September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ eva, jah is idd erg gezellig en scheelt veel geld nu. Jups idd opa past soms ok ff op zodat ik even emt me vriendin samen alleen ken zwemmen(banen trekken 30min) om daarna ff te bubbelen in bubbelbad en vrijzwemmen. En soms past hij ff op als ik met me oma boodschappen ga doen.

@ ingeltje hnx, tja.. maakt enit uit, jullie hebben tenslotte wel gelijk!

@ pupke, jah denk het wel hoor als me pa nog thuiskomt, hij heeft ent gebeld dat hij waarschijnlijk hele dag meot werken :(

Kerstkaarten voor jullie, net op de bus gedaan even heen en weer gewandeld met de wagen. Dus die krijgen jullie deze week binnen.

Zo en nu ff broodje eten en op bankhangen, want kyani is gewoon vrolijk wakker :( ze slaapt gewoon enit ok niet als samen ga liggen emt haar, dan blijft ze gewoon wakker.

2. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ azeb weet niet hoe dat nu zit met een koortslip, als ik het zou hebben, zou ik zo wie zo niet bij kyani ermee gaan zou toch zoveel mogelijk afstand houden.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Azeb: Ik zou voorlopig even geen kusjes meer geven en vaak je handen wassen. En even navragen bij de HA of apotheek....

Ik heb Aimar nog steeds in bed liggen. Denk dat hij last van krampjes heeft maar niet zo hevig. Hij is telkens eventjes wakker en aan het mopperen en dan weer stil. Om 14:15 ga ik hem toch de fles geven want een uurtje later moeten we bij de osteopaat zijn.

Ik wil trouwens binnenkort even een mooie doos kopen waar ik Aimar's 1e spulletjes in ga bewaren. Zoals het eerste pakje dat hij aanhad, zijn whiskey slofjes, ziekenhuisbandje. Is leuk voor later ;)
    En hoe graag ik in het begin wilde dat de eerste 3 maanden snel voorbij zouden gaan! Nu besef ik ineens dat hij nooit meer zo klein zal zijn... :cry: Hebben jullie ook last van dat soort emoties/gedachten?

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @eva: jazeker ken ik dat. Het gaat allemaal zo snel! Nou zegt iedereen dat ook wel altijd maar nu merk ik het zelf ook! Wij hebben de kraamweek gefilmd en ik heb laatst dat filmpje zitten kijken en wat een verschil alweer! Ongelooflijk.

@missy: nou dat kan ik heel goed begrijpen hoor. Dit klinkt niet bepaald als een vriendschap waar het van 2 kanten komt.
    Zit nog :confused: van wat jij zei over dat ze dan sms-t dat ze alleen leuke dingen wil horen... jeetje wat egoistisch zeg. Lijkt me moeilijk om het contact te verbreken maar zou je dat niet liever willen?

Papadag: hmmmm, ik belde even naar huis om te vragen hoe het ging maar dat doe ik maar niet meer hoor. Ik hoorde Raven huilen en papa wist niet of ze honger had of wat er was. Ik denk gewoon moe, maar ze wilde niet meer in bed zei hij. Tja. Vanaf hier (werk) kan ik er ook niks aan doen, maar het liefst zou ik dan zelf voor mijn meisje zorgen. Papa doet het goed hoor maar ik voel haar toch beter aan (is ook logisch na 3 maanden fulltime moederen, maar toch).

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Yule, ik kan me voorstellen dat je dan het liefste naar huis wilt! Hoe laat ben je thuis vandaag?

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hmmm, officieel mag ik om 5 uur weg dus dat is half 6 - 6 uur thuis. Maar als hij om half3 de derde fles er al doorheen gejaagd heeft zal ik denk ik eerder moeten... :rolleyes:
    Moeilijk vind ik dat hoor, dat plannen en het overzicht over de voedingstijden en slaapjes niet hebben omdat ik er niet ben.

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Eva: ik vind ook dat het snel gaat, maar dat vind ik helemaal niet erg! Ik vond hem erg lief en schattig toen hij zo klein was, maar nu hij brabbelt, lacht en veel reageert, vind ik hem nóg leuker!

8. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Eva: Dat heb ik ook hoor.... ze worden zo snel groot! Heel dubbel...dat hele kleine is super, maar dat ze groter worden en dingen gaan ontdekken is ook super! :)

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ooooooh meiden ik heb net mijn sollicitatiebrief en CV verstuurd! Ben zo benieuwd wat eruit gaat komen...

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Haai :-D

Hoe zouden Ingeltje en Parr het hebben met de kids? Jammer hoor, dat ik zover weg woon van iedereen :(
    En belachelijk dat Firsttime niet eens vanuit Alkmaar hierheen wil komen rijden :)

Miranda, hoe ging het met de prikjes?
    Hier heeft Jill ook een droger, gevoelig huidje. Ik smeer er Neutral creme op, zit zo min mogelijk troep in. Ik hou zelf helemaal niet van Zwitsal, veel te veel parfum.

Krisstel en Heleen, fijne dag bij jullie moesje!

Babystyle, wat een lieve banner!

Roshi, een prachtboom hebben jullie! En fijn dat jullie een gezellige meidendag hadden samen :)

Kaatje, klinkt reuze gezellig bij jullie thuis! Hier alleen een boom, maar ik duik vanaaf de zolder op om te kijken of ik nog meer kerstspul kan vinden.

Lola, ik voer Jill wel eens de melk uit mijn borstschelp ;) Dan is het te weinig om in de koelkast te zetten, maar zonde om weg te gooien.
    Jill geeft trouwens steeds vaker aan dat haar flesje van ruim 125 ml 's avonds niet genoeg is. 1 keer hebben we 50 ml bij verwarmd voor ze voldaan was :confused:
    Ze weegt nu 4 en halve kilo.

Yule, ga zo effe kijken naar je kerstkaart, ben dol op engeltjes ;)
    Wat zei de HA? Hier ook een heel onrustige nacht met Jill. Ze werd steeds wakker, heeft een beetje verstopte neus ook.
    Ben na de eerste voeding weer met haar in slaap gesukkeld, maar heel licht en weer vol enge dromen.
    Spannend van je sollicitatie, ik duim!

Ingeltje, grote vent zeg jouw Julian, zelf speelgoed vasthouden en echt spelen! Kan niet wachten tot Jill dat doet.

Azeb, en? Alles in kerstsfeer?
    Inderdaad een heel andere decembermaand. Vorig jaar zat ik op mijn miskraam te wachten... bedacht me van de week dat dat ook een kindje had kunnen worden, raar idee.

Iris, fijn dat de borrel gezellig was! Hier ook trubbels met die Avent potjes. Ik knijp altijd ter controle dat ie goed dicht zit. Voel ik beweging, zit ie dus niet dicht.
    Ik draai eerst tegen de richting in, zodat de deksel er goed invalt, maar het blijft tobben.

Pupke, balen van de ruzie :( Nog steeds kraamvisite! Hier is het volgens mij zo goed als voorbij. Ook wel weer jammer.

Missy, hopelijk werkt de Zantac goed bij Mike.

Jannes, arme Sara en jij, hele bed ondergespuugt :( Hopelijk is ze snel weer beter.
    Hier vind Jill het leuk als ik haar gezicht opvreet ;) Lief heeft het gefilmd, zal de link wel eens plaatsen, zo grappig!

Funny, hoe was het met de meiden op het KDV?

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
  12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou dat is suf... :(
    Ik stuur mijn brief + CV op, moet naar een bepaald email adres (van P&O) voor 12 december, krijg ik een mail terug dat diegene er pas 18 dec weer is. Dan ga ik me meteen druk maken of mijn brief wel gelezen wordt enzo... Straks krijgt de manager hem te laat en hebben ze al iemand anders aangenomen. Dat zou echt stom zijn.
    Dus weer mail erachteraan naar vervanger of ik ervan uit kan gaan dat mijn brief in goede orde ontvangen is....
    Zo blijf je bezig.

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Zeker suf Yule!
    Freesia wat een leuk filmpje!

Isis en ik zijn net naar het dorp gewandeld. Ik had haar in de draagdoek. Ze zat toch nog niet helemaal naar mijn zin, haar rug zat een beetje krom, lijkt me toch niet echt goed en comfortabel voor haar.
    Ik heb haar op bed gelegd, dacht dat ze moe was, maar ze ligt nu al een tijd te huilen.... Nouja, anders haal ik haar er zo maar weer uit.
    Ik heb Weleda olie gehaald, ben benieuwd wat ze daar van vindt.

