@ Babystyle: Mooie foto's hoor! Vooral die eerste en die laatste! Wil ik ook nog laten maken van Aimar, maar kost best veel geld dus wacht er nog even mee...misschien in januari als ik mijn eindejaarsuitkering binnen heb @ Jannes: lief dat je schoonmoeder een foto stuurt om je te laten zien hoe goed het met haar gaat! Ik ga even de prénatal bellen om te vragen of ze de artikelen die ik wil hebben wel op voorraad hebben, anders kom ik misschien helemaal voor niks.
meiden ik ga off. Moet om 13.00 werken. Ben rond 21.30 weer thuis. kom dan misschien nog even spieken. Fijne dag nog.
in gesprek........ Aimar was zonet ineens aan het huilen na een half uurtje slapen, maar ik wilde eerst even de was doen....ben ik klaar...issie weer stil....
@ eva, jah is idd duur, maar dje krijgt er wat moois voor terug. Ik had al hadr gespaard vanaf ik zwanegr was al, want ik wist dat ik dit wilde doen voor sinterklaas e kerst voor me pa.
Babystyle, wat een mooie foto's! Yule en Jannes, fijn dat jullie meisjes zo goed opgevangen worden terwijl jullie aan het werk zijn! Een lekker gevoel lijkt mij. Yule, zet hem op met solliciteren! Hier alles prima. Vanmorgen hadden we weer massagecursus, was weer gezellig en lekker. Isis was wel heel moe na afloop, ligt nu ook nog heel diep te slapen. Ik moet nu echt aan het rijmen en dichten, anders krijg ik het allemaal niet af (moet nog vijf gedichten voor zaterdag, pfff)... Groetjes Azeb
Alle spulletjes zijn op voorraad en Aimar is wéér wakker Ff checken of hij geen poep heeft....maar ik denk dat hij niet meer gaat slapen als hij mij gezien heeft
@kaatje: Hoe vond ie zn fruithapje haha @sams, jeetje zeg..sterkte... een vriendin van mij is haar kindje ook verloren met 38 weken zwangerschap, door haar diabetes, het ZH heeft haar niet voldoende gecontroleerd... @dorientje, Luca slaap ook allang door, maak hem ook echt niet wakker. @babystyle: waaaaaaaaaaw wat een vette foto's ! Echt heeeeel mooi.... @tweety: Gelukkig dat het goed gaat met Robin, heerlijk! @CB: vandaag om 16 uur er zijn Meneer krijgt zn 1e prik zo zielig en ik zie er ZO erg tegenop.... Luc slaap nu echt van 00;00 uur tot 09;00 uur en krijgt dan zn flesje en valt dan weer in slaap als ie 3/4e op heeft, dan slaapt ie nog tot 11 en daarna lekker wakker, echt heerlijk! Ben compleet uitgerust en kan lekker mn eigen ding doen. meneer zit nu in de 62/68 waarvan de 62 em toch iets te krap wordt nu... Even een paar fototjes van hoe meneertje nu is: Bedenkelijk
nou, heel bericht getypt, alles weg dus ff kort @sams: heel veel sterkte meid, wat een nieuws zeg, dan denk je idd er even weer aan dat het niet vanzelfsprekend is. en verder ben ik alles vergeten, haha ff ego: gisteren super gegaan, op tijd op mijn werk, julia weg gebracht en die heeft het super leuk gehad. 20 cc uit de fles gedronken, dus we gaan nu iedere dag even oefenen. voor mij was het zeer vermoeiend, dacht dat het wel mee viel tot ik thuis was. julia wilde om half 10 al eten dus om 10 uur was het hier muisstil in huis. vanmorgen weer gezwommen en net rpikken gehaald. julia is nu 39,5cm en weegt 5220 gram. precies 2 kilo aangekomen in 3 maanden haha. zal zo ff pb sturen xxxxxxxxxxxxx
@Lindaa: Wat zielig dat je huisarts niets voor Michelle wil doen. Jasmijn heeft vorig jaar het RS-virus gehad (ze was toen een maand of 11...) en zij kreeg toen een inhalator mee. Daarmee ging het al snel een stuk beter met haar... @Kaatje: Wat een mooi 'kerstkindje'... @Dorientje: Lief hoor, jouw 'slaapfoto'... @Sams: Wat ontzettend erg voor je schoonzus! Ik wens haar en haar man (en jullie allemaal...) heel veel sterkte... @Babystyle: Ik heb gestemd! Hoop dat het werkt... Super mooie foto zeg, die je vader krijgt! @Freesia: Wat een mooie close-up foto heb je gemaakt! @Tweety: Fijn dat het goed gaat met Robin. Hopelijk is dit ook zijn laatste ziekenhuisverblijf... @Devilschase: Mooie foto's van Luca! Ik heb gisteren ook weer eens geknutseld. Sommige mede psp-ers zullen het wel herkennen . De foto van Emma is afgelopen zondag door mijn vriendin gemaakt, ik had het idee een beetje gepikt van Cossy...
