Hey meiden! hier even een berichtje van een vermoeide mams.. Ik dacht gisteren dat het beter ging met michelle, qua drinken ging dat het ook wel maar daarmee was ook alles gezegd.. gisteren vanaf 5 uur wou madam niet meer drinken dan behalve slapen.. gisteren heb ik haar om half 11 laatste fles gegeven en ze kreeg me een extreme hoestbui waarbij ik dacht dat ze de longen pratisch uithoestte! ik heb de hele nacht niet geslapen, alleen maar goed gewaakt over mijn meisje dat ze niet zou gaan stikken of iets! Vanochtend trok ik het niet meer dus weer de HA gebeld, en dit keer mijn eigen HA.. ik moest weer direct komen! eenmaal aangekomen WEER het hele verhaal uitgelegd en verteld dat het eigenlijk allemaal wat verslechterd met haar, en dat die vervangende HA het op een verkoudheidje gooit!~ Mijn eigen HA heeft haar volledig onderzocht, en madam heeft wel het RS-virus! ze is nog benauwder geworden dan dat ze al was, en piept behoorlijk.. ik heb voor haar longmedicatie mee gekregen die ik maar liefst 6 maal daags moet toedienen! (en dat is nog niet echt gemakkelijk!) Omdat ze nog wel wat drinkt, en nog geen verhoging heeft moet ik het eerst zo doen.. mocht hier in het weekend verandering in komen dan moet ik direct naar de EHBO post in het zkh! nou ik hoop dat het gaat helpen allemaal.. ben nu net thuis en heel erg moe..
@Lindaa: jeetje, toch RS. Gelukkig is het nu wel serieus genomen door je HA. Het lijkt me heel eng zo'n hoestend kleintje. En moeilijk die medicatie. Heb je een inhalator met zo'n toeter gekregen?
Lindaa, jeetje. goed dat je toch nog even naar je eigen huisarts bent gegaan. Hou haar maar goed in de gaten. Knuff
@Yule: ja ik heb idd een inhalator met salbutamol gekregen.. het was eerst nog een heel gepiel en gedoe om een goede inhalator voor haar te vinden heb een uur met de apotheker het proberen uit te vissen..
ik baal alleen een beetje dat die vervangende HA zo gemakkelijk deed.. had ze eerder medicatie kunnen krijgen dan was ze er mssn nu niet zo erg aan toe! maar goed.. ben allang blij dat ik toch nog even naar mijn eigen HA ben geweest!
@dreames hihi wat een k*t van een arts hihi @parr wij hebben ook zo de wii gekregen leuk hoor ben helemaal in to mario party. @azeb ik heb nooit wat met d'r gehad had een klacht in kunnen dienen maar ja wat schiet je er mee op? geloof dat ze al op d'r kop heb gehad. @missy het gaat goed met hem we weten nog niks van de meeting over 1,5 week moeten we terug komen als het goed is krijgen we dan de uitslag. @miracle pfff rot nacht *knuff* @kristel fijn dat de heup foto er goed uit zag @moppiepoppie ik zou als je melk eenmaal hebt opgewarmd weg gooien hoor. @wupje haha me man zei ook al als ze geen sex heb gehad moet ze niet zo tegen ons doen hihi @yule je hebt gelijk haha heb nu in het sofia wel gezien dat er veel vrouwelijke artsen zijn hoor. @linda knuff beterschap voor je meissie. hoop dat de med haar snel helpen. zo hehe geloof dat ik alles weer weet. pff jullie schrijven zo veel hihi. robin is weer thuis gelukkig duurde wel lang eer de arts langs was geweest maar heb excuus gehad en ze had niet zo mogen reageren nee duhhh een andere arts had het ook gezien samen met de secretaresse die hadden allebei zo iets van huuu wat doet ze nou. dus het lag niet aan mij en ze kan dus blijkbaar slecht tegen stress zei de andere arts. maar het is iig nu voor mij klaar ze heb sorry gezegt en de brief hersteld. verder moeten we over 1,5 week ongeveer terug voor de uitslag de datum krijgen we nog te horen want ze konden geen afspaken maken in de hal was een hele grote band aan het spelen en het afspraken bureau kon de secretaresse niet verstaan wat sinterklaas al niet kan doen in een zh. sinterklaas is ook nog even bij robin langs geweest en hij heeft een rammelaartje gekregen. hij sliep eigenlijk zo goed als door het bedoek heen hihi. verder moeten we nog even de medicatie blijven geven tot de uitslag bekend is. gelukkig was ik nog zo slim om te vragen of het verhoogd was ivm zijn groei en ja hoor moet nu iets meer geven (misschien handig om mama dat te vertellen?) al met al de afgelopen 2 dagen is er meer mis gegaan dan in de tijd dat ie er weken ag haha. maar gelukkig is ie weer thuis. straks lekker naar opa en oma kijken of de sint ook daar nog langs gaat komen. die man heeft het zo druk he met al zijn pieten vanacht de schoen gevuld hier thuis en misschien ook nog in de bas van der heijden (straks ff kijken) en in het sofia aan het werk haha.
