September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    eva> ja dan wel inderdaad, maar er zijn maar weinig bedrijven die precies op maandag dinsdag en donderdag iemand zoeken
    Kaatje> dank je wel meis

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Roshi: wat voor soort werk zou je willen/kunnen dan? Waar ga je in maart beginnen?

3. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    hoi hoi

ons zoontje is heel erg verkouden en huilt bijna non-stop? Is dit voor jullie herkenbaar?

liefs
    AA

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey AA
    Hier niet herkenbaar ( al begint Levi wel iets verkouden te worden )
    Heeft hij nog meer symptomen? Hoest hij veel? heeft hij verhoging, eet hij slechter?

Heb je al een babyzoutoplossing geprobeerd?

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @roshi: jeetje dat is flink balen! Misschien uitzendwerk doen evt bij 2 verschillende werkgevers voor die dagen?
    Wellicht is er toch iets te bespreken met de opvang voor tijdelijk andere dagen? Kun je eventueel toch iets regelen met je oude werk?

Heb je ontslag genomen bij je oude werk of ben je ontslagen/contract niet verlengd? Want in dat laatste geval zou je een uitkering kunnen aanvragen, dan heb je sollicitatieplicht maar volgens mij kom je dan wel in aanmerking voor teruggaaf. Weet ik niet helemaal zeker maar is de moeite waard om na te vragen bij het CWI of de belastingdienst.

Ik zou toch ook proberen of je met je nieuwe werk kunt bespreken dat je eerder begint dan 1 maart. Heb je aan hun al de situatie uitgelegd? Mogelijk dat ze je eerder kunnen aannemen, al is het voor 1 of twee dagen, dat scheelt toch weer.

Ik vind het wel jammer dat het KDV niet even met je mee probeert te denken. Je weet het pas sinds vandaag, eerder had je het niet aan ze door kunnen geven toch? Je zou misschien met ze kunnen bespreken dat je vanaf 1 feb opzegt (jan dan betaalt) en per 1 maart een plekje wilt. Of kan dat ook niet?

Succes meid!

6. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    hoihoi,

bedankt voor je snelle reactie!

neusspray krijgt hij, ben bij dokter geweest. Die vond hem er verder gewoon prima uitzien. Hij heeft 38.2. Ik kan het me ook wel voorstellen hoor, keelpijn, neusje dicht, moeilijker ademen, hij weet niet wat 'm overkomt... maar wil toch even horen dat dit herkenbaar is bij iemand die dit ook heeft gehad, al was het maar voor mij geruststelling...

7. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    ps hij eet genoeg... hoest en niest veel, dus volgensmij echt verkouden...

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @appelappel: heb je 'm al paracetamol gegeven? Wellicht voelt ie zich dan wat beter zodat hij wat rustiger wordt...

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. zijn idd wel een paar moeders geweest met verkouden kinderen. Hoort er helemaal bij. kan me voorstellen dat je ongerust wordt.
    Vroeg of hij nog meer symtomen had omdat het RS virus blijkt te heersen vandaar. maar daarbij hoort ook piepende ademhaling/benauwd en slechter eten.
    Zolang je zoontje nog goed eet, goede poep en plasluiers heeft denk ik dat het een gewoon verkoudheidje is. Altijd even in de gaten houden.

Succes ermee

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik zat vanmiddag trouwens de lijst te bekijken en toen zag ik dat Raven weer de langste is... 63,5 cm! Ze gaat nu uit maatje 62 groeien, de broekjes passen niet meer en de mouwtjes worden te kort. Echt bizar hoe snel dat gaat. En het CB maar piepen dat ze te weinig was gegroeid deze maand.... :rolleyes:

HEb nog een keertje de groeicalculator ingevuld...

De te verwachten eindlengte op basis van de lengte van de ouders is 176 cm.

Uw kind is nu 63,5 cm. lang. Dit is 4,5 cm. boven het gemiddelde van meisjes van ca. 0 jaar.
    98% is korter en 2% is langer.
    De te verwachten eindlengte op basis huidige meting is 179 cm.

