September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hier komen ze :D

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    en wat mijn man noemt een Muppet smile :)

3. haha lief hoor!

xxxxxxxxxxxxxxx

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    en nog ff een cute pic :D

deze foto's heeft mijn Smoe allemaal gemaakt

5. julia doet trouwens nog een keertje mee met baby van de maand dus als jullie willen stemmen, mag gerust op julia hoor hahah

xxxxxxxxxxxxxxxx

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    lola> thnx voor het duimen, beterschap voor je meissie knufff
    parr> wat een lieve foto's!
    jannes> en is het allemaal goed gegaan?

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Jemig wat is er veel geschreven!
    Geen tijd om overal op te reageren...doe ik later vanavond nog wel ;)

Aangezien Aimar altijd in de namiddag zo huilt (meestal vanwege krampjes en niet kunnen poepen) heb ik besloten dat als het niet regent, ik een uurtje met hem ga wandelen. In de wagen is hij dan rustig (zolang ik blijf rijden) en dommelt hij soms in slaap. Maar zodra we weer thuis zijn begint hij weer te krijsen als ik hem in bed leg....en dat terwijl hij toch echt moe lijkt te zijn. Hij ligt dus nu ook in zijn bedje te huilen/krijsen. Ik laat het heel even gaan, moet toch koken nu. Vriend is er niet en al was hij er: hij kan niet koken.....erg hè?

Ik ben er straks weer als Aimar slaapt, nu eerst koken!

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ff spammen

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zijn er meer kindjes hier die standaard op een bepaald tijdstip van de dag veel huilen?
    Aimar ligt nog steeds te krijsen, speentje wil hij niet, wordt alleen maar bozer....Nog 5 minuten en dan haal ik hem eruit.... :cry:

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Bij de baby van de maand verkiezing heeft er al 1tje 22 stemmen :confused: Dat halen we nooit meer in Dreames! (zag dat Demi er ook tussen staat!)

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Hmmm jammer :(
    22 stemmen is ook wel heel veel al op 2 december :confused:

12. hey ik sta er ook bij haha

ja 22 stemmen, zullen we anders om de beurt gaan en dan allemaal op die stemmen dan winnen we iedere maand haha

julia huilt hier niet veel maar wil na de voeding van 7 uur niet naar bed, wij gaan 3keer naar boven en als ze dan nog niet wil slapen dan komt ze er uit.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Dorientje! Gefeliciteerd!

14. meiden ik ga afsluiten, tot donderdag denk ik want moetr morgen werken tot half 7 dus denk niet dat ik dan nog online kom, wordt afkicken haha.
    misschien kom ik straks nog even spieken.

denken jullie een beetje aan ons morgen?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    bleee voel me niet happy morgen moet me mannetje weer naar het zh :( zit nog in twijfel of ik ook ga blijven als het mogelijk is maar denk dat ik die twijfel blijf houden tot aan het moment janco en rene naar huis gaan. het is maar 2 nachtjes maar toch heb er geen zin in.

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, ja inderdaad! Als iemand mij ook even zou kunnen uitleggen hoe je weer zin krijgt als je alleen maar denkt aan dat je kind 1 kamer verder ligt te slapen en wakker kan worden... ;)

@Pupke, je mag volgens mij Quinten al hoestsiroop ofzo geven van Tusistin.. dat zei mijn vriendin, die heeft drogisterij-diploma.

@Tweety, ik had de Etos opgebeld.. Want een vriendin werkt daar en hun mochten de bon wel aannemen.
    Dus ik had nu 3 pakken luiers voor €16,50! :D:D
    Was nu aanbieding 3 pakken voor €26,50 en ik mocht die bon van €10,- korting gebruiken.
    Kreeg er nog een Sesamstraat DVD bij ook!

@Anno, had me niet ingeschreven maar van TruusdeMier gehad! :D Lief dinnetje heb ik toch he! :)

@Wupje, misschien sprongetje? Hier deed Mike namelijk precies hetzelfde..

@Azeb, lekker ochtendritueel heb jij zeg! Hier ga ik samen met me kerel uit bed.. Hij gaat douche en aankleden voor zijn werk en maakt Mike zijn flesje klaar.
    Ik haal Mike uit bed, verschoon zijn luier en dan geef ik de fles en gaat mijn kerel naar zijn werk.
    Dan als Mike klaar is met de fles lekker even knuffelen/brabbelen/spelen.. Dan ga ik rond 08.00 uur ontbijt klaarmaken..
    Dan Mike op bed leggen als ik me broodje en thee opheb en dan kleed ik me aan en kijk ik verder hoe de dag loopt.
    Ik heb mezelf ook tijdens de zwangerschap aangeleerd om te ontbijten, omdat ik erg veel last had van ochtendmisselijkheid.

@Jannes, gelukkig is het zo goed gegaan op het KDV! :D

@Iris, ik ben nu al 4 x gebeld door Wij Jonge Ouders, voor een ongevallen verzekering en een contract bij Nuon en nog meer onzin.
    Begin er ook de $%^&* in te krijgen!

@Nikky, dat is schrikken zeg! Heel veel sterkte met Pim, hopelijk is hij snel weer beter.

