Dan schrijf ik nog als Jasmijn en Emma zelf al grote kinderen hebben, ik neem aan dat tegen die tijd alle kamers in bejaardentehuizen standaard voorzien zijn van een internetaansluiting...
@anno: ik heb de verkleiner (schuim stuk onder bips) al iets van anderhalve maand geleden uit de MC gehaald en de neksteun een week of 3. Het zit wel aan elkaar vast (neksteun en kontkussen) maar bij het kontkussen zit een opening waardoor je het schuim eruit kunt nemen (daar zit dat witte doek naar binnen gevouwen, dat kun je naar buiten vouwen en dan kun je het schuim er uit schuiven). Tenminste zo was dat bij mij (is ook een maxicosi van dit jaar).
ja dat lijkt me ook wel, haha allemaal als grijze mutsen achter de pc op zwp haha ik zie het gewoon al voor me. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
het dreames dat is hier dus ook, had nog niet zo ver gekeken dan ga ik dat eerst proberen thx xxxxxxxxxxxxxxxxx
Oh bij mij kon ik hem gewoon lostrekken, zit beetje vast geplakt aan het schuimrubber maar ging wel. Heb maxicosi dit jaar gekocht
haha zou zo maar kunnen, pb anders maar hoe ze heten. wereld is klein. *zit te wachten tot Rik belt om te gaan koken, maar ik heb geen zin om te koken dus als hij zometeen belt zeg ik wel dat ik het te laat vind haha, julia moet ook zo eten dus schiet dan ook niet op.* xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Goedeavond! Hier een beetje drukke middag. KAte in bed gelegd en na een uurtje weer wakker. Mijn ouders waren er net. Laten huilen en toen viel zij weer in slaap. Maar na een half uurtje weer wakker. Heb haar eruit gehaald omdat het toch bijna voedings tijd was. Lekker met Gran en Grandaad gespeeld. Gran heeft haar luier verschoond maar niet goed geluisterd naar de uitleg van hoe de luier nu om moest (drukknop groter) en toen ik haar in bed wou stoppen merkte het mijn Smoe op da haar broek nat was... poepluier en doorheen gelekt Dus naar boven en de luier was veel te groot gemaakt Dus kon haar helemaal uitkleden en alles nieuw aandoen en dan in bed stoppen. Natuurlijk was Kate veel te wakker maar goed zij moet slapen omdat wij vanavond terugkomles van SB hebben. ZIj heeft een kwartier gehuild en toen maar opgegeven. @Jannes hoe ging 1e werkdag? en hoe ging het met Sara? @yule fijn dat het vandaag lekker ging! @dorientje ook wel handig eigenlijk dat je nu aan de fv ben aangezien je weer zw bent. Vraag mij af hoe je dan bv combineert met zw zijn ? @pupke ja ik hoop zo dat het zo blijft met de uitzicht dat ik over anderhalf week weer aan het werk moet Voetjes ontdekt? Leuk! als hij ook handjes ontdekt heeft dan gaat hij telkens zijn voetjes vast pakken @babystyle moooooooooi! vind die die op canvas gaat ook de mooiste van wat je net geplaatst hebt. Ik kijk straks ff op haar site voor de rest Ik zou ook zoiets willen maar ik geloof dat het vrij duur is of niet? @devilchase zo wat is hij flink gegroeid ging prikjes goed? @anno super dat de 1e werkdag goed ging! mooie pic! een wat een boel haar heeft zij nu @lola erg mooi gedaan! lief pic ook! haha 5000 berichten nee je bent nu een hooploos geval @roshi ook ff doorgeslapen hihi valt wel mee denk ik kate is ook 2 mnd en is 5432 en 60cm @yule toen ik die vrijgezellenfeest had kreeg ik met moeite die 100cc eruit terwijl ik normaal zo 140cc heb Mijn boobs waren nog halfvol.. hoop echt met werk straks dat dit beter gaat! Maar mijn linkerboob is ook beter dan mijn rechter idd! @Elise knuffs @anno mssn toch gewoon de boob weigeren en iedere keer de fles geven. zo werkte het bij mijn nichtje binnen 3 dgn @dreames ja he je bent blij dat je dan eigen tijd hebt maar ook zo blij als je haar weerophaalt Ik heb hier 2 roze first xmas hangers van mijn Smoe en Szusjes gekregen, ook geen datum erop. Mssn straks bi jV&D kijken hun hadden toendertijd wel met jaargetal erop... @krisstel super zij pakt speen ipv eten Ik vertik het nu ook binnen de 3u voeding te geven tenzij zij echt haar dagje niet heeft. @heleen @anno kate begint wel met jas aan krap te worden met verkleiner maar haar hoofd wiebelt nog zonder de verkleiner dus heb ik hem op zijn hoogst verschoven nu verkleiner ook aan elkaar genaaid hier zo Kate wakker maken en voeden en dan naar Sb les
@parr, ik kan het kussentje eruit halen, zoals dreames schreef. en hoe bedoel je met boob wiegeren, gewoon 3 dagen niks anders geven? pffff dat kan ik denk ik niet hoor. xxxxxxxxxxxxxxxxx
wat ik nu weer mee maak, mijn nichtje belt, die hoor ik nooit. of ik met haar een gesprekje wil houden over kinderdagverblijven enzo. ze wil in belgië een kinderdagverblijf opstarten op de nederlandse manier en een ervaren iemand spreken(thx voor het compliment) haha xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hier de verkleiner er al een tijdje uit en het schuim onder de billen laten zitten. Volgens het cb hier kon je het schuim onder de billen beter wat langer laten zitten. Hoezo verschillende adviezen
Hmmm krijg net de rekening van het KDV voor januari. Nou moet die ineens voor 15 december betaald worden, terwijl die van december pas voor 25 november betaald hoefde te worden. Loon komt hier op de 22e dus ik kan niet de 15 alweer betalen, dan heb ik twee keer in een maand. Morgen maar even bellen. Ik mag toch wel verwachten dat ik voor 1 vaste datum moet betalen, of is dat raar om te verwachten. Hoop dat ze er niet een al te groot probleem van maken.
