September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gaaf !
    Hebben er zelf 5 gehad.

Waren er 2 ontsnapt waarvan we er 1 een jaar later terug vonden,maar voor we hem konden vangen werd hij plat gereden door de bus :-?
    Twee anderen weg gedaan,en de laatste uiteindelijk ook maar die is een dag later door de stress dood gegaan

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, je hebt gewoon recht op je verlof hoor. vind dat je baas het niet eens kan vragen of je vast terug wilt komen .Nu kan je genieten dus doen !

3. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0

5 zozo toe maar, wij hebben er hier 2. VAn die soort elepante guetta guetta ofzo. Ze zijn meer van me broer, maar vanwege de kou staan ze nu bij ons in de huiskamer. me broer wootn namelijk beneden bij ons.
    Wat voor soort had jij?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dezelfde.
    4 rode en een witte ( missing black )

5. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    okay leuk hoor!

zijn gave beesten vind ik zelf, maar ikzelf zou ze niet als huisdier willen, vind leuk om af en toe er ff mee te 'spelen' of vast houden maar emer ok enit.

zo ziet die andere eruit:
    Das nog een babyslangetje dus die is nog enit zo groot in echt.

Pas er wel af en toe op als me broer weekendje weg is of een dagje

6. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ lola, net wat kaatje zegt je ehtb verlof ga dan geneiten van je meissie want straks meot je echt werken en dan ken je enit echt mee rgeneiten omdat je dan druk heb me tje werk.

7. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    HAHAHA! Wat een reclame hier...ik ga toevallig morgen met smoeder en szussen naar intratuin! Hier geen boom of versiering, ik wil alleen nog maar naar ons nieuwe huis verhuizen. Als ik toevallig een mooie (betaalbare) verlichting zie, neem ik die misschien wel mee. Verder alleen maar kaarsjes. De versiering en de kaartjes voor Jari's geboorte hangen er nog altijd...zelfs de ballonnen (goed merk!)... :oops:
    Ik ben helemaal niet met kerst bezig in dit tijdelijke huis, misschien volgend jaar. Ik heb sowieso niet zoveel met kerst, vroeger al niet, een de laatste jaren al helemaal niet (mijn moeder is op 1e kerstdag overleden). Voor mij een erg beladen tijd dus. Ik slaap vaak slecht rond die tijd, maar goed , nu hebben wij ons prachtige wondertje!

@Freesia: volgende week beginnen met werken... Kan me voorstellen dat het je bezig houdt, ja. Ik zou normaliter ook volgende week moeten beginnen, maar zoals ik al vaker heb laten weten heb ik mijn oude werk opgezegd. Ben er eigenlijk wel blij om dat ik nog niet hoef... Jij sterkte, het komt vast goed en het zal ergens ook wel weer even lekker zijn. (lijkt mij althans) Ik hoop voor jullie dat jullie snel een oplossing hebben voor de opvang rond de feestdagen. Zal ik dan maar oppassen, aangezien ik toch thuis zit? :)

@Pupke: wat een schattig lief klein kerstmannetje, die Quinten... =smelt=
    Wij hebben ook een heel lief 'my first X-mas' pakje gekregen voor Jari. Ik wil er een mooie foto mee proberen te maken om naar de directe familie en goede vrienden als kerstkaart te sturen.

@Azeb: ook al zo'n vreselijk schattige foto... wat hebben we toch een mooie kindjes allemaal... =nu echt een plasje geworden=

@Anno: wat ***opmerkingen van die vrienden, laat ze zich lekker met zichzelf bezig houden... Ik zou er echt op terug komen.

Over vrienden gesproken: degenen die bij ons geen kinderen hebben, zijn veel te druk met feesten en werken. Ik zie ze dus ook bijna nooit, zeker niet omdat ik ook nog eens naar Alkmaar ben verhuisd. Soms benijd ik ze wel even, maar aan de andere kant moeten zij nog maar zien dat ze ooit zo'n mooi gezinnetje als mij krijgen! En stappen kan ik straks ook zo nu en dan...

Ik had me voorgenomen om te proberen om Jari wat langer te laten slapen overdag (vandaar mijn vraag aan jullie), dus heb ik hem rond 14.15 uur naar zijn bedje gebracht. Hij is nu pas stil, lag al die tijd te jammeren en huilen. Blijft moeilijk vind ik. En of hij nu slaapt?!

