September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    over 3 uurtjes komen de meiden weer en ik heb nog geen minuut geslapen :(

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    en nou nog steeds niet...

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    De meiden hebben net gedronken dus mama gaat nog ff proberen te slapen. Eens kijken of het nu wel lukt wordt een zware dag anders...

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Jeeetje funny, ik hoop echt dat je kunt slapen nu.... sterkte!
    Levi had trouwens een slab om waar Funny me op staat, vandaar!

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hier weer een goeie nacht achter de rug. Zit nu te kolven, ontbijten en forummen... Hihi hoezo multitasken!

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @azeb ja idd klopt. hele leuke nu van draakjes. had er helaas al een gekocht.

@ingeltje met robin gaat het goed hij is lekker rustig gelukkig.

@sams o meis wat verschrikkelijk veel sterkte voor je schoonzusje en broer gewenst *knuff* voor jullie ook natuurlijk.

met robin gaat het goed hij heeft rond 23.00 zijn fles gekregen en heeft tot 5 uur door geslapen grrrr. thuis doet ie dat niet ha hihi. ga er zo weer heen. ff rene aan kleden en naar het kdv brengen. gister kwam me nicht og ff lang en bracht 2 pyama's mee een voor rene en een voor robin van de kerstman haha die zijn echt leuk zal van het weekeind ff fototje maken en spammen me toestel ligt nog in het zh dus kan er nu geen van rene maken. nou tot later meiden doei.

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    wat gezellig!

Oei FunnyMe... wat een nnacht

Robin: "Ga je nou ook thuis doorslapen morgennacht?"

Levi:
    Wat een knapperd en wat kan hij toch al veel! Altijd als jij vertelt wat Levi al kan, komt Julian er een paar dagen achterna, volgens mij heb jij een voorlopertje Kaat!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Nou Levi kwam 23.15, 04.15 en om 07.30 was hij wakker. net weer zijn voeding op.
    Ferry is onderweg naar zeist. daar heeft hij een afspraak.. Dacht dat hij de A12 richting Utrecht moest, was het A12 richting rotterdam. staat nu dus vast op de verkeerde snelweg. :(

Freesia, dat deed ik idd ook altijd inknijpen en vast houden, werkt super maar je moet wel uitkijken dat je hem niet te lang ingedrukt houd anders trekt hij kleine blaartjes op je tepel

FunnyMe, levi had idd een slap om met "Funne Me" erop.

Ingeltje, dat Levi in bepaalde dingen voorloopt had ik idd ook al het idee terwijl Ferry dacht dat hij achterloopt ( die dacht geloof ik dat hij nu al heel veel kon vasthouden en doen )

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen meiden!
    @sams: oeh bah :( gecondoleerd meis!
    @Kaatje: oh oh, zal hij de afspraak wel redden dan?
    @Funny me: oej wat een nacht! hopelijk lukt het je nu!

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ZO hier heeft michelle goed geslapen ( te goed als je mij vraagt!) normaal komt ze om 7 uur, maar nu sliep ze om 8 uur nog! ik zei tegen hubbie, maak ze maar wakker ze moet nu echt wat drinken! drinken ging goed was super blij dat ze een fles van 170cc op dronk.. maar ik had het nog niet gezegd of de heele fles werd over mij heen uitgespuugd :( gelijk aar boven, bleek ze ook een beste poepluier te hebben.. haar gelijk maar goed gewassen, kleertjes aan en met moeite nog eens 100cc geprobeerd.. ze heeft hier gelukkig nog wel wat van gehad! nu ligt ze weer in haar bedje!

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    WOEHIIEEEEE! :whistle: Aimar heeft echt heel goed geslapen vannacht! Om 22:15 de fles gehad, omd 22:45 weer in slaap en geslapen tot 7:00! Misschien heeft hij eerder wel wat gebrabbeld....kwam er namelijk om 4:30 achter dat het geluid van de babyfoon nog uitstond :oops: Maar goed als hij echt gaat huilen hoor ik dat wel.

