Hey meiden. Zo portemonee is weer leeg. Hebben weer leuke dingen voor de kerst gekocht. Net een groot kerststuk gemaakt en op het voorraam geplakt. Twee kerstboompje, glitter & Glamor & sneeuw op het dressior. Ballen met verlichting aan het plafond. wordt helemaal gezellig hier. Missy, geef je groot gelijk hoor, 1 kamer, 4 katten, 3 kattenbakken en geen lift vind ik ook geen super combi Vind het dan geen echte vrienden, want dan kan je dat wel begrijpen en heb je er ook respect voor Hier in het dorp heeft iemand haar zoontje ook Meddox genoemd ( 5 maanden ) Parr, heb hier idd gewoon een schoonmaak emmer gebruikt. even goed schoongemaakt Krisstel, nee geen last van. gelukkig ook helemaal niet gehad Ingeltje, fijn dat de heupfoto zo goed ging. Veel plezier morgen ! Miranda, succes morgen met de prikjes. Hier helpt af en toe een scheutje babyolie tijdens het badje erg goed tegen een droog huidje. Verder heb je van zwitsal ook speciale creme tegen droge huidjes ( zit iets in wat de werking van huidsmeer heeft ) ( ow zie nu dat ze uitslag krijgt van zwitsal ) Eva, zou hem ook laten liggen en rond 23.00 wakker maken voor laatste fles Babystyle, mooie banner ! Heleen, hier ook een erg dun matje,maar ben sowieso het eerste halfjaar niet van plan om Levi uit logeren te doen. Daarna moet het denk wel kunnen om af en toe een nachtje op een dun matje door te brengen Roshi, gezellige boom ! en mooie kerstbal ! Lola, de situatie is nu idd een stuk duidelijker, maar ja blijft niet leuk knuff Ik ga er gelijk weer vandoor. zo even brood smeren enzo, Levi wakker maken voor laatste voeding..heel hard hopen dat hij weer doorslaapt en dan hup naar bed. morgen weer werken. Trusten ! Ow ja, vind het gezellig dat er al een club meiden zich hebben aangemeld op "mijn" forum
Nog een keer ego: Wat ik vanavond toch met Emma meemaakte... Al vanaf de tweede week krijgt Emma als de laatste voeding een fles kunstvoeding, omdat mijn melkproductie op het einde van de dag te wensen overlaat. Ik merkte wel dat ze liever de borst had (geef dat kind eens ongelijk, zou mijn man zeggen... ), maar ze dronk altijd braaf haar flesje leeg. Tot vanavond... Ze huilde niet toen ze de fles kreeg... Nee, ze krijste werkelijk alles bij elkaar. Mevrouw was écht not amused en héél erg boos. Om uit te sluiten of er niet iets anders aan de hand was, bood ik haar even de borst en toen was het meteen goed. Maar ja, dáár zat geen hele voeding meer in, dus Emma had weinig keus. Maar ze weigerde de fles pertinent. Wat heb ik toen gedaan (misschien ook een ideetje voor Anno en Wupje...)? Ik heb de speen van de fles af gehaald en de fles aan haar mondje gezet als was het een bekertje. En geloof het of niet: mevrouw dronk toen wel. Het werd natuurlijk wel een beetje een knoeiboel, maar ze kreeg in elk geval haar voeding binnen. Daarna heb ik haar nog even aangelegd (dat doe ik altijd zodat 'de boel' toch gestimuleerd blijft worden) en ongeveer 10 minuutjes later viel ze in slaap... Ik ben dus erg benieuwd hoe het morgen gaat...
Lola, apart. Goede tip voor Anno en Wupje. Zag het de vorige keer idd ook op tv ( kraamafdeling ofzo ) dat ze baby's in het ziekenhuis ook via een bekertje voeden zodat ze niet aan de fles wennen
@ Krisstel: was idd voor Miranda bedoelt...foutje @ babystyle: nog wat betreft je banner: je eerste regel daar staat: Jou, handjes voetjes Bedoel je met die 'jou' dat háár handjes, voetjes? dus als bezittelijk voornaamwoord? Dan moet er nog een 'w' achter dus JOUW.... Meiden ik ga plassen, tanden poetsen, pyama aandoen en dan Aimar wakker maken voor zijn fles. En dan hopen dat hij vannacht gewoon weer doorslaapt. Weltrusten allemaal.
Hier ook nog even een berichtje voor het slapen gaan. Pfff, Jari slaapt eindelijk (hoop ik)... wilde weer niets weten van in zijn bedje liggen. Ik heb hem anderhalf uur (!) laten krijsen. Hoe doen jullie dit? Hoe lang laten jullie de kleintjes maximaal (echt) krijsen (dus niet alleen een beetje huilen)? Je zou denken dat er dan echt wat is en hem willen pakken, maar de ervaring leert mij dat hij gewoon erbij wilt zijn. Als ik hem beneden ergens neer leg (ik hoef hem nog niet eens zozeer vast te houden) is hij stil... Hij vecht echt tegen zijn slaap soms. Volgens mijn vader was ik precies zo. Ik wilde ook nooit slapen. @Freesia: owww, dat is toch maar een klein stukje vanuit Alkmaar? @Miranda: hier ook om de dag insmeren met olie van Weleda. Heerlijk spul, voelt lekker warm aan en smeert goed. Zijn gezichtje smeer ik elke dag met Weleda bodycrème in. Ik heb vergelijkend waren onderzoek (bij mezelf) gedaan met de olie Zwitsal en vond het verschil aanzienlijk: Weleda voelt veel zachter en warmer aan en trekt veel beter in. Zwitsal lijkt wat op de huid te blijven 'drijven'. Enige nadeel is, dat ik de typische (zwitsal) babygeur soms mis. Weleda kost wat, maar je doet er heel lang mee. @Roshi: mooie boom en leuke ballen! Truste allemaal!
Ik had je uitnodiging ook ontvangen. Maar wordt het dan niet erg verwarrend als we op drie plaatsen (hier, hyves en 'jouw' forum...) gaan kletsen. Ik dacht dat de moderators zouden proberen om de 'overlast' zoveel te beperken...?
First time, sorry geen tips. Levi valt hier eigenlijk gelijk in slaap. Als hij al te moe is laat ik hem gewoon knerpen en valt dan meestal binnen 10 min in slaap Lola, ja dat gaan ze idd doen maar gebeurd nu dus al een paar keer dat je slecht of niet op het forum kan. denk dat ze al dingen aan het verplaatsen zijn. Hyves is niet heel erg overzichtelijk en met krabbels is ook niet super praktisch en nu ga ik echt
ingeltje die had ik niet gezien sorry babystyle, meis je zal wel denken.... al die spelfoutverbeteraars we bedoelen het goed he dat weet je vast wel
@roshi o wist ik niet haha maar heb geen auto zal eens ff kijken of ik iemand zo gek kan krijgen of misschien ff bij baan hofma kijken of pap. nou meiden ik ga ook off ga robin wakker maken voor zijn flesje en hoop dat ie dan ook weer langer gaat slapen misschien weldoorslapen haha hope so. truste
Volgens mij ben ik toch niet degene hier die het ergst verslaafd is aan dit forum (al zou je dat met ruim 5.000 berichtjes niet zeggen)...
Whaha broer zei toen hij mail keek en ik op bed lag, ze zijn je aan eht verbeteren, dus ben wee rbed uit en toch maar ff gaan lezen wat jullie allemala zeggen haha, maar zal het ff veranderen allemaal, mijn spelling ok, om me voor te schamen