@Eva, wij gebruiken van Difrax maat 1 (small) en die dan wat doorgeprikt. En soms de 1 2 3 speen van Difrax. Maatje 2 gaat nog veelste snel.. SORRY EVEN CAPS.. WIL IEDEREEN EVEN ZIJN ADRES PB-EN VOOR KERSTKAART? (Heb namelijk bijna niemand op hyves van hier..)
Pfff zou ff bijna 40 blz moeten lezen.... Hier gaat alles weer redelijk. Ben flink beroerd geweest afgelopen dagen. Hebben 2x sinterklaas gevierd waarbij de meiden flink verwend zijn. Maar nu eerst ff douchen hoor alweer wat geklets uit de babykamer komen!
Hallo! Kon het niet laten om nog ff langs te komen..hier een beroerde nacht gehad, Femke wordt wat verkouden....en ze heeft niet heel veel geslapen vannacht. Tot vrijdag meiden! Azeb, ik heb ook een mirena laten plaatsen (25/11) en menstueer ook nog steeds, hetzelfde zoals jij het beschrijft. Maar dit is wel normaal bij een mirena. Heb hem voor de zwangerschap ook gehad, en kan me herinneren dat ik de eerste maanden regelmatig vloeide en daarna was het helemaal weg bij mij....dus ik heb die hoop nu wel weer. Maar wordt er wel een beetje gek van hoor....Succes!
Hallo allemaal, Ben een weekendje weggeweest (Ardennen) dus niet alles bijgelezen, maar ga toch mijn best doen om in fases, zit op het werk, ff op iedereen te reageren. @Yule: wat een leuke slofjes!! Heb niks met boksen, maar vind K1 wel tof. Vooral omdat er veel Nederlanders aan meedoen. Vriend van mij heeft bij oud kampioen Peter Aarts in de klas gezeten. Die oefende altijd door met blote schenen tegen een lantaarnpaal aan te trappen @Ingeltje: ha ha.. jij wordt dus steeds ondergeplast. Tip: leg een washandje op zijn piemeltje zodra je de luier weghaalt. @Kaatje: jammer dat je geen kolfvoeding meer kan geven. Maar je hebt het nog lang volgehouden. Knap hoor! En Levi doorgeslapen.. heerlijk. @Freesia: je hoeft je toch niet te schamen voor dat gevoel bij BV. Op een gegeven moment is iedereen er klaar mee hoor. En dat moment is misschien nu bij jou aangekomen. Prima toch! @Roshi: hoe was het zwemmen? O ik lees het al... wat leuk dat het zo'n geslaagd uitstapje is. Wat een schattige foto's. Waar koop je zo'n band? @Azeb: succes vandaag met wennen. Gaat vast allemaal prima. @Devilchase: wat zielig dat Luca zo ziek is. Succes. @Moppiepoppie: ook al zo zielig.. een schaafwond. Helaas horen ook dat soort dingen erbij. @Foover &Cossy & babystyle: wat een leuke foto's! @Missy: jammer dat het campingbedje (nog) geen succes is. Komt vast wel. Weekendje Ardennen met vriendengroep was zeer geslaagd. We hebben al onze kindjes wel gemist, maar desondanks was het erg gezellig. Was wel heel blij om onze kleine meid gisteren op te halen. Sara is wel echt heel verkouden. Heel zielig. Ook diaree. Vannacht heb ik haar ook twee keer een minuutje horen huilen. Denk door haar verstopte neusje of zo. Gelukkig blijft ze wel lachen en kirren... dus dat zit wel goed. Vandaag is het papadag dus kan ze lekker thuis blijven. Vannacht leg ik een ui op haar kamer... ff het neusje open krijgen. Nou ga maar weer eens wat doen... druk druk druk. Liefs Jannes
Ja had t gevonden via Dreames. Alleen niet iedereen die hier meeschrijft heeft daar zijn adres staan. Daarom vroeg ik t ook hier.
Hoi Even ego hoor: Zonet ging ik Isis naar het kinderdagverblijf brengen om te wennen. Dat ging op zich heel goed, Isis was lekker vrolijk en ik liet haar met een gerust hart achter. Alleen toen we erheen reden heb ik een hond onder de auto gehad.... Het was echt afschuwelijk... Ik kon er helemaal niks aan doen, hij rende zomaar de straat op. De eigenaar zei dat ook direct gelukkig. Maar het bloed liep uit zn oren, het zag er echt heel slecht uit. Toevallig reed net de dierenarts langs die hem en de eigenaar meegenomen heeft. Ik ben er achter aangereden en heb mijn telnr achter gelaten. Ik hoop dat ze bellen, of misschien rij ik er straks zelf nog weer langs. Oh wat afschuwelijk zeg, de tranen stroomden over mijn wangen. Ik ben wel blij dat die man zelf ook direct zei dat ik er niks aan kon doen, maar het maakt het niet minder akelig allemaal.... Hij rende de straat op richting een ander hondje aan de overkant, ik kon hem echt niet ontwijken... Groetjes Azeb
@Azeb, dat is schrikken zeg! Hopelijk is de hond te helpen en heeft Isis het ook naar der zin. Zoww even iedereen toegevoegd als vriendje op hyves.
