uhm kunnen ze niet rekenen? ze is dan toch voldoende aangekomen? lekker laten kletsen meis, jij kent Raven het best en ze oogt vrolijk, eet goed dus niets van aantrekken!
Kerstoutfit: ben dit jaar even van multifunctioneel. Ik heb een colbertje, witte nette blouse en zwarte pantalon gehaald omdat ik die toch moet hebben voor mn werk @Yule: ja demi is nog helemaal gezond. Ook geen verhoging of niets, dus ik denk dat ze geluk heeft gehad! @Elise: super leuke foto van Gio! @parr: Ramon moest inderdaad even twee keer kijken. Ze mag van ons nu niet meer zonder slaapzak in bedje slapen. Ik scheen het vroeger ook al heel vroeg te doen. Ik lag met 1 jaar in een gewoon eenpersoonsbed omdat ik anders (ook al stond de bodem op de laagste stand) over de rand van het ledikantje klom en dan natuurlijk viel. @Elise: ja Demi probeert indruk te maken op Giovanni, want ze wil volgende keer nog zon charmante boer van hem! Ik kan dat trouwens wel, dat jongens ook in een doopjurk gaan. Ik heb hier een doopjurk die mijn oma heeft gemaakt. Mijn moeder, ooms, tantes, veel nichtjes en neefjes zijn er in gedoopt. Wij laten Demi niet dopen dus helaas houdt het gebruik ervan op, maar ik bewaar hem wel omdat ik er zelf ook in gedoopt ben. @Krisstel: normaal wel, maar omdat ze al een vrij dik pakje aan had (gewoon haar overdagkleding) had Ramon haar niet in de slaapzak gelegd. Nu mag ze dus niet meer zonder slaapzak in bed! Moest vandaag naar de osteopaat met Demi, nu hoeft ze niet meer terug. De Osteopaat wees me erop dat hij zag dat Demis voorste twee onder tanden al zichtbaar zijn (witte puntjes). Heel pril dus maar het zit er wel aan te komen! Geen wonder dat ze de laatste tijd zoveel kwijlt en ze wil telkens op mijn duim kauwen. Heb haar al een keer een bijtring gegeven naar dat vond ze maar niets. Heb vandaag de draak-wipstoel van prenatal gehaald voor bij mn moeder en de zak voor aan de box voor hier thuis. Is vanavond toch geen extra korting op want het was al in de aanbieding! En een lading nieuwe sokken van Demi. Ze past die tot drie maanden niet meer goed.
Ja mijn kerstversiering kleuren zijn goud tot choc.bruin. Heb dus kraal ketting van bruin en dikke slierte van goud. Verder heb ik santa ornamenten gekocht en van die lange ornamenten (geen ballen maar wel een kerstbal.. snap je mij? ) Ze hebben echte leuke dingen. Ok voor baby's 1st christmas
@Parr, mijn boom is ook goud/bruin! Dan ga ik mijn mams eens lief aankijken of ze meewilt volgende week effe shoppen! Ik ga even eten meiden... Alvast eet smakelijk voor iedereen!
Hallo dames, Quinten was gisteren echt heel verkouden: hoesten, niezen, snotteren, waterige oogjes. Ik heb Luuf gehaald en neusspray en dat hebben we gisteravond en vanochtend gebruikt. Nou, werkelijk een wereld van verschil! Hij heeft bijna nergens meer last van. Het is echt een lachebekje en maakt heel veel contact. Ik ben vandaag op het werk geweest, dit was erg leuk. Als ik inhoudelijke dingen hoor, heb ik echt weer zin om te gaan beginnen. Ik heb alleen geen zin om Quinten te missen...
@missy ik snap er helemaal niks meer van. had net cb weer aan de lijn voor wat als hij vannacht nou weer komt. en zij zei gewoon geven jij weet toch of hij honger heeft of niet. dan verplaatst hij de tijden en op een gegeven moment zit hij op 5 voedingen. nou weet ik het niet meer hoor. ben blij dat ik morgen een bel afspraak heb staan met de ka en heb morgen ook een afspraak met de ka op cb. die mogen het gaan kortsluiten samen. ga nu lekker zelf gemaakt champignonnensoep eten salade en brood. krijg zo visite en mijn man eet daarna snert.
Hey hey Ben ik weer ff.. @ Krisstel: Ja ze heeft echt mooie blauwe ogen , ben benieuwd of ze dat gaat houden.Ze heeft het niet van mij of vriendlief , ik heb nml bruin/groene ogen en hubje groenige... @parr: (volgens mij was jij dat die de foto's had gemaakt) Heerlijk he zo lekker aangekeken worden door z'n lekkere mannetje (levi van kaatje) ff ego.. Heb vanmiddag me spiraaltje opgehaald.. wow grote doos hoor in vergelijking met wat er inzit... Jaimy heeft vanmiddag bij sinterklaas en zwarte piet op schoot gezeten lieff Ga straks proberen foto's te plaatsen.
Hoi meiden! Nou hier vanmiddag hals over de kop naar de HA (belde om kwart over 2 en moest er 20 voor 3 zijn!) pff dan moet je snel zeg! Helaas pindakaas was het niet mijn eigen huisarts.. en ze heeft idd de symptonen van RS-virus.. maar de HA zegtd at ik maar moet wachten tot ze nog meer gaat piepen, en helemaal geen drinken meer wil! (in mijn oren klonk het zo toen de ha het zei: je kind moet eerst dood en doodziek worden, dan helpen we wel!) Dus moet gewoon afwachten! hoop dat ze morgen weer wat beter is! we will see! ik vind het alleen allemaal zo beangstigend! vooral die hoestbuien.. ik smeer ze maar vaak in met luuf en probeer zo vaak mogelijk kleine beetjes drinken te geven! is het over 2 dagen nog niet beter of zelfs erger dan ga ik mooi terug!
lindaa> wat een onzin! je laat zo'n klein meisjr toch niet "lopen" met zoiets? hebben ze er niet voor en waarom wil hij het nu niet behandelen?
