@Azeb: oej wat vreselijk! Je zal je idd wel rot geschrokken zijn, en nu dat het hondje het niet gered heeft heel l*llig voelen! Maar tis niet jou fout he! Hele dikke knuffel meis!
Ja, altijd eigenlijk! Toen Jasmijn een baby was, hadden we onze hond nog en legde ik de babygym in de box. Maar dat paste niet goed. Emma heeft de babygym nu dus al meer gebruikt dan Jasmijn in haar hele babytijd... @Azeb: Wat zielig voor die hond (en rot voor jou...) Emma slaapt sinds een aantal dagen ontzetten goed in. Fijn om niet meer 'bang' te hoeven zijn dat je jongste je oudste wakker protesteert ! Alleen geeft ze de laatste week enorm veel mondjes terug, bijna continu eigenlijk. Niet fijn voor haar, die oprispingen. Ik ben gisteren met Nutriton begonnen. Toegevoegd aan de fles werkt het fantastisch, maar als papje voor en na de borstvoeding had het weinig tot geen effect . Iemand tips...?
Goedemorgen dames! Hier een betere nacht gehad. Heb nu ook mijn lens, dus gaat stukken beter met mijn oog gelukkig! Kan ik toch vanmiddag kado voor bruiloft kopen en kleren voorde bruiloft! @wupje yeeee hij heeft uit de fles gedronken! @jekkia super dat de kids beter zijn! @babystyle lieve pics! @krisstel ja deed ook irri zeer! ooh doop was gelukt dus foto's? Zie mooie kerstboom pics dames Ik besefte gisteren eigenlijk dat ons moppie deze week 11 weken is. Volgende week dus 12... de volgende sprongetje terwijl ik net met werk begin @cossy ik hoop dat het snel back to business wordt met de boobfabriek ! leuke pic @kaatje hier ook eentje.. is het handig om te werken dan? @yule 1800x1200 is het mooist zeiden ze tegen mij, dat is dan ook 15x10 @lindaa yeee michelle knapt op én de kerstboom staat kerstboom de onze komt naast de box. de box komt stukje naar links naast tv want de kerstboom komt altijd naast de pc tafel. dus box en boom nast elkaar heeft KAte veel bekijks zo @tweety ik had met mijn Szus erover dat robin wél doorslaapt in de zkh maar niet thuis. En ik had het idee dat het kwam omdat hij de eerste paar maanden in de zkh was en dat dus ook gewend was. Want mijn Szus twins vooral eentje daarvan eheft lang in de zkh gelegen. Zij kreeg als tip mee vanuit de zkh om het geluidloos te hebben. omdat in de zkh is er alijd wel geluid en thuis niet meer. Zij zegt mssn een tip om een radio zachtjes aan te hebben en zijn slpkmr deur open. Zo deed zij dat ook bi jnaomi en die sliep toen wel langer door ipv 's nachts een paar keer wakker te worden. ? Ik hoop dat je hier iets aan hebt? @irisb die buurtman doet genoeg aankerst voor jullie beiden of niet? mis je het kan je gewoon langs zijn huis lopen Vroeg mij al af was je was maar een drukke weekend gehad kat en baby dixie komt gezellig bij liggen als ik kate op de bank voedt of ligt. Die wilt ook aandacht hebben zij heeft Kate ook een keer de achterhoofd schoongelikt (Kate was daarvoor net in bad geweest dus schoon was zij toch al) Vind het wel fijn dat Dixie haar accepteert al is zij soms wel jealoers op de aandacht. maar ik laat haar niet te dichtbij Kate liggen ivm dat zij buiten komt en ik soms een teek op mijn arm voel lopen of als ik haar aai en ik voel er eentje. Moet er niet aan denken dat mijn moppie er eentje op haar lijfje krijgt Maar ook als ik Dixie aai dan doet zij die stamp ding wat ze doen met de voorpootjes, en dan steken haar nagels eruit. Doet zij omdat zij het heerlijk vindt en weet niet beter over de ondergrond want op mijn schoot doet zij dit ook. Maar goed als je erbij bent en de kat doet niet veel dan kan het geen kwaad lijkt mij. @missy er is op de sept.hyves een topic met ons adressen voor kerst kaarten (en ook eve. voor verjaardagskaarten wat worden wij straks weer in sept. arm door kaarten ).. oh lees nu dat jij daar doorgewezen bent @jannes zo lekker gezellig gehad! super! beterschap knuffs voor Sara! @Azeb ooooh neeeee ik heb ook zoiets meegemaakt, wij gingen weg en een kennis haar vriend bracht de hond weer naar huis. Zijn wij bijna het dorp uit belt hi jop dat de hond spontaan over de weg rende (hij viel dus van de fiets) en werd aangereden. toevallig reed een da ass. ook net langs die nam de hond mee naar de praktijk. Ik