@Yule, wat fijn dat je het toch aangekaart hebt en dat het zo goed heeft uitgepakt. Open en eerlijk zijn werkt vaak toch het beste @Jannes, mijn moeder roept ook maar steeds dat ik een ui op Britt haar kamer moet leggen Van Luuf kreeg ze ook uitslag. @Funnyme, wat mooi, met welk programma kan je een foto zo bewerken? @Azeb, oke, dus nog even de tijd om eraan te wennen Ga ook eens pendelen, ben toch wel benieuwd! (aangezien mijn man en ik er toch wel heel anders over denken). De kerstboom staat, nu de lampjes nog (altijd zo'n ***klus).
julia net alles onder gepoept dus lekke rin bad geweest, ligt nu met de babygym te spelen wat een uitvinding, ze vind hem helemaal geweldig en probeerd bewust al dingetjes te pakken! yule wat fijn dat je zo begripvol werd ontvangen tijdens het gesprek. ga ook eens laten pendelen, hopelijk niet spetember 2009 haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@tinkerbel: ik ben toch zo blij dat het goed gaat met jou en Fenna! Ik heb veel aan je gedacht hoor toen je hier een tijdje niet was... Heel herkenbaar trouwens al die twijfels in het begin en gevoel van onzekerheid omdat iedereen het beter lijkt te weten en beter lijkt te doen. Het was in het begin bij vlagen echt niet leuk! Ik geloof wel dat we daar hier open en eerlijk over zijn geweest naar elkaar en dat er meer meiden dit zo ervaarden. Met solliciteren gaat het goed, tenminste, brieven zijn de deur uit. Nou maar afwachten he?
Nou onze kleine meid is echt verkouden... Vriend belde net (heeft papadag) dat ze 60cc van haar fles had laten staan. Nou dat doet ze normaal nooit. Ze niest wat af... Dus straks maar ff lekker in een warm badje. Maar ze blijft lachen en gezellig.. is toch het belangrijkste. @Yule: mijn vriendin heeft een pendelset en toen heb ik het zelf gedaan toen ik zwanger was. Alles klopte. Heel grappig
Tinkerbell, gefeliciteerd met de vermaanddag van Fenna! Krisstel, heb de foto bewerkt met Paint Shop Pro. Had al zo'n foto gemaakt voor iemand anders. Maar nu ook 1 voor ons zelf. Eerst zwart wit met blauwe ogen gemaakt en daarna bijgesneden. Meteen een heel ander gezicht! Yule, als er september 2009 uitkomt betekent dat toch dat je in september 2009 zwanger wordt? Of niet? Dan is Raven alweer 1 jaar en 9 maanden. Anno, hier valt de babygym ook in de smaak! In de lounge staat een stukje 'pendelen' daar kun je zien wie pendelen.
Volgens mij kun je het vragen: wanneer je kindje geboren wordt wanneer je zwanger wordt wanneer je positief test. Toch meiden?
pendelen ik had bij robin laten pendelen en die gene die had gependeld had ook alles goed. tenminste dat het een jongen zou worden en dat ik in jan zwanger zou zijn. heb nu ook laten pendelen en kwam jan 2010 aangezien wij niet weten of we er nog een kleine bij willen is het wel grappig om te kijken wat de pendel zegt. moet eerlijk zeggen dat ik het toch wel kriebeld haha gek he ben net thuis uit het zh met robin en hebben het niet makkelijk gehad en wie weet wat er nu nog gaat komen. mis me dikke buikie weleens hoor het getrappen
Ja hier kriebelt het ook! Dat is 1 van de redenen dat we hebben besloten geen condooms meer te gebruiken. Komt er nog een 3e dan vinden we dat super, komt er geen 1 meer dan gaan we zoals het er nu uitziet niet meer de mmm in. Kortom voorlopig laten wij het op zn beloop!
spannend hoor funny! wij willen zeker een tweede, Rik zou nu al wel willen dat zwanger was maar ik wil toch nog wel wachten tot juni of juli ofzo hoor. heb pb's gestuurd dus ik ben benieuwd wat de pendels zeggen moet trouwens ook even kwijt dat ik super blij ben met mijn electrische kolf en dat ik hoop dat julia snel uit de fles gaat drinken natuurlijk anders heb ik er nog zo weinig aan. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anno, zo spannend is het niet hoor! Kans op een zwangerschap is klein. Wij zijn 39 maanden bezig geweest voor de meiden. Uiteindelijk ben ik dmv ivf-icsi zwanger geraakt.
@funny, weet ik, ik bedoel alleen, stel dat het nu wel gewoon zou lukken, je weet maar nooit . . . xxxxxxxxxxxxxxx
klopt inderdaad, ben vergeten te zeggen dat je dit alleen moet doen als de poep "vastzit"sorry. bedankt Jannes! Tinkerbel> gek he dat je zo'n zware zwangerschap al snel omzet in positief als je naar je meisje kijkt gefeliciteerd met Fenna's vermaanddag na al jullie gependel ben ik nu ook wel erggggg nieuwsgierig hoor, ik ga het ook maar eens aanvragen (best lachen die meiden krijgen nu heel veel pendelaanvragen van de sept mama's ) ow ja, heeft nog iemand woezel en pip deel 2 voor me PLEASEEEEEEEEEE