Groetjes!

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Jemig Yule, wat vaag :(

Azeb, ik moet ook weer eens de draagdoek proberen, Jill was eigenlijk nog te klein ervoor, zakte te diep weg.

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, ja die gevoelens heb ik ook.. De hele tijd dacht ik van wanneer zal al die begin ellende eens over zijn.
    En nu heb ik echt zoiets van: jeetje wat gaat t veelste snel ineens..
    Kan ik soms echt even verdrietig om zijn.. :(

@Yule, ja het is misschien voor mij wel beter om de vriendschap te verbreken. Maar ik ben al heel veel vrienden verloren, dus daarom durf ik t niet zo goed.
    Dan heb ik liever nog vaag contact, dan weer iemand kwijt te moeten zijn (is heel dubbel, want eigenlijk is ze me vriendin niet eens voor mijn gevoel).
    Kan niet echt uitleggen.. maar ik hecht me gauw aan mensen en dan doet t me meer zeer als ik ze kwijt ben, dan dat ze me gebruiken zeg maar..
    Heel slecht ik weet t..

Ik voel Mike ook beter aan hoor, maar toch probeer ik Alex meer te laten doen als hij thuis is.
    Zo kan hij t ook leren en kan ik meer met een gerust hart weg.

Spannend dat je een sollicitatie hebt verstuurd, zal toch wel dat t gelezen word?

Heb net even samen met me vent t hele huis schoongemaakt.. Heerlijk gevoel zeg als alles weer opgeruimd en schoon in!
    Kan er weer paar dagen tegenaan haha.. Vriend was op visite en die heeft Mike ondertussen even vermaakt. ;)
    Mike heeft trouwens vanmiddag tot 14.15 geslapen ipv normaal tot 13.00 uur en dan gillend wakker!
    Dus hopelijk gaat t vanaf nu alleen maar beter. :D
    Zondag gaan we naar een show hier op de schaatsbaan vanuit de AH. Kun je gratis schaatsen en hapjes proeven enzo.
    Is van 11.00 tot 13.00 uur en dan is Mike toch nog bij opa&oma van t logeren zaterdagavond..
    Dat laten we wel gewoon doorgaan ookal gaan we niet meer naar de verjaardag.
    Kunnen papa&mama ook even aandacht aan elkaar besteden. ;)
    Zo lekker loempia's eten en dan met me doos Ferrero naar TruusdeMier! :D

16. O, jij haalt mij nog wel in hoor... :) ;) :)

17. Dat heeft te maken met de financiële situatie van het bedrijf waarvoor ik werk...

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @ alle meiden die fotoshoot hebben gedaan met de kleine, hoeveel waren jullie ervoor kwijt in totaal?
    En kregen jullie de foto's mee op cd-rom of moesten jullie daarvoor betalen?

Wij hebben namelijk vrijdag afspraak en had ze even gemaild, moet ik dus €75,- betalen voor de foto's op cd-rom! Beetje veel geld niet?

19. Ach... nu weet ik tenminste zeker dat ik het correcte salaris ontvang... ;) :) ;)

20. @Yule: Spannende tijden breken aan voor jou! Ik bel altijd even om te vragen of mijn mailtje in goede orde is ontvangen...

Pendelen: Ik wil niet laten pendelen, mijn gezin is compleet. Stel je voor dat de pendel wat anders zegt... :rolleyes: ;) :(

Vanmorgen kwam mijn kraamhulp even op bezoek. Ze had destijds via mij een (eerste) bestelling gedaan bij H&M en als dank kreeg ik een vestje kado. Dat vestje was eindelijk bij haar afgeleverd en dus kwam ze het mij even brengen. Wel grappig om je kraamhulp nog eens te zien. Zij vond het ook erg leuk om Emma nog eens te zien...

Vanmiddag lekker met Emma wezen shoppen. De sale van Mexx begon en boven op de gewone korting (30 en 50%) kwam nog eens 20% extra korting. Ik heb voor Jasmijn en Emma elk een leuk setje gekocht en voor mezelf een nieuwe skinny jeans en een leuk colbertje (tussen casual en netjes in...) :D

Deel Deze Pagina