Wipper: ik heb Aimar er pas een week geleden voor het eerst ingezet. Hij zit er nu hooguit 5 minuutjes in per keer.

@ Kaatje: leuke filmpje van zijn eerste hapje fruit! Wij laten dat nog even achterwegen, aangezien Aimar's darmen al moeite hebben met gewone melk!

Soms ben ik best we jaloers op de borstvoedende mama's. Ik wilde ook zo graag de eerste 3 a 6 maanden borstvoeding geven. Maarja het liep totaal anders :( Vind het gewoon erg jammer....maarja Aimar wordt ook wel gezond en groot van de fles .

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Eva, waarom zit Aimar maar zo kort in de wipper? Is dat niet goed voor een kindje dan? Isis heeft er zo veel plezier in altijd!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oh vergeet nog wat:

Instrijklabels: daar hoorde ik laatst iemand over. Mijn moeder heeft ze voor mij besteld bij www.babywalz.com Daar heb je er 100 voor minder geld dan op www.goed-gemerkt.nl. Alleen hebben ze daar geen stickers!

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Is niet goed voor de rug, Azeb! Net als de MC mogen ze daar maar een beperkte tijd inzitten! Ook altijd wel handig om op te letten als je kindje naar het KDV gaat! Dat ze daar de kids niet telkens in een wipper 'dumpen'. Ik werk zelf op een kdv en wij letten daar erg op, maar dat is lang niet overal zo! Vandaar......

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaa, balen dat ze haar eten eruit gegooid heeft. Hoop dat ze zich snel beter voelt knuff
    ow en die afspraak gaat hij denk niet meer halen. Volgens de routeplanner was het 50 min. rijden. was al 20 min. eerder vertrokken maar ja hij staat echt muurvast. gelukkig heeft hij het telefoonnummer meegenomen kan hij bellen

Eva, doorgeslapen :whistle: Zou idd ook wachten met het fruit als hij zijn melk nog niet goed pakt. Wij gaan nu ook niet gelijk bijvoeden hoor. vond het gewoon leuk om een hapje te laten proeven. even kijken wat hij er van vind
    En hier dezelfde gevoelens hoor. wilde het ook graag 6 maanden doen, maar liep hier ook totaal anders. kolf me nu helemaal gek om 1 flesje per dag te krijgen. Merk ook dat ik er steeds minder zin in krijg. Probeer het dit jaar nog uit te doen en ga dan denk over op volledige fv

Edit: Ferry belde net. Staat nog een kwartier bij het eindpunt vandaan,maar nog steeds in de file. Heeft wel gebeld dat hij later komt.

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: wel stoer dan je nog zoveel moeite doet voor die ene borstvoeding! Knap!

Meiden ik ga me aankleden en dan even de tas voor vanmiddag in orde maken. Heb intake gesprek op het KDV, net op het tijdstip dat Aimar de fles heeft. Doe ik lekker daar, kan ik meteen het sfeertje goed proeven :) Daarna rij ik even door naar het centrum naar de prénatal (en misschien de C&A, thanx voor de tip Lindaa). Ik zit alleen te twijfelen of ik Aimar in de stad meeneem in de buikdrager of MC+ onderstel...In de prenatal is namelijk alleen een trap (ja IDIOOT HE?) en ik moet op de 2e verdieping zijn. Heb geen zin om mijn wagen te laten staan....

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, doe het ook echt alleen nog maar voor Levi, omdat ik merk dat hij toch nog goed reageert op dat flesje borstvoeding.
    Alleen een trap bij de prenatal? heel logisch ook met al die kinderen in kinderwagens, zwangere vrouwen met BI enz. :rolleyes:

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    haha bij ons ook al

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even spammen..zo'n lief gezichtje

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Elise, jou schema ziet er prima uit hoor..
    Maar ik had echt begrepen vd voedingslijn dat als je kindje veel krampjes heeft en je Omneo geeft, je beter dus geen Forte kan geven.
    Maargoed, overleg maar en dan weet je t 100% zeker! :)
    En dan daarop vertrouwen he.. hahaha hoort wie t zegt. Ik vertrouw ook nu pas op Mike zijn voedings sinds de KA het heeft aanbevolen.

