September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @missy en tweety:
    ja lekkere vrienden he, ik ben ook nog echt boos, gelukkig denkt Rik er hetzelfde over en als ik niks ging zeggen dan deed hij het wel.
    grrr

haha

xxxxxxxxxxxxxxxx

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Missy: wat een gedoe zeg bij de huisarts. Ik hoop dat de Zantac werkt, lijkt me een hele goede om eerst te proberen voordat ze allerlei vervelende onderzoeken gaan doen.

@Tweety: kerstlampjes zijn gewoon raar ;)! Wel heel vreemd dat je ze niet vast kunt maken trouwens.

Wij gaan vanavond de kerstboom opzetten, jippie! En oh ja: ik pas weer in een oude broek (ja, ja, jullie lezen het goed :))! Wel maar in eentje en in de rest helaas nog niet, maar dat gaat ook nog wel komen.

3. jeeej pupke, ik pas sinds dit weekend weer in alle broeken, echt fijn hoor dat je 's ochtends weer een keus hebt wat je aan doet en niet steeds in je pyjama broej rond hoeft te wandelen tot je broek weer schoon en droog is haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    En ik heb een nieuwe avatar! Wat een schatje is Quinten toch hè... *zucht*

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @anno: wat een rare opmerkingen zeg. Zouden ze zich ongemakkelijk voelen ofzo en gaan ze dan stomme opmerkingen maken? Lijkt me heel lastig als je de eerste met een kindje in de omgeving bent. Ik merk ook dat we een aantal vrienden die geen kinderen hebben niet meer hebben gezien sinds de kraamweek. Ze komen gewoon niet meer.

@missy: hopelijk helpt de zantac!

@ingetje: zou het kunnen dat na de ongi perikelen en Julian wel dronk maar er niks uitkreeg nu veel geproduceerd wordt waardoor het ff te veel voor hem is?

Kerstboom: doen we maar weer niet denk ik. Te weinig ruimte en ik denk dat hij gesloopt wordt door de katten.

@jannes; oh wat zielig voor Sara. Hopelijk is ze er snel weer bovenop. Wat doet dat dan zeer in je moederhart he?

@first time: hier doe ik wipper en box om en om. Wipper wel helemaal plat.

Afvallen: ik pas ook weer een oude broek (1 dus). Idd bij kont en heupen een hoop kwijt maar buik zit er nog. Het rare is wel dat ik nog steeds geen gram ben afgevallen... :(:
    Dat snap ik niet als ik ineens weer oude kleren over mijn heupen krijg. Zou je toch denken dat er ook wat gewicht af moet zijn.

@tweety: succes met de kerstboom!

6. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Zo ent terug van me bassischool, heb maar 1 klaslokaal gehad, dat ik er was ging als een lopend vuurtje hihi, ze kwamen allemala naar mij toe ipv ik naar hen :) Was wel heel gezellig en kyani vond ook heel erg leuk al die aandacht.

Even beetje op jullie reageren:p

@ missy, na 3 hapjes vond ze eht wel lekker! Toen werd ze boos als te lang duurde :)
    De foto's waren van der 1e hapje dan hebbe ze altijd de leukste gezichtjes :)

@ azeb. leuk truitje, kyani draagt net maatje 62 en heb ok dingen van 56 wat nog te groot is. Is ent hoe het allemaal valt.

@ tweety s6 met opzetten kerstboom. Bij ons is alles al versierd.

Zo en nu kyani voedend ie heeft honger tot later!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ben weer thuis. na de Aldi naar de bosrand geweest ( wat een flut winkel ) daarna ff naar de mac :oops: , bloedprikken in het ZH. daar een koppie koffie en nu weer thuis.
    Belasting gebeld en moet het volgens hun dus wel betalen :evil: Ga zo maar even een bezwaarbrief schrijven.