was dus ook in de praktijk bij toen de hond de laatste prikje kreeg heel naar. Ik hoop dat de hond er boven uit komt! Super hoe jij gehandeld heb, ken genoeg die doorrijden (zo ook bij mijn kat ) Hele dikke knuffs meid! Ook hoop ik dat Isis het erg gezellig heeft bij de kdv! Idd een dikke bos bloemen is een erg goed idee! Oh lees net dat de hond het niet gehaald heeft Hopelijk belt hij idd nog wel.. Knuffs en lees ook dat Isis het lekker naar dr zin had! altijd goed @yule ik poets ook altijd met zorg mijn verstandskiezen zodat de ta niet an zeggen dat ik er niet goed bij komt. Geen woord ervan dat ze eruit getrokken worden moet er neit aan denken! Vaak willen ze eruit halen omdat ze lastig kunnen worden Alleen als het echt moet naar mijn idee worden ze (en dan onder volledig narcose ) eruit gehaald! Dus geef je groot gelijk! @roshi idd heerlijke nacht! @babystyle 1800x1200 pixels @firsttime *zwaait is idd afentoe wel zwaar ja.. dikke knuffs! @eva idd gewoon eerst laten liggen! Ik haal Kate ook niet meer uit na de eerst huil omda tik zeker weet dat zij moe is. pas als ik 3x naar boven moet en zij echt blijft huilen haal ik haar nog eventjes eruit. @funnymee je kan een box kleed op de vloer doen en daar de babygym op. ja kan ze dan in de wipper of op de kleed leggen. Zo doe ik dit ook soms ipv speelkleed in de box, maar op de vloer, is de omgeveing toch anders zo he he tussendoor is Smoe op de koffie geweest. Ik heb besloten Kate toch thuis te laten, zo gaat de middag shoppen sneller. Dan heb ik alleen beetje last van stuwing maar goed.. vind ik fijner dan een kind winkel in winkel uit, koffie drinken voor een half uur om te bv en ook nog eens koud buiten. Moet haar wel missen maar goed.. ik ga eens verstandig doen ipv eiegnwijs Dus nu ff make-up doen en mijn meid ff wakker maken. Is dan wel binnen 3u de volgende voeding, maar anders heb ik vanmiddag erg last van stuwing. Heb wel een fles met bolletjes in de kk staan.
Wij hebben maar 1 boxkleed. Maar ik dacht ik vraag eens hoe jullie dat doen. Er zit tenslotte een kleed onder de babygym. De rainforest babygym ligt wel in de box. Maar ja eigenlijk wil ik die er ook wel uit hebben. Neemt toch veel plek in beslag.
Ben ik weer... Bedankt voor jullie lieve reacties! @Yule: gelukkig woont mijn schoonfamilie vlakbij en besteden wat extra aandacht aan ons. Mijn schoonzus zit ook thuis, zij is vrijdag uitgerekend. Zo spannend. Ze verwachten ook een knul, ben heeeel benieuwd... Een paar weken terug was mijn mannetje ook al een week weg, naar Parijs. Toen vond ik het nog wat moeilijker denk ik. Hij is onderzoeker binnen de werktuigbouwkunde en heeft zo nu en dan een congres, soms dus ook in verre oorden. Normaliter zou hij dit fantastisch vinden, maar nu heeft hij er zelf ook veel moeite mee. Hoewel het daar wel zo'n 30 graden is... = zucht = @Azeb: wat vreselijk naar van die hond. En dat op de dag dat je de kleine voor het eerst 'moest afstaan'. Mixed-up feelings zeker? Sterkte ermee. En een bloemetje zou juist heeeel erg lief van je zijn (als ze contact opnemen, ws hebben ze nu nog wel even wat anders aan hun hoofd). Voel je niet schuldig hoor meid, die beesten zijn nou eenmaal onberekenbaar. Geloof me, ik kan het weten!
ik heb alleen snel over gelezen, vanmorgen mijn nicht hier geweest en julia is flink verkouden dus ik heb mijn handen vol. nu ligt ze lekker in de WW te slapen. las dat er meer kindjes ziek zijn dus ze is niet de enige. heb ook weer met de fles geoefend maar dat wilde ze nu helemaal niet gisteren heeft ze 10cc bewust gedronken en niet per ongeluk erin gedruppeld dus het lijkt een beetje de goede kant in te gaan. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Funnyme: Jari ligt ook al weken op de grond onder de babygym. Ik ga soms ook gewoon douchen als hij daar ligt. Ik zorg alleen dat de katten er niet bij kunnen. Over katten gesproken: de mijne negeren Jari compleet, volgens mij zijn ze stikjaloers. Ze mogen van mij wel bij hem, maar ze willen niet. Ik laat ze NOOIT alleen met Jari. Zoals ik zojuist al zei (geldt ook voor katten): beesten zijn onberekenbaar, je weet nooit wat ze ineens kunnen doen.