Hier aan t volhouden.. Mike word altijd om 09.00 uur wakker terwijl hij dan net pas half uurtje sliep. Even eruit gehaald, boer gedaan en weer erin gelegd en volgehouden. Uiteindelijk sliep hij weer om 09.30 uur en nu nog steeds! We waren al bang dat t misschien toch door de reflux kwam en de voeding alleen niet genoeg was. Maar denk eerder gewoon de gewenning dat hij altijd rond die tijd wakker werd en dan eruit werd gehaald en bij ons mocht zitten. Maar even paar dagen volhouden en kijken of we verschil merken.. anders wel even KA bellen. Dit heeft hij om 17.00 uur ook altijd. Dus dan gaan we ook proberen vol te houden.
@missy wanneer gaan ze die ph meting bij mike doen? je hebt u alleen andere voeding geen medicijnen toch?
@azeb: oh, wat afschuwelijk! Dan schrik je echt wel... Hopelijk gaat het goed met de hond en wat een geluk dat er een dierenarts voorbij kwam. Nou, wel een raar ochtendje zo. Gelukkig dat Isis vrolijk was en dat je haar met een gerust hart kon achterlaten. Straks weer even lekker met haar knuffelen. @missy: mijn adres staat er ook tussen op hyves @IrisB: jij dus ook regeldagen? Hier namelijk ook 2 dagen van tig keer aanleggen en een ontevreden en mopperig kindje. Raven en Ewout zijn precies even oud dus het zou wel kunnen natuurlijk. @Jannes: fijn dat het een leuk weekend was! Knuffelje voor Sara... een ui kan wel helpen idd. Oh, echt waar dat verhaal van Peter Aerts? Ik ga het straks vertellen thuis. Tandarts: ik stond om onverklaarbare reden ineens niet in de agenda... maar mocht toch tussendoor gelukkig. Geen ontsteking of gaatjes of zoiets gelukkig. Het was een nieuwe tandarts en die riep meteen dat mijn 4 (!) verstandskiezen er uit moeten omdat ik er niet goed bij kan met poetsen...Ik vind het nogal rigoreus eerlijk gezegd. Ik heb nog nooit een gaatje gehad en nu moet ik 4 prima kiezen inleveren waar ik helemaal nooit last van heb... Ik ga nog wel ff voor een second opinion bij mijn zussie (die is zelf tandarts). Ik heb net nog even naar huis gebeld en hoorde Raven gezellig kletsen door de telefoon. Da's fijn voor papa, haha! (heb ik 3 chagrijnige dagen gehad, is hij met haar thuis is ze weer het zonnetje in huis, grrrr... )
missyzuilen> mijn adres staat op onze hyves site, daar ben je toch lid van? zonee dan pb ik hem alsnog wel azeb> jeetje meis wat vreselijk!! jannes> geen idee ik heb hem van een neef van Roy gekregen ik denk dat je het misschien bij de speelgoedwinkel ofzo kunt kopen? je hebt ook andere opdrukken dus als ik hem zelf had gekocht was hij zeker niet geen maar ach deze is echt super. was het weekend leuk? en heb je leuke kadootjes van "sint" gehad? sasha> succes meis je eerste nacht zonder beebje.... ik ga a.s. zaterdag voor het eerst een avondje weg, vind het echt spannend hoor. Lindaa> fijn dat het weer iets beter gaat met Michelle. KDV> het hoofdkantoor belde net, als je meer dan 3kwart van het jaar werkt mag je gewoon de teruggaaf aan de belastingdienst vragen. We hebben woensdag een intake gesprek. katten> hier willen en mogen ze ook niet bij de kleine alleen als we erbij zijn komen ze wel eens snuffelen en 1 gaat altijd bij haar beentjes liggen als ze de fles krijgt maar verder blijven ze altijd wel uit de buurt speen> wij hebben speen 1. ik had een nieuw flesje van avent gekocht en daar zat 2 op (had ik niet naar gekeken) en toen verslikte ze zich constant, nu krijgt ze weer speen 1 en heeft ze nergens last van. Als je merkt dat je kindje (te) lang over de fles doet kun je speen 2 eens proberen. Hier weer een supernacht> 23.30 uur flesje om 4 uur begon de te "mopperen" speentje gegeven en om 6.45uur kwam ze pas weer heb haar na de fles weer in bed gelegd en hoorde haar pas om 9.30uur weer ik heb dus heerlijk geslapen
@roshi: oh, meid, wat een goed nieuws. Eigenlijk ook wel logisch bedenk ik me nu... het gaat natuurlijk om je jaarloon... nou ja, netjes dat ze je even bellen daarover en nu heb je alle tijd om nog lekker van je meisje te genieten! Katten: mogen hier nergens in liggen, maar ja, verbiedt dat maar eens aan een stel eigenwijze katten... ik mik ze altijd uit het bedje in ieder geval. Wieg gaan ze niet in want die schommelt (kieskeurige beesten...) en 1 poes gaat wel in de box, maar als Raven er ook inligt gaat ze helemaal geirriteerd in een hoekje liggen. Ze vinden er gewoon niks aan, zo'n baby. Aankleedkussen is ook favoriet om op te liggen (lekker zacht) en maxicosi ook (mandje). Ik zet 's avonds altijd de MC op de kinderwagen, dan het geheel in de babykamer en de deur dicht. Heel anti-katten-ritueel inmiddels.