miss een sprongejte idd maar ik had het idee dat ze die al gehad had. we zullen zien, vandaag gaat het iig al beter vanmiddag even shoppen, heb vorige week haar kleren uitgezocht en we hebben nog wat broeken nodig mt 62. uitkoken, ik kook mijn kolf elke dag uit en de fles ook na ieder gebruik maar dat is hier nog maar 2 keer per week ofzo dus vandaar. speen, heet hier speen haha ccccccccccccccccc
volgens mij passen alle flessen erin, die van avent zijn best breed en die passen weet niet hoe het met difrax zit maar kan me niet indenken dat die NOG breder zijn dan avent hihi
Ow ik kan soms zo jaloers zijn als ik lees dat jullie mannetje thuis is! Hier alleen in het weekend Leef daar dan echt naartoe, maar als we het druk hebben, zijn die 2 dagen veel te snel voorbij Voel me soms wel alleen met Jill. Niet dramatisch hoor, maar vind het zo jammer dat hij zoveel mist, nu al
ja dat kan ik me heel goed voostellen freesia! Is ie de hele week weg (ook snachts)? Wat doet ie voor werk dan?
mijn mannetje noemt de speen TUL en ik TUT. Mannetje vind tut echt raar zegt hij omdat hij Jenna's vagina (stom woord) ook zo noemt. hij zegt altijd "zo even je tut afvegen" maar ik ben tut juist weer gewend vanuit huis
Hij is om 6uur gewoon thuis hoor! Kwam ik toch te dramatisch over Hier is vagina, meutje. Voor meisjes blijft het moeilijk
freesia> mannetje is hier ook alleen maar thuis omdat we vandaag voor Jenna's prikjes moeten en ik echt niet alleen wil. Normaal komt hij ook pas om 19uur thuis
Zo, ff snel voor ik weer moet kolven... De melk die ik vanochtend had gekolfd dronk hij wel. M'n man is met Ewout de 10u opbrengst komen halen, dus heb niet snel hoeven fietsen. Hoop dat de melk van vandaag morgen wél aanvaard wordt, want anders krijgen we toch een beetje een bevoorradingsprobleem (Nu ja, het is niet voor het eerst dat ie melk van een dag heeft gekregen, er zal deze keer gewoon iets niet goed gegaan zijn) uitkoken: Hier wordt de kolk elke dag uitgekookt of op hoge temp in de vaatwasser gedaan. Zelfde voor flesjes. fopspeen: Heeft hier geen naam, want we hebben er geen Soit, tijd om me aan m'n Clara317-machine te koppelen. Moo!
Lief heeft geen vrije dagen meer, ik had hem er ook het liefste bij donderdag Nu gaat mijn moeder mee, maar dat is toch anders.
@Wupje, nee sorry. Bij Mike nog geen uitslag kunnen ontdekken, dus kan je niet helpen. Ik zou gewoon Sudocreme erop smeren en even aankijken. @Roshi, ik laat de kleertjes die Mike niet meer past in een opbergbox voor de eventuele volgende beeb. En anders voor vrienden te leen ofzo.. Hahaha en erg grappig met die handdoek. Hier reageert Mike ook verbaasd als papa zijn petje op heeft. Zet hij hem af, begint hij te lachen. @Dreames, denk het niet hoor.. Als ze ze nodig had gehad, was ze wel wakker geworden. Waarschijnlijk was ze zo moe dat ze gewoon lekker door heeft geslapen! Uitkoken: hier nog 1 x per dag.. Zeiden ze t weekend ook int ziekenhuis. @Elise, waarom krijgt Gio 4 scheppen Nutriton? (Ben even vergeten waarom..) En geef je dan gewoon Nutrilon of Nutrilon A.R.? Hier doet Mike met de 3 speen soms 12 minuten en soms 25.. Dus verschilt ook per x of hij echt honger had of niet denk ik. Maar in het ZK zeiden ze minimaal 10 minuten aanhouden, dus ik hou gewoon speen 3 en zie t wel elke x hoelang hij erover doet. @Freesia, ja daar heb je wel een punt betreft dat uitkoken. Wij doen alles elke dag in de magnetron steralisator. En idd daarna gewoon afdrogen met een schone theedoek. Ach, misschien helpt t toch nog een beetje..
