September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Goeiemorgen meiden!
    Hier weer een heerlijke nacht! Isis heeft van 22 tot 8,30 geslapen! Geweldig hoor!
    Ik heb haar terug gelegd in de wieg na het voeden, en een mobiel in de wieg gehangen. Daar ligt ze nu al een hele tijd tegen te kletsen. Erg leuk!
    Ondertussen zit ik te forummen en kolven. Ik time even hoe lang het allemaal duurt voor straks als ik aan het werk moet. Ben nu al een uur bezig en moet nog douchen ena ankleden...:( Dat wordt vroeg opstaan straks.... Ik heb wel al bijna 250 cc gekolfd :confused:!

Tweety, wat een eikel zeg die arts! Ongelooflijk, ik zou ermee naar een leidinggevende of klachtencommissie gaan als ik jullie was!

Maxicosi: ik heb alle verkleinonderdelen er nog in, maar het begint wel wat opgepropt te raken zo langzamerhand. Zal eens gaan kijken of er iets uit kan.

Yule fijn dat het goed ging thuis met voeding enzo, wel gek dat Raven je eerst niet herkende :(...
    Lijkt je dat wat, dat medisch adviseur?

Sinterklaas: wij vieren hier ook Sinterklaas bij mijn ouders en bij mijn schoonouders. Dit doen we al jaren, dus niet nu speciaal omdat Isis er is. Ik vind het 'ophalen' of 'langsbrengen' van cadeautjes wat ik bij sommigen van jullie lees, ook niet echt een Sinterklaasviering eerlijk gezegd. Wij hebben een gezellige avond met gourmet en veel geklets en mooie gedichten. Voor Isis zal er ongetwijfeld ook wat bij zitten, maar vast niet heel veel.

Parr, hoe was de terugkomavond van SB? En gaaf zeg, een gratis Wii! Wil ik ook wel!

Ingeltje, wat balen dat je ongi zoveel invloed heeft op de bv. Slecht geregeld eigenlijk van 'moeder natuur', vind ik!
    Huishouden: ik heb me voorgenomen om vandaag het huis heel erg goed op te ruimen (alsof we een feestje zouden geven). Is echt hoognodig! (en dan ben ik nog niet eens aan het werk :oops:)

Hakunamatata, bedanktt voor de waarschuwing! Gelukkig gaat het nu weer beter met je zoontje. Schrikken hoor...

Dreames, waarom doet je schoonzus zo kortaf tegen jullie dan?

Oke, klaar met kolven (al een tijdje hoor) en nu ook klaar met bijlezen, dus ik spring even onder de douche.

Fijne dag verder,
    groetjes
    Azeb

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Azeb: misschien moet je er toch rekening mee houden dat er HEEL VEEL bijzit voor Isis. :)
    Blijf je 's ochtends nakolven als je gaat werken? Dat lijkt me zo tijdrovend. Ik vind 3 keer op mijn werk al zo irritant. Met jouw baan is het ook nog lastig trouwens om tussendoor te kolven! Vriendin van mij staat ook voor de klas, heeft het bij haar eerste een jaar volgehouden maar bij de tweede is ze bij 6 maanden gestopt want de BV liep erg terug omdat ze vaak niet aan kolven toe kwam overdag.
    Medisch adviseur lijkt me erg leuk. Ik hou wel van regeltjes en beleid en juridische aspecten. Wat die arts mij gisteren vertelde dat leek me wel wat. Maar om een goed beeld te krijgen wil ik toch graag een dagje meelopen.
    Ik schijt wel twintig kleuren voor het geval ze me aannemen en ik definitief de knoop moet doorhakken. De beslissing zelf vind ik erg eng en het op mijn huidige werk vertellen helemaal. En dan moet ik het ook nog bij mijn stageplek voor april vertellen. Er gaan een hoop mensen niet blij zijn dan. :(

3. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    hakunamatata, bedankt voor de waarschuwing (en de tip) veel sterkte en beterschap met je zoontje!

Maxi-cosi verkleiner....ik vond hem al zo opgepropt liggen. Ik ga hem er ook maar eens uithalen.

Fijne dag allemaal!

