PFFFFFF............. Wat een dag met Aimar...sinds 11:00 heeft hij niet meer geslapen! Oja toch wel....wél een half uurtje in de maxicosi (boodschapjes gedaan).Net zoals gewoonlijk eindelijk gepoept en hopen dat hij nu blijft slapen tot zijn volgende fles..... Wij gaan nu eten!
Nou :-? Maar klopt gewoon echt niet. Moest 541 euro betalen Inkomstenbelasting 2007. Deze heb ik sinds vorige maand afbetaald. Toen moest ik nog 403 euro betalen zorgtoestal 2006.Hiervan staat nog 200 euro open. En nu krijg ik dus 439 euro voor zorgtoeslag 2007 terwijl ik dat dus helemaal niet gehad heb :-? Maandag maar even bellen dus
eten is op, keuken is netjes....en Aimar SLAAPT! Wel vreemd dat hij dus amper heeft geslapen. Hij was ook wel wat huilerig, alleen soms op schoot tevreden.... Nou de foto's voor de kerstkaarten zijn binnen (via Foto.com). Ik vind de afdrukken wel wat tegenvallen, niet echt goede kwaliteit. Maarja goed genoeg voor een kerstkaart. Die ga ik nu dus even schrijven en dan denk ik vroeg naar bed.... Mijn moeder bood aan dat Aimar dit weekend bij hun mocht logeren (za-zo)....ik neem dat aanbod graag aan Ben namelijk erg moe en merk ook dat mijn vriend en ik wel wat tijd met z'n tweetjes kunnen gebruiken. I
@freesia, jah smaken verschillen he, jmmr genoeg soms. Jah die foto is ook erg mooi heb hem gezien op forum of de hyves 1van de 2. Okay haha weet ik dat ok weer. @ kaatje, opa vond hem heel mooi, hij heeft hem meteen opgehangen. Mooi in de huiskamer op de kale plek heir in huis.
Ik heb vandaag de kerstkaarten binnengekregen die ik via Wij jonger ouders heb betsteld. Ze zijn erg leuk geworden, en van heel goede kwaliteit. Ze zijn het geld dubbel en dwars waard!
Het is rustig hier....iedereen een sinterklaasavondje? Ben straks dus op visite geweest (verjaardag) van de kleine van m'n vriendin, waren ze met haar naar het ziekenhuis ivm uitslag...dus manlief met de twee andere kids waren alleen thuis. Dus daar meegegeten en weer naar huis met het cadeau op de keukentafel achter gelaten...Femke was doodmoe, ze heeft even een half uur in de box geslapen, maar verder niet. Ze heeft vandaag een regeldagje, komt weer elke drie uur. dus net gevoedt en nu ligt ze lekker in bed, hopelijk tot 10 uur....want ik ben tuut, wil lekker met de benen omhoog! pff wat een gedoe met de belastingdienst Kaatje... @Missy, ik laat Femke gewoon in de wandelwagenbak liggen en in de mc ook wel even, maar meestal wordt ze zelf toch wel een keer wakker. @Eva, ah Aimar een huildagje, is niet fijn he...hopelijk slaapt ie vannacht goed! @Freesia, mmm lekker chinees! @Dreames, netjes van je collega om de letter nog te brengen! Lekker smullen! Ik ga met de beentjes omhoog, tot later!
Missy; als je geen office hebt heb ik nog een aanrader voor je. Het is gratis en legaal te downloaden en het heet openoffice.org. Je kunt er docs in openen en het werkt net zo als Word, alleen een andere naam en gratis dus! http://nl.openoffice.org/
Pfff even klagen hoor. Jill heeft echt een heel rare dag vandaag. Hij begon heel goed maar vanaf een uur of 2 is het pet. Huilen huilen huilen. Steeds de borst willen. Uit het niets opeens krijsen en dan na de borst weer liggen lachen. Na een uur begint het weer van voor af aan. Ze is ook heel druk als ze drinkt. Het is meer mamatanken. Af en toe valt ze even in slaap aan de borst, maar vanaf de 2de voeding van 12 uur heeft ze nog niet echt geslapen. Ze is doodmoe, oogjes wrijven, hyperactief en druk. Denk dat het aan de vaccinaties ligt en we hebben haar zonet maar een paracetamolletje gegeven. Wat wel weer grappig was, ze doet ons wel eens meer na, vooral tong uitsteken. Maar zonet was ik met haar in gesprek en schudde ik mijn hoofd tegen haar. Dat deed ze tot 3 keer toe na! Bizar om te zien.