Tweety, Fijn dat Robin weer thuis is. Mijn moeder smsde vanochtend dat ze ook kadootjes voor Levi hebben. of we morgenavond langs willen komen. Gaan nu dus morgen vroeg in de avond naar mijn ouders. Weer optijd naar huis zodat Levi in zijn eigen bedje kan slapen. Zondag middag vieren we sinterklaas bij mijn souders.. Druk druk druk. Volgende week ook 5 dagen werken :-?
Hallo! Zo ga eens ff bijlezen...wat hebben jullie veel geschreven zeg! Femke werd vanmorgen pas om 7 uur wakker, en daarna weer om kwart over 10, heerlijk! Vannacht wel een paar keer de speen terug moeten geven. Vanmorgen ben ik met een vriendin met de honden wezen wandelen, Femke lekker mee...helaas regende het... Zo meteen nog ff op verjaardag bij de kleine van een vriendin. @Roshi, inderdaad verplichte onzin ja bij m'n schoonouders..en dan ook nog van die cadeaus waar ze helemaal nog niets mee kan én duur zijn! @Freesia, bij ons op het cb vertelde ze dat de inenting na 4 uur begint te werken, en dat de kids dan inderdaad pas echt last er van krijgen... Fijn dat ze nu weer in haar hum is. @Ingeltje, balen dat je bv zo terugloopt. Ik menstrueer nu voor het eerst, maar heb er gelukkig geen last van. @Parr, oh leuk een gratis Wii! Veel plezier ermee! @Azeb, wauw goede opbrengst met kolven! @Sasha, fijn als het gaat lukken om te blijven studeren! @Missyzuilen, lekker dat speentje geven, dat is mijn mening hoor! Wij hebben er ook even over getwijfeld om er mee te stoppen bij Femke, want ook zij heeft hem heel hard nodig bij het inslapen, maar ze slaapt in een paar sec, soms verliest ze hem en dan geven we hem terug. En is ze heel tevreden verder! @Jannes, fijn dat het werk goed bevalt en Sara het goed doet bij oma! Fijn weekend! @Miracle, dikke knuffel meid, ik hoop dat het vandaag beter gaat met Jaimy. @Krisstel, fijn dat de heupfoto's goed waren! @Eva, gezellig zo'n avondje met vrienden! @Pupke, wat lief dat Quinten duimt! Femke doet af en toe ook wel wat pogingen, maar het lukt haar nog niet. @moppiepoppie, nee ontdooide bv is 24 uur houdbaar. En alle bv die opgewarmd is geweest mag je daarna niet nog een keer gebruiken of opwarmen. @Lindaa, he balen meid. Dikke knuffel voor jullie en sterkte! @Tweety, fijn dat Robin weer thuis is. En toch nog een excuus gehad..hihi Tot straks!
