September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje o ik wist niet dat er al een plaats genoemd was.

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ foover: ik heb ook maat 70 van de prenatal en hema maar die zijn echt heel groot nog voor mijn mannetje. Brutale vraag: die puckababy, doe je daar nog iets mee?
    Zit te denken dat ik zo'n puckababy misschien als tussenstap kan gebruiken....want daarin zitten de armpjes een beetje los toch? Want nu ligt Aimar echt helemaal als een mummietje ingepakt. Maar die dingen zijn zo prijzig joh!

@ Missy: je hebt een pb op je hyves ;)

3. Nou... eigenlijk was het meer 'been there, done that' en met een ondernemende dreumes om je heen, heb je helaas niet zoveel tijd en gelegenheid om uitgebreid bij je zwangerschap stil te staan als de eerste keer. Voordeel is wél dat je je de tweede keer ook niet (meer) zo druk maakt als tijdens je eerste zwangerschap...

Maar het was inderdaad mijn laatste zwangerschap (of er moet een kindje zijn dat zó graag bij ons wil zijn dat ik ondanks het vanmiddag te plaatsen spiraaltje tóch zwanger word ;) ), ik word in januari 39 en dank God op mijn blote knieën dat ik tegen alle verwachting in twee prachtige meiden heb gekregen.

Als iemand mij drie jaar geleden had gezegd dat ik ooit nog eens twee kinderen zou hebben, had ik die persoon erg raar aangekeken!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Foover: wát doe jij? Snollen?! Dat heeft hier
    een hele andere betekenis :( haha grappig dat woorden in NL zo kunnen verschillen.
    Maar wat betekent het precies?

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja we wilden Den Bosch proberen zodat de zuidelijke dames nu een keer wat minder ver hoeven en het grootste deel van de dames in westen en zuiden wonen.
    Zwolle is dan misschien volgende keer leuk voor 't Noorden en Oosten!

6. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    @eva Nee ik doe hier niets meer mee. Je mag ze eventueel overnemen. Alleen ik heb die van 0 tot 3 maanden dus ik weet niet of je jochie er nog in past.
    PB me anders maar even.

Groetjes marieke.

7. Grappig dat ook hier (bij de December 2006 mama's namelijk óók...) de meeste mama's weer uit de onderste helft van Nederland komen. Ik kom maar weinig mama's uit het 'Hoge Noorden' (Groningen en Friesland) tegen...

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @eva, ja dat laatste, zodat hij zijn armpjes niet erin terug kan trekken en t dus wat nauwer is bij de bovenarmen.

9. @Foover: Beterschap voor Lotte!

10. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Hier in westfriesland is snollen knuffelen en de andere betekenis wordt hier ook gebruikt hoor. ;)

Groetjes marieke.

11. @Eva: Ik ben nog niet begonnen met het afbouwen van het inbakeren. Emma heeft het nog teveel nodig. Over een maand wil ik gaan afbouwen. Je kunt trouwens het beste beginnen de doek weg te laten bij het kortste slaapje overdag...

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Idd, Azeb uit Groningen, Lindaa uit Friesland. Diddl dacht ik ook uit Friesland, maar die is hier bijna niet mee en er was nog 1 friezin toen bij de zwangere mama's.
    Niemand uit Drenthe zelfs! En Flevoland ook niet!
    Parr en Mamameike uit Overijssel. En dat was dan volgens mij Overijssel :(

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    En dan bij t hoofdgat ook 2 losse stikjes om die ook wat nauwer te maken.
    Zo heeft mijn schoonmoeder t voor ons gedaan.

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Lola: Thanx voor de tip....ja ik wil gaan beginnen omdat ik bang ben dat Aimar zich straks ineens kan omrollen en dat vind ik een eng idee....

@ Foover: je hebt PB

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    had ik ook tijdens de zwangerschap van robin

@ingeltje aha nou dat heb ik ff gemist geloof ik hihi voor mij maakt het niet uit kwa afstand utrecht of den bosch beide een uurtje.

16. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    @eva Binnen gekregen. Succes met het vinden van een grotere. Jammer dat ik je niet kon helpen.

Groetjes marieke.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden

Eva, jeetje meid dat is schrikken. Heb ik met Levi ook wel eens als hij opeens iets bleker is of heel stil ligt.
    Amersfoort is hier ook nog 45 minuten vandaan.
    Lekker dat je niet meer naar de ostiopaat hoeft !

Azeb, misschien idd een sprongetje, geen idee. Gelukkig dronk ze vanochtend gewoon weer

MissyZuilen, vaag van die fotograaf.heeft hij blijkbaar niet heel hard geld nodig :) Ach voor hem 10 andere toch

Lola, ja je hoort het idd vaker dat je na een zwangerschap opeens wel een goede cyclus hebt. Ben inmiddels 1x ongi geworden,dus heb sowieso een eisprong gehad. Misschien kan de gyn zo wel even kijken of er nu ook weer netjes een eitje groeit :)

Meeting in Den Bosh Vind het prima maar alleen als Yule ook gaat :) is ruim een uur en met overstap. zie ik alleen echt niet zitten.

:( Zei ik gister nog dat Levi niet zo heel erg vol zat.. hij loopt nu alleen maar te snotteren, kuchen, hoesten en als hij ademt is het net zaag. Echt zielig. Straks dus maar even bij de apotheek iets homeopatisch halen

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen meiden!

@Ingeltje: fijn dat de heupecho er tot nu toe goed uit zag! Ik word vanmiddag opgebeld door de HA over de uitslag van michelle haar echo ;) leuk dat parr op visite is gweest!

@Missy: wat een raar smsje :( Ik sluit me ij Ingeltje en Anno aan!

@parr: hahah te grote boom gekocht meis!? HIHI het is nog wel gelukt met de lampjes etc? edit ja dus!

@Miranda: succes met Yarah haar prikjes!

@Roshi mooie boom! wat een leuke kerstbal, waar heb je die weg!?Edit: bij de intratuin ;)

Hier alles ok! heb even een vraagje.. sex met mannetje doet extreem zeer.. ik krijg dan last van inwendige steken.. geen idee wat dat is! hebben meer van jullie dat!?

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Linda, geen last van. misschien door dat het te droog is?

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nee, dat is het niet :( :oops:
    ik heb sowiezo wel last met "het erin gaan" :oops: oef wat een onderwerp hahaha! maar dat is denk k litekenweefsel ofzo?! maar bedoel als de daad al op gang is, dan heb ik steken en het dpoet gewoon zeer.. en aangezien michelle al overde 3 mnd is zou je toch denken dat het down under nu wel wat genezen is!

Deel Deze Pagina