@ Kaatje en Jannes: zal morgen de sites even bekijken en dan foto's bestellen! Meiden ik ga vast 1,5 uurtje slapen aangezien ik de nacht alleen moet doen! Tot morgen!
@kaatje: echt een sprongetje dus? Ook meer slapen, dat had Raven ook vorige week. Ze kan nu echt zo veel meer! In een weekend tijd: - dingen echt vastpakken, doekjes, haar lakentjes, mouwtjes, mijn trui, mijn borst - grijpen naar speeltjes die boven haar hoofd hangen en ermee rammelen - geluiden op verschillende toonhoogtes en gilletjes - ze heeft haar tong ontdekt en steekt die steeds uit (heel grappig!) - zelf haar speen weer pakken met haar mondje als ie er uit valt of hem met haar handje weer terug duwen (als ie niet te ver weg ligt natuurlijk) Echt zo leuk om te zien allemaal!
Eva, weltrusten. Yule, op de onderste 2 dingetjes na doet Levi alles al. Als ik een dekentje over hem heen leg en hij vind het te hoog, pakt hij het randje en duwd het deken naar beneden Edit: Had ons kerstkaartje in het boekje van het CB gedaan ( was ik vergeten ) dus die vrouw van het cb zegt opeens "leuk gedaan" en houd die kaart omhoog. Vroeg ze helemaal hoe ik dat gedaan had enzo. dus verteld dat het via psp ging en dat je dan lid kan worden van een forum waar je het leert enzo. Ging ze het helemaal opschrijven om het ook te doen Die vrouw was ergens in de 40. Erg leuk.
@Kaatje: haha! Dat is makkelijk! Bijdehand zijn ze soms he? Raven had 4 weken geleden al haar voetjes ontdekt en daar was ze zo druk mee dat ze haar handjes even vergeten was...! Dus dat heeft ze dit weekend even ingehaald. Ik vind wel dat de bewegingen ineens anders zijn. Niet meer schokkerig maar bedachtzaam en voorzichtig en ze beweegt nu ook duidelijk haar handjes en voetjes 1 voor 1 en met een doel. Heel leuk om het verschil te zien. Ik heb je mail gehad. Het hangt ervan af wanneer het is natuurlijk of ik kan of niet (en of ik de auto heb).
@Yule, leuk dat t weekendje Texel zo goed is gegaan! Heeft Raven weer een hoop knuffelaandacht gehad, is alleen maar goed voor een baby! En kwa bijvoeding ben ik t met je eens.. Die Difrax speen horen ze ook helemaal in hun mondje te nemen volgens mij.. Hier doet Mike dat tenminste wel, is hij gewend dus kokhalst er niet van. En je mag bij Difrax niet het onderste deel losdraaien, dan is de werking vd fles weg. Je mag wel de speenring losser draaien.. @Kaatje, wat een gedoe dan zeg met Ferry en een baan.. Tegenwoordig is er zoveel gedoe voor mensen die wel WILLEN werken, maar niet helemaal KUNNEN. En dat terwijl er ook hoop mensen zijn die wel KUNNEN, maar niet WILLEN en daar zijn ze dan in mijn ogen minder streng voor kwa uitkering enzo.. Jeetje, dan slaapt Levi wel erg veel hahaha.. Hier is Mike ook amper wakker vandaag hoor, hij red hooguit 45 min inclusief flestijd en dan begint hij alweer te gapen en jengelen. @Heleen, ja misschien sprong.. Alleen bij Mike merkten we dat nooit aan t drinken, want hij dronk dan ook gewoon zijn flessen leeg hahaha.. Hongerlapje hebben wij! Handschoentjes, waar kun je die kopen? Mike heeft namelijk in de wagen of MC altijd zijn handjes erbuiten en zijn dan ijskoud. @Jannes, alvast héél veel succes morgen bij KDV! *Knuff* @Steen, jij ook véél succes morgen bij de gastouder met Femke! Komt vast allemaal goed.. Zelf moet ik nog wachten op een baan voor ik een gastouder kan zoeken. @Eva, dat is ook een reden waarom wij Mike niet snel bijvoeding gaan geven. Hij zit gauw verstopt en reageert altijd best heftig op nieuwe voeding kwa darmpjes. Dus hier wachten we ook langer dan normaal, pas als CB het aangeeft gaan we proberen. En ik vind het ook altijd fijn als me moeder een bakkie komt doen. Dan kan ik Mike even aan haar geven en zelf wat rommelen in huis of op de pc dingen uitzoeken. Zo heb ik al een x mijn haren kunnen verven, de administratie bijgewerkt en mijn kledingkast uitgezocht. Op de een of andere manier doe ik dat nooit als Mike slaapt, want we wonen in een flat en die is erg gehorig. @Ingeltje, *Knuff meid*! Meiden, ik ga jullie weer verlaten voor vandaag! Drukke dag geweest en ben nog kapot van t weekend. We hebben trouwens de Nutriton met nog 1 schepje opgehoogd, want hij hield toch nog wat last. We mogen tot max 8 scheppen alles in totaal en Mike zit nu op 6. Dus ben benieuwd.. Nou ik kruip op de bank onder een dekentje en ga tv kijken en vroeg naar bed. (Als dat lukt, zit namelijk aan de antibiotica voor een zoveelste blaasontsteking en moet de laatste pil rond 22.30 uur innemen) Slaap lekker voor iedereen (en de beebs natuurlijk!) en tot morgen.
flessenwarmer: huh? Past difrax niet? Hier past zelfs tommee tippie erin (en die zijn het breedst). Ik heb die van Prenatal. Uitkoken: ik kook niet uit, ik steriliseer in de magnetron alle kolf en bewaar onderdelen 1x per dag. Als je BV kolft en bewaart (in de vriezer dus) moet je het zo hygienisch mogelijk doen omdat in de vriezer ook bacterien kunnen groeien, zij het heel langzaam. Om te voorkomen dat de melk alsnog bederft in de vriezer of de koelkast was ik alles heet af en steriliseer ik 1x per dag.