Nog een vraagje trouwens: ik ben dus begonnen om de bv te combineren met fv. Nu adviseerde de wijkverpleegkundige om hypo-allergene voeding te gebruiken, op basis van de gegevens: er komt eczeem voor in de familie, maar heel minimaal. Ik heb het een periode gehad vanwege een nikkelallergie, maar dit is weer over gegaan. En mijn schoonmoeder heeft wel vaak uitslag, maar dat heeft niets met allergie te maken. Verder heb ik regelmatig bronchitis. Ik heb er over nagedacht, maar ik vind het overdreven om hypoallergene voeding te gebruiken. Ik ben eigenlijk meer het type dat vind dat je kinderen niet teveel tegen vanalles moet beschermen, omdat ze anders zelf minder weerstand krijgen. Denk ik dan. Hoe denken jullie hierover? Wat gebuiken jullie en waarom?
Jannes & Babystyle> bedankt voor woezel en pip! parr> ffies een middagje voor jezelf is best lekker hoor funnyme> Jenna ligt hier ook onder de babygym, ze vind het helemaal geweldig, wij hebben ook die van W&P ze vind vooral het rode poppetje ergggggggg leuk azeb> fijn dat het zo goed ging de wenochtend! Zielig voor de hond maar onthou wel goed dat jij er niets aan kon doen he meis!
@Jannes, ui in de kamer? Ik smeer Luuf is dat dezelfde werking? @Tweety, hij krijgt nu alleen Nutrilon A.R. met 3 schepjes Nutriton erdoor.. En alles schuin dan en half uur omhoog houden na de voeding. Nog geen medicijnen nee. We moeten 22 december terug naar de KA en dan horen we of die meting nog moet en wanneer. @Yule, beetje raar inderdaad dat opeens je 4 verstandkiezen eruit moeten. Bij mij moesten ze er gelijk uit vanwege ruimtegebrek. Zou idd even aan je zusje vragen dan.. Hahaha volgens mij doet Raven t gewoon expres. Lekker mama pesten en bij papa zoet zijn. @babystyle ik kan echt genieten van die fotos van opa met Kyani. Komt omdat mijn vader en schoonvader Mike niet vaak vasthouden. Vinden het nog klein en eng enzo.. Ahhh.. zo sneu dat ze al ging huilen door andere huilende babies haha! Hopelijk heeft ze niet veel last vd prikjes. Had ze van de vorige wel last? @First Time.. welke hyves is van jou? Al die echte namen op hyves haha.. Ken echt bijna alleen de forumnamen of babynamen. Ow weer alleen.. Gelukkig raak je er al aan gewend. Ik word al gek als me vriend een uurtje langer moet blijven op zijn werk. Of als hij eerst boodschappen doet voordat hij naar huis komt, maar ik heb ook echt verlatingsangst. @Azeb, ja ikzelf zou wel bosje bloemen doen. Maar ik ben ook gewoon zo.. Als jou gevoel zegt doen, dan moet je t gewoon doen. En je merkt vanzelf of de mensen er blij mee zijn. Edit: ow ze hadden geen adres. Hopelijk kom je daar nog wel achter dan.. Ik laat Mike maximaal 30 min in de MC slapen als we thuiskomen. Daarna haal ik hem er toch echt uit en zie wel offie verder slaapt in zijn bedje of niet. @Eva, wat doe Aimar precies dan waarom jij hem inbakert? Mike lag vorig weekend in t ziekenhuis zonder slaapzak met vaste mouwen te slapen en dat ging ook prima. Hij is alleen in zijn onrustige slaap wat druk met zijn handjes, maar daar slaapt hij nu gewoon doorheen. @Funnyme, eerst deed ik de babygym gewoon op het vloerkleed hier. Maar nu moet Mike overal schuin liggen, dus nu ligt de babygym in de box. Hier ook nog weinig gedaan, lekker hangweekje. Moet ook eens kunnen.. En we moeten toch even thuisblijven voor Mike, dus komt goed uit zo.
