@ kristel gefeliciteerd met de doop @ eva, jah er liogt idd een kat bij kyani, die is neit weg te krijgen bij kyani. Deze kat weet ok heel goed dat hij enit in de box mag als wij neit erbij zijn. Ik ben neit bang voor dat hij bovenop haar gaat liggen. Ze ligt altijd tegen haar aan bij der benen. Dit gaat al heel lang goed zo. @missy, thnx is ook zo lief om zo te zien hoe opa ervan geneit op zijn manier. Cb en prikjes, kyani vond de onderzoeken erg intressant, totdat ze een tweeling in de kamer ernaast hoorde brullen die haddne de prikjes g ehad, dus kyani begon meteen te brullen of ze het via hun hoorde wat er ging gebeuren Dus verpleegkundige ging meteen maar ff de prikjes doen, ze huilde toen toch al. Heb haar na de prikjes 15min zitten troosten bij het cb, ze was echt ff neit stil te krijgen. Daarna pas met de auto naar huis gegaan. Ze weegt nu 5250gram en is 57cm lang en hoofdomtrek is 39cm Zal zo ff pb bercithje sturen. NU ligt ze heel lief en tevreden te slapen. Zo en nu gaat moeders ff bak koffie drinken
@Yule: ja die vriend van mij is manager op een sportschool en heeft vroeger Cios gedaan in Sittard. Daar zat Peter Aerts ook en was toen al heel fanatiek in kickboxen enzo. Is denk ik wel zo'n 15 jaar geleden.
@eva: oja, sorry, vergeet helemaal te antwoorden. Ik kan het niet heeeeeel goed zien maar het lijkt hierop. http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Dnl en http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency ... e/1130.jpg Of niet? Nogmaals, ik kan het niet heel goed zien op hyves, ook niet als ik het scherm vergroot. Ik zou het de volgende keer bij het CB even navragen of ze er naar kijken (of bij de huisarts). Als het is wat ik denk dat het is, behoeft het geen spoed ofzo, maar het is goed dat er dan even naar gekeken wordt om te beoordelen of er eventueel een oogarts naar moet kijken.
@yule: lekker kort door de bocht van je tandarts ja. Mijn verstandskiezen zitten er nog en zolang ze niet voor problemen zorgen wil de tandarts ze ook gewoon laten zitten. Katten: zoals ik al zei mogen ze hier niet in de box of zo. Proberen ze ook niet als Demi er in ligt en ja s'nachts hou ik het niet tegen, maar volgens mij doen ze het dan ook niet meer. Eentje wil nog wel eens bij Demi komen liggen als ik haar eten geef, maar dat mag hij niet, want die gaat altijd treien (schrijf je dat zo) met zn nagels. Verder kunnen ze niet op de kinderkamer.
Psp kerstkaart: HOe groot is dat met pixels voor de kerstkaart? Heb nu ok kaartje, maar is wel erg kelin hihi 9 bij 9cm
Hallo dames! Even kort en ego... Heb al heel lang niet meer meegekletst en gelezen en ben benieuwd hoe het met iedereen gaat. Las in de gauwigheid (mooi woord he) wel het stukje van Azeb... Bah, wat vreselijk naar! Heb je al wat gehoord over het hondje? Sterkte meid, ik zou er ook vreselijk door ontdaan zijn... @MissyZuilen: heb je toegevoegd op hyves hoor! Hier gaat het met ups en downs; ik vind ons mannetje echt superlief en fantastisch mooi, maar het moederschap valt me zwaar. Ben gisteren begonnen met één bv door fv te vervangen, om zo langzaamaan te gaan afbouwen. Ik hoop hierdoor iets meer rust te kunnen creeëren. Nu hopen dat Jari er tevreden mee blijft. Deze week zit ik weer heel de week alleen; vanmorgen is mijn vent naar mexico vertrokken... Maar goed, inmiddels red ik mezelf al wat beter, dus komt vast weer goed! Ik ga jullie verhalen weer trouw proberen te volgen, want zonder is ook maar saai! Tot snel...
@first time: fijn je weer te zien hier! Een week alleen is ook niet niks hoor. Kun je af en toe wel even uitpuffen bij een vriendin of familie ofzo? Dat zou wel lekker zijn toch? Of iemand die je even in huis helpt of Jari een keertje in bad doet? Maar je zult het best redden hoor, de week is vast sneller voorbij dan je denkt.
First time, leuk om je weer te zien! Tjee, een week naar Mexico! Voor z'n werk? Zo ja, wat voor werk doet ie? Wat Yule zegt lijkt me geen slecht idee, af en toe even iemand die je kan ondersteunen zou fijn zijn! Ik heb nog niks gehoord van de hond. Ik moet Isis zo al weer ophalen (was maar een ochtendje tot half twaalf), ik rij voor die tijd nog even bij de dierenarts langs denk ik. Ik vrees dat ie het niet gehaald heeft, het zag er echt heel slecht uit. Vinden jullie dat ik dan een bos bloemen kan sturen of brengen of is dat raar? Als ze tenminste het adres willen geven bij de dierenarts... Sowieso, ook als ie het wel gehaald heeft, wil ik eigenlijk wel even bloemen langs brengen. Ik twijfel een beetje of het niet ongepast is...