Hoi hoi! Nou eindelijk in een aantal etappes kom ik er aan toe om ook echt een berichtje te typen @ Steen zou wel grappig zijn geweest Femke als kindje jezus Kan me ook voorstellen dat je man er weinig zin in heeft. En het is maar de vraag hoe Femke zelf reageert... @ Elise en Yule ja mijn man heeft de fles idd gegeven en ik was voordat Kyano naar beneden kwam al weg, maar ook dat heeft toen niet geholpen We blijven gewoon proberen, vanavond weer opnieuw. Aanhouder moet ooit winnen toch? @ Nikky en Lindaa hoe gaat het met Pim en Michelle? Echt balen hoor dat virus Kyano is ook vaak verkouden maar meestal trekt het met een beetje Luuf wel weer weg. @ Sams oh jee meid wat verschrikkelijk Gecondoleerd en heel veel sterkte voor je familie. Wat moet je zus zich nu vreselijk voelen, en dan ook nog een bevalling te gaan hebben, bah wat is het leven toch vaak oneerlijk. Allemaal hele leuke foto's gezien @ Funny me sjit man zo'n slechte nacht @ Missy Zuilen shop ze! @ Dorientje Kyano slaapt ook al een tijdje door maar ik ga hem ook echt niet wakker maken. Lekker laten slapen, en mama ook! @ Freesia lief dat je hubbie meegaat naar het CB. Dennis was ook bij de eerste prikjes van Kyano en dat vond ik ook erg fijn. @ Jannes werk ze meid! En Sara weet maar al te goed wie haar mama is! Idd jammer dat je je ukkie dan nog maar zo weinig ziet. @ Yule leuk dat Raven nu een lekker papa-dagje heeft! @ Babystyle mooie foto's hoor! @ Lola ook erg leuk! @ Anno uhh Julia zal toch wel langer zijn dan 39,5 cm Ik ben vanochtend druk bezig geweest met het huishouden, toen Kyano eten gegeven en lekker geknuffeld. Nu ligt hij nog even te slapen en dadelijk ga ik met een vriendin even het centrum in. Haar kleintje is 1,5 jaar dus is altijd wel gezellig . Gisteren sinterklaas op het werk was ook erg leuk. Kyano krijgt er natuurlijk nog niks van mee maar heeft wel geïnteresseerd rond zittten kijken. En pas op het laatst begon hij te huilen. Toen ben ik ook gelijk naar huis gegaan. Eenmaal buiten sliep hij al....gewoon moe dus. Was heel erg leuk om veel collega's weer te zien en ze waren allemaal blij als ik weer terugkom Altijd fijn om te horen. Ik heb ook wel zin om weer te gaan werken maar geniet eerst nog even van mijn laatste maandje vrij. Zou eigenlijk vandaag moeten starten maar heb mijn vakantiedagen op gemaakt. Nu begin ik 7 januari. Zo ga me klaar maken en ben er denk ik vanavond pas weer!
no en het goede nieuws vergeet ik bijna, ik heb gisteren met mijn leidinggevende overlegd en vanaf januari heb ik voor julia een plekje op donderdag op een andere vestiging. op vrijdag gaat ze dan naar mijn Smoeder. vanaf feb heeft ze op vrijdagmiddag een plekje op onze vestiging en ben ik dus de ochtend vrij. vanaf 16 maart werk ik dan ma-din-woe en tot die tijd woe-don-vrij helaas kunnen we dan een tijd niet gaan zwemmen maar dat pakken we erna weer op. het sneeuwt hier en het blijft liggen. sinterklaas mag wel uitkijken haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx