dossier wat bij de HA ligt verdere stappen onderneem...

Ik weet het echt wel, dat het zo niet kan blijven duren, maar ik ben zo bang dat hij het bij haar ook zou doen (alhoewel hij haar nog nooit kwaad gedaan heeft).

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dorientje jeetje meid heftig. gelukkig ben je zo slim en sterk geweest om stappen te ondernemen er zijn heel veel vrouwen die niet weg durven te gaan. sterkte iig nog de komende tijd.

13. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    bedankt allemaal voor de schouderklopjes en de lieve woorden.

Jullie zijn allemaal schatten.

Steven doet ook moeilijk over wat er mer Rani* moet gebeuren, wij hebben haar urnetje thuis een mooi plaatsje gegeven...
    Nu wil hij ook Rani* bij zich, maar ik wil haar plekje niet opgeven.
    Het is intussen een deel van ons huis geworden, het is haar plekje, en ik kan er naartoe als ik het nodig heb.

Ik weet helemaal niet hoe ik hier mee moet omgaan.
    Ik kan mijn kleine meisje toch niet zomaar van haar plekje weghalen???

14. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    meiden, ik ga nu off, en dat zal waarschijnlijk tot morgenochtend zijn, want de pc was van Steven, en die heeft hij dus meegenomen...

Tot morgenochtend.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Dorientje: ja dat zijn moeilijke dingen. Je kunt een vader niet het zien van zijn dochter ontnemen, maar ik kan me in jouw situatie heel goed voorstellen dat je er huiverig voor bent. Misschien beginnen met een bezoeksregeling waar jij en iemand anders er ook bij zijn, zodat er niets kan gebeuren. En dan moet hij maar het vertrouwen winnen om Julie alleen te zien.

@Ingeltje: 900 euro is inderdaad niet voldoende om een hogere hypotheek mee te bekostigen.

16. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Jeetje Dorientje wat heftig zeg! Ik had idd ook wel eens gelezen dat het soms stroef liep tussen jullie maar dit is toch wel heel heftig. Wel dapper van je om deze stap te nemen want idd huiselijk geweld is altijd een goede reden om uit elkaar te gaan.
    Hopelijk kunnen jullie straks uit de omgangsregeling met Julie komen. Idd misschien eerst onder toezicht van een bekende ofzo.
    Heel veel sterkte meid, KNUFF.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sjonge jonge wat werken er eikels bij de Arbo zeg.
    Moesten dus naar amsterdam. Was onze tom tom al zo vriendelijk om ons helemaal binnendoor te sturen. Waren dus 10 min. te laat.
    Wordt ik binnengeroepen, gaan we zitten. Moest ik vertellen vanaf wanneer ik thuis liep en waarom ( weet hij zelf toch ook wel ? )
    Dus ik geef aan 1 febr. weer aan het werk te willen maar dan graag een weekje halve dagen om te kijken hoe het gaat.
    Zegt hij nee gelijk hele dagen, dus ik geef aan dat ik het daar niet mee eens ben. Zegt hij oke, dan begin je gelijk volgende week een week met halve dagen en dan per 1 febr. full time.. Tranen !
    Toen is Ferry even "kwaad" geworden. Want mijn cheffin is het er mee eens dat ik voor halve dagen zou beginnen, en daarbij werkte ik voor de bevalling ook al halve dagen ivm mijn bekken.
    En toen was het opeens wel goed dat ik 1 febr. begin en eerst een week voor halve dagen.

Dorientje, jeetje meid wat heftig. Maar zag het ook wel aan komen. Is denk wel een goede keus geweest. Hoe moeilijk ook.
    Ook ik ben van mening dat je Steven niet bij zijn kind weg mag/kan houden,maar snap je redenen en angsten wel.
    Denk dat het idd een goed idee is om dan eerst met toezicht van iemand anders erbij en pas als je er klaar voor bent Julie alleen mee te laten gaan.
    En ben het wel met je eens dat het raar is om Rani opeens van haar plekje te halen. En opsplitsen is ook zo raar. Misschien alles even de tijd geven en daar dan met Steven over proberen te praten ?

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Speen : Levi slaapt sinds vrijdag avond zonder speen. eigenlijk ook zonder problemen.
    Was het alleen vergeten door te geven aan schoonmoeders dus die heeft hem vanmiddag wel een speen gegeven.
    Nu hopen dat hij vanavond ook weer zonder speen in slaap valt. Ga ik wel van uit want Levi is in dat opzicht vrij makkelijk qua veranderingen ect.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oef Kaatje wat een gekloot zeg... dat je daar eerst boos en in tranen moet zijn om dit te regelen :(

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    was een sukkel zeg die arbo arts

Deel Deze Pagina