September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant

Lekker vrolijk (foto wel een beetje waas)

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant

Kijk ik niet ondeugend ?

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Sterkte Wupje!

(Isis zit er geloof ik ook even doorheen... Dan maar weer aan de borst, is ontroostbaar anders!)

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant

Nu zie ik mijn mama ! (Zo die flits is lekker voor me ogen..)

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy nou dan heb je geluk ik mocht het vorige week niet. ze zeiden dat ze dat niet meer mochten doen.

mooie foto's komen er weer langs vliegen

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wauw! Wat ben je afgevallen meis! Mooie foto van jullie :)

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    zo heb mooie fotos gezien van parr en kate! super meid! En ook van Miracle! erg leuk!

Hier michelle net de fles gegeven.. ze heeft een haf uur over 100 cc gedaan :confused: doet ze normaal in 10 min! ook haar luiers zijn iets minder dan normaal.. zit wel wat plasjes in.. maar niet zo super als normaal (dan zijn ze er dik en zwaar over!) Ik kijk het vannacht maar aan, en anders morgen de HA maar even bellen!

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

@Roshi, Miracle en Parr: wat een leuke foto's!!

@Eva: mijn vriend kan ook niet echt koken hoor. Al is hij het nu wel aan het leren omdat hij vindt dat hij het moet kunnen.. zeker nu met Sara. Ach hij heeft andere kwaliteiten, hij kan echt super poetsen en opruimen :D

@Anno: succes morgen!!

@Tweety: knuffel voor jou

@Missy: leuk dat je zo'n goede vriendschap met Truusdemier hebt opgebouwd via dit forum.

@Lindaa: wat vervelend dat ze niet lekker is. Hoop dat het morgen weer beter gaat en ze goed drinkt.

@Wupje: veel plezier met je kraambezoek. En als je nog ff ego wilt zijn om je hart te luchten, dan horen we het straks wel.

Sara heeft zich voorbeeldig gedragen op het KDV. De juffen zeiden (en schreven in het schrift) dat ze veel lacht, tevreden is en veel babbelt tegen iedereen. Ze had vanochtend anderhalf uur geslapen, vanmiddag bijna 3 en daarna weer een uur. Toen ik haar kwam halen lag ze lekker op de wipstoel in de kring met een speeltje te spelen. Ze hadden ook voetafdrukjes met verf voor papa en mama gemaakt op een sinterklaastekening... leuk he! Toen ze me zag kwam er een grote lach en een hoog gilletje... zo lief. Ben echt blij dat het zo goed is gegaan...breng haar nu met een zeer gerust gevoel 2 dagen in de week naar KDV. Nu donderdag nog het brengen naar mijn s-moeder zien te overleven.

Ze is wel heel moe na zo'n dag. Toen we thuiskwamen heeft ze tot 7 uur nog uurtje geslapen en nu zit ze na de fles alweer te gapen in haar schommelstoel. Dus ik ga nog ff lekker met haar knuffelen en haar in bedje leggen.

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Jannes wat fijn dat het allemaal is goed gegaan!
    HIHI doet een moeder ged he, om te zien dat je ukje helemaaaal happy word bij het zien van mamas gezicht! ;)

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja werd er na zo'n eerste dag gewoon emotioneel van... zo blij dat ze zo op me reageerde. Maar ook om te zien dat ze het in dat kringetje met de andere kindjes het gewoon erg naar haar zin had.

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @jannes: Oww wat heerlijk he , als je kleintje z'n big smile op z'n gezichtje zet als je mama zien..

12. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83

Eerst ff spammen en dan ga ik ff terug lezen ;)
    ZOEK DE VERSCHILLEN ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Meiden.

Yule, en hoe was je eerste werkdag? Heb je het overleefd? en hoe is het je vriend vergaan. Was hij op tijd op het CB? en hoe gingen de prikjes?

