@Krisstel: geweldig dat de heupfoto goed is! @Babystyle: jippie, 3 maanden! @Azeb: en, alles keurig opgeruimd ? @Eva: ik hoop dat je vriendje toch nog lekker kan slapen vandaag, hihi. @Jannes: heel veel plezier komend weekend! Quinten heeft vanochtend (na de boodschappies) heerlijk geslapen. Het is overigens een écht duimelot geworden: hij weet hem nu te vinden en laat geen moment onbenut ! Straks nog even alle was wegwerken en de keuken poetsen en dan heb ik wel weer genoeg gedaan vind ik. Tot later!
Weet iemand of je afgekolfde mamamelk die ontdooit is in de vriezer en opgewarmd is geweest (op drinktemperatuur), en daarna een dag in de koelkast is bewaard, of je dat nog mag geven? Want wij gaan zo naar Friesland en het is handig als we iets hebben voor onderweg en het is zonde om dit weg te gooien (er was nog 100 cc over nadat ze gister gedronken had omdat m'n man teveel had gemaakt). Graag vlug een reactie, want moeten zo weg, hihi. xxxxx
Nee, maar af laten koelen op kamertemperatuur misschien wel, en dat dan geven? Schijnt dat ze namelijk ook ongewarmd melk mogen drinken...
hey meiden. Levi gister om 23.15 wakker gemaakt voor fles,kwam toen om 04.15 en daarna werd hij om een uur of 7 wakker. gelukkig weer in slaap gevallen tot een uur of 9 dus hebben kunnen uitslapen Dreames, hoe laat was je bij de Intratuin dan? Ik werk daar namelijk Leuke banner ! Kan me voorstellen dat je het gehad hebt met je szus. gewoon niets laten horen. laat haar maar de eerste stap zetten Jannes, raar he om je kleine zo weinig te zien op een werkdag. is zeker een gekkenhuis bij ons. volgende week en die week er op zijn het ergst Veel plezier dit weekend ! Miracle, jeetje wat een rotnacht. .knuff Hoe vond ze sinterklaas? Babystyle, super lief die foto ! ben benieuwd hoe je vader zijn cadeau vind
Ha mama's 8) Zo effe tijd voor te forummen ! Vanochtend al veel gedaan, eerst de koelkast eens een schoonmaakbeurt gegeven, gedouched, snel naar het dorp om boodschappen te doen en sinterklaascadeautjes te kopen. Mijn ouders waren gekomen om even op Kyano te letten en ik dacht mooi dan kunnen zij ook gelijk een flesje geven ** in elk geval proberen ** Nou ik was net klaar met mijn boodschappen en dacht nog 'volgens mij lukt het met het flesje' gaat mijn mobieltje en hoor ik Kyano al krijsen op de achtergrond.......dus geen flesje gepakt Maar ik was toch al op weg naar huis dus toen heeft hij van mij lekker de boob gekregen Ik heb net met het CB gebeld en zij hadden nog wel 2 goede tips voor mij, dus Anno even goed opletten! - Knip het speentje van de fles een beetje open, zo krijgt de kleine altijd een slokje binnen en moet hij het doorslikken. Begin wel maar met een kleine hoeveelheid in de fles hoogstens 20 tot 40 cc. - Voor als je wilt overstappen op kv mag je mengen met gekolfde bv (voor de geur) - Als de baby het flesje weigert, geef niet gelijk erna de borst. Het is beter zeker 20 min. te wachten, zo weet hij dat het niet vanzelfsprekend is dat hij toch eten krijgt. Ik ga in elk geval deze tips weer opvolgen. Vandaag niet meer want hij heeft vanochtend al best lang gehuild, dus morgen is een nieuwe dag! De wijkverpleegkundige gaf mij ook aan dat als het na 3 maanden echt niet lukt we ook kunnen beginnen met een papje van rijstebloem. Dus ik zie het nu toch al wat positiever in....het gaat wel goed komen! Nu effe reageren op iedereen!
@ Lindaa fijn dat Michelle in elk geval alweer beter drinkt! @ Lola leuke foto.....hoezo verslaving aan forum Meer dan 5000 berichtjes Ik zie jou als oud omaatje al zitten achter die pc @ Freesia gelukkig werkte het coldpack voor Jill. Altijd zielig als ze zo'n last hebben van de prikjes @ Tweety nou zeg wat een onbeschofte arts! Hij had misschien een slechte nacht bij zijn vrouw gehad @ Ingeltje succes met huishouden en hopenlijk is ongi weer snel voorbij! @ Parr mooie werkjes, super toch een gratis WII! @ Azeb zo Isis heeft idd lekker geslapen, en wat een hoeveelheid 250 cc gekolfd Goed hoor! @ Missy Zuilen succes in elk geval met solliciteren, december is idd wel vaak een slechte tijd. Veel bedrijven hebben budgetten op. In januari komen er meestal wel weer wat meer vacatures @ Miracle oh balen zeg wat een nacht En dan die reactie van je mannetje nog Je zou ze wat doen..... @ Dreames dat lijkt me ook nog wel eens leuk om te weten, just for fun, of we nog een kindje krijgen....ga ook eens kijken bij dat topic 8) @ Eva lekker een keer zo'n spelletjesavond. Oeps heeft jouw vriend even pech @ Azeb lekker opruimen! @ Pupke ook al goed bezig aan het huishouden! @ Moppiepoppie ik zou het niet doen, opgewarmd en uit de vriezer en dan nog eens in de koelkast. Lijkt me niet lekker meer @ Babystyle geweldig!
Opruimen is nog niet helemaal klaar , Isis was huilerig en ben dus maar even lekker met haar gaan wandelen. Dat helpt altijd. Nu net weer terug en ze slaapt nog lekker. Nu had ik natuurlijk direct door kunnen gaan met opruimen toen ik thuis was, maar moest natuurlijk eerst even forummen Oke nu ga ik weer verder. (nu klinkt het net alsof het een enorme bende is waar ik de hele dag mee bezig ben, maar dat valt ook wel weer mee hoor... Ik laat me gewoon steeds afleiden....)
@moppiepoppie: eenmaal ontdooid en opgewarmd mag het niet meer opnieuw opgewarmd worden en gegeven. Ontdooide melk moet ook binnen 24 uur gebruikt worden of weggegooid. Niet doen dus!
Haha, de arts waar Tweety het over had was toch een vrouw? Dan kan HIJ geen slechte nacht gehad hebben bij zijn vrouw...! Grappig dat iedereen (inclusief ikzelf) er altijd van uit gaat dat een arts een man is, hihi!
Wat wel heel raar is. Levi is dus ook pas a.s. dinsdag 3 maanden maar afgelopen maandag werken de gegevens van het CB + prikjes wel ingevuld op 3 maanden in het boekje :-?