September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje wat raar zeg bij de arbo arts :(

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja de arbo zit er voor je werkgever he ....
    Zit je ruim 2 uur in de auto ( heen en terug ), en betaald 3 euro parkeren voor een gesprekje van 5 minuten

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn ventje is weer lekker terug thuis.
    Alles is goedgegaan met wennen op t KDV, heeft maar even gehuild toen een kindje wat luidruchtig deed en verder niks.
    Ben zo trots op hem! :D
    Volgende week een hele ochtend en dan in februari de vrijdag gelijk helemaal. Aardige leidsters ook die erg leuk met hem waren. :D

@Kaatje, nouja wat een sukkels bij de Arbo zeg! *grrr*
    Inderdaad kun je daaraan echt zien dat zij voor de werkgever zijn.

@Dorientje, ga zo even het verhaal teruglezen, maar begrijp hieruit dat jullie uit elkaar zijn?
    Hopelijk komen jullie er samen uit voor Julie. Hij wilt dus ook Rani* meenemen?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ging goed dus met Mike op het kdv :)

Weet iemand dat van jullie toevallig ?
    Ik ben nu bij de arbo geweest. Ferry zijn oude werkgever vergoede de reiskosten.. maar mijn cheffin zei vorig jaar dat hun dat niet deden.
    maar goed Amsterdam is niet naast de deur dus vind het nogal de moeite

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Ik heb nog even mamatijd want Kyano heeft nu hij nog niet helemaal beter is toch wat meer slaap nodig. Ligt er vanaf kwart voor 5 in en ik denk dat ik hem tegen zes uur wakker maak om te eten. We zijn vanmiddag even gaan wandelen, daar had hij wel plezier in. En toen we terugkwamen heeft hij een hele banaan :$ opgegeten dus de eetlust is weer een beetje terug ;)

Speen afleren: de zus van Dennis heeft dit op een hele handige manier gedaan. Haar dochtertje werd net 3 rond de sinterklaastijd en had nog steeds de speen voor ’s nachts. Zij heeft toen met haar afgesproken dat ze de speen aan Sinterklaas zou meegeven omdat zij daar nu toch echt te groot voor werd. Cynthia vond dat wel heel stoer dat sinterklaas haar speen meekreeg en heeft aan iedereen verteld dat haar speen naar Spanje was gegaan en heeft er geen moeite mee gehad om zonder speen te gaan slapen. Ik vond het wel een goed idee.
    Hi hi zelfs van sfamilie kun je nog leren :D ;)

Dorientje oh wat erg dat jullie relatie het toch niet gered heeft :(. Jee wat erg dat hij zich niet kon bedwingen en jou ging slaan. Ik kan goed begrijpen dat je Julie niet graag aan hem toevertrouwd door alles wat er gebeurd is. Maar jullie waren getrouwd of niet? Is er anders geen professionele instantie die jullie kan bijstaan? Zodat er begeleiding is of wat dan ook. Heftig hoor. Dikke knuff en veel sterkte!

Eva lijkt me ook een moeilijk besluit om te nemen. Maar kijken naar een goede nieuwe baan kan nooit kwaad toch? Wie weet wat je tegenkomt.

Kaatje bah wat een gedoe zeg :(. Volgens mij heeft die vent geen gevoel :x

Missy oh fijn dat het goed ging met Mike op KDV. Wij gaan nu morgen kijken. Hadden eerst vorige week een afspraak maar toen moest Dennis op sollicitatie en dan gaat dan natuurlijk voor.

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hoeveel melk geven jullie in de ochtend bij t brood en in de middag bij het brood?

Mike kreeg vandaag 90/3 Groeimelk in zijn tuitbeker bij 2 boterhammen als ontbijt. En in de middag ook 2 boterhammen en dan 150ml Melk&Fruit (drinkt geen halfvolle melk) en dan nog voor het slapengaan 90/3 in een flesje.
    Lijkt me prima dan toch?
    Zit hij op 200cc melkproducten (incl danoontje als toetje) en 200cc Groeimelk.

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Heftig nieuws zeg! Heel veel sterkte...

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Missy Kyano drinkt 's ochtends het meeste aan melk; ongeveer 120 / 150cc, in de middag minder meestal de difrax oefenbeker vol en dan in de avond nog het toetje bij het avondeten.

