@Jale: naar Justfem. Ze gaf aan in een mailtje dat ze vanavond aan het pendelen was, vandaar het snelle antwoord.
@Roshi en Jale: ik ben ook het hele lijstje afgegaan hoor, maar van Justfem kreeg ik vanavond binnen 2 minuten al een reactie! Ik heb eergisteren van Knippy een reactie gehad. De rest wacht ik geduldig af
haha roshi ik ook hihi nu afw88 wie er regaeren. ik ga me bed opzoekn hou het niet meer wakker. zie wel hoelaat robin komt. truste
@roshi, ohw leuk! jammer dat we dan waarschijnlijk weer in sept zijn uitgerekend maar ja haha ik heb inderdaad ook het hele lijstje gedaan haha meiden welterusten en tot morgen xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Meiden ik ga me bed in! Morgen vroeg gelijk de HA bellen voor Mike, want dit kan zo niet langer.. Hij slaapt amper overdag/avond. En dan issie rond 23.00 uur zo kapot dat hij al onder de fles in slaap valt. Dus hopelijk nemen ze ons nu serieus genoeg om medicijnen te geven! Anders ga ik gillen daaro.. Ben t nu zat en ben op en Mike ook! Slaap lekker voor straks en jullie horen t dan morgen.
babystyle, mooi ! Yule http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 Missy, succes bij de huisarts. Ferry is vandaag bij de huisarts geweest. Heeft al jaren last van klachten die op reuma lijken maar zijn internist stuurd hem steeds weg met het antwoord "kan bij de crohn horen" Wordt nu steeds erger dus toch maar naar de HA. Heeft nu bloedgeprikt, en als de uitslag bekend is waarschijnlijk naar de reumatoloog. HA vond het ook op reuma lijken :-?
Zit ik net op ingeltjes tijdelijke forum te kijken ( zie krabbels op hyves) kan ik hier weer op. Ga nu naar bed. Net levi wakker gemaakt voor zijn laatste voeding. Laat jullie kleine altijd een boer na de voeding? Levi vaak niet tijdens zijn laatste voeding. net ook weer niet.vind het af en toe toch best eng. Truste
hey zwp doet het weer zat ook net bij ingeltjes nieuwe forum zal mijn best doen met bijlezen shoppen ging goed.. maar ja.. normaal heb ik mt 40/42 bovenkant (door mijn rare ribbenkast vorm moet ik vaak 42 hebben anders krijg ik knopen om boobs niet dicht terwijl ik een 80B had ) en 38/40 onderkant.. nu 44 boven en onder.. van boven vind ik niet erg maar van onder heb ook zo'n step-in broek gehaald om die blubber te verbergen, wil wel mooi eruit zien voor bruiloft vrijdag zonder die stomme blubber buik Heb dus 2 broeken, 1 bloes, 3 tops gekocht. dan heb ik wat anders dan de zw.kleding Heb avent kolfbakjes + hulpstuk en een laken voor ledikant Heb sieraden voor vrijdag Heb kerstkado voor paul Heb trouwkado voor vrijdag Toen ik thuiskwam heb ik ook nog eens 240cc afgekolfd gaat lekker en dan met de elek. kolf. Ik denk dat ik die meeneem naar werk en mijn mob.radio hard zet Oh ja vanochtend met Kate voeden, na boob 1 over naar boob 2 maar zij was meer geinteresseerd met babbeltje maken Heb mijn tong uitgestoken om te kijken of zij mij na zou doen.. reikt zij naar mijn tong maar mist dus heb ik haar arm gepakt en naar mijn tong gebracht en toen ging zij voelen en brabbelen! @krisstel ja toch gelukt, wel leuke kleding, baal alleen van de maat kerstlampjes vind ik ook altijd ***werk! zo jij heb dus gelijk.. jullie wachten toch nog ff en een jongen, lekker een van elk! mij maakt het ook niet uit als ik niet een van elk krijg maar vind het toch wel geweldig als wel @funnyme lekker die foutje krijgen jullie gewoon na de nieuwe jaar terug op rekening? disneyboom? Mooie pic van anna! hoe heb jij dat gedaan met de ogen in de kleur laten? wil ik ook graag maar weet niet hoe dat moet.. heb wel verhalen gehoord van dat mensen de erg moeilijk zwanger raakten na de zwangerschap snel zwanger raakte want de lichaam had zoiets van oh zo moet dat ik hoop het voor jullie dat het ook zo is! @tweety.. en waar heb jij die takjes gevonden? ik zoek juist van die ranken met bloemen en bladeren @anno duimen? lief! @yule kerst kaart gelukt? lekker dat de gesprek zo goed ging! @eva 2 uurtjes ingebakerd? netjes! pendels ok hou je vast! Ik was tijdens mijn zwangerschap 2x gependeld. 