@ Freesia: thanx voor het compliment! Ja als hij vrolijk is dan pakt hij je zo in met dat lachje van 'm! Ik denk ook dat we daar nog wel wat mee te stellen krijgen wanneer hij een kleine ondeugende dreumes is!
@sams sterkte voor jullie en vooral voor je bror en schoonzus. knuf. kan wel janken als ik dat soort dingen hoor. ben dan inderdaad zo blij dat die van ons alleen verkoude zijn.
zouden jullie willen stemmen op kyani? Dan krijg ik misschien weer wat mb's voor kyani haar site. Dan kan ik er weer meer nieuwe dingen opzetten. http://www.babyhomepage.nl/babyvandemaa ... ani-sylvia MOrgen mag ik de fotoshoot foto's ophalen! Kan neit wachten, ben zo nieuschierig hoe het is geworden. En wat me pa van zijn canvas foto op doek vind!
Even voor degene die willen weten hoe wij eruit zien... Ik en hubbie voor mijn zwangerschap van Julie
Jemig wat is het stil op het forum....en dat terwijl ik eigenlijk een half uurtje wilde forummen voordat ik Aimar wakker moet maken voor een fles. Eigenlijk ben ik heel moe en wilde ik om 20:30 al mijn bedje in, maar ik merk dat ik dan heel moeilijk wakker te krijgen ben voor die avondfles (net als Aimar trouwens ) dus besloten om maar wakker te blijven. Maarja zonder jullie is het forum niet zo gezellig
Hebben jullie bij de foto's van Baby van de maand die ene gezien van die tweeling die allebei naar die knuffel liggen te kijken? Geweldig die bekkies
Ik ga afsluiten! Tot morgen misschien, heb dan intake op het kdv en ga hopelijk een boxzak en een slaapzak met lange (afritsbare) mouwen scoren bij de Prénatal! Slaap lekker allemaal!
We hebben Levi vandaag een lepeltje fruithap laten proeven. Dit was het resultaat http://www.youtube.com/watch?v=OkRbfFh_c7g ( vind trouwens wel dat Youtube erg slechte kwaliteit beeld geeft zo ) En heb speciaal voor FunnyMe een slap om gedaan
Kyani sabbelen op 2 vingertjes: Lief he! Het vinden van haar vingers is nu echt bewust niet meer onbewust.
@ kaatje, leuk filmpje! HIj trekt enit een vies gezichtje, dus hij vond het wel lekekr dnek? Ga het van de week denk ok ff keer proberen!