Ik hoop trouwens dat hij nu dadelijk wel wat mee wil eten. Maar ook de boterham vanmiddag ging nog met moeite dus ik verwacht er niet teveel van.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    kaatje ik denk dat dat idd afhankelijk is van afspraken die er tussen arbodienst en werkgever gemaakt worden. Bij mijn werkgever wordt het ook niet vergoed.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melk : Levi krijgt sowieso met het ontbijt en de lunch en soms met het avondeten een halve tuitbeker melk. Gaat niet altijd op

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: jeetje, wat een hork zeg. Fijn dat jullie het uiteindelijk wel eens zijn geworden. Ik kan je geen atnwoord geven over de reiskosten, wij hebben een interne arbo-arts (die zit dus ook 2 dagdelen op onze eigen locatie)

@Missy: stoere Mike! Heel goed dat het meteen redelijk vlotjes verliep. Quinten krijgt 's ochtend 150 cc halfvolle melk (maar drinkt dit niet altijd op)

@Wupje: fijn dat het weer wat beter gaat met Kyano

@Ingeltje: leuke foto's, mooie keuken!

@Eva: als je je niet meer goed voelt in je baan, is het goed om verder te kijken. Ik snap je twijfels echter wel, je geeft een stuk vastigheid op.

@Miracle: hoe is het afscheid van Angel gegaan?

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Quinten heeft zijn dagje niet. Hij heeft vanochtend veel zitten miepen en op het kdv wilde hij niet gaan slapen. Verder heeft hij het daar wel goed gedaan. Maar ook nu zit hij wat te miepen, ik ben blij dat PupkeMan thuis is want ik heb barstende hoofdpijn (en ik heb een groot hoofd, dus ook veel pijn ;)). Zometeen even eten en dan lekker op de bank tv kijken, er komt volgens mij een leuke dansfilm op vanavond. Toedels!

13. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Dorientje, wat goed dat je actie hebt ondernomen. Kan me voorstellen dat het niet makkelijk was om naar de HA te gaan. Goed dat je voor jezelf en Julie hebt gekozen! Moeilijke situatie nu met Julie, gun het wat tijd. En het voorstel van Jannes vind ik wel een goed idee.

Eva, lastig zijn dit soort keuzes, maar als je het niet naar je zin hebt op je werk is dat ook niet prettig. Kijken kan geen kwaad he!

Kaatje, grr goed dat ferry voor je op is gekomen. En belachelijk dat de arboarts er moeilijk over doet, terwijl je het met je baas geregeld hebt. Reiskosten geen idee?

Missy, fijn dat het goed ging op het kdv! Ilse drinkt bij zowel ontbijt als lunch tussen de 75 en 100cc halfvolle melk. Yoghurt als toetje en op kdv dagen krijgt ze in de middag ook nog yoghurt. Avondfles hebben we niet meer sinds een weekje. Nu ze 's nachts wel eens wakker wordt krijgt ze dan wel beetje melk.

Wupje, hoe ging het gesprek van Dennis vandaag? (of ben ik nu in de war).

Ilse was vanmiddag heerlijk vrolijk, we hebben veel lol gehad samen. Ze heeft redelijk goed gegeten, daarna nog even in bad en toen was ze echt helemaal op om 18.30. Heeft vandaag in totaal 3 uur geslapen, maar heeft afgelopen nacht natuurlijk de halve nacht overgeslagen. We zullen zien wat komende nacht ons brengt. Nu het vandaag zo goed ging, breng ik haar morgen ook weer met een gerust hart weg, das wel fijn.

Nu het donker is buiten en rust in huis voel ik pas mijn moeheid. Zometeen nog even wat klusjes en dan op tijd naar bed!

14. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Voor de geinteresseerden vanavond op SBS6 om 20.30 het verhaal van de moeder van de achtling in amerika (jullie weten wel, die al 6 kinderen had en werkloos is).

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Om 15.15u kwam ik samen met me Smoe en me Moeder aan bij de DA. Smoe en ik werden samen naar achtere gebracht om naar Angel te gaan... Daar zat ie dan , in een hoekje , zwakker dan ie ooit was geweest.. Hij werd in mijn armen gelegd en hij begon droevig te mauwen... Hij was lijk bleek , voelde koud , snot kwam uit zijn neus en hij ademde heel zwaar en hijgend.. Mijn hart brak en ik kon niet stoppen met huilen.. Samen werden we naar achtere gebracht naar een klein kamertje waar we rustig afscheid konden nemen...
    Hij bleef heel moeilijk ademen en hijgen en terwijl hij in mijn armen lag mauwde hij ook steeds.. Hij was op...
    Hij heeft zich nog even in mijn armen genesteld en zo hebben we tot 15.55u met zijn drietjes gezeten... Huilend en met een brok in mijn keel heb ik mijn lieve vriendje getroost...
    Om 16.00u kwam de DA binnen met het 1ste prikje opdat moment begon ik nog harder te huilen en van binnenuit wilde ik schreeuwen Nee niet nu ! Niet mijn lieve vriendje maak hem alsjeblieft weer beter , hij komt er wel bovenop.. Ik heb er alles voor over.. !!
    Maar zijn droevige gemauw heeft mij er toe gezet het niet te doen , hij kon echt niet meer.. Terwijl hij in mijn armen lag kreeg hij het spuitje en de DA liet ons weer alleen.. Langzaam stopte hij met mauwen en begon hij rustigere te ademen , tranen bleven vloeien en ik was boos !
    Hij was in een diepe en rustige slaap...
    Om 16.08u kwam de DA met het 2de prikje , ik heb niet gekeken maar barste in een hele diepe huilbui.. Ik kreeg hem daarna nog in mijn armen en om 16.11 stopte hij met ademen en klopte zijn hartje niet meer...
    Hij lag tevreden en in een diepe rust in mijn armen en het enige wat ik kon was met hem wiegen en heel hard huilen... De enigste woorden die ik uit kon brengen was Waarom nou ? Het is niet eerlijk..
    Ik heb hem vastgehouden tot 16.20u toen kon ik niet meer en heeft me Smoe hem op de Tafel gelegd. We hebben zo nog 10 minuten bij hem gezeten en toen werden we naar de Balie gebracht , voordat ik hem achterliet in de kamer heb ik hem nog een zoen en een aai op zijn kopje gegeven.. Het is beter zo...

