Hij had al honger, dus fles gemaakt. De Medium speen gaat veelste snel haha.. Dus nu toch maar weer de Small erop en dan wat doorgeprikt. Nu zitten er geen klontjes in de fles, dus hopelijk werkt deze speen nu wel. De fles van vanmorgen was niet goed geschud, dus zaten er steeds klontjes in de speen. Daardoor dronk Mike dus niet echt..
Hey meiden! Kom even snel gedag zeggen 8) Hebben gisteren een gezellige sinterklaasavond gevierd en nu dadelijk ook nog. Dus niet veel tijd om online te zijn, misschien straks! Groetjes en leuke zaterdag allemaal
hoi, nou net bij Szus in de kapsalon geweest en lekker laten epileren, doe ik vaker voor die 3 euro. heb een kolf gevonden op marktplaats, mail gestuurd maar nog geen reactie, dus gebeld en nemen niet op. Rik gaat zo nog een keer bellen. we gaan zo de kerstboom zetten en de banken en tv verzetten hopelijk hebben we dan wat meer warmte van de houtkachel. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Krijgen zo visite en na t eten gaan wijzelf weg. Dus ben er morgenochtend weer meiden! Fijne dag/avond verder en tot morgen!
Hey meiden, Ik voel me ietsje beter gelukkig. Giovanni van Elise heeft vanacht veel gespuugd. Elise is daardoor nogal moe. Ze komt snel weer mee kletsen!
Hey meiden, Heb wel bijgelezen maar ff de puf niet om te reageren...sorry... Femke was gisteren dus gewoon na een uur slapen weer wakker...vond het gisteren wel ff vermoeiend hoor, de hele tijd al op pad met d'r geweest en mannetje was werken. Maar goed uurtje in de draagzak gehad en daarna in bad en voeden en in bed, en vanmorgen was ze er pas om half 7. Kunnen jullie al een beetje een patroon/ritme van jullie kids ontdekken? Begin er nu een klein beetje zicht op te krijgen: rond 6-7 uur voeding, daar slaapt Femke weer door tot 10-half 11 dan is ze een krap uurtje wakker en is dan al weer moe dan slaapt ze een uurtje en is dan wakker tot de volgende voeding van 14 uur, moet wel een beetje bezig gehouden worden dan...en dan gaat ze slapen, een uurtje dan huilt ze omdat er een boertje in de weg zit dan troost ik haar en leg haar weer in bed met haar speentje, meestal is ze dan erg boos, maar ik blijf bij haar en zing voor haar en dan valt ze in een paar minuten in slaap en slaapt dan een paar uur door. En na de voeding van 18 uur is ze ruim een uur wakker, slaapt een uur en zit daarna bij ons in de draagzak tot half tien badje.... Wij hebben zometeen pakjesavond met mijn ouders, erg gezellig dus. Lekker gourmetten! Dus ik ga er weer vandoor, tot later fijne avond allemaal!
@Yule, bedankt voor je geruststellend bericht Voor de lol hadden we Britt gisteren streng toegesproken en gezegd dat ze geen speen kreeg ..slaapt ze zonder te huilen door tot 6:00 uur Overdag heeft ze ook de speen meestal nodig om in slaap te vallen. Ooh wat leuk dat Raven zich zo goed ontwikkeld! @Parr, hier ook eentje verkouden de kleine van de buurvrouw en van een vriendin ook. Schijnt te heersen. Haha wat kunnen mannen toch lomp en lief tegelijk zijn @Dreames, zijn jullie trouwens bezig voor een tweede? Zie dat je gependeld bent Beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter. @MissyZuilen, Britt was dus ook sinds de tweede prik weer s nachts wakker terwijl ze doorsliep. Gelukkig is ze vannacht niet wakker geweest, snap er af en toe ook niets van. We zijn in ieder geval niet van plan om de speen weer te gaan geven s nachts. (al laten babys zich niets vertellen ) Misschien is Mike een beetje verward van wat er gebeurt is en wil hij s nachts de bevestiging dat jullie er nog zijn?! Hoop dat hij ook snel weer doorslaapt. Britt doet trouwens max. 10 min. over haar fles. (Difrax S of Avent 1, 120 cc) @Pupke, ooh leuk de kerstboom, die gaat hier van de week ook van zolder. Veel plezier op de Winterefteling. @Appelappel, dat gaat inderdaad goed! Gisterenavond nog een paar fotos gemaakt, zal zo even wat spammen.