(ik heb eindelijk een redelijke combi gevonden om in januari toch te werken en door te studeren, en nog tijd te hebben voor Sem, tenminste op papier zou het moeten lukken. Zou ik vier dagen moeten werken, en slechts één hele lange dag hebben, van 8 tot 21:00 uur) Maar de andere opties zijn 5 of zelfs 6 dagen in de week....)

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Nee ze doet altijd al raar tegen ons. Ons negeren enzo. Toen Demi in het ziekenhuis lag heeft zij helemaal niets laten horen. En nu doet ze dus weer zo raar, terwijl wij alleen maar ons medeleven laten blijken. Ik heb niet eens tegen haar gezegd dat ik het niet leuk vond dat ze niets heeft laten weten omdat ik snap dat haar hoofd nu helemaal niet naar dat soort commentaar staat.
    Maar nu ben ik echt helemaal klaar met haar. Ik ga niet meer bellen naar haar om te vragen hoe het gaat of zo. Ik ga niet meer tegen haar spreken als ik haar ergens zie. Ik heb het helemaal gehad.

Edit:
    @Azeb: het enige wat ik me kan bedenken dat zij zo doet is is omdat mijn man haar man vanaf het begin dat zij wat hadden niet heeft gemogen. Ik heb altijd geprobeerd normaal tegen haar en hem te doen, maar dat doen zij niet terug. Bijvoorbeeld toen wij gingen trouwen en zeiden dat we op een dinsdag trouwde zei hij: kan het niet op een woensdag dan hoef ik tenminste geen vrij te nemen.
    Als ik tegen hun praat negeren ze me of geven ze kort en bot antwoord.
    We hebben een keer een mail gestuurd dat we niet leuk vinden hoe het gaat en dan we een keer met zn vieren willen praten omdat ook andere in de familie de spanning voelen. Maar zij vinden dat niet nodig. Dus ja dan houdt het al snel op.

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Heleen, je moet dan uitgaan van de uitgerekende datum. Dus zou Jitze al 12 weken zijn, kan best 3e sprongetje al zijn hoor.
    Die is rond de 12 weken..

@TWeety hoe is t gegaan met Robin verder? Weten jullie al iets vd metingen?

@Babystyle, mooie fotos joh! :D Wij gaan volgende week vrijdag naar de fotograaf, we geven ook fotos als kerstkado.
    Mag je trouwens ook zelf op de foto met de kleine bij een fotograaf in een studio? Of als je een afspraak maakt voor kinderfotografie, het alleen de baby zelf is?
    En hoe kun je de stylen kiezen? Dus sepia, of zwart/wit of met een waas? Doen hun dat automatisch of moet je dat aangeven?

Verder niet bij kunnen lezen sorry, Mike wilde echt niet slapen en me huis moest ook nodig gebeuren.
    Dus ik haak vanaf hier weer in!

@Roshi.. heb voor je geduimd hoor! Weet je al wat?

@Parr, dat is nog eens leuk een gratis Wii! :D Wij hebben nooit van zulke aanbiedingen hiero..
    En ik bel juist wel megaveel, dus heb er dan ook niks aan denk ik hahah!

@Azeb, wat voor verkleindingen zitten er in de MC dan?
    Ik heb alleen dat hoofdding eruit gehaald, want Mike paste er al niet eens meer tussen..

Sinterklaas: vieren wij al jaren niet meer, dus nu ook niet.. Pas als Mike er een beetje wat van snapt of meer wakker is volgend jaar gaan we t klein vieren.
    Wel vieren we kerst, gewoon omdat we dat zelf supergezellig vinden.