Lieve allemaal, Heb het even helemaal gehad vanmorgen het gesprek gehad en ik zou per 1 maart kunnen beginnen. Ik helemaal blij want dan zou ik nog 2 maandjes bij mijn meissie kunnen zijn. Nu had ik natuurlijk wel al creche geregeld voor maandag en donderdag dus ik bel het kdv op dat ik bij mijn oude werkgever geen verlening krijg en ik per 1maart wel een andere baan hebt maar niet per 1 januari en vraag of ze 2 maanden later kan komen.... dat kan dus niet dus ik vraag of ik het af kan zeggen dat ze per 1 januari komt, dat kan wel maar dan moet ik januari sowieso betalen aangezien je 2 maanden opzegtermijn hebt. dat betekent dat ik 557 euro moet betalen aangezien ik geen baan heb en dan niets terug krijg van de belasting. ik heb dus 3 mogelijkheden> 1. ik zorg dat ik per 1 januari een andere baan heb (wat nogal lastig is aangezien ik aan de dagen vast zit en vele werkgever andere dagen prefereren) 2. ik zeg de creche op. houdt dus in dat ik 557 euro moet betalen EN dat ik geen opvang heb per 1 maart 3. ik behoud de creche en moet 1114 euro betalen eigenlijk is het allemaal wel logisch maar ik ben zoooooo bang dat ik niet voor 1 januari een baan heb. als er iemand nog tips heeft...... graag!
@missy lang verhaal misschien kan je ff terug zoeken als je op mijn berichten klikt ik heb hem gisteren neer gezet. de arts was niet erg netjes tegen mij. werk heb niks meer van ze gehoord sinds een week of 2 nu. ook niet eens dat er wat van de sint ligt ofzo. nou ze kijken maar ga van de week een keer langs weet alleen nog niet of ik met of zonder robin zal gaan ze zijn ook niet of kraam visite geweest dus eigenlijk heb ik er geen zin in. ze zullen wel denk en ze gaat toch weg. nou ja ze kijken maar heb hun niet nodig toch. maar ja het gaat me toch om het principe.
Pff Roshi, wat een stress Ik heb er jammergenoeg geen verstand van, maar het lijkt me dat er toch een oplossing moet zijn? Tweety, snap dat je er geen zin in hebt. Belachelijk dat ze niks hebben laten horen na Robins geboorte Hier nu weer een lachende gup op de doomooseat, geen pijl op te trekken. Drukdrukdruk, maar slapen ho maar. Zo in de tummytub, kijken of dat helpt.
@freesia ze hebben wel wat laten horen toe ie geboren was en in het zh lag maar eigenlik na 4 weken ben ik zelf steeds gaan bellen met updates enz. en toen ie thuis was zouden ze langs komen dat is 1 dag vantevoren afgebelt en daarna is er 1 collega geweest maar uit zich zelf en niet van de afdeling uit. gaat mij niet om een kadootje maar om het principe wij hebben een kado pot en daar heb ik ook aan meegedaan daar uit krijgt iedereen die bevalt weggaat of iets bijzonders heeft kadotjes. een collega van mij is 2 maanden later bevallen en daar hebben ze hetzelfde bij gedaan en die gaat ook weg. raar toch
@roshi je hebt 2 maanden geen werkgever dan krijg je idd niks terug grrr das balen. misschien 2 maanden via het uitzendbureau wat doen? popstars nou zeg nu is rebecca eruit hebben ze het nog over "de jurk" stelletje pffff
tweety> nee, als je geen baan hebt krijg je niets terug (logisch want waarom zou je je kind naar de creche brengen als je thuis bent )
Freesia, vervelend dat Jill waarschijnlijk zo last van haar prikjes heeft. Hoop voor haar ( en natuurlijk voor jullie ) dat ze vanacht lekker slaapt. Knuff Roshi, jeetje wat een vervelende situatie. sorry geen tips voor je. * alleen een dikke knuffel *
@ Roshi: ik zou dan inderdaad ook via het uitzendburo proberen wat werk te krijgen op die dage. Ik neem aan dat je dan de kinderopvang wel vergoedt krijgt. Nou de helft van de kerstkaarten is geschreven en geplakt. Ik ben echt moe, maar naar bed gaan heeft niet zoveel zin want Aimar moet om 22:00 nog een fles. Ik heb vanmiddag trouwens een grappige foto gemaakt van Aimar met zijn beroemde prutlip, ik heb 'm op hyves gezet voor degene die willen lachen!
Eva Leuke foto ! Ik heb besloten Levi niet wakker te maken voor een laatste voeding. slaapt toch niet door. Hij heeft nu om 20.30 gehad dus zie wel hoe laat hij komt. bah morgen weer werken