Hier gaan de flessen elke dag in de sterilisator, maar dat afdrogen schiet er nog weleens bij in Maar moet ook zeggen dat die flessen zo smal zijn (B-free) dat is echt lastig droogmaken. En mijn theedoeken laten soms pluisjes achter...dus laat ik ze meestal even staan en spoel ze dan om. Ook voordat de melk erin gaat spoel ik ze nog eens om. Tussendoor maak ik ze met de hand schoon in een sopje. Aimar ligt na zijn badje van vanmorgen heerlijk te slapen. Om 14:00 komt er een vriendin op bezoek. Misschien dat we na de volgende voeding lekker even gaan wandelen met Aimar.
nou het is weer zover hoor... om 12.45uur begint ze te huilen en ze had duidelijk honger. ik de fles klaarmaken geef ik hem begint ze telkens weer te huilen uiteindelijk heeft ze de helft van de fles leeg maar dat koste wel moeite..... pfff nog 1,5uur dan weet ik hopelijk meer het is echt zo klote als je niet weet wat ze heeft kan wel janken :'(
afdrogen??? ik laat het gewoon drogen en daarna gaan ze de koelkast in dat was op advies van de kraamzorg
@roshi erg is dit he. Lotte had het de afgelopen dagen ook. Heel erg huilen en dan moet je maar raden wat er aan de hand is. Sinds gisteren gelukkig weer wat beterder. Lotte begint soms ook te huilen tijdens de fles. Ik heb het idee dat dit komt door de krampjes. Op het moment dat ze begint te zuigen beginnen de krampjes ook. Soms komt het ook omdat de speen verstopt zit en dan krijgt ze er niets uit. Sterkte meis en ik hoop dat ze op het CB je verder kunnen helpen. Hier is de rust weer een beetje wedergekeerd. Ik hoop dat de krampjes vanaf nu minder worden. Met 3 maanden wordt het toch wel eens wat. Morgen naar het CB. Ben erg nieuwsgierig hoe zwaar en hoe lang ze is. Jammer dat we ook weer voor de prikken moeten. Gisteren voor het eerst wat liga gegeven. Ze vond het erg lekker. Zelfs na haar fles at ze het nog lekker op. Fijne dag iedereen. Groetjes Marieke.
@foover hoe heb je de liga gegeven? @roshi o mei hoop dat het cb het weet robin gaat net ook vreselijk huilen to 3xna de fles denk maagzuur is vandaag dag 2 zonder medicijnen. nog 2 te gaan
Ik pik het vanaf hier weer op. Ben een weekendje weg geweest en jullie kletsen maar door... Ik heb wel genoten, al was het af en toe erg druk. Zaterdag waren we met 4 mama's, 4 dreumessen (die in deze maand allemaal 2 jaar worden...) en 2 baby's in ons 6-persoons vakantiehuisje. Maar een lol dat die kinderen hadden... Gek idee dat ik deze meiden zonder dit forum nooit had leren kennen. In het dagelijks leven zouden we elkaar nooit zijn tegen gekomen, daarvoor wonen we te van elkaar vandaan... Emma heeft het geweldig gedaan. Ze sliep als een roosje bij mij op de kamer in een campingbedje. Van de drukte om zich heen heeft ze zich niet veel aangetrokken. Dat viel me erg mee, over het algemeen is Emma toch wel wat gevoelig voor prikkels. Maar ze vond de oudere kindjes erg leuk en heeft veel naar ze gelachen...
Foover> bedankt! ik denk inderdaad ook dat het krampjes zijn want mannetje verschoond net haar luier en treft er een hoop smurrie in aan (het ruikt tegenwoordig niet meer zo) Met 3 maanden is het leed inderdaad voorbij maar het duurt alleen nog zolang voor Jenna 3 maanden is ze is er nog niet eens 2 Lola> wat gezellig zo'n weekend! dat moeten we ook zeker met de sept mama's doen als de beebjes oud genoeg zijn
ja dat ken ik ook! Nu gebruik ik het niet omdat mn man dan niet weet wat ik bedoel. Maar in brabant (waar ik opgegroeid ben) noemde wij het ook een fiep.
@missy gio krijgt nutriton omdat hij 6 keer blauw is geworden tot nu toe. hij geeft voeding op en heeft heel erg last van slikken en maagzuur. Maar met 4 scheppen. nutriton gaat dat stukken beter. hij krijgt De Omneo van nutrilon. @freesia ik snap wat je bedoelt hoor. mijn man werkt op dit moment al drie weken van 8 tot7 dus krijgt ook weinig mee van gio. hier gewoon de speen of tuttel.