Had je hechtingen? Misschien heb je inwendig wild vlees ofzo? Als je er echt last van hebt kan je natuurlijk altijd even langs de huisarts of gyn. Even controleren kan natuurlijk nooit kwaad.
Ik had (of heb) idd een berg aan hechtingen.. ik denk dat ik idd maar even de HA om advies vraag.. hihi wil nl. mijn seksleven terug ze belt mij vanmiddag toch, vraag ik haar direct ffies!
Ik heb het deze week ook eindelijk weer eens aangedurfd. Ik moet zeggen, het deed nog steeds erg pijn, ondanks de tube glijmiddel maar toen we gewoon een beetje rustig doorgegaan zijn, nam de pijn af, het leek wel alsof het even nodig was om de boel op te rekken (wie gelooft dat nou als er net 3,5 kilo naar buiten is gewerkt.... ). Ik heb een stuk of 5 hechtingen gehad en een knip. Dus bij mij was het : 'vooral doorgaan'
Ja Ingeltje.. ik snap wat je bedoelt.. maar ik heb vooral "binnenin" en dan "bovenin" veel last.. niet daar waar de knip en hechtingen hebben gezeten (ja ffies, maar als hij daar voorbij is is de pijn weg!)
Ik moet voor de meetings wel meer dan een uur reizen (zowel vmet auto of ov), en dan altijd in mijn eentje omdat er niemand aan deze kant woont. Ook niemand die ik tegemoet kan komen
Goedemorgen dames. Al een tijdje wakker maar druk met de kleintje. Zij heeft doorgeslapen! laatste voeind dus 22u en kwam vanochten 6.15! Lekker aangezein mijn laatste bericht hier na 2en was Zij ligt in de box gewoon te kletsen tegen knuffels ik geloof dat sprong 3 dus begonnen is. Zij is vee lmeer geinteresseerd in omgeving en mij dan drinken dus ben ik ruim een uur met haar bezig geweest en dan ook veel spugen ineens ben benieuwd... Zou vanmiddag naar Szus gaan hoor ik dat de andere 2 kids ziek zijn met koorts en overgeven (de 3e is net geopereerd aan keel/neusamandelen). Dus ik ga er niet heen. Want kan Kate thuis laten maar de ziek zijn kan langs mij heen gaan en als nog naar Kate.. die is nog niet eens ziek of echt verkouden geweest. Zij is nu ook een tijdje wakker maar nog geen hint van moeheid @eva lekker doorgeslapen dus Oef bleekjes? eng @pupke lijkt mijn man wel die begint ergens mee en als het hem niet meer boeit of de motivatie weg is dan stopt hij. Zo bijv. ook met een NCI opleiding. Ik ben maar opgehouden want kregen telkens ruzie. Ik vind gewoon je moet afmaken waar je mee begint @missy wat raar van die fotograaf zeg is toch logisch om veel te vragen etc? of zie ik dat nou verkeerd? nou ja je hebt iig een aner gevonden @foover ach gossie arm meiske dikke knuffs voor Lotte! meeting wel nadelig idd dat ik een van de 2 bent op de forum uit heel NL die in de oosten woont jullie wonen allemaal veel dichterbij voor de meetings. @kaatje beterschap voor Levi! @lindaa moet nu u nog de sneeuw leggen en de gouden sliertjes en dan een foto maken Ik had ook steken idd. mssn de boel beetje masseren. Ik heb stugge littekenweefsel, die moet ik ook masseren. Ik heb ook stukjes vlees dat nog niet vast zit aan elkaar en steken dan ook een beetje. MAar omdat die steeds kleiner worden lijkt het wacht ik f af voordat ik de ha bel. Wil ook mijn seksleven terug *group hug zo Kate eindelijk in bed dus ff de boel hier stofzuigen kan ik verder me de kerstboom
Dit kreeg ik net door via Hyves en vond het erg geschikt voor al min lieve schatten hier!!! Dit heb je af en toe even nodig ! Voor alle lieve moeders, vriendinnen en stoere meiden die ik ken: Toen God de vrouw schiep, was Hij al 6 dagen aan het overwerken. Er verscheen een engel en die zei: "Waarom spendeert u zoveel tijd aan dit model?" En de Heer antwoordde: "Heb je gezien aan welke voorwaarden mijn creatie moet voldoen? Ze moet flexibel zijn, 200 beweegbare delen hebben die allemaal te vervangen zijn, ze moet functioneren op cola light en kliekjes, een schoot hebben waar 4 kinderen op kunnen zitten, een kus die alles kan genezen, van een geschaafde knie tot een gebroken hart én ze mag maar 1 paar handen hebben." De engel was overweldigd door alle voorwaarden: "1 paar handen! Niet te geloven ! En dat is het standaard model? Dat is teveel werk voor 1 dag. Neem op z'n minst morgen erbij om het af te maken. "Maar dat gaat niet" , protesteerde de Heer. "Ik ben bijna zover, ik heb deze creatie die mij zo na aan het hart ligt bijna afgerond. Ze geneest zichzelf al als ze ziek