1x door een kennis en 1x door een vriendin. Dit kwam eruit : kennis: 3 kids j, m, j vriendin: 3 kids m, m, j Ik heb 2 mensen bij de lounge gevraagd voor mij te pendelen, hoeveel kids? de geslachten? en wnr zou de 2e komen? Justfem heeft al beantwword (heb haar wel gezegd dat ik al een meid had van 2 en half maand) dit kwam eruit: 3 kids m, m, j en de 2e dient zich aan in nov 2009 dus heb ik weer ff ge pb'd zo van zwanger raken dan of uitgerekend? ik hoop zwanger raken! ben benieuwd wat de andere mee komt! @tinkerbel hier ook weer kriebels maar dan wel pas eind volgend jaar weer mee beginnen dan heb je de 2 jaar tussen. En is de hormonen, die vervagen ook de pijn die je voelt bij de bevalling en ja het blijft een mooie wonder Ik had ook geen vlekkenloos zwangerschap maar als ik naar mijn moppie kijk... zucht... i'd do it all over again verkouden toen ik Kate ophaalde voor een fles (had net afgekolfd dus niet invriezen maar gedeelte opgewarmd dan ) deed zij wel, hoe zeg je dat.. hazig?hezig?, in haar keel ik hoop dat het toch voorbij gaat @jannes knuffs voor sara! wel grappig dat het ineens bij velen van ons weer kriebelt en dat wij dit bekend maken nadat Dorientje met haar nieuws kwam zullen wij samen weer een forumpje vormen dan? eten wij hadden stampot boerenkool op met spekjes en (magere runder) rookworst @Jale een leuke weekend gehad (desondanks het huilen) Vind dat zij de hoofd vorm en haargrens en oren van papa heeft maar qua gezicht zie ik echt mama hoor mooie pics! @firsttime kate kon het al met 3 weken Leg haar ook niet vaak op haar buik vergeet dat ook telkens @pupke super geslaagd uitje dus ook nov 2009? oef en jan 2010 een meid? nou dat wordt spannend! @babystyle ja leuke les he @lindaa hoe gaat het nu met michelle? @irisb is het gelukt? morgen kerstborrel? ik hoop het Zo en nu eindelijk mijn lauwe thee opdrinken en mijn bed induiken
Goeiemorgen meiden, Het forum doet het weer zo te zien! Hier een beetje rare nacht gehad. Raven was tussen 12 en 5 elk half uur wakker. Beetje jengelen en dan gaf ik de speen weer en dan was het weer even stil. Geen idee of ze altijd zo vaak wakker is (is slaap altijd heel vast). Ik denk dat ze overdag al heel veel geslapen had, want mijn vriend kwam uit de nachtdienst gisteren en heeft haar na elke voeding weer op onze slaapkamer gelegd met zwarte gordijnen dicht zodat hij ook kon slapen tijdens haar slaapjes. Normaal ligt ze overdag in een kamer met witte voile gordijnen, dus ik denk dat ze even in de war was of het nou wel nacht was vannacht... Uiteindelijk was ze vroeg in de ochtend toch weer in slaap gevallen en heb ik haar net gevoed en daarna viel ze weer als een blok in slaap. (zo lief is dat als ze met haar armpjes om mijn nek verder slaapt...) Ik blijf er maar uit, ga om 8 uur de HA bellen want ik heb nog steeds die ontsteking onder de bal van mijn voet waardoor ik last heb met lopen en staan. Ik denk zelf peesschedeontsteking of slijmbeursontsteking ofzo, maar het duurt nu al 4 weken en ik wil zo graag lekker wandelen enzo. Zo kom ik nooit van de kilo's af. :x Dus ga even advies vragen wat ik aan het herstel kan bijdragen. Daarna naar het ziekenhuis voor mijn vriend, die wil een pin uit zijn enkel laten halen dus heeft ie een afspraak gemaakt bij de chirurg om dat te bespreken. Misschien rijden we ook nog even langs de prenatal want Raven is nu officieel uit haar slaapzakjes maat 70 gegroeid. Fijne dag allemaal!
