@lola de brief had de arts geschreven voor ons. maar ja dan nog haha. ff ter aanvulling de arts moest een brief schrijven voor de pgb aan vraag voor robin.
@ parr de fotosessie is 79.75 en gratis miniboekje met 6 foto's. En wat je erbij neem tis allemaal duurder, dus je kent bij wie ik was zo duur maken als je wilt. HAngt dus helemala af wat je allemaal wil. Verkleiner en schuim stukje, zijne r hier beide uit, anders zit kyani helemala in elkaar gedoken door die stukken, kon helemaal geen kwaad volgens het cb. Maar ik heb wel standaard de lodger shelter erin!
vind ik ook maar ik snap er nog steeds niks van heb die arts ook tijdens de opname gehad vanaf dat ie 1 maand was en nooit iets gehad. vond het ook niks voor haar. denk dat ik daarom ook zo van onderste boven was.
@parr1983: ja ging ged, hij huilde toen het erin gezet werd en daarna niet mee,r gelukkig was me vriend mee, ik vond het zooooooo zielig
Zoooo, kan het echt niet meer bijbenen zeg Ik ga proberen om het vanaf hier weer bij te houden. Hier gaat alles goed. Weinig te melden eigenlijk haha. Afgelopen zondag ook fotoshoot gehad en ik krijg alle foto's op cd, dus kan zelf kijken wat ik bestel etc. Ben heel benieuwd naar de foto's, heb er wel een paar gezien op de camera, maar voor de rest niet. Kan ik de opa's en oma's ook weer blij maken Yarah heeft zalf gekregen voor haar nekje, door de smetplekjes zag het er niet echt goed meer uit en kreeg het niet beter. Dus naar dokter geweest en speciale zalf gehad en na 3 dagen is het eigenlijk al helemaal weg Heb hier echt superleuke foto's voorbij zien komen! Nou ik ga nog ff pspen voor de avond weer voorbij is...
rustig hier, dus ik kruip lekker op de bank, julia heeft wat last van haar prikjes dus die gaan we maar even extra knuffelen welterusten voor straks xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey meiden Ben ik ook weer. Lekker brak en moe. Was vandaag weer lekker druk op het werk. Ferry heeft het ook druk gehad want Levi wou vanmiddag alleen maar op zijn buik slapen, veel hazeslaapjes en verder vooral veel huilen. Devilschase, geloof wel lekker ( zie filmpje ) Luca groeit lekker door ! Lola, mooie psp en foto's ! Fijn dat het boekje in de smaak valt. Hier ook niet meer te redden met 7626 berichtjes Yule, toen mijn productie nog goed liep kwam er links ook veel meer uit dan rechts ( nu nog. links 30 cc en rechts 10 cc :-? ) Roshi en Steen.. wij gaan zondag sinterklaas vieren bij souders... Elise wat vervelend dat Gio zo last heeft van de prikjes. knuff Dreames, in welke intratuin ben je geweest? Fijn dat het goed gegaan is op het kdv. Lijkt me wel zo handig als je iedere maand op een zelfde datum moet betalen Krisstel, hij zat wel op de goede snelweg, had het verkeerd begrepen aan de telefoon. Het smaakte naar appelmoes dus ja lekker. heb vandaag het bakje zelf opgegeten Anno. hier zit de verkleiner er nog in. begint wel krap te worden Lindaa, gelukkig heeft Michelle goed gedronken vandaag Freesia, ahh arme Jill. hoe gaat het nu met haar? Tweety, heel erg raar van die arts. zou hem hier zeker op aanspreken. fijn dat Robin morgen weer naar huis mag zo he he ik ben ook weer bij
@tweety: jeetje, da's geen nette reactie nee. Misschien had ze het heel druk of was er iets naars gebeurd dat ze even niet nadacht over haar reactie? Het blijft toch raar hoor, dat wel. verkleiner en neksteun: hier er ook allang uit maar ja wat wil je met een baby van 64 cm... Haar voetjes staken er al uit! Hoofdje kan ze redelijk goed recht houden nu. @freesia: ze zeggen met de beentjes fietsen... en koelen maar ik vrees dat ze daar nog harder van gaat huilen. @foover: wat fijn dat de krampjes zo goed als over lijken te zijn! Nou, ik heb een hele dag volgemaakt hoor! Niet halsoverkop naar huis om flesweigerende meisjes tevreden te stellen.... Wel raar hoor, kom je thuis en dan vindt je kindje je totaal niet meer interessant. Het duurde echt even voor ze me herkende en ging lachen enzo. Misschien rook ik wel naar zkh (daar werk ik)? Was ze me vergeten? Ik heb snel gekookt en de laatste voeding gegeven om half 8 en Raven in bedje gelegd. Ze was supermoe, ik denk dat papa nogal veel met haar heeft gespeeld... @Krisstel: voor medisch adviseur idd, AWBZ zorg, dus geen hulpmiddelen, aanpassingen en dergelijke maar verpleeg- en verblijfindicaties. Ben nog gebeld op mijn werk door een medisch adviseur die mij volgens mij wel zag zitten (als collega dan he? ). Ik mag een dagje met hem meelopen en hij laat de manager mij terugbellen. Ze zaten echt te springen om mensen en hij was erg geinteresseerd door mijn GGZ achtergrond. Ben benieuwd!