Roshi: ja ik wou dat ik het wist! ik denk omt ze toch nog wel een "beetje" drinkt!~ ik kijk het morgen nog aan, maar anders ga ik naar mijn eigen HA die neemt de dingen ook veel serieuzer.. want deze HA wist net zo goed als ik over het RS virus.. maar nu vond ze het nog maar een "extreme" verkoudheid! (tsja waarbij haar longen overvol zitten, bij elke boer een berg slijm vrijkomt, en haar longen uit haar lijf hoest etc etc..)
@Elise, nee idd! Kan me voorstellen dat je t nu niet meer snapt. Tegen mij werd gezegd dat ze NIET verschuiven, maar gewoon gaan WEGLATEN. Daarom is t bij FV zo belangrijk om wel rond vaste tijden de fles te geven. Want zo gaan ze vanzelf leren een fles over te slaan en niet te verschuiven.. Toch maar even navragen idd.. Ik heb dit namelijk van de KA geleerd: 07.00 uur fles 11.00 uur fles (deze komt straks fruithap voor in de plaats) 15.00 uur fles 19.00 uur fles (deze komt straks iets eerder en dan dus groente) 23.00 uur fles (deze moet je vanzelf weg gaan laten rond een bepaalde leeftijd/gewicht, geeft CB wel door wanneer dat is tegen die tijd) bij 6 voedingen ook nog 03.00 uur fles (deze gaan ze vanzelf weglaten rond de 2/3 maanden als ze leren doorslapen) @Lindaa, vind t wel slordig hoor van de HA. Bij onze HApost nemen ze geen enkel risico met een baby en word je altijd doorgestuurd bij de minste verdenking. Anders proberen morgenochtend gewoon bij je eigen HA? Meiden.. ben zometeen niet meer online denk ik! Zoals ik al zei.. lekker douche, pyama aan en bankhangen. Fijne avond iedereen, alvast slaap lekker en hopelijk slapen alle babies door en lang uit.
@roshi ja idd lekker als ze slapen maar voel me er dan zo voor niks zitten in dat zh. @missy het onderzoek stelt niet veel voor het enige wat ff minder prettig is is de sonde inbrengen. verder heeft robin er weinig last van maar hij heeft ook vanaf zijn geboorte tot een week geleden een voedingssonde gehad dus is het gewend denk ik. verder is het veel schrijf werk voor ons en de verpleeging. bij alles wat hij doet moet een tijd en het geen ie doet opgeschreven worden dan weten ze wat er gebeurde tijdens een bepaalde meeting. @dreames zozo ze is goed bezig. ik zag die draken spulletjes ook in de folder grr heb vorige week een box zak gekocht deze is wel heel leuk maar helaas. en die wipper ook geweldig. @linda het is rot dat je moet afwachten maar het is een virus en die moet vanzelf weer weg gaan. dat zeiden ze toen ook tegen ons.
het rs virus moet idd vanzelf weer weggaan maar het is gewoon eng ik verschiet iedere keer weer als pim het benauwd krijgt, gelukkig herkende onze huisarts het wel meteen en heeft pim meteen naar het ziekenhuis gestuurd, na wat verneveling en omdat hij dus nog 'voldoende' drinkt mocht hij weer naar huis.... lindaaa heel veel succes en sterkte ik hoop dat je dochtertje het niet heeft...en als je het niet vertrouwd meteen een arts bellen hoor... liefs nikky
@lindaa mijn huisarts zei. inderdaad ook ze moeten het uitzieken zoals de griep. maar als ze veel gaan spugen, veel diarree hebben of in hun hoest blijven hangen dan moest ik weer bellen. dat klinkt inderdaad als eerst moet het zoerg zijn en dan mag je weer komen. anders bel je vanavond de HAP toch gewoon op en zeg je dat het hoesten echt niet meer te houden is en dat je nu hulp wilt. @tweetu boxzak?
@tweety oh een boxzak voor speeltgoed neem ik aan. die hebben wij ook. haha ik dacht een zak voor die kleine voor als het koud is ofzo.
@missy ik probeer trouwens ook zoveel mogelijk rond de zelfde tijden maar als hij hongeer heeft en krijst krijgt hij van mij eten hoor. nu zo zo tussen 6,00-7-00 10,00-11,00 14,00-15,00 18,,00-19,00 22,00-23,00 maar dit ligt er ff aan hoe laat hij ´s ochtend komt. gisteren heeft hij om half 12 gehad en kwam om 6uur. vanavond zit hij rond 10 uur dus zal hij wel om 4 uur komen. ik ga er nu niet moeilijk over doen. ik zal het morgen wel bespreken. Ik merk wel aan gio dat hij weer meer krampen heeft en wordt dus continue wakker. maar ja hij moet wel tevreden zijn met wat hij eet, want anders slaapt hij helemaal niet.
Roshi, een baby mag gelijk al iedere dag in bad hoor,maar omdat Levi daar een droog huidje van krijgt gaat hij om de dag Lindaa, erg raar van die huisarts. als het morgen niet beter gaat zou ik gewoon nog een afspraak maken bij je gewonen huisarts. vind dat je beter TE voorzichtig kan zijn met een baby