September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    kijken of hij verder slaapt met het muziekje aan...... ben bang van niet.....

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedenavond dames!
    Het gaat hierwat beter met mijn oog. Alleen kan ik moeilijk focussen met een lens uit :)

@devilchase beterschap voor Luca! *knuffs

@cossy oef bah. hoe lang is dit nu al zo? al 3 dgn toch? mssn morgen cb bellen voor advies?

@moppiepoppie aw wat zielig :( hubbie voelt zich vast ook schuldig :( *knuffs voor beide!

@roshi ooh heerlijk! en gave pics!

@wupje en is het gelukt? ja ik weet het, als hun zo kwaad huilen maar dat het dan is voor eigen beste wil :( onverdraagbaar :( *knuffs

@steen super gezellig dus :D oef hoop ook dat het langs haar heen waait!
    Veel plezier meid!

@eva ik ken wel mensen die nu nog een pigmentvlek hebben in hun oog zeg maar. Mijn vriend heeft ok 2 andere kleur spekken in zin irissen. maar mssn ook idd dat zijn oogkleur gaat veranderen. spannend!

@foover mooie pics!

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @eva: wat is het precies voor donkere vlek? Zwart? Loopt hij over in de pupil of is het meer een los stipje in de pupil? Heeft ie bruine of blauwe ogen?

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: Het is een vlek die gaat van de buitenste rand van zijn iris tot aan de binnenste. Volgens mij niet in de pupil maar moeilijk te zien omdat de vlek dus donker is. Kleur van zijn ogen is nog niet duidelijk, maar het is in ieder geval geen helder blauw.

Om iets voor 18:30 heb ik Aimar eruit gehaald. Ik moest zijn flesje nog maken dus in de box gelegd. Wonder boven wonder was hij daarin wel rustig dus nog even gewacht met flesje maken. Uiteindelijk was hij toch nog 10 minuten tevreden in de box. Fles gegeven, daarna nog een klein beetje gepoept en nu op bed gelegd. Ben benieuwd of hij nu wel gaat slapen. Hij is wel stil, maar ik hoor hem nog wel geluidjes maken terwijl hij naar het muziekje ligt te luisteren.

Ik ga zo verder met het schrijven van de kerstkaarten. Misschien tussendoor nog even online.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    :D Yippie :D Kyano heeft uit het Tommee Tippee flesje gedronken! Maar liefst 200 cc op :D ! We hebben er uiteindelijk 2 uur in totaal over gedaan maar het is gelukt. Eerst heeft Dennis de fles gegeven en toen lukte het niet, hem even 10 minuten in de box gelegd en weer opnieuw geprobeerd. Ging nog niet. Toen ben ik erbij gekomen en heb hem eerst even getroost en daarna dacht ik 'ik zal het zelf eens proberen' en na een paar minuutjes dronk hij gewoon :confused: . Hij heeft toen ongeveer 80cc gedronken. Toen was hij zo moe dat hij in sliep viel. Daarom eerst de luier gedaan en daarna nog een keer het flesje gegeven. Toen heeft hij de rest opgedronken. Alleen had ik op een gegeven moment dat hij wel probeerde te zuigen maar er niks uit het flesje kwam :( Toen ik het zelf probeerde ging dat ook niet. Ik heb toen maar met een steriele naald het gaatje nog eens doorgeprikt en daarna ging het wel weer. Weten jullie waardoor het komt dat er ineens geen melk meer uit het speentje komt? Verkeerd zuigen of verstopt?

@ Steen fijne vakantie!
    @ Roshi leuke foto's! Vooral in de boot :)
    @ Eva toch echt sneu voor Aimar dat hij zo'n last heeft met het poepen :( Dank je wel trouwens voor je tip, het lijkt erop dat mijn geur idd heeft geholpen...

