is iedereen sinterklaas aan het vieren? nou wij zijn met de kerst begonnen hier 2 foto's van robin als kerstmannetje rene is mislukt die had geen zin om naar papa te kijken hihi dus die moeten we morgen ff over doen hihi. nou moet dat nou
Avond dames *zwaait* Zo zit lekker op de bank met mijn lappie en de tv Vanavond wel goed gegaan. Kate maakte ik om 15u wakker, gevoed en verschoond en toen lekker in de wipper bij mijn voeten en meezingen met wmp. Geweldig vindt zij dat Viel mij wel op dat zij de boog van de wipstoel speeltjes vastpakte! Ook is het ons opgevallen dat als wij haar uit bed haal dan strekt zij met haar armen boven haar hoofd. Dan moet zij toch bewust zijn van haar handen/armen? want zij kijkt er niet naar Nu ligt zij ook weer in bed na de 19u voeding. Heerlijk als het vlekkeloos gaat @steen veel plezier vanaaf! @krisstel ooh wat geweldige pics! Veel plezier morgen met de doop! @pupke hihi ja de laatste week zie ik een volgende kind binnen 2 jaar wel weer zitten terwijl ik eerst zoiets had van mwah weeet niet meer zo of ik zo snel al wil.. wat gek he @tweety ooh lieve pics! ook leuke speelkleed en t-shirt (kate heeft beide ) Wel rustig hier vanavond
hallo meiden zo heb ook even tijd voor jullie. Was pas om 17.30 klaar met werken. thuis snel eten en gelijk door naar mijn ouders voor sinterklaas. dacht dat we allemaal een kleinigheidje zouden kopen. Niet dus. We kwamen thuis met: - Spel van de Lama's - Voor 40 euro aan kadobonnen van de doe het zelfer ( willen een naambordje ) - Een zeepmandje - Kunstaas voor het snoeken ( dit is natuurlijk voor Ferry ) Levi kwam thuis met - een setje kleding - Deel 2, 3 en 4 van Woezel en pip - Zulke schattige Woezel slofjes We hadden de kinderwagenbak meegenomen,normaal slaapt Levi hier niet in,dus dacht probeer het eens met slaapzak. dus Levi in slaapzak, in de kinderwagen bak. Ligt boven de tafel uit en na een beetje mopperen viel hij in slaap ( was dan ook echt bek af ) Ingeltje, mis jou ook hoor ! dreames, hoe voel je je nu? Knuff Missy, misschien wil hij gewoon geen speentje? levi sliep eerst ook met speen maar wil hem nu absoluut niet meer. Troosten hier is gewoon aai over de bol en muziekdoos aan.Als hij heel erg over zijn toeren is pak ik hem even op om te kalmeren ( gebeurd hier eigenlijk heel weinig ) Wij hebben ook de aventfles en is meestal binnen 10 min. leeg Yule, Raven gaat als een speer ( op haar buik naar speeltjes grijpen ) schattig die slofjes Wupje, leuke banner ! Elsie, ah wat rot voor Gio. knuff Krisstel. mooie foto's. Fijne dag morgen ! Tweety, leuke foto's ! kerstspullen We wilden dit jaar eigenlijk een echte boom. helemaal bedacht hoe we dan het huis zouden verbouwen zodat hij zou passen maar de plannen zijn gewijzigd. We hadden op het werk een nepboom,maar dan in de vorm van een ronde piramide ( snappen jullie hem nog ) hier zitten al standaard 320 lampjes in. Was oude collectie. koste eerst 249 euro. toen 99, vorig jaar 25 en nu mocht ik hem mee nemen voor een tientje. Gaan hem denk morgen optuigen.
De slofjes zijn af! Ze zijn echt heel schattig geworden. Ik heb ze Raven meteen aangetrokken en ze passen nog ook. Ik zal zo ff een foto plaatsen.
Yule ben benieuwd. Tweety, idd een koopje ! moet even kijken hoe ik de ballen er precies in ga hangen aangezien er geen uitstekende takken aan zitten.
@yule nou je hebt er vaart acher gezet. @kaatje als ik het goed heb heb ik die bomen ook wel een sbij de v&d gezien het is zeg maar een sliert die van beneden breed naar boven smal loopt in circel piramide vorm toch?
Voordeel van haken is dat het snel af is. Hier zijn ze dan... ik heb de randjes omgevouwen en het roosje weggelaten. Ben benieuwd wat jullie vinden. edit: iets grotere foto geplaatst
Beetje onduidelijke foto, maar het is zoiets Als hij morgen opgetuigd is zal ik hem even spammen Yule, foto is erg klein maar ziet er super schattig uit !
Hallo dames, Ik ben net met enkele vriendinnetjes naar de film geweest: Madagascar 2. Was echt heel erg leuk (en soms een klein beetje zielig...). We hebben ons kapot gelachen! De mannen hebben gebabysit, en ook dit ging prima. Quinten is de hele avond wakker geweest, en heeft veel gekletst. Hij heeft net de fles gehad en ik leg hem zo in bed. Kan hij lekker gaan dromen over de Efteling... Tot over een paar daagjes!
Bizar zeg. Ik zie die foto hier echt mega groot. Pas nu ik de pagina heb herladen is het heel ieniemienieklein.
Erg schattig ! Misschien ga ik nog wel eens een cursus naaien doen. Heb een naaimachine staan maar hoe hij werkt
Zo de rust is hier ook weergekeerd. Raven was zo chagrijnig vanavond. Wilde niet in de box, niet in de wipper, niet op schoot, niet in bed en dat vanaf vanmiddag. Ze was alleen maar aan het mopperen en jengelen. Ik werd er ff niet goed van en heb haar na het badje gewoon in bed gelegd. Ze heeft maar effies gehuild en viel toen toch snel in slaap. Ik ga nu ff de finale K1 fighting kijken op SBS6. Mijn vriend kan helaas niet kijken (hij heeft nachtdienst dus is naar zijn werk) en ik moet morgen even verslag uitbrengen. Hij bokst zelf en is 2 jaar geleden kampioen van Zuid-Holland in de nieuwelingen klasse geworden. Dus wij kijken vaak boksen of thaiboksen of K1. Gaan ook wel eens naar bokstoernooien (amateurs) overal in NL. Is erg leuk, zit je in zo'n klein sportzaaltje helemaal vol met 'foute' figuren....
Ferry kijkt idd ook wel eens naar dat K1 op sbs. Terwijl ik dit typ rent Ferry naar de tv om hem aan te zetten