September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Missy Zuilen lijkt erop dat de Zantac dan toch werkt! Zou toch heel mooi zijn. Wat een gezeur met die 'vriendin' van jou. Ook nog verlangen dat je maar een oppas regelt :confused: Ik zou het idd maar als gewoon een kennis laten als ze jou al zo vaak heeft laten zitten. Sommige verdienen vriendschap gewoon niet.

@ Eva je hebt goed je best gedaan vandaag! En de badkamer en dan ook nog Aimar zijn kamertje! Pluimpje van mij :D

@ Foover :) :)

Idd vorig jaar was DE maand voor iedereen. Bij ons is als het goed is Kyano op 16 of 17 december verwekt. En ik weet nog dat ik het helemaal niet verwachtte omdat we die maand eigenlijk heel weinig 'actief' zijn geweest :oops: Ik zei al tegen Dennis dat wordt gericht klussen in januari maar was dus niet meer nodig, Kyano was al aan het groeien :)

@ Jannes gelukkig dat Sara wel gewoon lekker vrolijk blijft. Zal wel snel voorbij zijn.

@ Yule ik ken die onrust als je dan een sollicitatiebrief weg hebt wil je ook weten dat ze hem zeker gehad hebben. Ben benieuwd wat er uit komt!

@ Lola fijn dat je toch nog even lekker geshopt hebt! In Roermond? Wil ook nog graag even de stad in de komende dagen.

Pendelen: ik heb er eentje terug; in augustus 2009 zwanger van een meisje..... :confused: Dennis zegt dan kijken we in augustus maar extra goed uit want dat is te snel ;) Zelf moet ik er eigenlijk ook nog niet aan denken want dan moeten we het huis gaan verbouwen 8) Te weinig ruimte....

Zo ga even de kamer opruimen, dadelijk gaan we nog even bij mijn smoeder op bezoek.

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Wupje, hoe kun je uitrekenen dan wanneer je beeb is verwekt?
    Ik had namelijk rond 8/9 januari een positieve ovulatietest volgens mij.. En deed 22 januari een test en die was al positief. Maar was wel 30 september uitgerekend.. Klopt dat wel?
    Aangezien jij in december dus bevrucht bent en ik dus pas in januari?

3. Ja, ik ben inderdaad in Roermond geweest. Zag vorige week dat er half januari een Lief!-winkel wordt geopend naast V&D. Slecht voor de portemonnee dus... :(

4. Ik had op 30 december een positieve ovu-test. Het kan dus best zijn dat Emma van oud op nieuw is verwekt... :)

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, haha dat is speciaal zeg! :D
    Maar is Emma te vroeg geboren dan? Want anders klopt t toch niet, 9 maanden verder?
    Of ben ik nu zo dom aan t rekenen hahaa..

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lola, oww Mexx sale! is dat ook ergens online ofzo? (ik hoop van niet hahaha, kan mijn budget niet aan ;))

Jiil is trouwens op 1 januari verwekt :) Naja, ik had op 2 jan een ei maar 1 jan seks, weet nog precies hoe het ging :oops: :)
    Zo snel gegaan, 18 dec miskraam en 2 jan alweer bevrucht :eek:

Hier komt lief net thuis met het nieuws dat ie volgende week (net als ik weer moet beginnen) weer naar Zwitserland moet :cry: Bah.

7. Emma is geboren met 39,0 weken. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 15 december en dan is de uitgerekende datum 20 september...

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik had dus rond de 8ste januari een positieve ovutest. Weet niet meer of we toen ook gesekst hebben haha, want had een onregelmatige cyclus dus we deden om de dag sporten. ;)
    En 22 januari had ik positieve test en met de termijnecho van 7wk1dg was me uitgerekende datum 30 september.
    Klopt dat dan? (Kan iemand dat voor me uitrekenen)
    Me laatste menstruatie daarvoor (me miskraam) was 22 december. Dus net voor de kerst, enigste voordeel was dat ik dus met kerst en oud&nieuw weer biefstuk kon eten en kon drinken!