@roshi haha ja dat heb ik dan weer niet gedaan doe ik wel als janco thuis is niet met 2 van die apen die wakker zijn. @funnyme je bedoel die met dat kleed eronder? ik leg robin steeds op de grond ermee en rene gaat er dan ook bij hihi. @azeb o meis wat verschrikkelijk dat ie het niet heeft gered. *knuff* @parr lief dat je die tip geeft. heb het idd al een keer eerder gehoord maar nu gaat het eigenlijk redelijk. en het gekke is dat ie bv wel van 7 tot 1 ofzo zou kunnen slapen in bed dus hij kan het wel. ik zal het iig eens kunnen proberen. rust in de tent beide mannen liggen op bed en rene had gelukkig geen temp meer.
@ missy jah vorige keer was ze 2dagen van slag en nu dus ook, ze huiult nu al vanaf 12uur, gelukkig is me pa nu nog thuis.
Owjee.. zielig dan he! Gelukkig heb je hulp. Hier krijgt Mike altijd op vrijdag de prikjes tot nu toe, dus dan is mijn vriend ook t weekend lekker thuis.
als jenna in de MC in slaap is gevallen laat ik haar lekker liggen hoor, ze zit er nooit meer dan 2 uur per dag in dus zo erg is het niet vind ik
Nee precies en vroeger wisten ze al die dingen niet van niet te lang in MC en Wipper enzo en wij hebben er ook niks aan overgehouden. Het is bij ons 1 x voorgekomen dat Mike 2,5 uur in de MC zat door lange autorit en hij lag zo lekker te slapen dat we hem hadden laten liggen. Hele week erna hoefde hij niet in de MC, dus wij vonden t geen ramp die 1e x.
Ik laat ze ook in de mc slapen als ze in slaap zijn gevallen. Is meestal niet zo lang als ze niet gewiebeld worden in dat ding. Oh er heeft er 1 honger, ik ga een fruithap geven!
Hey, ik gebruik ook hypo-all. fv als ik een keertje de fles geef om af te kunne kolven voor voorraad. Ik heb exceem en hubbie hooikoorts. En ook soms schimmelinfectie op zijn handen. Ik maak ook niet alles schoon etc zodat zij niet schoon eruit komt en hier door wel allergien oploopt. Maar gebruik liefst wel hypo all. omdat zij via mijn bv ook die stoffen krijgt
Ik ben van mening dat je als moeder zijnde goed weet wat goed is voor je kindje. Als jij je er niet prettig bij voelt om h.a. te geven moet je dat niet doen. Mij werd in het zh geadviseerd gewone nutrilon als bijvoeding te geven naast de bv.
@ Jannes en nog iemand die zei dat ik Aimar moest laten huilen : Ik laat normaal gesproken Aimar altijd een half uur huilen tenzij hij heel overstuur huilt. Maar nu niet omdat hij dus niet ingebakerd lag en dat normaalgesproken wel is. En ik heb het nog een dik kwartier laten gaan in de hoop dat hij weer in slaap zou vallen. @ Missy: Aimar slaapt heel onrustig, zwaait met zijn armpjes, probeert op duim te sabbelen, lukt niet dus frustratie. Als hij ingebakerd ligt, huilt hij wel bij het in slaap vallen tussen de 10-30 minuten, maar slaapt daarna wel minstens een uur, maar meestal langer door. Als ik hem niet inbaker, doet hij hazeslaapjes van 15 a 40 minuten. Vandaar dus.... Wel wil ik volgende week eens kijken of het kunnen afbouwen, ook ivm kdv (alhoewel ze hem daar ook kunnen inbakeren) en het omrollen naar de buik. Graag jullie advies: Zoals sommigen van jullie al weten, huilt Aimar in de namiddag veel. Wij hebben het idee dat dat komt omdat zijn ontlasting hem dan dwars zit waardoor hij erge krampjes krijgt. Pas nadat hij rond 19:00 gepoept heeft, is hij weer vrolijk en gaat lekker slapen. Nou weet ik dat krampjes 'normaal' zijn bij baby's, maar elke dag 4 uur huilen vanwege krampjes en dat terwijl hij al speciale lichtverteerbare voeding krijgt, probiotica en 1 fles aangemaakt met venkelthee? De kinderarts wilde toen niet verder onderzoeken of er iets met zijn darmen was. Want zo zei hij: als we geen vermoeden van iets hebben, gaan we ook niet onderzoeken, want we weten niet waar we naar moeten zoeken.... Terwijl ik soms écht twijfel of er niet iets mis is met zijn darmen.....wat zouden jullie doen in ons geval?