Ingeltje, vriendin van me gebruikt snachts die lily pads en helpen erg goed
    Hoe krijg je zin in sex: Nou hier werkt het zo...:)
    Jij gaat de hond uitlaten ( niet dat je die hebt haha ) dan kom je terug en staan er in de slaapkamer en douche allemaal kaarsjes te branden, wierookje aan. Vervolgens ga je douchen met je mannetje, rug insoppen.... en dan komt de zin vanzelf :oops:

Jannes, Fijn dat het zo goed gegaan is op het kdv

Dreames, en zit de nieuwe bank lekker? Vind het helemaal niet raar. Of het nu wel of niet besmettelijk is. vind dat als je weet dat er een andere baby op bezoek komt je moet melden dat je kind ziek is/ ziek geweest.

ochtendritueel
    Wekker staat op half 8, maar wordt meestal tussen 06.30 en 07.00 wakker van Levi. Dan ga ik eruit en geef hem de fles. Vervolgens kleed ik hem aan en leg hem even terug in bed met de muziekmobiel aan. Dan kleed ik me aan. Vervolgens gaan Levi en ik naar beneden en laten we Ferry nog even liggen ( die doet de nachtvoeding )
    Beneden Levi in de wipper en alles opstarten: hond, katten en konijn eten. Flesjes in een sopje, ontbijten en om 8 uur Ferry wakker maken. Als Ferry beneden is gaat één van ons de hond uitlaten,daarna samen een kopje koffie. Mannen een dikke knuffel en hup naar het werk.

Azeb, heerlijke foto.

Dorientje, leuk om weer wat van je te horen, fijn dat het zo goed gaat met Julie.. Zwanger ? Kan me voorstellen dat het schrikken was, Maar GEFELICITEERD :whistle:
    Hoe reageerde je familie op het nieuws? Of weten ze het nog niet?
    Mooie foto

Steen, hoop dat Femke snel went bij de gastouder en je haar toch met een geruster hart kan achterlaten

Roshi, :whistle: succes vrijdag. Leuke foto !

Iris, balen dat Ewout vaak de fles niet wil.Idd erg zonde. zowel van de melk als van al het werk wat er in zit

Tinkerbel, jij ook welkom terug meid. fijn dat het toch geen postnatale depressie was. Tuurlijk is het niet alleen maar makkelijk en leuk. zo heeft iedereen hier zijn periodes.
    Leuk dat je er weer bent ! en kom je nog even een foto van Fenna spammen? ben wel benieuwd

Lola, ahh arme Jasmijn en Emma. knuff

Anno, succes morgen. knuff

Parr, geweldige foto en super lach !

Tweety, waarom moet Robin naar het ziekenhuis ( sorry heb het geloof ik even gemist ) Weer oprekking?

Weer zwanger worden Ben er ook heel bang voor ( raar he, 3 jaar lang wil je het zo graag en nu moet je er niet aan denken ) vind het nu ook wel eng hoor alleen met condooms. Blij als ik 11 dec naar de gyn kan.

Lindaa, ahh arme michelle. knuff

Miracle, blijkt idd best pijnlijk te zijn als het spiraaltje gezet is. Ga het dus op mijn vrije dag laten doen
    Leuke foto's !

Voor de moeders van een jongetje Ruikt jullie jochie ook zo raar uit de buurt van zijn piel? ruik het vooral als hij in bad geweest is, als ik hem dan sta af te drogen komt er zo'n rare muffe lucht vandaan :-? eigenlijk al vanaf zijn geboorte

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Kaatje: Ja en zo laat mogelijk op de dag , laat ik hem zetten.
    Had de foto's van de meeting zitten kijken ( al een paar dagen geleden :eek:ops) en wat me opvalt is dat levi eigenlijk op elke foto heerlijk in de camera kijkt , ben jij degene die de foto's heeft gemaakt :)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, ja grappig he. En nee heb geen van de foto's gemaakt. Hij houd blijkbaar erg van de aandacht ( heeft hij van zijn vader :) ) ik ren namelijk altijd hard weg voor de camera.
    Nu al een echt showbiss mannetje:)

16. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hoi, Hoi,

Hier even ego berichtje. Vandaag naar CB geweest. Lotte weegt nu 5910 gram en is 60 cm lang. Verder was alles goed. Ook de prikjes gingen goed en tot nu toe nog weinig last ervan. Hopen dat het zo blijft. Toen de arts dingen over haar aan het opschrijven was, dacht he maar dat gaat over mij hier met die pen. Ze probeerde de pen te pakken. Was een erg leuk gezicht.

Dorientje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat alles goed gaat.

Groetjes Marieke.

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    kaatje , vind het wel mooi om te zien. Haha ook ik ren heel hard weg van de camera , meeste foto's die ik ook heb zijn van jaimy en papa of familie maar weinig met mij :oops: erg he...

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Foto van Fenna staat in mijn album, zal er morgen wat meer plaatsen :)

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Leuk Tinkerbell! En wat een wijze schoenen..haha

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tinkerbel, ook al een hele meid he, lief !

Deel Deze Pagina