Ach beter verslaafd aan een forum dan aan de drugs toch En nu gaat deze uber verslaafde echt naar boven
@yule ik heb gewoon voor oto's gekozen en niet voor kaarten. die zijn dus ook van 5 cent p/stuk en mooi kwaliteit (fuji) @roshi mooie boom @lola nee idd apart met die speen! @babystyle mooie banner! ok en nu ga ik het bedje in omda tik moergen helemaal naar uden heen moet Heb 2 foto kerstaarten met mijn Smoe voor haar gemaakt! trusten!
Goeiemorgen meiden, Moet zo werken, onee, eerst naar de huisarts om 8 uur... Heb gisteravond mijn kerstkaarten afgemaakt en voor jullie even op hyves gezet. Ben erg tevreden met het resultaat! Vannacht ben ik weer tig keer wakker geworden van Raven. De afgelopen 2 nachten ligt ze steeds te praten en een klein beetje jengelige geluidjes te maken. Ik ben daar nog nooit wakker van geworden! Of ze dit nou voor het eerst doet of dat ik lichter slaap sinds ik ben gaan werken? Geen idee. 't Is wel irritant om elk uur op de wekker gezien te hebben... Fijne dag! (en waarschijnlijk tot straks, haha!)
Hoeraaa normaal gesproken werk ik vandaag, maar moet nu zaterdag werken, Julian hou ik lekker een dagje thuis Julian verbaasde me gisteren. Ik was met Parr aan het MSNen en als net-niet-ontaarde moeder had ik Julian naast me in de wipper gelegd en een knisperboekje op zijn buik gelegd om naar te kijken. Kijk ik een minuut later, is meneer er mee aan het spélen! Hij kan het dus zelf pakken en vasthouden! Ik glom van trots Nu maar ff flink poetsen anders zegt Parr vanavond hoe vies en rommelig het bij Ingeltje was en dat kan niet hè...
In het groen het huidige gewicht en de lengte! Als je iets aangepast wil, graag een PB-tje met geboortedatum (dat zoekt makkelijker) en de gegevens die je wilt aanpassen naar Ingeltje, Parr of Yule (deze namen kun je aanklikken!) Je mag het ook uiteraard zelf aanpassen als je weet hoe het moet! De meest recente lijst vind je lijst in Ingeltjes onderschrift DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 Onze hyves: http://www.september2008.hyves.nl/ Onze kinderen: 15 augustus 2008 ANNA LUNA en SOPHIE EMMA ~ 2.510 gram & 2.790 gram ~ mama: FunnyMe 4840 & 4700 gram - 58,5 en 58 cm 18 augustus 2008 NOAH JOY en LEVI JOAS ~ 3.540 gram & 3.540 gram ~ mama: MamaMeike [♀] 4880 & 5100 gram - 58 en 58 cm 21 augustus 2008 MATICE ~ 2405 gram - 46 cm ~ mama: Jekkia [♀] 5030 gram - 58 cm 25 augustus 2008 SARA ANNA ~ 3150 gram ~ mama: Jannes 5755 gram - 58 cm GIZEM ~ 2970 gram ~ mama: Jale 5280 gram - 62 cm 26 augustus 2008 PIM ~ 2130 gram ~ mama: Nikky 3760 gram - 52 cm 28 augustus 2008 ROBIN JANCO ARIE ~ 3180 gram ~ mama: Tweety [♂] 24 november 5015 gram - 57 cm 29 augustus 2008 MICHELLE ILANA ~ 2895 gram - 49 cm ~ mama: Lindaa 5365 gram - 58 cm 30 augustus 2008 QUINTEN ~ 3630 gram - 51 cm ~ mama: Pupke 24 november 7040 gram - 61,5 cm LOTTE MARIA ~ 4000 gram - 53 cm ~ mama: Foover 3 december 5910 gram - 60 cm 01 september 2008 GIOVANNI FRANCISCUS MICHEL ~ 3710 gram ~ mama: Elise1 24 november 4970 gram- 60 cm 03 september 2008 DEMI LUANA ~ 3400 gram - 48 cm ~ mama: Dreames 24 