Yule, oke moeten we maar even kijken. eerst maar even wachten tot Samia gesetteld is. Bewegingen zijn idd heel bewust nu. Ferry zat van de week te vertellen dat Levi bij hem op schoot zat en toen zichzelf onder zijn voet ging kietelen Missy, handschoenen kan je kopen bij bv. Prenatal, maar denk dat de Hema ofzo ook wel iets heeft Ik spring even gezellig met Ferry onder de douche... Misschien nog tot zo.
Hey dames kom hier weer ff snel spieken. Heb een paar belabberde dagen achter de rug. Jaimy was flink verkouden (nu nog een beetje) en daardoor huilde ze veel.Aan de borst was ff geen pretje want ze liet natuurlijk constant los om lucht te happen.Dat voelde ik wel aan me tepels. Nu snotterd ze nog wat maar der neusje is gelukkig zo goed als open. Wat neusspray en luuf wel niet doen.. Nu word ik natuurlijk langzaam verkouden. Het gaat verder super goed. Ze vind het wippertje helemaal geweldig en ze probeerd ook de speeltjes te grijpen die eraan hangen. De box vind ze iets minder , maar als ze er lekker voldaan in ligt dan maakt ze heerlijk geluidjes naar woezel en pip die boven haar hoofdje dansen. Ook gaat ze met de handen en de voetjes in de lucht en zo rolt ze op haar zij en weer terug. Heerlijk om te zien!
@missy: oh hoort dat met difrax? Dan vond Raven het gewoon niks denk ik. Is natuurlijk zachte (.)(.) gewend! Dat losdraaien van het onderste deel werkte idd niet!
@eva ik bestel de foto's altijd bij pixum vlot geleverd en niet duur. @missy de onderkant mag je wel los draaien dit om het drinken te vergemakkelijken doe ik hier steeds met de nutrix op het laatst. in het zh deden ze dit ook als ie te straks vast zit werkt het ook net. @yule ik vond de spenen van dirfax ook niks robin kokte ook vond ze ook erg stug heb er nu de speen van het kruidvat op zitten die werkt beter voor ons @kaatje heb je voor mij nog de link met het andere psp forum? de rust is hier weer weder gekeerd beide liggen op bed. hoop iets langer als vanmorgen pfff hihi. wanneer gaan we weer een meeting doen? haha heb de laatste moeten missen dus kom maar op.
ze staan in de voen, vertel jullie morgen hoe ze smaken haha welterusten voor straks xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Heb een smalle fverwarmer en de difrax heeft immers zo'n flinke knik erin. Op kdv past ie ook al niet.
Hoi hoi, Wat een hoop te lezen weer, ik reageer op en paar dingetjes: Foto's bestellen: Ik bestel mijn foto'altijd via www.webprint.nl ze kosten hier maar 5 cent per stuk en zijn goed van kwaliteit. Je kunt op verschillende manieren betalen. Difrax flessen: De speen hoort idd helemaal in het mondje te gaan, de bodem kun je beter niet los draaien. Hierdoor komt de melk er een stuk sneller uit en kan je kindje gaan kokhalzen of zelfs spugen... Hier gaat het nog steeds op rolletjes. Vorige week was mijn man voor het eerst een avondje samen met Floor, ik kom thuis thuis om 22.30 en vraag natuurlijk hoe het gegaan is en of ze de flesjes goed heeft gedronken. Waarop mijn man zegt: Flesjes...? Ze heeft alleen om 22.15 een fles gehad en die had ze heel snel op... Ja logisch als je de fles van 19.00 hebt overgeslagen... Maar goed dit vergeet ie dus nooooit meer. Groetjes Sam
@ anno + kaatje: Recept voor Pepernoten Ingredienten: * 125 gram zelfrijzend bakmeel * 50 gram bruine (basterd) suiker * 35 gram boter * 1/2 theelepel speculaaskruiden * 1/2 theelepel zout * 1 theelepel stroop * 2 lepels melk Bereiding: * Kneed zelfrijzend bakmeel, bruine (basterd) suiker, boter, speculaaskruiden, zout, stroop en melk met een natte hand, goed door elkaar, tot het deeg van uw handen loslaat. * Maak kleine balletjes (ter grootte van een knikker). * Vet een bakblik in met boter en leg de pepernoten erop. * Bak ze 20 minuten op 200 graden in een voor verwarmde oven. * Even af laten koelen. Tip van mij: En ipv. bakblik in vetten bakpapier, worden de pepet noten niet zo nattig! zo heb net ff foto's in album van kyani geplakt! is echt leuk om dat even terug te zien en hoe ze al evranderd is!
Toch nog even spieken na het douchen hoezo verslaafd Tweety, welke bedoel je? Ik heb www.pspmamas.nl en http://www.pspchallenge.nl/forum/index.php en http://www.pspforum.nl/forum/portal.php