@parr ik heb gewoon op google gezocht onder psp kerst en psptakken maar heb nog steeds niet hetgeen ik wil hebben @missy wij zijn gisteren optijd naar bed gegaan en hadden zoiets van zie wel wanneer robin komt dus om 2 uur kwam ie fles gegeven en weer terug naar bed. om 4 uur weer gillen. toen schoot me te binnen dat ik de laatste med niet had gegeven had ook het idee dat ie dus last had van zijn maagsuur 2 uur na de voeding dus ook ongeveer. suc6 met de ha. loop je ook bij een ka? misschien kan je die ook bellen voor med. bij ons gaat het ook via de artsen in het zh. gisteren dus lekker optijd naar bed gegaan om 2 uur werdt robin wakker gillen oef honger! haha dus flesje gegeven en weer slapen nou ja tot 4 uur en toen weer brullen. kwam er dus achter dat ik de med vergeten was te geven bij de laatste fles dus nog ff snel gegeven gelukkig daarna is ie nog wat mopperend gaan slapen tot 6 uur. straks weer bellen met de vuilophaaldienst hebben ze de containers gisteren weer niet geleegd is al de 2e x terwijl en straat terug ze wel gewoon geleegd zijn.
goedemorgen iedereen! jeetje wat is er alweer gekwebbelt zeg! moeilijk bij te houden als je het druk hebt haha! Ik heb verder weinig nieuws te vertellen, met michelle is het nog hetzelfde! (goed dus!) Ze ligt nu nog lekker te slapen! dus kon ik even bijkomen met een bakje koffie! Ben gister de halve dag bezig geweest om kerstcadeaus uit te zoeken pff.. elk jaar weer een drama haha! Maar al met al ben er uit gekomen! heb voor michelle een leuke blik met gips, zodat ik een voet of handafdruk van haar kan maken! HIHI wat gaan de meesten van jullie doen met kerst eigenlijk? Dit jaar hebben hubbie en ik er voor gekozen om het met ons gezinnetje te houden! (we vinden michelle eigenlijk nog wat te klein om met de hele familie wat te doen, aangezien ze niet tegen die prikkels kan! nou zal nu maar eens beginnen met poetsen! (bah is ook elke dag het zelfde liedje!)
Goedemorgen. Volgens mij begint levi eindelijk te snappen wat doorslapen is> gister om 23.00 wakker gemaakt voor een laatste fles en toen kwam hij om 07.15 weer Parr, zo jij bent geslaagd ! ( en nu zeker een lege portemonee? ) Lindaa, wij hebben met kerst de familie hier uitgenodigd ( eerste kerstdag souders en miss. zwager ) (tweede kerstdag mijn ouders, broertje + aanhang en zusje ) Had geen zin om ergens naar toe te gaan omdat er in allebei de huize gerookt wordt. Oud en nieuw is voor ons gezinnetje. Ferry weet nog niet of hij dat nu wel of niet leuk vind maar vind het wel prima. Hebben met kerst al genoeg mensen over de vloer. Ferry moest vandaag bloedprikken ( van 08.00 tot 08.45 ) maar is vanacht van 01.00 tot 04.00 opgeweest. Begint goed de griep te krijgen. Heb hem dus maar laten liggen Yule, mocht je nog iets nodig hebben bij Intratuin. We zijn deze week en volgende week iedere dag van 9 tot 9 open en ook alle zondagen tijdelijk forum Weet niet of jullie het wat vinden,maar zwangerschapspagina is straks natuurlijk even uit de lucht ivm verhuizing. Misschien leuk om ergens anders verder te kletsen. Heb ooit een forum opgezet maar is stil gevallen. Bestaat nog wel. Gedeelte voor zwangerschap enzo is verborgen voor gasten dus alleen te zien bij registratie. http://www.takeforum.com/gezellie/ ( als we bij Inge haar forum gaan posten vind ik het ook prima hoor )
oooh azeb wat erg van die hond..... knuff voor jou parr fijn dat je oog weer beter is first time welcome back yule wat een fijn gesprek en ik pendel ook wel eens, maar niet voor mezelf, dat werkt niet.
ziet er goed uit! haha maar ik bedacht me dat we ook al het forum van marchien hebben misschien is dat wel het handigst, omdat daar al een aantal van ons zich hebben ingeschreven? mijn forum is niks, ik haal de link wel ff weg!