november 5230 gram - 57,8 cm FEMKE ~ 2850 gram - 47 cm ~ mama: Steen 4850 gram - 57,5 cm 04 september 2008 BRITT ~ 3414 gram - 52 cm ~ mama: Krisstel 5790 gram - 62 cm JULIAN ~ 3625 gram - 50 cm ~ mama: Ingeltje 4 december 6040 gram - 62,1 cm 05 september 2008 JULIA ~ 3220 gram - 50 cm ~ mama: Anno103 4 december 5220 gram - 59½ cm 06 september 2008 EWOUT RONALD CORNELIS ~ 3600 gram - 51 cm ~ mama: IrisB 6970 gram - 61 cm RAVEN ROSELINE ~ 3600 gram - 49 cm ~ mama: Yule 3 december 6390 gram - 63,5 cm 07 september 2008 LUCA ROAN KRIS ~ 2700 gram - 48 cm ~ mama: Devilschase 6630 gram - 63 cm KYANI SYLVIA ~ 3320 gram - 49 cm ~ mama: Babystyle 8 december 5250 gram - 57 cm TEUN FRANCISCUS ~ 4920 gram - 58 cm ~ mama: SanneMart 08 september 2008 YARAH ~ 3255 gram - 50 cm ~ mama: MirandaT[♀] 5110 gram - 55,5 cm SEM DINAND ~ 3860 gram - 54 cm ~ mama: Sasha 09 september 2008 LEVI ~ 4000 gram - 51 cm ~ mama: Kaatje85 6210 gram - 60 cm 12 september 2008 JULIE ~ 3100 gram - 49,5 cm ~ mama: Dorientje 3 december 5400 gram - 59 cm 13 september 2008 RAYYAN ~ 3405 gram - 52 cm ~ mama: Pisum 6020 gram - 60 cm EMMA SOPHIE ~ 3165 gram - 51 cm ~ mama: Lola [♀] 5510 gram - 59 cm 15 september 2008 ISIS MARIN ~ 2970 gram - 50 cm ~ mama: Azeb 27 november 4780 gram - 57 cm 16 september 2008 RION ~ 4160 gram - 54 cm ~ mama: Helma1602 [♀] 17 september 2008 INDY LUNA ~ 3245 gram ~ mama: SheDevil [♂*] 19 september 2008 JAIMY MARTINA ~ 2980 gram - 48 cm ~ mama: Miracle08 2 december 4460 gram- 57 cm AIMAR EMILIAN ~ 3100 gram - 46 cm ~ mama: Eva1983 4570 gram - 54½ cm 20 september 2008 MICHIEL ~ 4050 gram - 50 cm ~ mama: Esje72[♂♂] 4920 gram - 56 cm YOLENTHE ~ 4460 gram - 52 cm ~ mama: Ydnic 6070 gram - 60 cm 23 september 2008 SYLVIE JASMINE ~ 3200 gram ~ 51 cm ~ mama: Dniise 53 cm - 3970 gram VINCE TYGO ~ 3610 gram ~ 52 cm ~ mama: Cossy 5700 gram - 60 cm 24 september 2008 KATE ARWEN ~ 4410 gram ~ 52 cm ~ mama: Parr1983 5432 gram - 60 cm STERRE ~ 2390 gram ~ 45½ cm ~ mama: Zico 3200 gram - 54 cm KYANO ~ 4100 gram ~ 54 cm ~ mama: Wupje 6040 gram - 60 cm TYCHO ~ 4620 gram ~ 56 cm ~ mama: HannekeR 27 november 5795 gram - 61 cm 25 september 2008 MIKE MARC ~ 3760 gram ~ 53 cm ~ mama: MissyZuilen 21 november 5350 gram - 58½cm 29 september 2008 JOLIJN ~ 3350 gram ~ 47 cm ~ mama: Jolijn2008 4160 gram - 52 cm 30 september 2008 AMÉ ANAÏS ~ 3480 gram ~ 56(54) cm ~ mama: Moppiepoppie 4425 gram - 55 cm 04 oktober 2008 JILL ANNE ~ 3135 gram ~ 52 cm ~ mama: Freesia 4 december 4340 gram - 57 cm JENNA LYNN ~ 3240 gram ~ 47 cm ~ mama: Roshi 5160 gram - 56 cm 06 oktober 2008 JARI ~ 4040 gram - 53 cm ~ mama: First Time ~ 4600 gram - 56,6 cm 22 jongetjes, 26 meisjes Voor altijd in onze gedachten: 02 juni 2008 LEVI JAMAL* ~ 27-06-08 (26w+6d)~ 950 gram - 36 cm ~ mama: Chaartje79 Agenda December 09: Dreames 1e werkdag Ingeltje heupecho Julian 15: parr1983 1e werkdag 16: Eva1983 CB + inentingen II 17: Jannes CB + inentingen III Dreames CB + inentingen II 18: Miracle08 CB + inentingen deel II parr1983 CB arts + inentingen deel II Ydnic CB + inentingen deel III 19:MissyZuilen CB + inentingen deel II Cossy CB + inentingen deel II Dreames KA 21: Yule Jarig ! 