Ingeltje, had ook aan marchien haar forum gedacht maar daar kan je niet met hotmail en gmail registreren..vandaar Zo even snel in de motregen met Levi de hond uitgelaten. moet ook gebeuren. Ferry had gister de grootste lol met Levi. hele gesprekken voeren ze nu... Nou ja Ferry praat en krijgt heel veel ohhh aaahhhh uhh en terug
whahahahahaha dat had ik kunnen weten natuurlijk hihihi ga nu ff Julian aankleden haha hij maakt een heel grappig gilletje in bed lach me dood hier
@kaatje: thx voor de intratuin tip! Misschien ook de link voor het alternatieve forum op hyves zetten? Voor degenen die het even gemist hebben of weer vergeten zijn? (hoezo ik spreek uit ervaring ) @iris: wat is er zo eng aan de kerstborrel? Dat heb ik ff gemist. (krijg meteen visioenen van met bazen naar bed moeten enzo... ) @lindaa: wat fijn dat het met Michelle zo goed gaat weer! Hier even een trots moeder momentje! Raven zit in de wipper en heeft ontdekt dat je een rammelaar kunt rammelen en in je mond stoppen. Voorheen liet ze hem steeds uit haar handje vallen maar nu speelt ze er echt mee. En ze stopte alleen haar handjes in haar mond en verder niks, nu dus ook speeltjes! Superleuk om te zien. Ze zit er al een half uur mee te spelen en te brabbelen. Oja, shock! Ik heb haar een truitje 68 aangetrokken maar dat zit al te strak om haar buikje heen... 't was de kleinste 68 die ik had maar toch, ik heb alles van 68 nu ook maar in de commode gelegd...!
Yule, jeetje wat groeit Raven hard (zowel in lengte als in motoriek ) Heb al een groepsmail door de hyves gestuurd. Ingeltje, grappig he die geluidjes. merk ook dat Levi zichzelf steeds meer bezig houd in bed zonder te huilen. Is hij normaal om 07.00 wakker begon hij te huilen,nu ligt hij gerust nog een half uur rond te koekeloeren en met zijn handjes te spelen
HIer een hele goede nacht gehad, kyani heeft geslapen van 20.30 tot 7.30, vraag me alleen af of dit geen kwaad kan. Vanwege lage bloedsuiker spiegel... @ parr jahzekers een leuke les! @ ingeltje, hag jij mijn pb berichtje nog gehad om lijst aan te passen van de gegevens van kyani? Ga zo ff kijken op hyves voor de link.
Haha, nee, dat is het niet Is supereng omdat Ewout niet echt meewerkt met alles. Ik moet nu én werken én naar een borrel (ga tussendoor na de lunch wel even voeden ter compensatie). Heb heel der visioenen van brullende Ewouts die willen clusteren maar geen mama hebben Kortom, ik ga me goed amuseren op die borrel (Terwijl het echt super leuk is normaal gezien). Maat 68... tja, daar heeft dikkie dik hier ook al een aantal spulletjes van aan
Goeiemorgen meiden! Gisteravond belde de eigenaar van de hond. Hij was erg vriendelijk en totaal niet boos of iets dergelijks op mij. Vroeg zelfs een aantal keer hoe het met mij ging... Hij en zijn gezin (twee dochters, 6 en 8 jaar) waren erg verdrietig. Ze waren allemaal erg gehecht aan dit hondje. Hij was nog maar 2 jaar oud. Toen ik opgehangen had bedacht ik me dat ik niet om zijn adres heb gevraagd . Kan hem dus geen bloemen sturen. Stom! Hij belde vanaf een onbekend nummer dus ik vrees dat ik er niet achter kan komen. Kon hem ook niet vinden op z'n achternaam in het telefoonboek (vier met die achternaam.... ) Isis heeft het vannacht prima gedaan. Werd om tien voor zes wakker en heeft met de speen nog doorgeslapen tot kwart over acht! Ik heb haar terug gelegd in de wieg met een nieuw mobiel boven haar hoofd om tegen te kletsen omdat ik eerst wilde kolven. Dat werkte vorige week een keertje prima. Nu vond ze het maar niks, lag te protesteren. Dus ding weg gehaald, toen was ze rustig, maar nu heeft ze weer erg veel lawaai. Het is niet echt huilen, meer roepen en gillen, maar volgens mij vindt ze het toch niet echt leuk zo. Ik ga maar even kijken, dan ga ik zo even reageren op jullie! Groetjes Azeb
Babystyle, ow lekker zeg zo'n nacht ! Zou me niet druk maken hoor.geloof dat ze nu een uur of 10 / 11 mogen doorslapen? Azeb, fijn dat de eigenaar nog even belde. kan je het toch even net iets beter afsluiten. Als het maar 4 nummers zijn kan je ze gewoon allemaal ff bellen toch? Edit: Heb mijn eerste pendel terug. zie onderschrift
@ kaatje, okay. Weet niet hoelang ze mogen slapen zonder voeding. Had dit nog neit meegemaakt zolang. Anders had ik het gisteren dnek ff op cb gevraagt. Zo ga nu ff douchen en aankleden en kyani baderen. Ik ga vanmiddag weer ff terug naar mijn bassischool Wilde een aantal meesters en juffen die hoorde van me achternichtje dat ik een kindje heb haha, dus ga hun vraag ff navolgen. Als verassing, ze weten enit dat ik kom, maar dat is meestal het leukste!