Goeiemorgen! Snel even gebruik maken van m'n rustig uurtje om hier wat te schrijven. Was wel halfuur kwijt aan bijlezen @azeb: Wat rot van die hond Maar wel fijn dat die eigenaar meteen zei dat het niet jouw schuld was. Heb je verder nog iets gehoord? Vind bloemen ook helemaal niet ongepast. Gelukkig heeft Isis het wel fijn gehad op het KDV. pendelen: Heh, jullie zijn allemaal zwaar aan de pendel. Ik geloof niet in die dingen, maar denk dat ik misschien ook maar een paar PB'tjes stuur. Lijkt me wel grappig om te kijken wat er uit komt kriebelen: Grappig dat het bij zovelen alweer kriebelt. Hier echt nog niet. Vond zwanger zijn wel fijn (getrappel, buik, ... ) en heb eigenlijk geen noemenswaardige problemen gehad die me van de roze wolk afschopten, maar toch... eerst lekker van Ewout genieten. @pupke: Ik was dit weekend zelf niet op het forum, maar anders zou ik je wel gemist hebben Leuk dat jullie zo'n fijn weekend gehad hebben Welke suite was het? Ik heb ooit in de Fata Morgana suite gelogeerd en die was helemaal geweldig... @jale: Mooie foto's! Klinkt ook als een leuk weekend, alleen jammer van de krampen en het huilen zaterdagavond @wupje: Jammer dat Kyano een beetje onrustig was, maar helemaal geweldig dat ie nu wel netjes uit de fles drinkt! @kaatje: Hopelijk is het geen reuma. Zou echt niet fijn zijn als dat nog bij de Crohn kwam *knuf* @missy: Ewout wordt ook wel eens wakker van een vastzittend boertje, maar dat doet ie veel sneller dan na 2 uur. Soit, hij krijgt BV dus slaapt sowieso korter. Overdag slaapt hij bijna nooit 2 uur achter elkaar vervangforum: Oh, hebben we er eentje dan? Moet toch maar weer eens een keertje op hyves gaan kijken @cossy: Fijn dat het alweer wat beter gaat met de BV. Succes met de neussprayjacht vandaag. buiklig oefenen: Doen we meestal voordat hij in bad gaat. Hij kan z'n hoofd echt al hoog houden en best lang ook. Valt ook niet meer naar achter als je hem oppakt en niet ondersteund (nu ja, dat gebeurde toen ik dat eens testte, want als ik hem oppak ondersteun ik z'n hoofd altijd Dus wie weet, was dat maar iets eenmaligs). Ik houd hem meestal verticaal als ik hem oppak, dus dan traint ie z'n nek ook denk ik, hij moet z'n hoofd dan iig rechthouden en dat doet hij ook gewoon. @yule: Fijn dat je leidinggevende zo goed reageerde en dat je best nog een hele poos hebt om er over na te denken. Hmm, rare nacht Hopelijk vannacht weer een goede. Succes ook met de voet, klinkt naar @parr: Klinkt als een goed geslaagde shopdag! En fijn dat het kolven ook zo goed is gegaan. Is Kate nu echt verkouden? Hoop van niet @tweety: Oef, ook een zware nacht @lindaa: Jeej voor cadeautjesjacht Ego dan... Gisteren om de haverklap telefoon van man (en dus halve hartverzakking voor mij ). Er werd blijkbaar wel goed gegeten gisteren. Had gezegd dat ie de melk in kleinere porties moest opwarmen en geven (als ie dan niet wil is het niet telkens 180 cc door de gootsteen, mama is nog net geen echte melkkoe die dat vlot allemaal kan bijkolven ) en dat lukte wel goed. Eten ging dus redelijk, maar... dat werd ff gecompenseerd door niet te willen slapen. Krijgen we dat weer *zucht* Heeft gisteren geslapen tot een uurtje of 9 's ochtends en daarna over de hele dag nog een halfuur en een kwartier. Toen ik thuiskwam heeft hij gedronken en dan hebben we samen iets van een uurtje geslapen. En 's avonds nog wat kleine slaapjes totdat hij na een waanzinnig uur tussen 21 en 22u geslapen heeft tot 3u30 en dan weer tot 6u30. Vandaag dus superenge kerstborrel. Heb er nul zin en zou liever niet gaan. Is altijd erg gezellig, maar vrees dat m'n hoofd nu helemaal ergens anders zit. Enige hoop is dat Ewout het vandaag helemaal geweldig doet en ik met gerust hart kan gaan. Fingers crossed dan maar Van pure ellende vanochtend maar 60 cc gekolfd, joop dat ik me tegen 10u kan ontspannen en een normale hoeveelheid kolven. Moet me vast niet zo druk maken, maar pffff. Man is ook nog ziek, dus die kan me niet eerder van kerstborrel ophalen. Soit, on verra. Fijne dag allemaal! Ik ga verder stressen... euh... werken