@Kaatje... aaaah die 1e foto van Levi! Me hartje smelt helemaal! :D
    Is dat zo dat ze pas vanaf 3 maanden erin mogen? Nog nooit gehoord, bij iedereen die ik ken zat de baby vanaf 6 weken erin ofzo.
    Wij hebben de wipper ook hoger staan, voor Mike zijn Reflux.

@Parr, dat hebben wij ook wel eens gehad met Mike. Eerst brullen, maak je snel af waar je mee bezig was. Wil je hem eruit halen, slaapt hij eindelijk haha..
    Oee goed idee, lekker chocolademelk! :D
    Ga ik ook even maken..

@Freesia, dan laat Jill later tenminste niet over zich heenlopen. ;)
    Zoals de paragnost bij Mike wel heeft voorspelt hahaha..

@Eva, haha grappig dat Aimar ook altijd rond dezelfde tijd poept. Hier precies hetzelfde, alleen dan smorgens.
    En als ik zo hoor dat hij minder snel wilt slapen en meer bij jullie wilt zijn denk ik ook sprongetje hoor.
    Tijdens de sprong leren ze al nieuwe dingen, dus kan best zijn dat de sprong nog bezig is en hij daarom wat moelijker slaapt.

Wat goed dat Aimar doorgeslapen heeft! :D Wij zetten ook wel es de babyfoon uit snachts in onze slaap haha. Maar wij horen Mike ookwel krijsen.

@Sams, jeetje.. zit hier met tranen in me ogen. :( Echt verschrikkelijk.. Weten ze waardoor t komt die miskraam en nu bij 36 weken?
    Want misschien bij eventuele volgende zwangerschap van je schoonzus wel handig om te weten..
    Heel veel sterkte en natuurlijk ook voor je schoonzus! *Knuff*

@Dorientje, het is dat je ver weg woont.. Maar anders had ik gezegd: hey jou ken ik haha.. Je komt me namelijk bekend voor.

@Heleen.. weet niet hoeveel weken Jitze is? Maar rond de 9/10 weken is sprong en rond de 12 weken..

@Yule sterkte met werken vandaag! Duim voor je dat Raven nu wel gewoon uit de fles drinkt..

@Tweety, haha ookal zo ondeugend met slapen die Robin. Hier sliep Mike ook voor t eerst langer bij me Souders. Gemene boeven zijn t he. ;)
    Succes weer vandaag in t ZH!

@Lindaa.. wat sneu voor Michelle zeg.. :( Kan me voorstellen dat ze veel geslapen heeft als ze zich niet zo happy voelt. Begreep van de KA dat babies ook als bescherming veel gaan slapen.
    Dus als ze ergens in een vreemde omgeving zijn of zich rot voelen dat ze uit bescherming van zichzelf maar gaan slapen..
    Hopelijk voelt Michelle zich gauw weer beter en houdt ze wel der voeding binnen. *Knuff*

En lekker idioot bij de Prenatal alleen een trap. Hebben ze niet logisch over nagedacht denk ik..

Ik ga zo lekker met Mike naar me moeder toe, lekker even stukje naar het winkelcentrum wandelen. Dan hopelijk valt hij in slaap tijdens het wandelen dan rij ik de kinderwagen zo naar binnen bij me moeder.
    Dan daar om 15.00 uur zijn flesje en dan maar even kijken wat hij wil/doet en waar hij slaapt.
    Kan namelijk de wagenbak niet meesjouwen in me eentje. Dus neem alleen de MC mee en daar mag hij niet te lang inliggen.
    Dus laat hem alleen daarin tijdens het wandelen/winkelen ongeveer 2 uurtjes..
    Dus ben er pas vanavond weer meiden!
    Fijne dag vandaag en tot vanavond!

Deel Deze Pagina