@ Missy: wel een goede tip, eventuele nachtvoeding minder cc geven! @ Krisstel: De babyolie van Weleda is erg goed, ook hun crème bad spul is erg lekker. Zonder parfum en dergelijke. Is wel iets prijziger maar zeer goed voor baby's met een gevoelig huidje. Ik heb ook de zwitsal olie, maar die van weleda trekt veel beter in en bevalt echt stukken beter Ik ga Prison Break kijken....Aimar slaapt nog!
@Parr: hoe heb jij je kerstkaarten dan besteld bij webprint? Ik wil graag een dubbele kaart namelijk en bij webprint zie ik alleen maar kaarten met thema's. Je moet een thema kiezen (bv kerst) maar dat wil ik niet, heb zelf een crea gemaakt namelijk. Help! @moppiepoppie: als er in de bijsluiter staat niet doen zou ik het niet doen of op z'n minst morgen met de apotheker overleggen (niet de HA, die weten dat soort dingen meestal niet precies). @missy: wat een belachelijke actie. Ze snapt het idd niet want jullie WILLEN helemaal niet zaterdag bij haar op visite vanwege de reflux van Mike. Nou doet ze net of zij jullie verbied om te komen. Echt maf. Ik zou het ook negeren geloof ik.
@Eva, denk dat je berichtje voor Miranda bedoeld is @Miranda, ik gebruik ook de Weleda olie..lekker vet, trekt snel in de huid en wordt warm @Missy, zou ook niet reageren, is de moeite niet eens waard. @Yule, je kan ook dubbele bestellen via Wij Jonge Ouders (weet niet hoeveel ze kosten) zonder thema. Britt is net lekker in bad geweest (zal echt een van de laatste keren zijn want ze past er nu echt niet meer in). Nog even wat broekjes maat 62 aangepast maar zijn nog te groot. Morgen lekker een dagje naar mijn moeder, aangezien ze 150 km verderop woont zie ik haar niet zo vaak, dus wordt vast gezellig!
Zo ff nieuwe banner gemaakt, ff kijken of hij werkt. Kyani slaapt alweer lekker vanaf 9uur nu hopen dat ze weer doorslaapt tot half 8 maar zal wel te veel gevraagt zijnd enk
@krisstel: hoe doe je dat dan want ik ben ook op die site geweest (is afsplitsing van webprint.nl trouwens) en ik kan het nergens vinden. Als ik klik op foto's en dan sets van 10 voor 1,95 dan moet ik eerst een thema kiezen en dat wil ik dus niet. Ik kan niet verder als ik geen thema kies...
zo het hele weekend niet gekeken en er zijn zoveel pagina's bijgekomen! Erg veel om te lezen! Maar ik heb het onderdeel van de campingbedjes even gemist.. ik vind het matrasje erg dun, wat hebben jullie er aan gedaan? Verder gaat het met Jitze goed! Morgen lekker een dag naar mijn moeder en vrijdag met mijn moeder naar een kerstmarkt bij ons in het dorp!
Thanks voor de antwoorden! Weleda zit dus niets in, dat heeft ze ook wel nodig, aangezien ze van de Zwitsal olie en amandelolie (voor babymassage) gelijk uitslag kreeg. Ga ik daar van de week even voor kijken @Eva, lekker dat Aimar nog slaapt! Yarah ligt hier ook nog te slapen.. over half uurtje maar wakker maken. Hier ook prison break, maar mis de helft nu, omdat ik te druk ben op msn haha.
Ik heb er nog zo'n speciaal dik matrasje bij Prenatal voor gekocht. Leek mij ook niet echt fijn voor ze om alleen op dat dunne matrasje te liggen
@Roshi, die eerste wil ik ook Ook van de Intratuin? @Yule, ik ga even voor je kijken.. @Babystyle, wil niet lullig doen want je banner is super mooi maar 'houd' moet volgens mij met 'dt'
@heleen heb ook een extra matrasje erin van de prenatal zo'n opvouwbare. @roshi waar heb je die bal vandaan? staat er ook een jaartal op? zo pfff me kast is ook weer versierd haha mer kerstdorpjes staan weer alleen ben een snoer kwijtvan een huis grrr nu vind ik die er eigenlijk niet zo tussen passen maar mag geen nieuwe kopen haha. morgen maar eens zoeken in de 5 verhuisdozen vol met kerst zooi(gek he dat ik niks bij mag halen) nu ff forummen en dan robin nog een flesje geven hopen dat ie nu langer slaapt dan vanacht.
vandaag een heerlijk dagje `op stap met mijn meissie` gehad. opa belde ons wakker om 9uur, Jenna sliep ook nog heerlijk hihi toen ben ik er maar uitgegaan en ons aangekleed. Toen zijn we naar Intratuin geweest waar we hele leuke kerstballen hebben gekocht (zie boven) daarna naar vlaardingen centrum gereden en nog even een bakkie gedaan bij de meiden van mijn `ouder` werk afd vlaardingen. Ik was toen toch in de buurt van Honselersdijk dus dacht ik rijd ook even naar een vriendin en toen was het alweer etenstijd en kwam mannetje thuis kortom een heerlij dagje
@ roshi mooi boom en kerstballen! @ krisstel echt waar? dan meot ik ff veranderen als echt zo is hihi
tweety: beide van intratuin (zelfde als Kaatje) staat helaas geen jaartal öp maar vond ze zooooo leuk
Babysyle en Kristel klopt het is mama houdt je zou ook mama in IK kunnen veranderen dan is houd wel goed hihi
Ik zal even wat meer uitleggen over mijn werk, want aan jullie - overigens heel lieve - reacties kan ik afleiden dat jullie de situatie niet (goed) kennen... Mijn bevallingsverlof eindigt op 14 december, maar omdat mijn contract per 1 januari niet wordt verlengd heb ik uiteraard geen zin om na mijn verlof nog twee weken naar mijn huidige werkgever te gaan. Ik wilde die twee weken dus ook graag vrij. Omdat ik 18 uur per week werk, zou me dat 36 verlofuren gaan kosten. Maar ik ben de enige die de salarisadministratie kan doen en daarom maakten we een deal: ik zou in oktober, november en december de salarissen 'draaien' (normaliter niet meer dan 2 uurtjes werk, dus 6 uurtjes in totaal...) en dan zou ik die 36 uur verlof niet hoeven inleveren. Circa 30 uur 'verdiend' dus... Maar toen wist ik nog niet dat er in oktober een boekhoudkundig probleem zou worden ontdekt. Daarom ben ik dus meer dan die 2 uurtjes per maand op kantoor geweest. Maar dat hele gedoe heeft mij ook zeker ook lang geen 30 uur gekost, ik schat dat ik tot nu toe in mijn verlof circa 20 uur heb gewerkt verspreid over zo'n 8 dagen. Dus extra loon hiervoor vragen gaat niet. Mijn nieuwe werkgever weigeren om alvast twee keer een middag mee te kijken, wil ik ook liever niet doen. Ik heb een proeftijd van één maand en wil die graag ongeschonden doorkomen. Bovendien krijg ik hiervoor ook extra verlofuren terug. Ik ben normaal gesproken echt niet op mijn mondje gevallen, maar in dit geval heb ik dus alleen maar eens diep van binnen een diepe zucht geslaakt...
Heb het veranderd! Ff kijken of de goede heb gepkat maar vast wel. Spreke jullie morgen weer, ga nu me bedje in. Welterusten meiden!