30 jaar 22: Pupke CB + inentingen deel III Tweety CB + inentingen deel III Lindaa CB + inentingen deel III 29: Roshi CB + inentingen deel II 31: Krisstel 1e werkdag Januari 02: FunnyMe 1e werkdag 05: Miracle08 jarig 19 jaar, Krisstel CB + inentingendeel III Foover 1e werkdag 06: Yule CB + inentingen deel III Kaatje85 CB + inentingen deel III Foover CB + inentingen deel III 07: Jekkia CB + inentingen deel III Steen CB + inentingen deel III 08: Azeb CB + inentingen deel III Lindaa jarig ! 23 jaar 12: Ingeltje CB + inentingen deel III Anno103 CB + inentingen deel III 13: FunnyMe gyn 15: Miracle08 CB + inentingen deel III FunnyMe CB + inentingen deel III 16: Eva1983 1e werkdag 19: Babystyle CB + inentingen deel III
Goeiemorgen meiden! Droog huidje: Isis heeft ook een heel droge huid, en ook rare extra droge plekken op haar armen en benen en een grote ruwe plek op haar 'decollete' zeg maar ... Ik masseer haar altijd met amandelolie die ik van de massagecursus heb gehad. Ik heb niet de indruk dat het daar beter van wordt (juist niet zelfs). Terwijl amandelolie wel heel neutraal moet zijn zei het cb. Ik denk dat ik maar eens dat Balneum ga kopen, daar had de arts van het cb het ook al over. Of Weleda, kan ik ook doen. Ik heb haar gister expres niet ingesmeerd en vandaag doe ik het ook niet, om te kijken of die plekken minder worden (dan komen die plekken dus door die amandelolie). Ik lees net dat Yarah van Miranda ook uitslag kreeg van de amandelolie. Is dus niet raar! Ik twijfel nu dus nog tussen Balneum en Weleda. Eva: hoe is de nacht gegaan met Aimar? Roshi, gave ballen! Ik heb ook een hele gave gekocht bij de tuinland met een lieveheersbeestje erop. Ik zal er een foto van maken straks (oh dit heb ik al gezegd volgens mij ) Lola, ik snap het nu beter inderdaad. Toch klinkt het alsof je aardig onmisbaar bent. Vreemd dat je contract dan niet verlengd wordt! First Time: Als Isis zo'n bui heeft dat ze niet wil slapen en blijft huilen in haar bed en het is beneden goed, dan geef ik daar gewoon aan toe. Vooral als het 's avonds is en ik toch zelf aan het relaxen op de bank ben, laat ik haar lekker bij me op schoot liggen. Ze komt dan weer heerlijk tot rust, doezelt af en toe even weg. Ik vind het zelf ook een heerlijk rustgevend moment moet ik zeggen als ze lekker bij mij op schoot in slaap valt. Yule, wat gaaf die vleugels! Raven trekt er wel een heel sip gezicht bij . Maar waar heb je die vleugels vandaan? Ingeltje en Parr, veel plezier vandaag! Hier na een heel onrustig dagje gister nu een heerlijke nacht gehad. Isis heeft van 20.15 tot 07.45 geslapen! Wow bijna klokje rond dus! Aangezien wij zelf om 21.30 gingen slapen ben ik heerlijk uitgerust! Net weer een vol zakje gekolfd (ruim 150cc). De ene borst was nog niet helemaal leeg maar ik ben toch maar gestopt. Een hele voeding komt er toch niet meer uit, waarschijnlijk iets van 50 cc ofzo. Daar heb ik dus niks aan, want als ik dat morgen weer doe heb ik weer geen hele voeding samen. Dus ik laat het maar zo. Ik hoop dat Isis vandaag niet meer zo onrustig is zodat ik beneden kan opruimen (alweer....) en de boel in kerststemming kan brengen! Groetjes Azeb