Hier verder weinig te melden, Mike heeft nog steeds moeite met inslapen zonder zijn speentje.
    Dus papa&mama zijn gezwicht en geven hem gewoon zijn speentje als hij begint te krijsen.
    Geven hem wel eerst de kans zelf in slaap te vallen, maar na 10 min gewoon speen.
    Anders slaapt hij helemaal niet..
    Net afspraak gemaakt bij fotograaf hier in de buurt voor volgende week.
    Ben enorm benieuwd hoe dat precies werkt allemaal en of er leuke fotos uitkomen.
    En of we verschillende spulletjes mogen gebruiken en of ikzelf er ook bij mag. (vergeten te vragen aan de tel..)
    Ook even UWV gebeld over hoe t zit met mijn WW-aanvraag, want solliciteren gaat amper. :(
    Word overal niet voor uitgekozen om op gesprek te komen.. Dan weer mijn cv niet passend genoeg, dan te weinig diploma's.
    Echt heel klote! :(
    Hopelijk heb ik in t nieuwe jaar meer geluk, want krijg maar 3 maanden WW..
    Gisteren was trouwens gezellig, maar Mike wilde niet slapen bij me moeder. Kon de wagenbak niet meesjouwen, dus hij moest daar in de wipper.
    Nou dat snapte hij dus niet, omdat hij daar nooit in slaapt. Dus krijsen, krijsen..
    Uiteindelijk bij me zusje op der buik nog even in slaap gevallen.. Morgen dus gelijk campingbedje en alles kopen voor bij me ouders.
    Want dit is niks zo...
    Niet geshopt voor mezelf, kan niks leuks vinden en moet me geld nu bewaren voor als me WW niet op tijd komt.
    Dus word een sombere maand... Terwijl ik juist met kerst altijd wat makkelijk ben, maar me vriend krijgt dit jaar ook geen kerstbonus.
    Ze hebben te weinig omzet gedraaid, dus dat valt ook erg tegen!
    Maargoed... we gaan door. Ookal eten we droog brood, zolang Mike maar voeding en luiers heeft vind ik t best!
    Vanmiddag komt me beste vriend eindelijk x bakkie doen.. Die is zo druk met ze werk.
    Gaat gelijk Office op mijn laptop zetten, zodat ik fatsoenlijke CV kan maken. Nu moet t in kladblok..
    En verder vandaag niks behalve opruimen, opruimen en opruimen...

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @dreames, geef je groot gelijk hoor! Laat der maar lekker in der eigen sop gaarkoken.. raar mens dan als ze zo reageert op jullie! Graag of niet toch... ;)

7. goedmorgen, snel terug gelezen maar geen tijd
    sorry maar weer een drukke dag vandaag, ik denk dat we het weekend rustig aan moeten doen want ik wordt al met hoofdpijn wakker.
    zometeen even douchen en dan even naar de winkel, na de voeding en dan naar mijn werk voor sinterklaas, of ja voor de gezelligheid eigenlijk.

trouwens vanmorgen weer 140 nagekolfd, is toch beter dan de afgelopen dagen toen haalde ik met moeite 100, was al bang dat het terug aan het lopen was maar valt dus gelukkig wel mee.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. sams

sams Actief lid

19 dec 2007
    120
    0
    0
    Wat een kleine wereld he? Misschien ken ik hem wel...

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @dreames: begrijpelijk hoor dat je daar geen zin in hebt. Als je geen hartelijkheid terugkrijgt.
    Heb je enig idee waarom ze altijd zo doet tegen jullie?
    Ben je trouwens al bezig met een tweede? Ik zie dat je hebt laten pendelen...?

@sasha: oei, lange dag idd! Maar 5 of 6 dagen werken/studeren met een kleintje dat lijkt me ook niks.

@hakunamatata: bedankt voor de waarschuwing! Goeie tip over dat handen wassen. Mensen kijken me altijd zo raar aan als ik dat vraag, alsof ik ze heel vies vind ofzo, maar ja, ik was ook altijd mijn handen als ik boodschappen heb gedaan, naar de WC ben geweest, gekookt heb of met de trein ben geweest. Ik heb geen smetvrees maar ik heb ook geen zin in 20x verkouden per jaar of een voedselvergiftiging. Niet voor mezelf en al helemaal niet voor mijn kind.

@parr: ha, weer lekker bezig geweest? Ik ga vandaag maar eens met de kerstlesjes aan de slag.

