Hallo meiden! Zooo, die ENORME berg was is al weer weggewerkt. Hihi ik had Isis in de wipstoel op bed gezet en zelf tijdens het vouwen even tv gekeken. Zij was gefascineerd door mij en hoe ik de was aan het opvouwen was De strijk moet nog wel, maar dat is gelukkg niet zo heel veel dit keer. Isis is in totaal wel twee uur wakker geweest incl voeding. Best lang! Toen ik klaar was met opvouwen, was zij ook zo'n beetje klaar met wakker zijn. Perfecte timing . Dus nu ligt ze in de kinderwagenbak te slapen want ik wil zo eventjes gaan wandelen. Daarna nog even de vaatwasser uitruimen en misschien kom ik ook nog wel aan de strijk toe. Grappig om jullie ochtendrituelen allemaal te lezen. Ik heb nu nog een heel relaxed ochtendritueel (wat ook steeds meer echt hetzelfde wordt elke ochtend, grappig hoe Isis en ik op mekaar ingespeeld raken!). Rond zes uur komt ze voor een voeding. Ik voed en verschoon haar dan, en daarna gaat ze meteen weer in bed. Soms ligt ze nog wat te kletsen, maar meestal slaapt ze direct lekker door. Ik ga dan achter de pc met de kolf mijn mail checken en forummen. Daarna ga ik, afhankelijk van hoe fit ik ben, nog even op bed of douchen en aankleden. Rond half tien komt Isis weer, en na 1 borst ga ik haar masseren. Dan de andere borst en dan, afhankelijk van hoe wakker ze lijkt, nog even in de wipstoel of weer op bed. Straks zal ik als ik weer aan het werk moet het eerste gedeelte van de dag wel hetzelfde doen: voeden, kolven (en dan tegelijkertijd ontbijten denk ik) en dan aankleden, inpakken en wegwezen. Ben benieuwd of ik het allemaal haal in de tijd, ik moet uiterlijk om 7.15 in de auto zitten op crechedagen en om 7.30 op maandag, als mijn man thuis is. Zal eens gaan timen hoe lang ik nu doe over het voeden en kolven samen. Ontbijten: sinds m'n zwangerschap heb ik mezelf aangeleerd om wel te ontbijten (daarvoor was het vaak een appel in de auto). Ik moet zeggen dat ik nu ook niet meer zonder kan en sneller honger heb 's ochtends. Goed om te lezen dat alle flessen in de prenatalflessenwarmer passen, ik heb namelijk op zo eentje geboden op marktplaats. Hopelijk krijg ik hem. Groetjes Azeb
@Ingeltje: oeps sorry was even vergeten dat ik PB moest sturen. KA is toch kinderarts of heb ik die zelf verzonnen ?
Jeetje wat kletsen jullie veel! Britt kwam vanochtend om 7:30 uur Heeft lekker veel geslapen (enige voordeel van de prikjes). @Yule, hier ook de Difrax fles. Britt moest de eerste ook erg wennen aan de speen omdat deze bijna helemaal in haar mond gaat. De Large fles gaat beter (lijkt meer op de Avent speen). Onderste gedeelte draai ik altijd gewoon vast en dan komt er nog lucht door de gaatjes. Leuk die dingen herken ik ook bij Britt. Ze doet sinds gisteren steeds haar onderlip naar binnen om erop te sabbelen, gek kind! Succes vandaag met werken. @Ingeltje, dikke knuffel voor jullie! Enne hier ook nog geen echte sex gehad, al vind ik het nu wel tijd worden @Jannes, succes vandaag, je bent vast de uurtjes aan het aftellen of valy het mee? @Azeb, wat een mooi lachje! Bijvoeding Ben niet van plan hier al op korte termijn mee te beginnen. Zeker niet zolang ik bv geef. Felicitas Gisteren is hier ook een mevrouw geweest. Hoewel we een 'kort' bezoek hadden afgesproken zat ze hier toch een uurtje. Heb alleen het medische boek gekocht met kinderziektes, verder niets.
Nou dames.. onze jongedame heeft het prima bij het KDV. Net even gebeld en ze had van 8.50u tot 10.30u heerlijk geslapen. Om 11.00u fles gehad, gespeeld en om 12.00u lag ze weer in bed. Ze sliep nu. En ze had veel haar mooie lach laten zien zei de leidster. Nou dat wil zeggen dat ze het prima vindt!
@Jannes: Dat lijkt idd helemaal prima te gaan op KDV @krisstel: Goed dat prikjes toch ook voordelen hebben Over dingen als Felicitas gesproken... worden jullie ook steeds gebeld door Wij Jonge Ouders magazine? Ik begin ondertussen dik spijt te krijgen van dat hele dozengedoe als ik steeds gestalkt word op m'n mobiel. En ongewenste reclame in m'n brievenbus krijg Reclame voor Nutrilon waarin op slinkse wijze het verbod op reclame voor FV voor kindjes onder 6 maanden omzeild wordt
Ja heel fijn! Toch spannend hoe ze op de vreemde omgeving met veel geluid en indrukken reageert. Maar thuis kan Sara zich ook prima alleen vermaken in de box, dus als ze haar daar maar neerleggen met wat speeltjes, dan vindt ze het prima! Maar ben blij als ik haar over 5 uurtjes weer op ga halen... Maar nu lekker naar de kapper en onder de zonnebank.
