anno, hopen dat mee valt voor zijn oma. miracle, van die foto heb je groot gelijk ik zou dat ook doen. yule, oh wat leuk van die jongens. Die vind je hier dus echt neit zo snel he
Ik heb de foto een beetje bewerkt en in een blog op hyves gezet... Dorientje , ik wil jou een dikke knuff geven ! Het is idd beter zo..
Ja het zonnetje scheen lekker vandaag Ben wezen fietsen én wezen wandelen vandaag! Ik heb ook zin in de lente, lekker fietsen, speeltuintjes opzoeken, wandelen in de Soester Duinen.... Maar nu naar bedje toe! Weltrusten allemaal!
Toen ik de verkoopster verder vroeg over de internet aanbod die zij mij wou aanbieden zei zij alleen dat ik onbeperkt internet had.. niks over de fair use.. baal dus flink blij gemaakt met dood musje :x Wij zouden in week 4 gebeld worden voor een nieuwe afpraak, maar las in de krant dat het dit weekend weer wilt gaan vriezen en sneeuwen :x:x:x
Jeetje wat spannend zeg 8) ze zeggen ook dat de 2e vaker zwaarder is dan de eerste.. in mijn geval hoop ik van niet
Hoi hoi, Ik ben net thuis van een intensieve cursusdag. Was leuk! Femke lijkt op te knappen, dus dat is fijn. Ik heb nog wel een houten kop, maar dat komt ook wel goed. Heb ff heel snel bijgelezen, kom dan ook alleen maar even wat knuffel uitdelen: Aan Miracle en Dorientje! Een hele dikke knuffel! En ingeltje wat een prachtige keuken!
bij ons ook al, ik douche altijd me kate maar ik douche tegewoordig zittend omdat zij de hele tijd wilt staan en van haar badmatje wilt aflopen.. en zij is daar al een keer onderuit gegaan zij moest op droogmat zitten terwijl ik mijn broek en onderbroek uitdeed.. rent zij zowat de douche in gelukkig eerst haar bips dan haar hoofd, was de klap minder, vond mijn vorige douche toch wat veiliger!
Jeetje meid echt heftig, Ik meen in het begin van onze zwangerschappen ook berichten op zwp te hebben gelezen dat hij weleens sloeg op jou! Knap en super dat je de stap hebt genomen want dat mag absoluut niet!! knuffs
nee dat is niet helemaal zo hoor! De arbo was ook voor mij en voor mijn werkgever. Ik moest zijn tempo volgen maar was wel te doen en moest ook aangeven als het niet ging (ook een man). Vaak hebben hun een reden wrm voor hun handelingen. Maar als je al iets hebt afgesproken.. ik vind he wel raar hoe hij reageerde..
Heb hier en daar gelezen en wat gereageerd, sorry als ik niet op jou verhaal hebt gereageerd heb hoofdpijn, al 3 dgn bijna, snap het niet en ook moest ik meer dan 30 blz lezen heb in de krant gelezen dat het van het weekend weer gaat vriezen en sneeuwen! daar gaat mijn week 4 bellen voor nieuwe afspraak van de glasvezel weer..... MUMBLE GRMBL... miss u all!!
Ik kruip hier me bedje in , mijn hoofd staat op klappen en ik voel me ineens heel erg moe... Dankjullie voor jullie steun en liever berichtjes , deze doen mij erg goed..