Goeiemorgen! Toch mezelf maar even melden, dan weten jullie dat ik het overleefd heb. Ben wel redelijk gaar, dus dan maar even uit het hoofd reageren @ingeltje & parr: Heel veel plezier vandaag! Maar om het op z'n schoon Antwerps te zeggen: "dat zal niet mankeren" @missy: Ik zou ook gewoon niet reageren. Je hebt je best gedaan, je hebt goede redenen om niet te gaan. Maar sommige mensen vatten alles nu eenmaal altijd persoonlijk op, die vinden iemand bij wijze van spreken onredelijk dat hij niet wil langskomen omdat hij in coma ligt oid Dus gewoon even later sudderen. Idee van "ik kom niet bij jou voor jij bij mij bent geweest" , tja... Probeer je er iig niet te veel van aan te trekken, het ligt echt niet aan jou. @roshi: Grappige kerstballen Wij hebben eentje in glas met Ewouts naam en geboortedatum op. Jaja, een custom kerstbal voor onze onbestaande kerstboom. We hangen hem wel aan de luster denk ik @yule: Vervelend dat je nu heel de tijd wakker wordt Arme Raven Zo ziet ze er niet echt engelachtig uit Begin me ondertussen af te vragen of ik de enige gek ben die z'n kind NIET op een kerstkaart zet @lola: Nog eentje die plots geen fles meer wil Gelukkig lukte het wel met het flesje zonder speen. Die methode probeer ik er bij ons ook in te krijgen, maar dan moeten ze het wel willen proberen. Er zijn verschillende andere manieren (tuitbeker, medicijnlepel, ...) om te laten drinken ipv fles, maar ik stuit hier steeds op een "ja, maar dat is niet praktisch/duurt te lang". Brullende baby is veel beter uiteraard Soit, ik hoop dat het de leeftijd is en dat ze er snel weer overheen groeien en netjes hun flesje weer pakken voor die paar keer dat het moet. Meer weet ik helaas niet te bedenken Kerstborrel was erg gezellig (daar twijfelde ik ook niet aan) en Ewout heeft zich goed gedragen (dáár twijfelde ik wel aan ). Ben zowaar gebleven tot we weer naar huis gingen, ok, dat was al rond een uur of 7, maar toch. Heb elk uur naar huis gebeld om even te checken. Alles ging goed, dus kon best wel genieten van de borrel. Waren lekkere hapjes en heerlijke sapjes (want kon natuurlijk niet aan de wijn). Allemaal biologisch Enige "probleem" was dat het buiten was (met vuurkorf enzo) en dat de toiletten ook nogal "fris" waren. Geen ideale kolfplek dus. (Was wel al blij dat ik 's morgens toch nog de geniale inval kreeg om batterijen mee te nemen voor m'n kolf). Dus maar even gevraagd aan de - denk ik - eigenares voor een kolfplekje en uiteindelijk mocht ik bij de buren daar gaan kolven. Erg grappig om bij wildvreemde mensen aan te bellen en te zeggen "Hallo, ik mocht hier komen kolven" Maar het ging goed en we zijn weer ervaring rijker Omdat ik paar dagen geleden had van lekkende Avent VIA potjes (nog iemand met dat probleem trouwens? ), dus ik had netjes m'n kolftas plat gelegd zodat het potje melk rechtop stond en dus niet kon lekken (geen zin om die tas heel de tijd bij me te houden). Verschillende