hey dames Ik hoorde net iets op het nieuws , dat is echt totaal niet menselijk meer.. Een vrouw uit (volgens mij) Amerika heeft een abortus laten doen. Zij heeft haar zwangerschap beeindigd bij een duur van 28 wk ! Zoiets doe je toch niet..Oww kan daar zo boos om worden.. verkleiner--> hier is ie er ook uit.Alleen het schuim onder de billen niet. pakjesavond--> Yeahh ! Jaimy heeft morgen haar eerste pakjes avond , ze heeft er nog weinig aan maar we doen het toch. Ook snappen anders mijn broertjes het niet waarom hun wel en Jaimy niet. ff ego.. Blehh , Jaimy is de hele dag al huilerig.Slapen ? Wat is dat ? Doe je dat met je ogen dicht zonder geluid en tranen in een volkomen ontspannen stand? Kan er zelf wel ff om huilen. Ze heeft vanmiddag der eigen van de ene voeding na de andere voeding gehuild. Ik heb haar uiteindelijk maar gewoon in bedje laten liggen. Nu heeft ze om 1745 haar voeding gehad en om 1900 was het doodstil boven , ben net gaan kijken en ze slaapt eindelijke.. Halleluja ! !
Even snel ego, ik lees vanaaf bij. Jill heeft dus de prikjes gehad en nu heeft ze zo'n pijn aan haar ene beentje Ze krijst het uit als ze er mee beweegt Maar leg een baby maar eens uit dat ze haar been stil moet houden. Iemand een gouden tip, dit gaat door merg en been... (paracetamol heeft ze al gehad)
@Freesia: Een ijskoud washandje. Is ff vervelend en zal in het begin niet blij mee zijn maar het verkoeld goed. (tip vd wijk toen jaimy der eerste prikjes kreeg)
@freesia het is ook wel goed om te bewegen anders wordt het stijf en nog pijnlijker. Misschien begeleiden in de beweging? Sterkte ermee. Hier weer alles rustig. Na een koorts dagje gisteren is ze nu weer de oude. En volgens mij zijn de krampen nu toch echt zo goed als over. Ze is een vrolijke meid met heel veel praatjes. Erg gezellig. Ze heeft echt een sprong gemaakt afgelopen week. Ook qua bewegen doet ze veel meer. Pakt nu al bewust dingen en begint op haar manier ook al een beetje te schaterlachen. Erg grappig. Fijne avond. Groetjes Marieke.
pfff wat kletsen jullie af zeg. pff. haha morgen mag robin weer lekker mee met mama hihi. vandaag was ie neit in zijn hum huilen krampjes enz. ze zijn vandaag weer gestart met de med. en het is bal. dus ben benieuwd hoe het vanavond verder verloopt tot 5 uur wilde die niet slapen alleen maar hazen slaapjes. me vader belde net hoelaat mag robin naar huis ik weet ik niet precies hoezo? heeft de lieve schat vrij genomen om hem mee te gaan halen. lief he. morgen ook ff een arts aan'z'n jasje trekken die reageerde erg onprofecioneel tegen mij vanmiddag schrok er zo van dat ik gewoon op de kamer weer begon te janken janco keek me raar aan. toen vertelde ik het boos dat ie was. we hebben af gewacht of we iets zouden horen van de arts maar niet meer gezien dus ik wil morgen even zeggen wat ik ervan vond. ik had een brief gekregen voor het mkd voor robin maar ons huisnummer sotn er verkeerd op dus ik wilde dit even gaan zeggen tegen de arts ik loop op afdeling ik zie de arts dus ik dokter heeft u even. liep heel gehaast richting de gang ehhh ja nou de brief klopt niet helemaal ons huisnummer is fout en toen grist de envelop uit me handen zegt jaaa euhh daar kom ik straks wel op en verscheurd hem voor me neus en loopt door nou dan vraag ik je toch? ik was hier zo van geschrokken dat ik me heb omgedraaid en naar de kamer terug ben gegaan en toen moest huilen. janco was giftig. dus nu hebben we helemaal geen brief meer hoop dat we hem morgen wel weer krijgen anders kunnen we nog fluiten naar het pgb.
@anno je vroeg waarom ze nu een kleindere naald heeft gebruikt. ik weet vanuit de ouderen zorg dat wij ook verschillende maten hebben en normaal gebruiken we ook de langste maar als iemand bijvoorbeeld erg dun is pakken wij ook een kortere. zodat we niet ergens tegen aan komen wat dan extra pijnlijk kan zijn. misschien is dat ook de rede geweest van het cb.
@Parr: En weet je wat oma's ook nog wel eens willen vergeten? Om de rushes langs de pijpjes goed naar buiten te trekken. Dat heeft destijds bij Jasmijn ook tot de nodige lekkages geleid... @Dreames: Lekker! En december is toch al zo'n dure maand... @Miracle: Wanhopig word je daarvan, van een baby niet wil stoppen met huilen. Ik hoop dat Jaimy nu blijft slapen, zodat je van een rustige avond kunt genieten... @Freesia: Arme Jill ! En de gouden tip heb ik helaas niet... @Tweety: Wat ontzettend aso van die arts, zeg ! Je verscheurt toch geen brief van andere mensen...