Wat zijn jullie allemaal druk met die pendels zeg! Ik wacht nog even, wil voorlopig echt nog geen tweede. Isis moet minstens twee zijn als een tweede geboren wordt wat mij betreft. Dus ik heb echt nog even de tijd! Missy, goed van je dat je morgen naar de huisarts gaat en duidelijk gaat aangeven dat je het niet meer volhoudt (en Mike ook niet). Ben benieuwd wat ie zegt. Kaatje, jee reuma ... Kan ie er nog wel bij hebben zeg.... Ben benieuwd wat de bloedtest zal zeggen! Huh jullie hebben het over Ingeltjes tijdelijke forum, ik dacht van Kaatje! Of is er nog eentje? Ik ga maar even op hyves kijken. Ik zie het al, de psp mama's. Waar vind ik dat? Heeft iemand een link? Yule, wat balen van je voet, hopelijk kan de HA je helpen! Lindaa, fijn dat het weer helemaal goed gaat met Michelle! Wij gaan met kerst eerste kerstdag eten en een verlate Sinterklaas vieren bij mijn schoonouders, tweede kerstdag zijn we thuis, derde kerstdag (aangezien het dan weekend is noem ik het gewoon nog kerstdagen ) gaan we met een club vrienden eten en ook verlate Sinterklas vieren en vierde kerstdag bij mijn ouders met nog wat familie erbij. Isis gaat steeds mee, maar slaapt dan gewoon in de kinderwagenbak op een rustige slaapkamer, dus dan valt het denk ik wel mee met de prikkels. Met oud en nieuw hebben we een feestje bij de buren, dus dat is heel makkelijk. Gewoon lekker de babyfoon mee! Buiklig: Isis ligt altijd eventjes op haar buik tijdens het masseren. Dat was eerst altijd na 2 minuten huilen, nu houdt ze het al wel een minuut of 5 vol en ze tilt haar hoofdje echt hoog. En haar beentjes gaan trouwens ook de lucht in dan Irisb, wat vervelend dat Ewout zo slecht geslapen had! Veel sterkte bij de kerstborrel! Het is vast hartstikke gezellig! Kaatje, ik zou die vier nummers inderdaad eventueel kunnen bellen. Maar weet ook niet meer 100% zeker of hij nou zei dat ie 'Post' heette en vind het eerlijk gezegd ook een klein beetje knullig om te bellen voor het adres... Ik denk dat ik het toch maar zo laat. Ik heb me trouwens inmiddels ingeschreven voor je forum, maar dat zul je al wel gezien hebben! Babystyle, veel plezier op je oude basisschool! Zo, ik ga nu dan maar eens echt met de dag beginnen. Moet een aantal telefoontjes plegen waar ik geen zin in heb . Onder andere de huisarts even bellen over dat bloeden en Mirena, de sauna waar we zondag heen gaan of ik daar ook ergens kan kolven en de gemeente over de vervanging van een dode boom hier voor de deur. Oke, ik raap mezelf bij mekaar en ga aan de slag! Groetjes Azeb
Azeb, jep idd dat je je aangemeld had. Ik hoef voorlopig ook nog geen tweede hoor. Als Levi 1 is vind ik het een mooie tijd om aan een tweede te beginnen zodat Levi sowieso kan lopen als de tweede er is. Dikke kans dat ik weer last van BI krijg en dan is het niet handig als Levi nog niet loopt en ik hem niet kan tillen.
Zo, alle telefoontjes al weer gepleegd. Was dat nou zo erg ... Mirena en bloeden: is normaal, ze kon geen indicatie geven van hoe lang dat nog kon duren helaas. Boom: morgen tussen 9 en 10 weer bellen (stom, was net te laat ) Sauna: er is een speciale kolfruimte gelukkig! Dan nu de cadeaus van de Sint allemaal even een plekje gaan geven en dan de kerstspullen van zolder halen! Mijn man moet vanavond overwerken tot minstens 2200 uur, bah saai! Groetjes Azeb