keren tas gecheckt en zag er steeds OK uit, totdat ik ze moest oppikken omdat we gingen: iemand had ze rechtop gezet *paniek* Maar gelukkig had bekertje ditmaal niet gelekt. Op bus nog leuke Kikabeer gekocht en tot zover de Avonturen van IrisB op de Super Enge Kerstborrel. Thuis lichtelijk ingestort van vermoeidheid (Ewout wou gelukkig nog maar een beetje clusteren) en dan tot 3u15 in een soort coma gelegen. Daarna kon ik niet meer slapen en wou Ewout om 5u alweer drinken (en natuurlijk niet meer om 7u). Nu zit ik dus halfgaar op m'n werk. Denk dat ik vanavond maar weer om 8u ofzo m'n bed in kruip. Je zou denken dat ik een hele avond gepartied heb, maar was toch echt om halfacht thuis gisterenavond Gelukkig heb ik straks weer 4 dagen om uit te rusten Fijne dag allemaal!
Fijn om te horen dat alles goed is gegaan met Ewout en je dus wel van je kerstborrel kon genieten! Sterkte met het inhalen van je slaaptekort....
@iris gelukkig dat je van je kerstborrel hebt kunnen genieten. hier een goede noacht gehad. robin kwam om een uur of half 4 nog geprobeerd of ie ging slapen maar nee dus flesje gegeven en om 7 uur werdt meneertje weer wakker. geloof dat ie nu een kadootje aan het maken is voor mama. nou ga maar eens ff kijken en dan die 2 aapjes aankleden en schappies doen kan het maar gehad hebben toch.
@iris: fijn dat het zo goed ging de borrel. Lekker uitrusten dan maar nu. Ik vind de VIA bekers ook niet goed sluiten, je moet 'm echt supergoed vastdraaien en als je in de beker knijpt dan heb je kans dat de deksel eraf wipt als ie niet goed strak zit. Ik duw altijd ook even bovenop de deksel, soms 'klikt' ie dan pas goed. Ik vind daarom ook de medela flesjes handiger, die krijg je echt niet open zomaar. Nee Raven ziet er eigenlijk meer jengelig uit...
Goedemorgen dames, @Anno: ik heb nog wel zo'n knuffel! pb me jouw adres maar even en dan stuur ik hem op. @Ingeltje: fijn dat de heupfoto er op het 1ste gezicht goed uitzag. Wanneer krijg je de definitieve uitslag? Veel plezier met Parr vandaag! @Freesia: ik heb dat hier ook wel eens gehad: een hard huilende Quinten 2 uur na de voeding. Ook toen bleek het honger. @Azeb: heeft Isis goed geslapen vannacht? @Parr: ik ben héél benieuwd wat guirlande is! Succes met shoppen vandaag en veel pleizer met Ingeltje! @Eva: optie 3! Heb ik het goede antwoord gegeven? Zo ja, heb ik iets gewonnen ? @MirandatT: succes vandaag met de prikjes. Quinten heeft geen droog huidje meer. Hij gaat 1 x per week in bad en de overige dagen was ik hem met die kant-en-klare washandjes van Zwitsal, gaat super! @Krisstel: veel plezier bij je moeder vandaag! @Babystyle: prachtige banner! @Lola: oh, nu begrijp ik het verhaal van je werk. Ik kan me voorstlelen dat je dat niet weigert inderdaad. @Firsttime: Quinten huilt niet vaak meer, maar áls hij huilt of krijst, dan pak ik hem meestal wel op. Ik kan hem niet lang laten huilen. @Yule: succes bij de huisarts vandaag! @IrisB: fijn dat de borrel toch leuk was! Succes vandaag, misschien kunnen jij en Yule elkaar elk uur bellen om elkaar wakker te houden...