Zo weer terug! was heel erg gezellig! @anno ik bedoel niet perse 3dgn maar het duurde 3dagen voordat zij de fles pakte. zij kwam destijds toen ook bij mijn Smoe logeren zodat Mariska (Szus) er niet was. @dreames 2 betalingen in 1 maand? dat is zo niet haalbaar voor de portemonnee? ik zou idd ff bellen! @miracle 28w! en de beeb was gezond? wat was de reden erachter dan? gebeurde dit in een zkh? @freesia idd koud washandje erop als zij last blijft houden maar benen moeten wel blijven bewegen. ik masseerde Kate's dijen bij de luierverschoning ook. maar benen waren niet warm dus washandje gelaten. @foover oooh schaterlachen gaaf! @tweety grrrrrrrrr @lola ja dat heeft mijn smoe dus ook al een keer gehad. de eerste lekkage die weet nu ook beter @devilchase ja ik vind het hier ook erg zielig Nou kate net weer in bed. Wij hadden haar slapend in bed gedaan maar toch weer beetje wakker geworden. Dus een boob gegeven en luier verschoond. Heb haar nu een wegwerp om en ga dus kijken als zij vannacht dan maar 1x komt om haar alleen de boob te geven en dan met de ochtend voeding de luier te verschonen. Meestal plast zij alleen maar en als ik eerst luier moet doen voor de boob dan huilt zij heel erg Zo nu ff pspn
Roshi, nee echt voor Levi. Wij vieren al een jaar of 8 geen sinterklaas meer ( daarvoor wel eens suprises ofzo ) maar nu had mijn smoeder cadeautjes gekocht en wilde graag dat we die kwamen halen en het daar dan een beetje vierden.. mijn ouders hebben trouwens ook cadeautjes gekocht,dus die moeten we van het weekend ook maar even ophalen
Sinterklaas: wij vieren het dit jaar juist voor het eerst NIET met familie. Veel te druk en onpraktisch. Wel doen we 13 december Sint-dobbelen om vage kadootjes met vrienden, is traditie. Gaan we eerst met z'n allen koken en daarna zo'n dobbelspel met kringloopkado's enzo. Heel erg lachen. Vorig jaar kwamen we met een hele lelijke clown, een te grote scooterhelm en een ouwe krik thuis. (iemand nog interesse in een scooterhelm met het kaartje er nog aan?) @Parr: ik zag op hyves dat je super druk met PSP bent! Leuk hoor! Bij mij schiet het er eventjes bij in.
kaatje: dan zou ik het persoonlijk dus niet doen, die kleine snapt er niets van en kadootjes heeft ze de afgelopen 2 maanden genoeg gehad (en krijgt ze nog steeds) ik hou nooit zo van dat verplichte gedoe. maaruh als jullie het leuk vinden vooral doen
Voelt ook meer als een verplichting hoor :-? Hij heeft er idd toch nog niets van in de gaten..ach het is allemaal goed bedoel toch
morgen het gesprek op mijn misschien wel nieuwe werk.... hoop dat het positief is, duimen jullie voor me?