@azeb: lijkt me niet ongepast hoor, juist erg meelevend. Denk dat een hoop mensen je dat niet na zulllen doen.
@ Yule: bedankt voor het kijken. Ga het inderdaad volgende week gewoon even vragen aan de CB arts, die tevens mijn huisarts is. Zal vast niks zijn maar het viel me gewoon ineens op. @ Azeb: he wat een vervelende gebeurtenis! Je weet dat je er niks aan kon doen, maar toch blijft het naar. Ik hoop dat de hondeneigenaar je nog belt en dan hopelijk met goed nieuws. En natuurlijk hoop ik ook dat je kleine meid het goed doet op het kdv! Aimar viel net tijdens het drinken van zijn fles al half in slaap en na de fles was hij helemaal zo vertrokken. Alleen toen zat ik in dubio: paccodoek aantrekken met het grote risico dat hij wakker zou worden maar dan misschien na even huilen weer zou inslapen, of zo wegleggen en kijken hoe lang hij dan blijft slapen. Ik heb voor het laatste gekozen aangezien ik toch binnenkort wilde beginnen met afbouwen van het inbakeren. Nou hij ligt nog wel te slapen maar wel onrustig.... Ben eigenlijk bang dat hij zo begint te huilen...maar we wachten het rustig af. Ik ga ff plassen (jaja moet ook gebeuren af en toe) en dan de witte was opvouwen...
@Eva: gewoon even laten liggen hoor. Hij gaf aan moe te zijn dus zal toch moeten leren dat hij dan in bedje lekker kan slapen. Als je hem er nu te snel uit gaat halen, gaat hij daaraan wennen. Misschien ff troosten, aai over zijn bol, maar niet oppakken....
@firsttime welkom terug. @azeb lijkt me ook juist dat je dan je medeleven laat zien veel mesne denken het zal wel. vind het juist goed al iemand nog ff wat laat horen hadden ze het maar bij mijn kat gedaan dan wist ik tenminste hoe en wat. zo nu ga ik maar eens wat doen heb ng niks uitgevoerd behalve ff naar de winkel te zijn gewandeld. rene is thuis gebleven van het kdv was gisteren avond nog wakker geworden en erg beroerd en zielig. vanmorgen had ie geen koorts om 7 uur maar rond 9 uur was het al weer gestegen zo weer ff tempen voor ie naar bed gaat.
ik had het aleens gevraagd maar kan het niet meer vinden of er nu iemand gereageerd had dus nogmaals: heeft iemand voor mij per mail Woezel en Pip deel 2 en 4? tweety> lekker rustig daggie toch, vind het al goed van je dat je naar de winkel bent geweest, het enige dat ik gedaan heb is onder de douche geweest hihi Azeb> ik zou ook echt even iets van me laten horen, net wat Yule zegt het is eerder meelevend dan ongepast. firsttime> jeetje meis weekje alleen jullie gaan het vast goed doen saampies **knuffellll** babystyle> hihi als ik bij moppiepoppie ben en Jenna begint te huilen dan komt Ame kort daarna ook en andersom echt leuk hoe die kleintjes op elkaar reageren
Jeetje Azeb, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Ik vind het juist heel lief dat je een bloemetje wil brengen! Hoe deed Isis het op het kdv? Ik heb nog niets gedaan en ook geen zin om iets te doen. Voel me nog steeds niet lekker ook...
@roshi, jah is echt mooi. Is ok altijd zo bij de babymassage/yoga, als 1 begint doet de rest heel vaak mee.
de meiden hebben een babygym erbij gekregen van sinterklaas, die van woezel en pip, maar leggen jullie ze weleens met babygym op de grond?
Hey meiden Isis net weer opgehaald, die heeft het prima gehad. Heeft ruim een uurtje geslapen en zat lekker op schoot bij een van de leidsters toen ik binnen kwam. Fijn hoor! Volgende week woensdag gaat ze nog een keer van 9 tot 4 wennen. Wel lekker voor mij ook dat ik dan heerlijk de hele dag voor mezelf heb. En ik ben ook wel benieuwd hoe het zal gaan! Ik ben bij de dierenarts langs geweest en hij heeft het niet gered. Ik had het al wel verwacht, het zag er zo bloederig uit.... Helaas hadden ze daar geen adres van hem voor me (hij was niet bekend bij ze), dus ik kan zelf geen contact opnemen. Hij heeft wel mijn nummers meegenomen dus ik hoop dat ie mij nog belt. Isis was bij het kdv dus wakker dus ik dacht: ik neem haar mee en voed haar thuis. Thuis even snel een cracker voor mezelf gemaakt en toen was ze al weer in slaap gevallen in de maxicosi. Ik vermoed dat ze zo weer wakker wordt dus ik laat haar maar eventjes liggen (ik weet, is eigenlijk geen slaapplek maar voor deze ene keer kan het vast geen kwaad). Groetjes Azeb
Oh nee Azeb dat is echt vreselijk! Ik hoop inderdaad dat de eigenaar je belt! Wel fijn dat Isis het zo goed deed! Hier hebben de meiden maandag van 900-1300 gewend en woensdag weer, zelfde tijden.