@ Yule: ookal zo'n leuke sippe foto! Ik vind 'm geweldig en is erg leuk om te bewaren voor later! Aimar gisteravond om 22:40 zijn fles gegeven en hard ge-[-o< dat hij weer net als de afgelopen week door zou slapen.....maar nee, klokslag 5 uur werd meneertje weer wakker en was niet meer in slaap te krijgen. Dus tip van missy geprobeerd en maar 90cc voeding gegeven. Daar was hij gelukkig tevreden mee en na even pruttelen en huilen lag hij om 6:00 weer te slapen. Ik heb 'm daarna om 7:45 wakker gemaakt voor een 120cc fles (normaliter krijgt hij 150cc, 5 voedingen per dag). Balen is dat we vanmiddag om 15:15 een afspraak hebben bij de osteopaat....net tijdens zijn flestijd...hmmm dus ga het proberen te vervroegen. Aimar kennende lukt dat wel, hij komt overdags vaak vroeger en 's avonds juist later.... Denk dat ik het zo ga doen 11:00 14:30 17:30 en dan laten slapen tot 22:30 om laatste fles te geven....en dan maar weer vurig hopen dat hij slaapt tot 6:00. Het liefst wil ik hem voordat ik ga werken op het volgende schema hebben: 6:00-7:00 10:00-11:00 14:00-15:00 17:30-18:30 22:00-23:00
Zo, wat een rotavond gisteren! Chris en ik hebben flinke ruzie gehad en ik had het echt even helemaal met hem gehad. Na een goede nachtrust ben ik weer wat milder, maar ik was gisteravond op zijn zachts gezegd not amused... Quinten heeft heerlijk geslapen en was 'al' om 07.30 uur wakker. Ik heb hem even bij mij in bed gelegd en we hebben even lekker geknuffeld. Daarna het flesje, het genoegen om een overvolle, doorgelekte poepluier te verschonen en daarna heb ik even ontbeten. Zometeen de kerstboom verder optuigen. Chris haalt straks echter eerst even nieuwe lampjes want dit ziet er niet meer uit. Vanavond krijgen we nog kraamvisite (morgen en op 23 dec trouwens ook nog!). Tot later!
goedemorgen meiden. Na hier nu een ***nacht gehad. kyani kwam nu elk uur dus ben harstikke moe. Maarjha heb me pa beloofd om ff boodschappen voor eten te halen dus dat ga ik zo ff doen en daarna kruip ik weer lekker me bedje in samen emt kyani en dan vanmiddag misschien ff tukkie doen, dan kan opa lekker ff emt haar spelen. Dit kwam uit mijn pendel: Wanneer zwanger van 2de: dec 2009 Geslacht: meisje MOest er wel om lachen toen ik dat las. Heb nog geen nieuwe vriend, dus mag ik wel hard gaan zoeken En ik denk ok dat ik enit zo snel meer met de nieuwe vriend haha een kind wil hoor. Is wel leuk maar zou nu eerst echt zeker willen weten of het wel kids wil. Zo nu ff wassen en aankleden en dan naar de winkel en de kaartjes ophalen! Dan kan ik ze van de week op de bus doen
@pupke: he getsie, ruzie is echt niet leuk! Is het nu alweer een beetje uitgesproken? Lang he die kraamvisite, wij zijn er ook net pas vanaf. Nu zijn de muisjes officieel op. Vleugels: bij de blokker gekocht, die hadden ze sinds maandag geloof ik. Ze zijn wel hard hoor en er zitten scherpe puntjes aan sommige veren, dus ik heb onder Raven wel een extra spuugdoekje gelegd zodat ze iets zachter lag. Zodat we niet allemaal sip-foto's kregen...! (en anders vond ik het ook wel een beetje zielig voor haar, moet mama zonodig kerstfoto's maken... )
@ Pupke: ruzie....inderdaad fijn maar soms wel even nodig denk ik....hebben jullie het wel al weer bijgelegd? @ Babystyle: grappig die pendel Enne, jij woont met Kyani bij je vader of niet? Wel op zoek naar iets voor jezelf of vind je het wel goed zo (en gezellig) bij je vader? Deze week is vriendlief weer heel druk met de band en zijn moeder Vooral dat laatste kan ik niet zo goed hebben omdat hij dan zowel 's middags als 's avonds (dagdienst=tot 15:00) niet thuis is en dat terwijl hij dagdienst heeft....Gelukkig zien we elkaar vanmiddag wel op de verjaardag van het zoontje van hele goede vrienden maar vanavond issie weer foetsie en vrijdagavond ook :S Maarja tis niet anders. Nou flessen staan in de magnetron te steriliseren en ik ga even mijn tanden poetsen (ja...pas net ontbeten...) En ik hoor Aimar alweer een beetje pruttelen dus denk niet dat hij nog lang zal slapen....