@Funnyme, leuk zijn die domo's he! Ik heb er nu 1 te leen van TruusdeMier. Echt geweldige dingen en makkelijker ergens neer te zetten dan de wipper.

@Dorientje, hoi je kent mij nog niet denk ik! Leuk dat je er weer bent! :D Ik had in mezelf de verrassing dus goed geraden haha..
    Ik dacht gelijk, denk weer zwanger!
    Leuk hoor! :D Hoeveel schelen de kleintjes dan?

Ik ben eigenlijk zelf erg bang om alweer zwanger te raken. Dit komt doordat een paragnost dit bij ons voorspelt heeft en zij alle andere dingen tot nu toe ook goed had.
    Dus ik zit nu aan de antibiotica voor blaasontsteking en de dokter zei dat deze variant de pil niet onbetrouwbaar maakt.
    Maar voor de zekerheid gebeurd er hier nu niks hoor hahaha..

@Steen, jammer dat Femke daar niet geslapen heeft. Maar komt vanzelf wel.. Onze kindjes hebben misschien wat meer behoefte aan onszelf en moeten meer wennen aan andere mensen en omgeving.

@Tinkerbel1984, welkom! je kent mij misschien nog niet.. maar wil je toch weer welkom heten! :D

Meiden.. vanaf hier stop ik weer even met reageren, ga op de koffie bij TruusdeMier.
    Ik zal vanavond als ik terug ben de rest bijlezen en reageren..
    Was gebleven bij pagina592 hahaha! (Even voor mezelf als herinnering)

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hoi dames!

Hier een aparte dag achter de rug! Michelle is weeeeeeeerrr ziek! :( ditmaal hoest ze behoorlijk., en ze zit helemaal vol!
    Heb mijn handen dan ook vol aan haar! normaal drinkt ze 200 cc per keer .. en nu amper 100.. ik hou haar plsluiers daarom maar goed in de gaten!
    voor het drinken probeer ik het zo: om haar juiste tijdstip 100 aanbieden en uur erna weer! hopelijk krijgt ze dan genoeg binnen!

ik zag wel dat dorientje weer een kleintje krijgt! van harte meid!

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi hoi,

Femke is aan het bijslapen ;)
    We hebben een nieuwe muziekmobiel, zo eentje van Tiny love met bach muziek enzo, ze vindt hem helemaal geweldig...hihi

@Lindaa, ah arme Michelle, succes meid!

@Missyzuilen, fijne avond!

@Tweety, succes morgen meid! dikke knuffel!

@Anno, heel veel succes morgen, dikke knuffel!

@Eva, Femke is hier 's avonds altijd wakker en dan niet altijd even gezellig, omdat ze eigenlijk dan wel moe is...we kunnen de klok er bijna op gelijk zetten: acht uur, hihi! Succes meid!

@Roshi, mooie foto!

@Parr, mooie foto's!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Steen oh wat jammer dat het met Femke niet helemaal lekker ging bij de gastouder :( Hopenlijk went ze snel, is ook voor jullie een fijner idee.

@ Roshi oh spannend een sollicitatiegesprek!

@ Parr wat een leuke lach heeft Kate! En lekker weer je haar gestyled, ik krijg ze trouwens juist nooit zo als de kapster ze gedaan heeft ;) terwijl ik dat wel leuk vind.

@ Irisb hè die Ewout mama even op en neer laten komen en dan slapen... :)

@ Tinkerbel welkom terug! Fijn dat je nu weer lekker in je vel zit.

@ Lola sterkte met de meiden!

@ Eva ja ik denk dat alle baby's wel een standaard huilmoment hebben. Bij Kyano is dat meestal in de avond, maar sommige dagen meer als de andere.

@ Anno succes morgen!

Sjit kraamvisite is er. Wilde net een heel ego stukje gaan typen.....misschien vanavond nog want zit er echt even helemaal doorheen.. :(

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey hey
    ben ik weer ff..

@Dorientje : Gefeliciteerd met je zwangerschap !
    Ik slik ook die pil en gezien mijn vruchtbaarheid , doen wij er mooi maar een condoompje bij.Wil nml niet , hoe erg ik soms mijn zwangerschap mis , nu aantellen van een 2de.Ik wacht nog zeker een klein jaartje.

@Parr: Aaahh... Mooie foto's..

@ingeltje: Merk hier ook wel dat Jaimy wat moeilijker deed tijdens mijn ongie..Nu doet ze zoiezo iets moeilijk door de verkoudheid.

ff ego..
    Heb vanmiddag me recept aangevraagd voor een mirena spiraaltje.En nu is het weer wachten tot me ongie en dan plaatsen.Ben benieuwd volgens mijn moeder ( die heeft hem ook) krijg je meteen na het zetten buikpijn ze zegt dat het net weeen lijken. (pff heb voor ff wel genoeg gehad)

Heb weer een paar foto's van jaimy dus zal ze een voor een plaatsen :D
    Wel grappig om te zien dat jaimy volgens de lijst maar 5 cm is :)
    Zal ingeltje zo even een pbtje sturen om de lijst aan te passen..

Deel Deze Pagina