Gister werd ik toevallig inderdaad gebeld voor iemand die me een andere energieleverancier wilde aansmeren. Was niet de eerste (en zal helaas ook niet de laatste zijn vrees ik...). Ik vond de doos wel de moeite waard en vind het blad Wij Jonge Ouders ook leuk, dus heb het er wel voor over. Als het maar wel stopt op een gegeven moment
azeb wat een mooie foto missy fijn dat mike weer thuis is... alle mama's die weer aan het werk zijn....succes RS-virus gisteren hebben wij heel de dag op de eerste hulp gezeten, Pim is al weken erg verkouden en benauwd, al een paar keer naar de huisarts geweest, maar die hield het gewoon op een virusje, gisteren werd pim zo benauwd dat we meteen naar het ziekenhuis zijn gestuurd, na een paar onderzoeken was het meteen duidelijk dat hij het RS virus heeft, ze hebben even getwijfelt als ze hem op moesten nemen maar omdat het zuurstofgehalte en zijn bloed goed was en aangezien hij nog genoeg voeding binnen krijgt mocht hij mee naar huis (hij drinkt wel minder maar nog voldoende)...als hij het benauwder krijgt en nog slechter gaat drinken moeten we meteen terug en dan wordt hij opgenomen RS virus is erg besmettelijk Pim wordt zondag gedoopt en ons is geadviseerd om jonge baby's even bij hem uit de buurt te houden...we kijken nog een paar dagen af anders gaan we zijn doop ook verzetten... ze hebben gisteren ook de kindercardioloog erbij gehaald en ze hoorde nog steeds het hartruisje, dus de gaatjes zijn nog niet dicht... nou weer een update van hier, ik wens jullie een fijne dag liefs nikky
Ze moeten die spullen uit de doos natuurlijk ergens vandaan gesponsord krijgen natuurlijk... Maar goed, als het idd maar snel ophoudt met dat gebel. Als ik iets wil, zal ik het zelf wel vragen *einde zeurmodus*
[quote="MissyZuilen@Funnyme, ook de domoseat? [/quote] hihi ja 2 zelfs! 1 gekregen van mn tante en 1 van mn zwager en zn vrouw. Dus voor allebei de meiden 1!
Hallo iedereen, Ik weet dat het lang geleden is, maar door het verhuizen vlak na de bevalling en wat familiale problemen ben ik er nu pas weer. Ben benieuwd om te horen hoe het met jullie en de beebpjes gaat... Met mij en Julie gaat het alvast fantastisch... En ik heb nog een verrassing voor jullie....
nou net gegeten en eerst julia weer helemaal om moeten kleden. iedere keer na de voeding van 12 uur dan peopt ze zo hard dat het zo haar luier uit vliegt en alles vol zit. in haar luier zit meestal maar een beetje maar dan is het er gewoon met zo'n vaart uitgekomen dat heel haar rug onder zit. dus maar extra reserve kleren in de tas voortaan. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nou volgens mij zit Kyano duidelijk in zijn sprongetje. Hij is morgen 10 weken maar 2 weken na uitgerekende datum geboren dus het zou kunnen. Hij doet echt steeds hazeslaapjes en is na een half uur alweer wakker en verder drinkt hij op onregelmatige tijden. Het ritme is er weer helemaal uit Gelukkig is hij wel steeds vrolijk als hij wakker wordt en praat volop tegen zijn beestjes in de box ** smelt ** Dadelijk komt hubbie thuis dus dan kan ik dan eindelijk even lekker gaan douchen en een beetje fitter worden. Van Wij jonge ouders hebben ze me ook al een paar keer gebeld. Ook om over te stappen op Nuon. Ik laat ze altijd eerst hun verhaaltje doen, spreek ze dan nog een beetje tegen en zeg dan heel eigenwijs dat we blijven bij Essent en daar niet over twijfelen Meestal hebben ze het dan al helemaal gehad met mij. Nikky oh sterkte meid! Niet leuk als zo'n kleintje ziek is Jannes fijn dat Sara het goed doet op het KDV! Azeb wat een schatje! Kyano vind de wipstoel nu ook steeds leuker worden, het is ook wel handig je kunt hem overal neerzetten Ontbijten doe ik trouwens altijd....ik heb echt berehonger 's ochtends vroeg Ook pas vanaf de zwangerschap, voor die tijd sloeg ik het ontbijt altijd over. Ik zal nu nog eens wat gaan strijken ** de was dan hè **
vertel dorientje ik hou niet zo van verassignen, wordt ik veel te nieuwsgierig van. iig welkom terug en fijn om te horen dat het goed gaat. trouwens weet iemand waar je een leuk magneetbord kunt kopen? ik wil er 1 op de wc hangen en daar mijn psp crea's ophangen, meteen de wc wat gezelliger. ik zag er bij de blokker 1 maar die was gewoon wit en te groot. xxxxxxxxxxxxxxxx
Vertel vertel ....... ik brand van nieuwsgierigheid! Leuk dat je er weer bent! Ha ha Anno die Julia toch Leuk zo'n knalscheten!