Goedemorgen mama's! Ik ga eerst even reageren voordat Kyano wakker wordt @ Freesia balen dat je nog niet voor alle dagen oppas hebt. Fijn dat je vriendin wil kijken om te ruilen. Komt wel goed hoor! @ Lola ja begrijpelijk dat je bij je nieuwe werkgever niet gelijk nee gaat zeggen. Zou ik ook niet gedaan hebben. Het is dan wel jammer dat het bevallingsverlof eigenlijk zo snel alweer voorbij is @ Anno succes met werken vandaag! Gelukkig heb jij wel nog de mogelijkheid om Julia te gaan voeden mocht het echt niet gaan met het flesje. @ Missy Zuilen oh wat een simpele reactie van je vriendin Het gaat toch eerst om de gezondheid van je kindje, dat zou zij toch ook moeten begrijpen? Zeker omdat jullie gezegd hebben voorlopig niet te komen en zodra het beter gaat je misschien wel op bezoek komt. Nou ja niet te druk om maken, misschien trekt ze wel weer bij. @ Parr veel plezier vandaag met Ingeltje en shop ze! @ Krisstel jij veel plezier bij je moeder vandaag! @ Roshi mooie boom! @ Kaatje hoe kan ik me aanmelden bij jouw forum? Ik ben namelijk van de hyves afgehaald. Ik postte er ook wel weinig hoor maar keek af en toe wel mee. @ Lola bij mij is het trouwens gelukt met het flesje! Aan die oplossing van jou had ik ook al gedacht maar was bang dat het teveel ineens zou zijn. Maar gelukkig is Kyano nu heel braaf aan de fles 8) @ Azeb oh wat heeft Isis lekker geslapen! @ Irisb ha ha dus alles is toch nog goed gekomen. En vooral het stukje over het kolven is wel hilarisch @ Babystyle oef elk uur en dan 's nachts Dat is echt dramatisch! Sterkte vandaag! Ha ha idd grappig die pendel wie weet wat de toekomst in petto heeft @ Pupke vervelend zo'n ruzie. Hopenlijk is alles weer uitgepraat? Gisteren een druk dagje gehad. Ik denk dat Kyano wel nog moet wennen aan het drinken uit de fles want hij sliep wat onrustiger en sneller wakker omdat hem nog een boertje dwars zat. Ook voor mama dus weer goed opletten dat ik hem lang genoeg rechtop hou. Bij bv weet ik zeker dat hij gelijk boert en anders hoeft het niet. Bij de fles is het dus weer even opnieuw wennen. Ook nog een aantal foto's voor kerstkaarten gemaakt maar nog niet de perfecte dus straks nog maar eens proberen. Kyano slaapt nu trouwens weer super. Vanochtend om half 6 voeding, om half 7 weer terug in bedje en slaapt nu nog 8) Hij zal zo wel wakker worden. Tot later!