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Yule, haha ik ben benieuwd of mijn (schoon)ouders zich een beetje in hebben kunnen houden :).
    Overigens vieren we het met mijn schoonouders pas met kerst omdat mijn zwager net de sleutel van z'n nieuwe huis heeft en daar wil klussen en mijn schoonouders net mijn schoonoma (noem je dat zo) hebben verhuisd en dus geen tijd hebben gehad om te Sintshoppen en te dichten. Dus dat geeft me nog een beetje respijt voor die gedichten!
    Ik weet nog niet zeker of ik nog ga nakolven in de ochtend als ik aan het werk ben. Het is inderdaad enorm tijdrovend. Maar ik krijg er altijd zo veel uit, zou het zo zonde vinden om dat te laten 'lopen', inderdaad ook omdat het op mijn werk niet echt ideaal is om te kolven. Ben dan ook bang dat mijn productie achteruit zal gaan als ik dat niet meer doe. Maar ik kijk het wel even aan tegen die tijd. Ik 'moet' nog ongeveer 2 maanden kolven (waarvan ook nog een week krokusvakantie) (aangezien ik een half jaar volledige borstvoeding wil geven), dat is wel te overzien vind ik. En daarna zie ik wel wat ik doe, ik denk dat ik dan overga op avond en ochtend borstvoeding, of misschien wel stop. Afhankelijk van hoe ik me er dan over voel!

Wel spannend hoor, die nieuwe baan voor jou eventueel. Wel heerlijk dat het je eigenlijk vrij makkelijk aan komt 'waaien', toch? Maar ja, de beslissing moet je wel nog steeds nemen nu! Ik zou het echt doen hoor, het gaat toch om jouw geluk en die anderen vinden heus wel iemand anders. Niemand is onmisbaar hoor!

Groetjes
    Azeb

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: wat onwijs vervelend dat je nog nergens op gesprek kan... dan gaat de tijd wel dringen he?
    Wat je ook kan doen als je nog geen bedje hebt is Mike in het midden van een bed leggen. Hij kan er nu nog niet zelf afrollen namelijk. Over een tijdje kan dat ook niet meer, dan moet je echt een bedje hebben. Maar voor een keertje kan het nog wel op een gewoon bed, niet onder het dekbed, maar gewoon iets over hem heen leggen (omslagdoek ofzo). Doe ik met Raven ook wel eens als we ergens zijn en ze wil slapen.

@dreames: oh ik zie dat je het al aan Azeb hebt uitgelegd.

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Dreames, wat een vervelende situatie met je schoonzusje en zwager :(
    Stom ook dat ze er niet over willen praten met jullie! Maar ik geef je groot gelijk dat je er geen energie meer in wil steken hoor!

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Azeb: je hebt helemaal gelijk. Ik hoop dat mijn huidige werkgever dat ook zo kan zien. Ik ben bang dat geld en politiek ruimschoots boven mijn persoonlijke belang gesteld gaat worden. :(

14. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Je mag wel met je baby op de foto ook al hb je aangegeven dat een fotosessie wordt voor alleen je kindje, zo was het bij mij.
    Maarjah nu had ik ok een hele lieve makkelijke vrouw!
    De stylen worden meestal een week later overlegt dat je weer terugkomt en dan alle foto´s bekijkt dan laten ze ok de stylen zien waar de foto mooier mee is of beter uitkomt.
    Nogmaals bij iedere fotograaf is het misshcien wel anders.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal,

Hier Jannes vanaf haar 2e werkdag. Gisteren heerlijk gewerkt. Realiseerde me wel toen ik thuis kwam, dat ik onze kleine meid maar weinig zie op zo'n dag. En ik werk 4 dagen per week (mannetje is minder gaan werken), maar ja dat is een carrierekeuze die ik zelf gemaakt heb. Moet er gewoon nog ff aan wennen.

Sara heeft het gisteren bij oma wel heel goed gedaan. Lekker gespeeld, goed gegeten, twee poepbroeken en goed geslapen. Ze lag heerlijk in haar eigen bedje toen we thuiskwamen. En s-mama verheugt zich alweer op volgende week :D

@Lola: wat een schattige foto van Emma met haar boekje!

@Parr: haha... lekkere luier gehad gisteren!

@Anno: wat leuk dat je nichtje een KDV wil beginnen. Wij zitten ook bij een particulier KDV... echt heel leuk en persoonlijk.

@Dreames: inderdaad vreemd dat rekening nu al komt. Bij ons wordt hij automatisch afgeschreven op de 27e van de maand.

@Miracle: hoop dat je vandaag een rustiger dagje hebt.