Lindaa wat een ellende zeg... Gelukkig ben je naar je HA gegaan en nam hij je serieus. Hopelijk gaat de medicatie snel werken... Beterschap voor Michelle! Inmiddels heb ik alles opgeruimd. Isis ligt nog steeds te slapen maar ik ga haar zo toch maar wakker maken. Ik vind haar wel een erg slaapkopje hoor zo de laatste dagen. Gister heb ik haar ook al wakker gemaakt in de middag omdat ze zo lang sliep. Ze heeft om half twaalf voor het laatst gedronken, en daarvoor vandaag nog maar 1 keer. Dus nog maar twee voedingen gehad vandaag, volgens mij is ze echt nog te klein voor vier voedingen, toch?! (nog geen 5 kg). Nouja, gister loste ze het zelf op door 's avonds om de twee uur te drinken.... Misschien doet ze dat vanavond wel weer. Ik ga haar nu toch maar wel wakker maken hoor... Groetjes Azeb
@Eva, was bij Mike ook zo. De eerste paar x dat hij "doorsliep" was hij de dag erna ook wat van slag kwa slapen. Word vanzelf beter.. En die cursus is idd wel verstandig hoor. Ikzelf heb geen papieren ervan, maar wel de evaring en 1 van die 2 is echt belangrijk bij kantoorwerk. @Babystyle, gefeliciteerd met Kyani der 3 maandjes! Gaat hard he.. @Pupke, heerlijk dat Quinten zijn duim heeft gevonden, kan niet wachten tot het bij Mike ook zo is. Elke x maar die speen geven als hij wakker word in zijn slaap is ook niks.. @Wupje, dat dacht ikzelf ook inderdaad december is een rotmaand kwa vacatures. Dus hopelijk schiet mijn WW-aanvraag/goedkeuring op en kan ik in januari een frisse start maken kwa werkzoeken/vinden. Balen dat Kyano weer de fles weigerde. Hopelijk lukken de tips van CB. @Lindaa.. jeetje! Dat is schrikken zeg, dus toch RS-virus. Balen joh.. Geef Michelle maar een dikke knuffel van mij en Mike en hopelijk is ze er snel weer bovenop! @Tweety, heb even niet gevolgd wat er dan precies was met de arts? Vertel.. @Steen, ja vond ik dus ook! Als ik hem moet laten huilen zijn we zo 30 min verder voor hij een x slaapt. En dan nog heel onrustig en dan moeten we hem alsnog de speen geven. Terwijl als we gelijk zijn speentje geven, hij binnen 10 minuten slaapt en gelijk veel lekkerder. Dus wij geven hem nu ook gewoon in de hoop dat hij snel zijn duim ontdekt haha.. @Azeb, ja vind Isis nog wel te licht voor 4 voedingen maar heb natuurlijk alleen ervaring met FV. Dus Isis lost dat denk ik vanzelf wel op door langer of vaker te drinken straks. Hier is me beste vriend geweest voor Office, maar niet gelukt. Zijn cd was toch niet goed, dus heb nog geen Word. Hij gaat andere versie zoeken en dan komt hij weer langs. En ben uit alle drukte vanmorgen vergeten vlees uit de vriezer te halen, dus we gaan straks lekker patatgyros halen! Komt me eigenlijk wel goed uit, lekker patatje. Verder hebben we vanavond lekker geen plannen, dus word avondje samen kaarten en dvdtje kijken. Morgenmiddag met me mams op stap voor campingbedje en alle toebehoren (krijg dan vaak nog wel wat leuks voor Mike haha) dus heb daar wel zin in. En dan savonds naar TruusdeMier nog voor Sinterklaas. En zondag overdag is me zusje jarig.. Dus druk weekend, vanavond lekker niks! Kreeg ik weer brief vd Belastingdienst over me voorschot Kindgebonden Budget 2009, kloppen mijn gegevens weer niet. Terwijl ik pas alles had doorgegeven voor de resterende maanden van 2008. Ik weer gebeld, weer zo'n truus.. Moest ik nu weer wijzigingsprogramma 2009 gebruiken. Hopelijk klopt het straks wel allemaal en hoef ik niet megaveel terug te betalen. Trouwens.. weet iemand wat voor kleding je het beste je baby kan aangeven voor fotoshoot? Lichte kleuren, donkere kleuren? Boxpakje, gewoon babykleding of stoere spijkerbroek ofzo? OWja.. en hoe doen jullie dat als jullie zijn wezen wandelen en je beeb is in slaap gevallen in de MC of wagenbak en je komt thuis. Laat je hem/haar dan gewoon liggen (ook dus in de MC..) of hijsen jullie hem/haar over naar t bedje?
Zo net even nieuwe kerstkaarten besteld. vond de oude toch niet zo leuk meer Heb nu deze besteld http://i36.tinypic.com/2r61bet.jpg Als ik dan nog kaarten tekort kom kan ik altijd nog die oude bijsturen Missy, MC haal ik hem uit en leg hem dan in de box. Kinderwagen bak laat ik hem wel inliggen
Mag hier nog geen kerstspullen ophangen van Ramon, mag pas morgen. @missyzuilen: het antwoord duurde wel een paar daagjes voor ik antwoord had en van eentje moet het antwoord nog komen. Denk dat ze de eerste paar dagen niet op het forum zijn geweest, want mijn pbs bleven ook in de wachtrij staan. @kaatje: ik was daar s ochtend rond half 10 tot half 11 denk ik. Kon ik me vermaken terwijl Demi naar de opvang was. Zal volgende keer eerst vragen of jij er ook bent @lindaa: Ooh wat vervelend! Echt zielig zon kleintje dat zo ziek is. @missy: ook hier kloppen de gegevens van de belastingdienst niet. Ga ook maar dat wijzigingsprogramma doen, anders krijg ik geld waar ik toch geen recht op heb. Wat betreft kleding voor een fotoshoot. Tegen ons werd gezegd lichte kleding. Ik laat demi in de wandelwagen liggen als zij slaapt.