Na de 2e voeding in de ochtend (rond 10 - 11 uur) is hij standaard wakker tot de volgende voeding. Dat vind ik geen probleem, ik kan me voorstellen dat hij zijn bed dan wel even zat is (hij ligt er dan al vanaf 21 - 22 uur in, met uitzondering van 1 voeding). Meestal ligt hij dan heeel tevreden in zijn wippertje. Tussen de volgende voedingen wil ik proberen om hem ook nog even te laten slapen.

Ohja, over BV... nadat ik mijn hoofd heb zitten breken over welke voeding ik nu wilde, heb ik voor de standaard voeding gekozen (en dus niet voor hypo-allergene). Eergisteren wilde ik beginnen met afbouwen en gaf dus bij de late-middag-voeding de fles. Ging prima, al was hij na de fles nog even ontevreden.

Gisteren had ik er echter ineens geen goed gevoel over en heb weer de hele dag BV gegeven. Vandaag heb ik besloten dat ik het toch nog wat langer ga proberen vol te houden, ik vond mezelf te slap en ego hierin. Dus nu weer volledig aan de bv. Voordeel: ik weet dat hij gewone voeding accepteert en kan verwerken, wat mij evengoed iets meer vrijheid geeft. Ik hoef dus niet meer voor een flinke voorraad te zorgen voor als ik eens een momentje voor mezelf wil.

Lang verhaal he... ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Babystyle, wij hebben ze ook weggedaan omdat we er steeds minder tijd en zin in hadden om voor ze te zorgen. kun je ze beter weg doen.

First time. naar welke intratuin ga je? weet niet waar je vandaan komt.

9. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Dikke knuf voor iedereen die het even nodig heeft!

@Kaatje: Alkmaar... niet in de buurt he? ;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nope

11. wat zijn jullie toch weer lief!

volgens mij voelt julia het ook want die is al de hele tijd aan het mopperen.

heb trouwens wel de kerstkaarten al afgedrukt en alle adressen van hyves opgeschreven dus deze week gaan ze op de bus

moet er morgen ook nog om half 6 uit om te gaanw erken, bah. sta op mijn tweede werkdag met een inval, maarja vandaag voelt alles bah

kbuffels voor iedereen!

xxxxxxxxxxxx

12. ff vraagje
    hebben jullie allemaal zo'n spookje knuffel gekregen bij de vk?
    en zijn er mensen die er niks mee doen?
    julia vind hem helemaal super en ik heb er ondertussen van mijn collega nog 1 gekregen maar als iemand hem toch niet gebruikt kun je mij er miss wel blij mee maken.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Mannetje net gesproken en onze kleine meid heeft niets meer dan gewoon een verkoudheid. Ze hebben naar haar longen geluisterd, oortjes bekeken, keeltje gecontroleerd en nog meer... maar niets aan het handje.

We moeten wel goed in de gaten houden of ze wat meer gaat eten, maar verder gewoon lekker veel laten slapen en dan gaat het weer over. Huisarts belt donderdag zelf even om te informeren hoe het dan gaat.

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @anno: knuf meid! 't is ook niet de hele tijd leuk of makkelijk. En het is zeker balen dat Julia (nog) niet uit de fles wil drinken, want dat zou je wel iets meer vrijheid geven.

@firsttime: is toch okee meid? Je weet nu dat je eventueel een voeding kan vervangen door FV. Dat vind ik ook een geruststellend idee, maar tot nu toe kolf ik wel altijd want ik ben bang dat de BV terugloopt. En bovendien heb je het al 3 maanden gedaan. Je kunt ook combi BV en FV doen.

@lola: jeetje dat is nogal wat in je verlof. Krijg je die dagen extra betaald? Ik vind het toch een beetje rieken naar misbruik van jouw aanbod, want nu moet je werken in je verlof en je baas krijgt toch via het UWV geld voor je. Dus nu hebben ze dubbelop mazzel. Ik zou er zeker wat voor in retour vragen hoor! Dit kost je toch kostbare privetijd.

Hier net foto's gemaakt voor de kerstkaarten. Ik ga even aan de knutsel.

15. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ kaatje okay, jah me broer doet ze misschien straks ok weg want sinds hij een vriendin heb kijkt hij er amper nog naar om en das gewoon zielig. Maarjah deze kunnen makkelijk bij een beginner omdat ze heel tam en makkkelijk zijn.

Zo nu ga ik ff eten doen lekker zuurkool :( bleg.

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Pupke, het begin is er in iedergeval dat je in 1 broek past. ;)

Hier heb ik door t gedoe met al die artsen nog geen tijd gehad de kerstboom en spullen op te zoeken.
    Morgen toch maar es beginnen als me vriend thuis is en ook op Mike kan letten.

@Yule, dat hebben wij ook. Bijna alle vrienden die zelf geen kinderen hebben zijn hier sinds de geboorte niet meer geweest.
    Ze bellen zelfs niet meer.. Nou voor ons is t dan gauw klaar! Of ze nemen Mike erbij, of ons helemaal niet.
    En andere vrienden komen nu juist veel meer hierheen, dat zijn wel de echte vrienden vind ik.

@babystyle, hahaha ok.. Mooi dat Kyani het erna wel lekker vond. Ben benieuwd wat Mike ervan vind tegen die tijd.
    Wij moeten eerst alles in overleg met de KA doen voordat we fruithap, pap of groente gaan geven door zijn reflux.
    Heb je een slang? Ow wat gaaf, maar doodeng hahaha! :D

@Kaatje, ik loop ook nog t meest in positiekleding hoor. Zit gewoon nog wat lekkerder rond mijn middel vanwege me buik.
    Niks om voor te schamen hoor, je mag 9 maanden ontzwangeren. ;)
    En GEFELICITEERD met Levi zijn 3 maanden! :D

Heeft Levi trouwens geen last als je zoveel weggaat met hem? Of ga je zonder hem en blijft Ferry vaak bij hem?
    Hier kan Mike echt maar 1 ding per dag aan kwa prikkels. (Maar dat schijnt ook bij de reflux te horen begreep ik vanmiddag, dus met de medicijnen kan t veranderen)

@Anno, huil maar lekker hoor! Mag best af&toe, moederschap is ook niet niks *Knuf*

@Lola, dat is niet zo leuk.. :(
    Ik heb hetzelfde gevoel, alleen dan niet door een werkgever maar door al het gedoe met artsen.
    Hopelijk kun je toch nog van Emma gaan genieten *Knuf*

@Jannes, gelukkig! Fijn dat t alleen een verkoudheid is en hopelijk gaat t snel over.

Ik ga even eten, sperziebonen met verse worst. Want rond half 6 zal Mike wel weer komen met zuuraanval.. Dan heb ik maar alvast gegeten.

17. nou ik heb net onze wel lieve vrienden een krabbel op hyves gestuurd dat ik ze lief vind, mag ook wel eens gezegd worden.

Rik is al onderweg naar huis dus zo ff lekker knuffelen.
    morgen werken, echt geen zin, maar dat komt wel goed.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy robin heeft ook zants 2x daags 1 ml en mortillium 3x daags 2 ml. robin gebruikt de medicatie al vanaf dat hij
    geopereerd is. dus ik kan er geen antwoord op geven wanneer het is gaan werken. hij krijgt het uit voor zorg. die zantac is trouwens niet
    het favoriete medicijn bij die kleintje robin gruweld er elke keer van.

@anno *knuff*

@babystyle he brrrr een slang krijg gelijk kippenvel hihi.

@lola kan je niets meer regelen met je werkgever dat je nog wat extra thuis kan zijn.

@jannes fijn dat het alleen maar een "verkoudheid"is

kerstkaart vanavond maar weer eens knutselen lukt niet zoals ik wil :( dan maar iets anders verzinnen.

boom staat jippie haha. het heeft ff geduurd maar hij staat vanavond nog ff de rest versieren.
    kreeg vanmiddag visite dus moest stoppen. rene heeft ook nog even geholpen heeft de snoepjes
    in de boom gehangen ben benieuwd hoelang die erin blijven haha

eten wij eten pizza hmmmm.

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Tweety, je was toch wel even gestopt met Robin zijn medicatie? Merkte je toen geen verschil dan?
    Heb je wel t idee dat de Zantac hem helpt?

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy ben idd gestopt geweest en toen hadden we niet het idee dat ie last had van reflux we hebben zelf het idee dat de med af en toe ervoor zorgen dat ie misselijk is. maar we moeten het blijven geven tot de uitslag dit ivm met dat als hij reflux heeft zijn litteken in zijn slokdarm snel geiriteerd kan raken met kans op vernwouwing met alle gevolgen weer van dien.

Deel Deze Pagina