idd anno... Erkomt een brusje voor onze kleine Julie. Totaal onverwacht, maar meer dan welkom. (bleek dat de gyn me een te lichte minipil voor tijdens de bv gegeven had...)
@anno je kan ook magneetverf kopen is ook leuk kan je zelfs in kleuren laten mengen als het goed is en ergens op smeren de deur of muur. @dorientje vertel vertel.
GEFELICITEERD ik denk ik gok iets geks, haha leuk hoor. was vast even schrikken, niet? je bent de eerste hier, ook wel een eer. xxxxxxxxxxxxxxxxx
Dorientje gefeliciteerd! Ik dacht het stiekem al Maar welke pil heb jij voorgeschreven gekregen dan? Ik heb namelijk ook een pil die geschikt zou zijn voor bv, namelijk Creazette. En ik werd afgelopen week tussendoor ineens heftig ongesteld Dus vroeg me ook al af of de pil wel werkte Ik zit namelijk nog niet te wachten op een tweede aangezien ons huisje daar niet op ingesteld is.
idd, was wel even heeeeeeeeeel hard schrikken. Maar we kijken er intussen wel naar uit. We weten het nu 4 daagjes... De gyn excuseerde haar even, maar ze heeft wel beloofd dat zij de bevalling zal doen... ook al is ze niet van dienst, ze wil opgebeld worden... Als alles goed gaat ben ik uitgerekend voor 3 augustus
wat heb ik nu gewonnen? ? hoe ver ben je? sorry kan neit zo goed rekenen, haha leuk hoor, hoe ga je dit je werkgever vertellen, haha op je eerste werkdag? sorry zit vandaag met mijn werk in mijn hoofd aangezien ik morgen weer moet beginnen. @tweety: magneet verf is een goed idee, de deur moet toch nog geschilderd worden, dus als iemand graag schilderd, we moeten nog 3 deuren haha xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Als het klopt wat ik heb uitgerekend ben ik nu 5weken en vier dagen zwanger. ja de werkgever is idd weer wat anders... Mijn contract loopt nog tot 31maart. En nu ik zwanger ben zou ik niet hervatten... Dan blijf ik thuis om voor Julie te zorgen en om nadien onze 2de spruit op te vangen. Anders kost het ons 800euro per maand aan kinderopvang voor de 2. Dus zei hubbie dan ga jij gewoon niet meer uit werken, en blijf je thuis bij de kinderen.
ja, wordt idd een hoop geld voor de opvang, gek idee om straks niet meer te werken of vind je het wel lekker? sorry ben beetje nieuwsgierig haha xxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik vind het wel gek eigenlijk... Maar zodra ze allebei naar school gan, ga ik weer aan het werk hoor. Kan me best voorstellen dat het thuis bij de kindjes leuk is, maar zo helemaal alleen... vind het soms tocheen beetje raar om alweer zwanger te zijn. Was ik zo blij dat ik van die mega ton afwas, is er alweer een andere in de groei...
dorientje ik ben echt zo blij dat jullie er gelukkig mee zijn, ik zou er denk ik niet zo blij mee zijn... nu weet ik wel dat je dan geen sex moet hebben maar je gaat er vanuit dat de pil die je slikt voldoende beschermt... pfff moeilijk hoor maaruh ben wel heeeeeeel blij voor jou!
Eerst was ik ook niet blij hoor... Maar het is nu eenmaal zo, en veranderen kunnen we het niet meer. en ik dacht ook dat de pil voldoende was, toch omdat de gyn me verzekerde dat ze voldoende bescherming bood
@dorientje dat zal ff schrikken zijn. maar toh van harte gefeliciteerd. geniet dan maar weer van deze zwangerschap hoi meiden verder niet bijgelezen. gio slaapt maar 2 uur per dag en wil de hele tijd bij mama op schoot. hij ligt nu eindelijk ff te slapen.misschien is z´n sprongetje die ik twee weken geleden al dacht toch nu, want zo heb ik hem echt nog nooit mee gemaakt. hij kan ook dingen ineens vast pakken slaapt ook ineens met zijn woezel in de armen. en kruipt de hele box door op z´n rug. van links naar recht in een met z´n hoofd en dan weer onderste boven. haha probeerd zih ook continue om te draaien. echt geweldig hoe boos hij dan wordt.
Nou dan mag ik wel uitkijken... Ook bij mij verzekerde de gyn me dat deze pil volledig betrouwbaar is. Nu wil ik toch zo snel mogelijk over stappen op fv en dan ga ik ook weer terug naar mijn oude pil. Dus nu nog maar even voorzichtig aan doen en voor de zekerheid condoompje erbij 8) Ben blij dat ik nog niet all the way ben gegaan. Maar zeker is het ook leuk zo'n klein hummeltje erbij en ook voor Julie is het wel heel fijn, een speelkameraadje van bijna dezelfde leeftijd. Geniet er nu maar gewoon van, het blijft een wonder!
@Dorientje: welkom terug en van harte gefeliciteerd met het geweldige nieuws! Ik kan me voorstellen dat het even schrikken was, maar toch ook wel heerlijk he, nog een wondertje onderweg!