(L) R.I.P Lieve Angel (L)

12-07-2007 - 20-01-2010 ( 16.11u )

Als jullie het te uitgebreid vinden hoor ik het wel dan kan ik het evt nog verwijderen.. Ondanks dat ik weer in tranen ben en mijn hart huilt en pijn doet , doet het me wel goed dit even kwijt te kunnen..

16. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Miracle, tranen in mijn ogen een dikke knuffel voor jou!

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Miracle: hier ook tranen in mijn ogen. En te uitgebreid? Wat een onzin, je mag hier schrijven wat je wilt! En zoveel je wilt! En als iemand het niet wil lezen, slaat diegene het maar lekker over, toch? Sterkte....

Zo.......pffff wat een namiddag/avond met Aimar zeg! Na een uurtje slapen was hij alweer wakker en dat terwijl hij 's ochtends ook maar 40 min geslapen had. Banaantje eten, vergeet hij weer eens te kauwen dus kokken en jahoor overgeven. Dus weer nieuwe kleren aan en de banaan in kleine stukjes 1 voor 1 gegeven. Toen lekker naar de apotheek gewandeld (grgrgrg mijn medicijnen waren er nog niet :x, gelukkig die van Aimar wel). Aimar lid gemaakt van de bieb en toen weer naar huis. Natuurlijk op de terugweg met 1 van de wielen van de wagen door de stront gereden :x...baal, baal....
    Thuis was Aimar erg vrolijk en ging lekker spelen dus ik koken. Net voordat we gingen eten werd hij me toch een partij baldadig :$ de blokken vlogen letterlijk door de kamer en hij werd me toch driftig als ik daar wat van zei!
    Toen eten, eerste paar happen was hij heel enthousiast en ik blij dat hij het eten lekker vond. Toen begon hij met uittuffen, over de tafel smeren, gooien.....:$ Dus ik eten weggehaald, klaar. Yoghurt ging er dan wel in...maar ook niet helemaal.
    Net een kattenwasje gegeven voor het slapen, maar krijsen toen ik wegliep. Na 10 min. ben ik maar naast hem gaan zitten met het licht heel zachtjes aan....wel weer huilen toen hij merkte dat ik weer wegging, maar hij is nu stil...pfffffff gelukkig want ik ben ook moe.

Sorry voor die lange stuk ego.... :)

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    lieve miracle de tranen lopen over mijn wangen dikke *knuff* meis.

19. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    lieve meiden

dorientje, wat een toestand voor jou. Goed van je dat je besloten hebt te gaan scheiden. Als hij naast alle rare fratsen die je hier al eens hebt verteld ook nog losse handjes had, lijkt een scheiding mij inderdaad het enige juiste. Toch naar voor jou, dus een dikke knuf.

Kaatje, fijn dat het meeviel op je werk. Knuf voor al het gedoe.

Miracle, wat een hartverscheurend verhaal over Angel. Natuurlijk niet te lang, ben je gek. Ik kan je verdriet echt voelen door je verhaal, daarom ook voor jou een dikke knuf.

Ingeltje, kan hier op gsm de foto's niet zien waar ik reacties op zie. Ga straks misschien nog even met de laptop.

Hier alles goed. Ik geloof dat Isis een beetje van slag is, misschien door de BMR van vorige week. Heeft veel geslapen op de creche en toch erg moe en chaggie hier thuis. Wilde niet eten, zelfs nauwelijks toetje. Nu ligt ze op bed.

Fijna avond meiden!
    Liefs azeb

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even een dikke knuffel voor Miracle
    Heb met tranen in mijn ogen je verhaal zitten lezen.
    En doe niet zo gek ! Je hoeft je verhaal niet weg te halen !
    Wie hem te lang vind slaat hem maar lekker over

Deel Deze Pagina