Jekkia, matice doorgeslapen :whistle:

Anno, dikke knuff meid

Pupke, leuk liedje ! :)

Jannes, arme Sara, knuff

Krisstel, nee Levi gaat gewoon slapen hoor. met of zonder boertje. tuurlijk mag je zo brutaal zijn. Bij Intratuin voor € 4,99

Azeb, leuke foto !

afvallen geen commentaar :evil: Loop nog steeds in positiebroeken

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog ff ego. Levi is vandaag 3 maanden ! :whistle:

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Kaatje: Gefeliciteerd met Levi zijn vermaanddag!
    We hebben zo'n beetje dezelfde dingen bezocht vandaag, haha! Ik ben ook naar de Aldi en het Rijnland geweest. Mac heb ik overgeslagen, haha!

Ik verdwaal altijd in de Bosrand trouwens, omdat ik iedere keer in de war ben met de looproute in de Intratuin, waardoor ik elke keer de verkeerde kant op loop... :) Vind de Intratuin ook echt veel beter.

10. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ kaatje feli met de 3 maandjes van levi!

Broeken, ik paste de kraamweek alweer metene in mijn broeken, maar dat komt dnek ok omdat ik amper een buik had.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, beetje jammer dat ik je niet tegengekomen ben dan.

kwam in het Rijnland trouwens wel mijn gyn tegen. Liep met Levi op mijn arm, en volgens mij herkende hij me nog wel. Zie hem iig donderdag weer. mag ik weer met mijn benen in de beugels :-?

Gaan vanavond eten op mijn werk ( in het tuincafe ) daarna nog ff rondje om ons huis een beetje in de kerstsfeer te krijgen )

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik wil eigenlijk wel zo'n verlicht sterding ofzo voor aan de deur of voor het raam. Anders heb ik niks kerstigs hier. :(

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even naar Intratuin dus :)
    Hebben heel veel verlichting hier op zolder maar heb nog weing zin om hem op te hangen

14. ik heb echt ff een k*t gevoel.
    ik baal gewoon even van alles, volgende week vrijdag is het borrel op het werk en daar kan ik niet heen omdat julia niet uit de fles drinkt
    en zo kan ik nog wel ff door gaan.
    hoop dat Rik een beetje op tijd thuis is kan ik ff uithuilen.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Ik vind het altijd heel leuk het versieren van eht huis met kerst. Heb ok altijd een heel kerts/winter dorp, maar dit jaar niet omdat de box van kyani daarvoor staat zal wel even kijken of ik er nog een foto van hem, dan zal ik ff neerzetten.

16. Je mag ook hier uithuilen, hoor! Dikke knuf...

17. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ anno ken ik me heel goed voorstellen dat je nu ff enit lekker in je vel zit. *knuf meid*

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ow anno

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    nee kan hem enit vinden...

hier wel een foto van het dier wat kyani erg intressant vidn haha, liet hem vandaag even zien aan haar. Ohjah en nee heb ze neit bij elkaar gelegt, liet hem achter glas zien aan haar.

Dit trouwens wel een oudere foto van de slang, ze is nu veel groter.

20. Ik baal overigens ook! Ik heb het idee dat mijn hele bevallingsverlof als los zand door mijn vingers glipt, waardoor ik niet aan genieten toekom.

Ik ben de enige die op mijn huidige werk de salarisadministratie kan doen en beloofde dus om tijdens mijn verlof terug te komen om de salarissen te 'draaien' in ruil voor twee weken extra vrij.

Goede deal dacht ik nog, maar ik wist toen nog niet dat er een probleem met het softwarepakket zou komen boven drijven, waardoor ik inmiddels al zo'n 10 (!) keer sinds de geboorte van Emma op mijn werk ben geweest.

En nu dat eindelijk is opgelost, vraagt mijn nieuwe werkgever me gisteren of ik deze maand alvast 2 keer een halve dag wil komen werken :rolleyes: .

Natuurlijk kon en wilde ik dat niet weigeren, maar ik had eerlijk gezegd zoiets van: 'Laat me nu eens met rust...!'

Gisteren is de enige dag tot nu toe geweest dat Emma en ik een heel dagje samen van elkaar konden genieten... :(

Deel Deze Pagina