September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi gezellige avond gewenst! :)

@ Anno verkleiner heb ik er nog niet uitgehaald, Kyano zit nog steeds lekker met wat steun om zijn bolletje.

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    anno>uhm die heb ik er al een maand uit, vond het zo'n onding en heb de voetenzak erin dus als ze dan haar muts van haar jasje opheeft dan zit het ook wel "klem"

3. @wupje, hier deed ze het eerst ook prima, maar ik weet niet of het komt doordat we het niet meer gedaan hebben.
    volgens mij vind ze het gewoon niet zo lekker.
    heb al veel verhalen op internet gelezen waarbij mensen het wel bleven geven en het kindje ineens begon te wiegeren dus miss had hij dat ook wel gedaan.
    als je de gouden tip hebt dan hoor ik die graag,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. sams

sams Actief lid

19 dec 2007
    120
    0
    0
    Ja dat idee heb ik ook bij Floor...
    Ben benieuwd of de verkleiner er al uit kan/mag. In het boekje staat volgens mij tot een maand 4 of 5.

Anno: Jij werkt toch ook op een kinderdagverblijf? Toevallig ook bij Korein. Dacht dezelfde wiegboom te zien als die wij hebben...

5. haha ja ik werk ook bij korein

dat ding gaat er nu dus nog uit haha

xxxxxxxxxxxxxxxxx

6. @Anno & Wupje: Ik hoop echt dat jullie kindjes snel uit de fles gaan drinken... [-o<

Wat de verkleiner in de Maxi Cosi betreft: je kunt eventueel ook het wigvormige 'kussentje' dat onder de billetjes van je kindje zit uit de Maxi Cosi halen. Dan behoud je de steun om het hoofdje, maar past je kindje er beter in doordat het meer ruimte heeft...

7. sams

sams Actief lid

19 dec 2007
    120
    0
    0
    Welke vestiging sta je dan?
    Ik werk in Nuenen op de Vrouwkensakker (tenminste 5 januari 2009 weer)

8. burg notermannstraat in best, wij zijn vanaf 1 januari pas 2 jaar korein zijn eerst bereboot geweest.

hoi collega haha

xxxxxxxxxxxx

9. dat wigvormige kussen zit bij mij vast aan het hoofdsteuntje.
    heb nu alles eruit en ga morgen wel even testen of het zo ook werkt, ze krijgt nu een winterjas en dan in de voetenzak dus moet goed komen.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

10. sams

sams Actief lid

19 dec 2007
    120
    0
    0
    Hoe toevallig wil je het hebben... Ik heb van 2002 tot 2006 op de Fakkellaan gewerkt, is ook eerst Bereboot geweest. Begin 2007 ben ik naar Nuenen gegaan en heb daar de vestiging mee opgezet.
    Ben blij dat wij geen Bereboor meer zijn in ieder geval.

11. haha nou over toeval gesproken, ik heb het er voor de overname wel moeilijk mee gehad omdat wij een super hecht team waren maar nu is het nog beter allemaal, zijn wel een stuk groter maar is nog steeds gezellig.
    ik zou voor geen goud naar een andere vestiging willen, ik moet namelijk 3 kwartier rijden heen en weer 3 kwartier terug maar ik heb het er graag voor over.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hayy kwebbels!

hier gaat het gelukkig weer wat beter.. het drinken iig! ze heeft vandaag super goed gedronken! ze heeft alleen vanmorgen alles uitgespuugd, maar ze heeft erge honger gekregen denk k van gisteren en het ziek zijn, want vandaag komt ze om de 3 uren een volle fles halen! yeaah! ben er superblij mee!

ze rochelt en hoest nog wel extreem erg, maar het drinken vind ik super belangrijk! ook haar plasluiers zijn weer lekker dik!

13. Bij de mijne zitten die aan elkaar vast met klittenband, dus ik kan ze wel los van elkaar uit de Maxi Cosi halen. Mijn Maxi Cosi is van 2006...

@Michelle: Go girl :thumup: =D> :thumup: !

14. fijn om te lezen dat het beter gaat lindaa!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

15. mijn maxi cosi is van 2008 en zit echt aan elkaar genaaid, jammer dan.
    is niet zo slim van ze om dat te veranderen.

xxxxxxxxxxxxxxxx

16. Inderdaad! Niet elke verandering is dus een verbetering... :(

17. Even spammen...

Emma leest een boekje...'

Haar allereerste Sinterklaaskadootje (van Sinterkaatje... ;))

18. haha en dat koppie er dan bij, super.

xxxxxxxxxxxxxxxx

19. Oei, ik zie dat dit mijn 5000e ( :confused: ) berichtje is! Nu val ik volgens mij de categorie 'niet meer te redden'... :oops:

20. ohw dan heb ik nog ff, maar wat als je niet gered wilt worden?
    :)
    xxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina