hallo dames, Rik is thuis en zoals verwacht kwamen de tranen meteen, ga zo even wat eten zoeken, had geen zin in koken en dan lekker julia in bad doen. tot straks xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hallo! Tjee Lola ik vind dat echt niet kunnen hoor, dat je zo veel moet werken! Je hebt inderdaad zeker recht op extra geld daarvoor, vind ik! Anno, knuf voor jou. Echt heel vervelend dath et drinken uit de fles niet gaat. Wie weet komt het nog goed, ik hoop het echt zooo voor jou! Missy en Kaatje: gaaf die slangen! Vanmiddag werd Isis twee keer ongeveer 2 uur na de voeding wakker. De eerste keer heb ik het nog kunnen rekken in de wipstoel en box tot 2,5 uur, maar toen was ze echt boos. De tweede keer kreeg ik dat niet voor elkaar, echt boos en huilen steeds Misschien wel de 12 weken sprong... Ik ben in elk geval met haar in de auto gestapt en naar de Tuinland (Groningse versie van de Intratuin ) gereden. Haha net als velen hier dus! Isis heeft in de draagdoek gezeten toen we daar waren, dat ging heel goed. En ik heb haar in de auto gevoed, dat ging ook prima. Zijn er hier nog meer die de draagdoek nog vaak gebruiken? Ik heb Isis nu namelijk rechtop zitten (niet meerin komma/foetushouding want dat vind ze helemaal niks), maar haar hoofd wordt dan eigenlijk niet ondersteunt. Ik vind dat toch nog een beetje eng en loop dus de hele tijd met mijn hand tegen haar achterhoofd aan. Ik krijg het ook niet voor elkaar om de doeken anders te knopen zodat haar hoofd er meer in zit... Isis heeft zelf nog niet zo in de gaten dat ze zich ook een beetje voorover kan laten hangen, haar hoofd op mijn decollete zeg maar. Helemaal aan het eind kreeg ze dat in de gaten en viel toen heerlijk in slaap. Helaas waren we toen al weer bijna klaar. Toen we thuis waren (ook nog even bij mijn moeder langs die met een kraampje van Amnesty in de bieb zat) gevoed en toen op bed. Ze lag nog even te huilen maar was volgens mij uitgeput. Heb haar dus maar even gelaten en nu slaapt ze. Ze heeft trouwens vandaag al drie poepluiers gehad, dit is tamelijk ongebruikelijk voor haar (meestal 1 keer per 2 dagen!). Vreemd... Ik heb trouwens een heel schattig boompje gekocht bij de Tuinland en een supercoole kerstbal met een lieveheersbeestje erop. Zal er nog wel even een foto van maken binnenkort. Oke, even wat opruimen en dan zo maar met het eten beginnen denk ik. Groetjes!
@Azeb, ik was t niet met slangen hoor, maar Babystyle hahaha.. Komt vast door t ontzwangeren! Hier gebruik ik de draagdoek amper, want krijg hem nog steeds niet goed omgeknoopt. Pff.. net ruzie gehad met een vriendin. Ze kan maar niet begrijpen waarom we niet naar haar toekomen met Mike. Terwijl ze in een 1 kamerflatje wonen met 4 katten in die kamer en 3 kattenbakken.. Ze wonen op de 2e verdieping en er is geen lift. Mike heeft nog last van zijn reflux, slaapt hierdoor slecht en in een vreemde omgeving al helemaal niet. En Alex kan niks tillen vanwege zijn fybromilagie. Zijn wij dan zo vervelend bezig? Of wilt ze t gewoon niet snappen omdat ze zelf nog geen kinderen heeft? Pff... word er echt gek van elke x me te moeten verdedigen als we vragen of ze hier bakkie komen doen en ze weer moeilijk doen dat ze niet willen komen voordat we daar zijn geweest...
Oh sorry haha ik bedoel Babystyle Wat irritant van die vriendin Missy! Snap niet dat mensen zo moeilijk doen hoor...
@Missy: ook al lastige vrienden dus Hier de tweede poging om Jari te laten slapen, vooralsnog lgt hij al ruim een kwartier te huilen boven... Ik ga gewoon maar eten maken en eten. Als ik hem weer ga halen, leert hij het nooit. Voor de vorige voeding is hij hooguit een kwartier stil geweest. Hij wil echt gewoon de hele dag met zijn wijsneus overal bij zijn. Lijkt zijn moeder wel! Alleen ben ik dan in de avond niet zo vervelend door de vermoeidheid. Ik blijf dit wel heel moeilijk vinden hoor; gewoon je ding doen terwijl die kleine ligt te brullen in zijn bedje...
Hoihoi! Zo heb een mooie blauwe spar gekocht. Alleen nu ff paniek want de bak waar mijn Souders de boom in doet is spoorloos verdwenen dus kreeg ik een grotere mee maar goed heb maar 1 zak potgrond 25L Ik moest dan grond uit de tuin halen maar Paul zegt No way! ik ga zommeteen niet graven in de tuin. Dus in paniek mijn moeder opgebeld om 3 zakken erbij te halen voordat de winkels sluiten Ik hoop dat zij het haalt! want de boom is nu beetje op temperatuur en moet dus vanaaf wel in gepot worden en naar binnen toe Ook heb ik mijn kerst foto's binnen! en zien er super uit voor 5 cent p/stuk! webprint.nl moet je wezen dan! DUs nu nog ff envies en zegels scoren bad in emmer gebruiken jullie gewoon een huishoud emmer? want ik wil dat vanaf ook met kate uitproberen mssn. Anders gewoon in grote bad met schuim @kaatje ja beetje lege portemonee nu ja loop hier ook og in posi.broeken hoor! vandaar toch een gewone broek gehaald maar vind het minder dat mijn flubber ook boven uit steekt grrr Feli met vermaanddag @irisb ben je naar de borrel geweest? was leuk? @yule wat leuk! mijn vader stond echt van te kijken dat kate ook ging grijpen echt leuk als ze ineens meer kunnen! grotere borsten tellen ook mee he met de kilos @azeb minder dat je alsnog de adres niet hebt, maar heb je ze iig weer kunnen spreken! Lieve pic! @babystyle hoe was het op school? die foto haha geweldig! jij hebt een missingblack of niet? Ik heb een standaard en een roze oranje, ook missing black (rattenslangen) maar zijn niet zo groot als de jouwne zie nu de andere pic, wat een aparte kleur heeft die! @tinkerbel met luid gejuich? lief! @jale is haar haar al lang genoeg om een staartje van te maken hier is kate's haren maar ietjes langer dan bij geboorte en veel is het ook nog niet ben wel beetje jealoers haha @anno ik zou er ook zeker wat van zeggen zeg grrr leuk zeg die vrienden @pupke ja mijn ribbenkast is zeg maar rond en niet plat, moeilijk uit te leggen, is geen rare ribbenkast maar als ik in bikini bent snap je wel wat ik bedoel heb ook een hoge kippenborst. Kan drm niet minder dan 68 wegen want dan lijk ik erg mager ivm ribbenkast @lola bedoel je fv? ik gebruik hypo allergeen. als ik een keer wil kolven voor voorraad dan geef ik fv. Stand your ground en neem jouw verlof! genieten jij! en nu! @funnyme jee en dan een jongentje ook @krisstel zo lekker doorgeslapen zeg! @jannes he bah knuffs voor sara, hoe gaat het nu met haar? @tweety zo een ramp gedoe met die lampen.. ik moet ook straks met de mijne aan de gang @firsttime denk door de zw haha want ik voel mij ook fijner in langere truitjes enzo, wil mijn bobbel buik liefst verbergen nu hij niet meer mooi strak en rond is haha @missy vind het terecht dat je niet daar heen gaat! denk dat zij de besef idd niet heeft omdat zij zelf geen kids heeft.
@Parr, ik vroeg me ook al af wat voor een emmer. Wil het ook nog steeds proberen. Hoe heet trouwens de nieuwste PSP die jij hebt gekregen? Mijn broer wil hem namelijk voor mij downloaden. @Missy, leuk zo'n vriendin De kerstboom staat! Britt vindt de lampjes erg interessant Hebben jullie trouwens ook nog zoveel last van haaruitval?
Hebben jullie die top 15 meest bizarre kindernamen vd sterren al gehoord? 15. dochter van Tom Cruise - Suri 14. dochter Gwenyth Patro - Apple 13. dochter Geri Halliwel - Bluebell Madonna 12. zoon Gwen Stefani - Zuma Nesta Rock 11. zoon Nicolas Cage - Kal-El 10. kids Angelina Jolie - Maddox, Zahara, Pax, Shiloh, Knox en Vivienne 09. kids Bob Geldof - Peaches, Fifi Trixibell en Pixie 08. dochter Peter Andre - Princess Tiaammii 07. zoon Jermain Jackson - Jermajesty 06. zoon Sylvester Stallone - Sage Moonblood 05. kids Demi Moore - Rumer, Scout LaRue en Tallulah 04. zoon 50Cent - Marquise 03. zoon Michael Jackson - Blanket 02. zoon Jason Lee - Pilot Inspektor 01. zoon Ashlee Simpson - Bronx Mowgli Echt sommige mensen.....
@parr ik gebruik gewoon een normale emmer die zet ik in het aanrecht en badder hem dan beneden lekker gezellie. @kristel ik verlies ook meer haar dan normaal. janco wordt gek van al die haren hihi.
hey meiden, even snel ego-bericht want ik ben kapot. Vandaag de eerste dag weer gewerkt. Vond het wel fijn om weer te werken, maar het was heel hectisch. Het is heel druk op mn werk en iedereen wilde weten hoe het ging met mij en de kleine. Heb dus een enorm drukke dag gehad. Fysio was er vandaag voor Demi en haar hoofdje begint weer beter te worden gelukkig. Zo nu ga ik bank hangen en rusten.
Matice komt ondanks dat hij zolang heeft geslapen zo'n 5 tot 7x voor BV. Zolang ze genoeg binnen krijgen mogen ze nu geloof ik wel zo lang achter elkaar doorslapen. Ach, al die regeltjes.... Yule je bekken gaan weer in hun oude stand staan, vandaar dat je je de broeken weer over je heupen krijgt verlichte kerststerdingen zijn nu bij kruidvat in aanbieding kerstboom vorig jaar een neppert gekocht waar al lichtjes in zitten (geen geklooi meer met lampjes ontwarren ) en kunstof kerstballen. Nu Raven loopt zijn die toch net wat handiger Kaatje gefeliciteerd met Levi's 3e vermaanddag!! Anno dikke knuff. Hoop dat je niet lang op Rik hebt hoeven wachten wat is een spookje knuffel? bedoel je zo'n tod? Daar heb ik er nog wel een paar van (heb je geen foto ervan) Lola erg he als werk zo aan je trekt. Jij ook een dikke knuff! Je baas moet t och wel met goeie deal komen als hij nu al wilt dat je terugkomt (jaar lang 1 dag extra in week betaald vrij of zo ;0) First time IK geef nogsteeds borstvoeding. Matice krijgt alleen KV als ik aan werk ben en onvoldoende heb gekolfd (of ben weer eens de gekolfde melk op werk vergeten). Werkt prima hier. Kerstkaarten gaan morgen de deur uit, ben er voor de verandering eens op tijd mee Jannes hoop dat je kleine meid snel beter is. Matice heeft net de verkoudheid achter de rug. Hij reageerde precies hetzelfde als haar, na klein weekje was het over. Missy ff doorzetten met die draagdoek, opeens dan lukt het. Heb de mijne in het begin ook vaak gefrustreerd in de hoek gegooid Pfff gezellige vriendin heb je
Heh Anno wat een baaldag... tijd om eens flink te huilen idd! hihihi een spookjesknuffel ?! Lola wat balen zeg... wel lief dat je je zo inzet voor je werk, maar nou ben je misschien wel een beetje over je grens gegaan? Vind het niet netjes van je werk... Kaatje gefeli met Levi's vermaanddag! IrisB: hoe was je borrel? Jekkia: ik laat Julian ook gewoon liggen en maak hem niet meer wakker voor late voeding. Hij slaapt van 20-8 gemiddeld, soms iets minder lang en drinkt 5 voedingen. Hij groeit goed, dus ja... elk cb z'n eigen ding...
Vanmiddag een heupecho laten maken, zag er op 1e gezicht goed uit. Julian vond het prima, lag heel geinteresseerd naar die vrouw te kijken hahah. Even langs de verloskunde gegaan, maar helaas de verloskundige en verpleegkundige van mijn bevalling waren er niet. Dus maar mijn doosje chocolaatjes (merci ) en geboortekaartje afgegeven aan een andere collega die het in haar postvakje zou doen. Morgen krijg ik visite bah... hahahahah NEEEEE hoor! ! ! ! Parretje komt op visite YEAAAAH heb er heeel veel zin in! Lekker met de kindjes knuffelen en spelen en heeel veel kletsen *telt de uren af*
haha ja zo noem ik het, weet niet zo goed wat het precies voor moet stellen, maar als iemand er dus nog 1 over heeft! ik heb trouwens goed uitgehuild bij Rik en dat lucht al op. we hebben samen julia in bad gedaan en die slaapt nu lekker. ik heb alles verteld wat me dwars zat en het komt ook allemaal wel goed, tenminste als julia eens de fles gaat drinken wel. ik neem morgen 2 flesjes mee naar het werk, kunnen ze 2 keer een fles proberen zonder dat ik erbij ben. peoh hey ik moet om half 6 al opstaan, op tijd naar mijn bedje. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Krijgt mijn vriend net een smsje van mijn vriendin: Ik voel me erg gekwetst en vind het niet leuk dat ons huisje en onze katten daar een grote rol in spelen. ons huisje blijft klein en onze katten blijven er ook en we zijn niet van plan om keuzes te maken daarom is het maar beter dat jullie zaterdag ook niet komen en het hierbij laten. want mijn grens is bereikt. en ik ga niet kiezen tussen mijn huis en me katten en jullie vriendschap en wat dennis en jij verder gaan doen moeten jullie zelf weten maar ik heb er geen zin meer in om steeds weer verdrietig te zijn en over me heen te laten lopen. ECHT.. wat moet ik hiermee?
Missy: Noujaaaaaa zeg! Wat kan je dan moeilijk doen zeg! Bizar hoor... ik ben een vreselijke kattenliefhebber maar dit gaat werkelijk te ver.... sommige mensen
jee missy, ik zou haar opbellen en vertellen waarom, ja dat heb je natuurlijk al gedaan. uhm een sms terug sturen en zeggen , jammer dat je er zo over denkt ajuus. sorry maar ik vind het ook moeilijk. moeten jullie wel kiezen dan tussen hun vriendschap of mike, dan is de keus snel gemaakt lijkt me. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tja.. en ze snapt t niet eens of wil t niet snappen, want die katten zijn t probleem niet eens voor mij. Als Mike straks goed reageert op de Zantac en weer lekker in zijn velleltje zit, wil ik daar best op visite gaan MET de katten erbij..