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi je zou idd een uitkerign kunnen aanvragen net als yule zegt.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, ja gaat hard he !
    Hier kan Levi ook steeds meer maatje 62 aan.
    Had hem vandaag een truitje van Lief aangedaan met de tekst "eigenwijs". Stond erg grappig. morgen ff spammen

13. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Yes, om half 7, hielp helaas niets... Om half 1 geven we 'm er weer 1 (hij mag er 4 per dag)

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Yule> bedankt voor je reactie.helaas is het voor de nieuwe werkgever niet mogelijk mij eerder te laten beginnen hoe graag ze dat misschien ook zouden willen. Ik heb vandaag een WW uitkering aangevraagd (vreselijk om te doen! vooral als je al 8jaar werkt zonder ook maar 1 dag werkeloos te zijn geweest :( ) dat van per 1 maart weer een plekje willen kan natuurlijk wel maar ik moet dan weer achteraan op de wachtlijst, anders had ik die 550 euro graag betaald ;)

wat ik nu gedaan heb:

- ww uitkering aangevraagd
    - ingeschreven bij CWI als werkzoekende
    - kinderopvangtoeslag aangevraagd

ik bedenk me net dat je die toeslag voor nu toch wel krijgt en eventueel bij de volgende belastingaangifte het terug zou moeten betalen... (heb ik ffies om te sparen ;) )

------------------------------------------------------------------------------------
    tweety> bovenstaand beantwoord ook wat jij zegt :D
    eva> bij mijn vorige werkgever was ik directiesecretaresse en wat ik in maart ga doen is administratief juridische sector

15. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Speen
    Britt wordt de laatste drie wachten steeds rond 3:00 uur wakker en slaapt dan weer verder als ze de speen krijgt. Al die weken heeft ze nooit met een speen geslapen, ben nu bang dat het al een gewenning wordt voor haar. Wat denken jullie, zou dat kunnen?
    We willen haar vannacht eigenlijk laten huilen omdat het nu nog af te leren is, of overdrijven we nu wel heel erg?

Sex
    Eindelijk :D Was nog wel gevoelig maar niet pijnlijk..

Kerstkaarten
    Hier besteld via Profoto.net, niet duur en goede kwaliteit. Ze zijn hier ook al geschreven en liggen klaar in de enveloppen.

@Pupke, schattig zo dat duimen of niet?

@Wupje, hoop dat de tips van het cb gaan helpen, klinkt in ieder geval wel logisch.

@Lindaaa, zo zie je maar dat je gevoel (helaas in dit geval) klopt, veel sterkte met Michelle!

@Tweety, ze zijn goed bezig daar…succes met het wachten op de uitslag, spannend.

@Eva, lekker genieten dan dit weekend met z’n tweeën.

@Yule, gaat hard hé..Britt kan ook steeds meer maat 62 aan. Shirtjes nog veel 56.

Meiden ik ga slapen, ben moe..welterusten!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krisstel, je zou het kunnen proberen,gewoon even laten huilen. je merkt snel genoeg of ze wel of niet weer in slaap valt... en fijn dat het niet pijnlijk was :)

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi als het zo lang duurt al bij ons dan heb je vanaf nu 2 jaar om te sparen ik heb nu de definitieve berekening van 2007 nog niet binnen die is nu toch al bijna een jaar om. kreeg 2 weken geleden een brief of ik een jaar opgave wilde inleveren van het kdv voor 1 dec dus denk dat het volgendjaar wel een keer komt.

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    tweety> ik heb mijn fulltime salaris genomen dan krijg ik sowieso "te weinig" terug omdat ik vanaf 1-3 24 ipv 40 uur ga werken, zo kan ik het een beetje compenseren hihi

Kristel> :whistle: weer sex en geen pijn :whistle: ;) over het speentje.... Jenna "vraagt" er ook om, ik geef hem altijd maar omdat ze toch niet gaat slapen als ik het niet doe, ik hoop erop dat ze over een tijdje haar duim kan vinden en die dan gebruik (ik spaar ook alvast voor de beugel hahaha)

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :yule> jouw meissie word een mooie lange meid! jeetje al uit maatje 62 gegroeid, Jenna past NET 56 hihi

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi ja idd das slim ik had ook een wat hoger bedrag ingevuld maar ben nu wel erg benieuwd hoeveel ik bij moet betalen of terug ga krijgen.

Deel Deze Pagina