@Freesia: beweging van beentjes na de prik is juist goed. Daardoor stroomt vloeistof geleidelijker door en doet het minder pijn. Fietsen van beentjes was bij ons het advies. Koud washandje werd bij ons afgeraden (was ouderwets), zo zie je maar hoe het verschilt per CB.

@Tweety: vandaag lekker Robin ophalen! En wat een achterlijke arts!!

@Kaatje: bij jou op het werk zal het nu wel gekkenhuis zijn of niet?

@Yule: o jij ervaarde het thuiskomen ook zo. Ik had ook het idee dat Sara echt even aan me moest wennen. Ging pas na een tijdje lachen. Maar vriend zegt dat het zo lijkt... maar dat dat echt niet kan na 14 weken altijd bij elkaar. En dat is natuurlijk ook zo. Misschien had ze gewoon ff haar minuutje niet. Toen je thuis was viel dat niet zo op, maar als je haar zo weinig ziet natuurlijk wel. Daar ga ik dan maar vanuit.

MC: wij hebben een Mutsy autostoel en Sara is zelfs al uit de voetenzak gegroeid. Dus nu alleen nog hoofdsteun erin. Doe wel een dekentje er overheen, vind het zo toch een beetje fris.

Sinterklaas:wij vieren het met de vriendengroep in de Ardennen. Dus niet voor Sara. Ik zie daar persoonlijk het nut niet van in. Ze snapt het toch niet. Denk dat we het pas vieren als ze 2 jaar is of zo. Maar Sara gaat logeren bij mijn ouders en die kennende krijgt ze daar vanalles :D

Wij gaan dit weekend dus weg met de vriendengroep. Dubbel gevoel. Ene kant veel zin in eens lekker eruit: sint vieren, lekker eten, drankjes drinken en gewoon met vrienden onder elkaar zijn. Maar ja, wel Sara moeten missen. We halen haar om 17.30u op bij Kvd en brengen haar dan naar opa en oma. Zien we haar dus maar even en dan tot zondagavond niet... In mijn verlof vond ik dat niet erg, maar nu weet ik dat ik maandag weer gewoon moet werken. Gelukkig is maandags mijn vriend thuis en dit weekend is ze ook in goede handen!

Ga weer verder met bijlezen en zaken oppakken. Kom straks nog weleens spieken....

16. julia wil niet slapen, vanmiddag zal het er ook niet zo van komen dus ik denk dat ik maar wat vroeger naar mijn werk ga dan kan ze daar nog even in haar bedje, makkelijk toch he.

yule succes met de keus maar ik denk idd dat je even aan jezelf moet denken!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey dames