Wat een poepie Krisstel! Kwam toch nog even spieken.. Visite is net weg met der 2 kids, pfff wat zijn die druk hahaha! Gelukkig is Mike al met al wel even in slaap gevallen, maar hij word altijd stipt om 17.00 uur weer wakker.. Hebben meer babies dit? Echt een tijdstip vd dag waarop ze ALTIJD wakkerworden of huilen of moeilijk in slaapvallen? Mike heeft dit echt altijd tussen 17.00 en 18.00 uur.. Maar hij is wel onwijs moe, dus we laten hem wel in bed. Soms even huilen, dan weer speentje geven en muziekje aanzetten.. Cake staat in de oven, zo even soepie opwarmen en dan rond half 7 naar me vriendin toe! Hopelijk slaapt Mike daar gewoon lekker en hebben wij tijd om te kletsen.
@krisstel: nee ik heb laten pendelen omdat ik nieuwsgierig was of ik nog een keer zwanger zou worden, aangezien mijn mannetje nog niet zeker weet of hij een tweede wil.
@Krisstel, hoe doe je dat dan snachts als Britt in de nacht rond 4 of 5 uur opeens gaat huilen? Laten huilen tot ze weer slaapt dan ofzo, omdat je dus geen speentje wil geven?
Hier haalt trouwens Mike zelf doordat hij zijn handjes nog niet onder controle heeft zijn speentje eruit.. En altijd als hij NET in slaap is, dus word dan weer krijsend wakker. Iemand tips zodat hij niet zijn speentje eruit trekt per ongeluk?
flesje> Jenna doet er ook maar 10 a 15 minuten over, heb de kleinste speen van Avent dus kan er niet zoveel aan doen breien en haken> jeetje jullie zijn creabea zeg dat ben ik echt niet, heb niet eens een foto in het fotoboek van Jenna geplakt moet ik maar eens snel gaan doen Kerstboom> ga straks eens de schuur in om te zien hoe het ermee staat, we hebben vorig jaar geen boom en versiering gehad dus ik hoop dat alles het nog doet pendelen> leuk idee ga ik ook weer eens laten doen, ben benieuwd wij gaan zo broodje worst eten, naja ala roshi dan he bacon met gebakken tomaat, worstjes en bieslook, echt heeel lekker
@eva sorry had je bericht te laat gelezen, omdat je yule erbij had gezet. ik heb er nu een voor 65 euro met tas en 30 bakjes. het is een nieuwe kolf, wel ooit gebruikt maar er zaten dubbele onderdelen bij, dus gebruikte en nieuwe, niet veel geld als je weet dat het noromaal 150 euro kost ga nu afsluiten gaan zo op visite bij een vriendin en dan lekker op de bank. heb kerstboom gezet en morgen hebben we nog sinterklaas bij Souders. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pendelen: lijkt me wel leuk om eens te laten doen, ik heb meteen 2 dames gemaild. Ik ben benieuwd... Ik moet zeggen dat het al weer erg begint te kriebelen bij mij! Ik weet dat ik nog een tijdje moet wachten met zwanger worden, maar als het aan mij lag zou ik snel weer zwanger zijn!
@MissyZuilen, vannacht is het dus niet nodig geweest maar we gaan het wel geproberen om haar te laten huilen en niet het speentje te geven. Zwanger Heel eerlijk, moet er nog niet aan denken! Mijn man zegt af en toe tussen neus en lippen door dat hij graag volgend jaar weer zwanger zou willen zijn...tja hij misschien, maar ik niet!