Ja ik zit dus met t probleem dat Mike dan niet meer slaapt als ik hem ergens uittil. En in de wagenbak moet hij nu ook schuin omhoog liggen, dus daar moeten we nog oplossing voor zoeken. Ik woon in een flat zonder lift, dus wij moeten de bak altijd omhoog tillen met Mike erin en dan word hij dus meestal wel wakker. Echt rot, wil zo graag benedenwoning of gewoon heel huis dan kan ik de kinderwagen zo naar binnen rijden als hij slaapt.
Vind het wel een hele mooie kerstafdeling bij jullie. Zo heb ik even service van mn werk. We kregen banketletters met sinterklaas had ik van een collega gehoord en zij had de mijne apart gezet, dus die zou ik dinsdag krijgen. Staat hier net een van mijn collega's aan de deur om mijn banketletter af te geven. Had het trouwens eerst niet door want hij is nieuw dus ik kende hem nog niet.
Ja echt super. Vond hem eerst een beetje tegenvallen, want ik was voorbij de kerststukjes en een beetje kerstballen en een heel mooi wit gedeelte en toen kwam ik bij de kerstbomen en de huisjes en toen op de dierenafdeling. Dus ik dacht van nou als dat alles is... en dan loop je een stuk verder en dan heb je zo'n groot gedeelte daar kan je drie dagen winkelen
Hakunamatata, bedankt voor je waarschuwing over het RSvirus. Ik hoop dat je zoontje snel weer lekker thuis is! Veel sterkte. Parr, een Wii! Yeah! Super zeg! Yule, oeeeh spannend op je werk! Dreames, lekker laten gaan joh die schoonzus. Maar vervelend is het wel. Missy, ik hoop dat je heel snel een leuke job vindt, wel zo fijn. Jannes, zal zeker wennen zijn je kindje zo weinig te zien. Gelukkig deed Sara het goed bij oma! Veel plezier dit weekend! Miracle, wat een !#$%^&*nacht En ik herken dat wel hoor, dat je het even helemaal gehad hebt. Niet zozeer met je kind, maar met de situatie. Jammer dat je mannetje dat niet aanvoelt dan. En wat een leuke sintfoto's! Krisstel, fijn dat de heupfoto's goed waren! Eva, doorslapen, joepie! En lekker doen hoor die cursus, altijd meegenomen toch! Pupke, een duimertje, lief! Ik hoop stiekem ook dat Jill haar duim snel vindt... Ook al is een pummie beter. Babystyle, prachtig canvasschilderij zeg! Hier kwam vandaag de onze binnen voor smama's verjaardag volgende week. Van de engeltjesfoto van Jill. Heel mooi ook! (de kerstkaarten van dezelfde foto vind ik spuuglelijk gedaan maar lief vindt het wel meevallen, zucht) Wupje, ik duim echt dat Kyano snel weer aan de fles is! Lindaa, toch dat rotvirus! Heel veel beterschap voor arme Michelle en sterkte voor jou. Tweety, Robin weer thuis, yes! Azeb, hier wil Jill juist al de hele dag om de 2 uur aan de borst. Misschien hangerig door de prikjes van gister. Gelukkig kan ze ook nog lachen tussendoor. Missy, wij laten Jill liggen, ook in de mc. Wel doen we alles open, jasje voetenzak enzo. Meestal bij verandering van omgeving wordt ze toch na een kwartier zelf wakker. Dreames en Kaatje, owww ik wil ook kerstshoppen! Misschien morgen als ik lief zo gek krijg... Geen zin om te koken vanaaf. Misschien even naar het grillrestaurant iets afhalen. Ow lief zegt dat de slavinken opmoeten, grrr...
Hier ook lekker makkelijk spagetti op. Kreeg net brief van de belasting ( verrassend ) een aanmaning van 436 euro. Slaat weer helemaal nergens op want heb daar vorige maand het laatste deel van betaald. Straks maar even alle papieren opzoeken en maandag de belasting weer eens bellen