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: volgens mij kun je op de site van predictor.nl je laatste menstruatie of ovulatiedatum invullen en dan krijg je de uitgerekende datum.
    Hmmm, zou de zantac gaan werken...? :D

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb het even voor je berekent op die site.
    Bij laatste menstruatie 22 dec zou je bij een regelmatige cyclus van 28 dagen je eisprong hebben op 5 januari en uitgerekend zijn op 27 september. Nou was dat bij jou niet regelmatig en je had je ei op 8 of 9 jan. zei je. Dan tel je er dus 3 lf 4 dagen bij op is 30 sept of 1 okt. Blijkbaar zei de echo 30 sept dus dat klopt als een bus!

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Vind het wel meevallen. Wij moesten 38 euries betalen en kregen dan alleen 3 velletjes met proefdrukjes. NIets op cdrom.

12. wel gelezen maar julia op de arm dus kan niet reageren, duurd heeeel lang

alles goed hier, weer lekker gewerkt en julia heeft vandaag totaal 120 uit de fles gedronken in 2 keer, goed he
    zit meteen een stuk beter in mijn vel.tot morgen na het zwemmen.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @missy, ik was 79.50 kwijt en dan krijg je 6 foto's in een minialbum gratis of 1 canvas. De rest moet je betalen wat je erbij wilt. Als je alle foto's op cdrom wilt kost het 20euro, maar dan ehb ej wel iets van 100 foto's die ze dan gemaakt hebt.

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Ik word net gebeld door Felicitas, of ze morgen langs mag komen. Ik heb meteen gezegd dat ik niet geinteresseerd was in bezoek :) Nou ze was hevig teleurgesteld, ik was een aantal keer opgegeven in haar bestand.
    Ze wil de doos ook gewoon af komen geven, moet ik alleen even tekenen.
    Of maandag uitkwam. Nou nee, moet ik werken. Nu belt ze me nog een keertje op binnenkort.
    Vandaag ook al een mevrouw die kinderboeken aan wilde smeren afgepoeierd, ben goed bezig ;)

Lola, ik heb meteen gekeken :oops: Probeer me in te houden, nog wel :)

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @anno: oh, wat super van Julia! Eindelijk! Nou, we houden de moed erin he? ;)

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Net om 18 uur thuis, Raafje sliep nog heerlijk maar werd om half 7 wakker, ik heb haar nog even flink geknuffeld en met haar gespeeld en gevoed en nu ligt ze alweer in bed... :( Wat is dat toch kort als je hebt gewerkt.
    Gelukkig ging het de rest van de middag wel goed. Ze is bij papa op schoot in slaap gevallen, uitgeput van het huilen. Toen heeft hij haar heel zachtjes in bed gelegd (lief!) en nog een fles gegeven om half 5.
    't Is een prima vader! Nu is hij gamen (mocht van mij, haha!). Hij zei wel dat hij het best zwaar vond om een hele dag telkens met haar bezig te moeten zijn. Tja, dat vond ik dus ook al! Maar ik heb er iets meer handigheid in inmiddels. :)

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Yule, zeker kort :( Maar fijn dat papa het zo goed doet!

Ik zat er net zomaar weer even doorheen, Jill was weer zuur, liet steeds scheetjes en bleef maar huilen. Gelukkig nam lief haar even over. Ben benieuwd hoe dat binnenkort gaat, er komen een paar papadagen aan :D

Anno, goed zeg! Veel plezier met zwemmen morgen.

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @freesia: dat is dan wel weer het voordeel van papadagen, dan heb je zelf eventjes rust en kun je weer met energie naar je kindje toe (vind ik dan).
    Alhoewel ik het toch het liefst zelf doe. Ook als ze huilt of chagrijnig is. Maar goed, dan is het ook fijn dat je haar in papa's armen kan duwen. Doe ik dan ook hoor! :)

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    pff komen jullie ok zo moeilijk op de msn?

Deel Deze Pagina