Hoe zit het trouwens met poepen bij flesvoeding? Hoe vaak moeten ze dan een poepluier hebben? En wordt de samenstelling ook anders? :oops: Sorry voor de onsmakelijke vraag ;)

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Cossy
    kan zijn dat met menstruatie je BV wat anders van smaak is en het kan ook wat tijdelijk terug lopen. Dat had ik ook toen bij Raven. Je kunt niet veel anders doen dan veel aanleggen.
    Heb je gekeken of hij geen spruw heeft? Dat kan ook een reden zijn waarom hij zo moeilijk en veel drinkt.

Roshi wat leuk dat het zwemmen zo geslaagd was. Wat een lueke foto's

Wupje kan goed zijn dat de speen was verstopt. Kan soms zijn dat de voeding niet goed gemengd is. Wij roeren altijd met een staafje zodat we weten dat alles goed is opgelost (stirred not shaken :))
    Je kunt ook in topje van de pseen knijpen om te zien of de speen verstopt is. Als er een brokje voeding in zit kun je het er zo uitknijpen.

Geen idee hoevel poepluiers ze moeten hebben, Matice heeft er minimaal 3 per dag. Lijkt mij wel genoeg.

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ freesia, dat van bv geven heb ik soms ook. Vooral nadat mijn oma had gezien dat kyani 1x savonds telkens om de 2uur hionger had, toen begon ze te zeuren dat ik haar moest bijvoeden en dat ze te kort zou krijgen omdat ze overstuur was iedere keer.

@ roshi fijn dat het zwemmen geslaagt was!

zo ff foto's spammen.

8. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Zo lag opa vanmiddag op de bank met kyani en de knuffelkat van kyani shelby

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Babystyle: wat een heerlijke foto!

10. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
  11. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ eva jah he! was ok erg leuk om te zine oz.

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wat een leuke foto's weer die voorbij komen.

hier een rustig dag je gehad. ondanks dat rene ziek aan het worden is of is eigenlijk blijft ie door rennen snap ik niet hij had net 40 grade koorts en gewoon blijven rennen en vliegen. nu ligt ie op bed dus hoop dat ie vanacht ook gewoon lekker kan slapen.

poepen en fv robin poept hier 1 a 2 x per dag.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier soms ook gewoon vol, maar krijgt hij het er niet uit. Steeds loslaten en huilen.... ongi :(

14. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Onze kleine meid is vandaag gedoopt, en wat was ze voorbeeldig. De hele dienst mooi rond zitten kijken! Wel eventjes gehuild toen de pastor het water in haar oog mikte ;).
    We zijn ontzettend verwend door iedereen met mooie cadeaus.

@Dreames, zie dat je je man kan vertellen dat jullie misschien een tweeling krijgen ;)

@Tweety, mooie foto’s van je ventjes!

@Kaatje, wow jullie zijn goed verwend! En wat een koopje die boom :D Levi heeft ook meteen ECHT doorgeslapen, wat heerlijk.

@Yule, wat lief! Kun je geen webwinkel beginnen ;) dan bestel ik ook een paar bij je ;) Succes met de regeldagen.

@Ingeltje, Britt nog knapper? :rolleyes:….haha Balen dat de bv iets minder gaat, hoop dat het snel beter gaat zodra de ongi voorbij is.

@Azeb, kan me je gevoel wel voorstellen, ben ook altijd blij dat het weekend is en mijn man thuis is. Als hij dan een dag weggaat baal ik ook. Succes morgen met de wendag.

@Freesia, hoef je je helemaal niet voor te schamen, dat gevoel herken ik namelijk wel. Van de ene kant is het zo intiem en fijn, aan de andere kant zo’n ‘opgave’. Britt krijgt nu drie fv en drie of vier bv. Moet zeggen dat ik nu wel enorm van de bv geniet maar ook wel weer fijn vindt dat ze de fles krijgt. Hoop ook dat het een fase is….zal vast wel!

@Parr, wat irritant of niet, doet het ook pijn?