Nou kom ff hier me hart storten..
    Vanacht was echt een mega ramp met Jaimy.
    Een paar weken geleden ging het s'nachts ook wat slecht maar dit kwam doordat ze zo verkouden was.Ze was dan s'nachts vaak wakker en lag dan te mopperen.Speentje erin en mevrouw sliep.Geen probleem!
    Alleen vanacht :cry:....Gister zat ze overdag al niet in haar hum en heeft ze zich van de ene voeding na de andere voeding gehuild.Ik heb toen ook uiteindelijk gewoon in bedje laten huilen :oops:.
    Gisteravond viel ze eindelijk na een avond in slaap en kon ik haar bij de laatste voeding wakker maken.(ze krijgtlt ze die om 2230 en slaapt dan normaal door tot 3-4u)
    Vervolgens valt ze in slaap en leg ik haar lekker terug in bed.
    Om 0.00 word ze huilend wakker, ik dacht dat ze misschien iet genoeg had van de vorige voeding omdat ze normaal doorslaapt tot 3-4u dus heb haar uit bedje gehaald en bij mij in bed gelegd en aangelegd.Ze valt na 20min drinken weer lekker terug in slaap en ik kan haar weer lekker in bed leggen.
    Vervolgens word ze daarna om 02.00 krijsend wakker :confused:..Ik haar vlug uit bedje gehaald en ussend met der rond gelopen.
    Nou die lol kon op want dat ging niet door.Ze bleef huilen en hard ook.
    Ben in bed gaan liggen en heb haar maar weer aangelegd , ik heb niet in de gaten gehouden hoelang ze heeft gedronken want ik sliep zelf half en moest mezelf wakker houden maar uiteindelijk viel ze terug in slaap en kon ik haar weer in bedje leggen.
    Ook dit duurde niet lang want vervolgens werd ze 2 uur daarna weer heel hard huilend wakker , heb der speentje in der mondje gedaan maar die gooide ze er weer net zo hard uit en ze ging steeds harder huilen..
    Op dat moment kon ik echt wel huilen en werd er zelfs lichtelijk chaggie van :oops: (voelde me zo rot vanmorge toen ik daarachter kwam) heb haar weer uit bed gehaald bij me gelegd en weer aangelegd.Weer had ze gedronken en viel ze na 20 min weer terug in slaap.
    En ja ook 2 uur daarna werd ze weer huilend wakker. (dit was inmiddels om07.00 en ik kon mijn ogen met moeite open houden)
    Ik heb haar vervolgens eerst getroost met haar speentje maar dit werkte weer niet, en dus heb ik haar weer bij me in bed gelegd en aangelegd.
    Ze is daarna niet meer in slaap gevallen en heb ik haar om 9.30 gevoed en toen viel ze weer in slaap.
    Ik heb haar voor dat ik haar heb gevoed een paar druppeltjes cinababy gegeven en getemperatuurd maar die was netjes 37.3.
    Ook heb ik vanacht mijn hubje zijn huid vol gescholden en gedreigd hem een rotschup te geven omdat ie mij aanstootte toen jaimy zo hard lag te huilen.Hij kan er ook niks aan doen maar dan ga je wel ff te ver als je mij al de hele nacht bezig ziet.
    Bij elke voeding heb ik jaimy ook eerst opnieuw ingebakerd omdat zij anders niet kan slapen , maar zelfs dat had geen nut.
    Nu ligt ze nog steeds lekker te slapen ingebakerd en wel en hoop ik dat ze nu wel weer haar schema'tje oppakt en weer rond 13.30 komt voor de volgende voeding.
    Wel voelde ik me vanmorge wel flink brak , moe en op het puntje van huilen.
    Nu ben ik inmiddels over mijn slaap heen na goed gegeten te hebben en is me humeur ook weer oke.
    Maar voel me toch wel schuldig omdat ik vanacht chaggerijnig werd op me kleine meisje :cry:

Sorry moest het ff kwijt :oops:

18. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Hahaha nee, mijn man weet nog niet of hij een tweede wil, terwijl ik het wel heel graag wil. Dus ik had laten pendelen of ik nog een keer zwanger wordt en dan ook maar meteen wanneer. Vandaar....

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hee Jannes, weer een werkdagje. Ik ben vandaag alweer aan het weekend begonnen, haha! Dat is helemaal idioot hoor, dinsdag werken, woensdag vrij, donderdag werken en dan 3 dagen weekend... Wel heerlijk moet ik zeggen.
    Het werken is er zo uit geslepen dat ik vanmorgen een afspraak bij de tandarts heb gemaakt voor a.s. maandag terwijl ik dan moet werken...!
    Kwam ik pas later achter. Maar ja, ik ga toch maar, 't is meteen om 9 uur en het enige gaatje (leuke woordspeling... :) ) volgende week en ik heb nogal kiespijn. Dus dan maar halfuurtje later op het werk.

Misschien had je vriend wel gelijk hoor dat het je niet opvalt als je zo lang bij elkaar bent geweest. Maar ik vond het toch wel frappant. Ze lag in de box, ik liep er naar toe en normaal als ze me ziet wordt ze meteen enthousiast (beentjes trappelen en kirren enzo). Nu bekeek ze me alleen en verder niet. En toen ze bij mij op schoot zat keek ze mij steeds fronsend aan en naar mijn vriend zat ze toch een partij te lachen! Logisch, die was haar voedselbron geweest de hele dag, haha!
    Ik kon me ineens voorstellen hoe het voor de papa's moet zijn als ze hun kind bij jou wel zien opklaren of stil zien worden maar het hun niet lukt...

20. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    @miracle: wat een rotnacht! Fijn van je hubbie dat jij er uit mag! Dat soort dingen leidt hier ook wel eens tot nachtelijke discussies hahaha.

Heb een winterbanner gemaakt :D

Deel Deze Pagina