@Roshi, wat leuk dat het zo zwemmen zo goed is gegaan, leuke foto’s!

@Wupje, wat super dat het uiteindelijk is gelukt. Over poepluiers, ligt eraan hoeveel fv Kyano krijgt. Britt heeft nu drie flesvoedingen (en drie of vier keer bv) per dag en ze poept meestal om de dag of 1x in de drie dagen..cb vond dit prima. Als hij alleen maar fv krijgt dan moet hij minstens 1x per dag een poepluier hebben.

@Foover, mooie foto’s!

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Poepen en fv: hij heeft er wel lang last van voordat het komt :( , maar meestal poept Aimar 1 keer per dag.

Ik ga naar bed, over een uurtje nog een voeding en dan als het goed is de doorslapen tot 7:00, tenzij Aimar wakker wordt van mijn vriend die om 6:00 opstaat. We'll see....

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wupje wat naar zeg :( oooh het is wel gelukt! Gaaf meid! Ben zo blij voor je!

Roshi leuke pics!

Foover ook leuke pics!

Ik ga naar bedje toe.. we zijn echt moe en weten niet waarvan! Ik heb trouwens gisteren voor het eerst Friso gegeven, de normale versie en vanmiddag heeft Julian onwijs last van zijn buikje gehad. Heeft wel een half uur gebruld. Ik hoefde van het CB geen hypo-allergene voeding te geven, maar ik probeer het nog 1 keer en als hij dan weer de dag erna huilt, wordt het toch maar hypoallergeen.

Trusten allemaal en tot morgenavond! xxx Inge

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jekkia, gelukkig beginnen Raven en Matice weer een beetje op te knappen. Idd erg veel sinterklaas cadeautjes !

Cossy, als je ongesteld bent gaat je melk ook anders smaken. misschien dat dat het is?

Devilschase, ahh wat sneu voor Luca. Knuff

Moppiepoppie, ahh arme Amé. Hier ook wel eens gehad dat ik snachts slaapdronken in een stoel wou gaan zitten voor bv. Stootte hij bijna zijn hoofd tegen de commode :oops:

Roshi, wat fijn dat Jenna het zwemmen zo leuk vond ! Volgens mij wel erg vermoeiend voor ze want Levi viel na zijn flesje ook in een diepe slaap
    Heerlijke foto's !

Wupje, wat fijn dat kyano uit het flesje gedronken heeft. Misschien toch door jou geur? Door verkeerd zuigen kan het gaatje idd dichtslaan. Levi kreeg hier minder poepluiers door fv. Eerst 3, toen 2 en nu meestal maar 1 per dag.
    Vind het vaak wel iets dikker als bij bv en het stinkt ook meer

Steen, fijne vakantie !

Foover, mooie foto's

Babystyle, leuke foto :)

Krisstel, klinkt als een geslaagde dag !

Oke, en dan nu even ego:
    Hier vandaag sinterklaas bij souders gevierd. hebben voor Levi een loopauto gehad.
    Levi heeft nu om 19.30 zijn laatste voeding op, hier gaat hij vast niet tot 06.00 op doorslapen dus ben benieuwd hoe laat hij komt.
    Deze week moet ik voor het eerst weer 5 dagen werken, zal wel even pittig worden :) Vind ik nu al.
    A.s. donderdag eindelijk naar de gyn voor die verzakking.Gelukkig want geloof dat de verzakking alleen maar erger wordt ( zit nu iig weer een ander bultje bij ( darm - blaas ? ) geen idee wat het is maar goed is het vast niet.

De kerstboom: ( ziet er in het echt trouwens een stuk leuker en minder nep uit )

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ kaatje, mooie boom en leuke kerstbal!

hier kyani met onze boom:

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje hoop dat het mee alt je verzakking werken zal het ook net echt bevorderen denk ik. mooie boom hoor.

Deel Deze Pagina