is EN werkt 18 uur op een dag." De engel kwam dichterbij en raakte de vrouw aan. "Wat heeft U haar zacht gemaakt Heer." "Ze is zacht ", zei de Heer, "maar ik heb haar ook heel hardgemaakt. Je hebt geen idee wat zij kan doormaken of voor elkaar kan krijgen." "Kan ze ook nadenken?" vroeg de engel. De Heer antwoordde: "Ze kan niet alleen nadenken, ze is ook in staat om zaken te beredeneren en te onderhandelen." Toen viel de engel iets op, hij raakte de wang van de vrouw aan."Oeps,ik geloof dat deze lekt! U heeft er teveel ingestopt." "Dat is geen lekkage," corrigeerde de Heer "dat is een traan". "Waar dient een traan voor?" vroeg de Engel. De Heer zei: "De traan is haar manier om uiting te geven aan haar vreugde, haar leed, haar pijn, haar teleurstellingen, haar liefde, haar eenzaamheid, haar droefheid en haar trots." De engel was onder de indruk."U bent geniaal, Heer. U heeft aan alles gedacht! De Vrouw is werkelijk ongelooflijk." En dat is ze! Vrouwen hebben krachten die mannen doen verbazen. Zij doorstaan ontberingen en dragen lasten, maar houden vast aan geluk, liefde en vreugde. Ze glimlachen wanneer ze willen schreeuwen. Ze zingen wanneer ze willen huilen. Ze huilen als ze blij zijn en lachen als ze nerveus zijn. Ze vechten voor datgene waar ze in geloven. Verzetten zich tegen onrechtvaardigheid. Ze accepteren geen 'nee' als ze geloven dat er een betere oplossing is. Ze nemen minder, opdat hun familie meer heeft. Ze begeleiden een bange vriend(in) naar de dokter. Hun liefde is onvoorwaardelijk. Ze huilen wanneer hun kinderen zichzelf overtreffen en juichen als hun vrienden in de prijzen vallen. Ze zijn blij met het nieuws van een geboorte of huwelijk. Hun hart breekt als een vriend(in) sterft. Ze betreuren het verlies van een familielid, maar blijven sterk wanneer ze denken dat er niet genoeg kracht over is. Ze weten dat een knuffel en een kus kan helpen een gebroken hart te helen. Vrouwen zijn er in alle maten, kleuren en vormen. Ze zullen rijden, vliegen, lopen, rennen of mailen om te laten zien hoeveel ze om je geven. Het hart van de vrouw zorgt dat de aarde draait. Zij brengen vreugde en hoop. Zij bezitten mededogen en idealen. Zij ondersteunen familie en vrienden. Vrouwen hebben essentie om dingen te zeggen en alles te geven. Stuur deze mail door naar je vriendinnen om ze eraan te herinneren hoe fantastisch ze zijn; want vrouwen hebben maar 1 fout: Ze vergeten nog wel eens aan zichzelf te denken!
@lindaa. Wat rot voor je dat het nog zo gevoelig is . Hier gelukkig geen last van. Alleen wel van mijn bekken/heup. Ik kan soms bijna de trap niet op. Maar ja 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren . @parr. Wat zijn wij vrouwen toch goed he. Dit moet je af en toe tegen jezelf zeggen. Zo Lotte weer lekker gebadderd en gevoed. Ze ligt nu lekker te snottebellen in de box. Ze is lekker snotterig, maar verder nog wel goed te spreken. Ik heb aan de zijkant van de box een activity bord hangen. Deze vind ze erg leuk. Gaat heel bewust de kraaltjes die eraan hangen pakken. Ik jullie kleintje ook zo druk? Mevrouwtje hier kan niet stilliggen. Het is echt een kleine druktemaker. Groetjes marieke.
Ja kate ook! ook als ik haar verschoon of aankleed ttrappen met beentjes Vanochtend ook met voeding toen reikte zij uit naar mijn hoofd *zwijmel *doet totaaly in love dance hier ook idd 9mn zw 9mnd ontzw heb nog last van mijn startbot en van andere kleine dingetjes.. wel irri, heb een baan waar ik van de 8uur 7 en half moet staan maar de ha zei dit dus ook al tegen mij.. ja lekker heb ik veel aan, moest de ww in bekken problemen dan wil ik goed terugkomen en niet weer op mijn reet zitten :/
Zo, ben veel te laat op mijn werk door suffe planning vanmorgen. Eerst ff reageren. @Missy: nou ja wat belachelijk. Ook suf, nou is ie jou helemaal kwijt als klant. Het lijkt me niet de beste manier van klantenbinding zullen we maar zeggen... @Azeb: kan zeker bij een sprongetje horen hoor! Nu je het zegt herinner ik met het ook van een week of 2 geleden. Raven dronk ontzettend onrustig, liet steeds los, en maar weer happen, loslaten, happen. Daarbij was ze heel gefrustreerd en boos als het niet lukte. In Oei ik groei staat dat ze rond de 12 weken hun motoriek verder ontwikkelen en dat de bewegingen vloeiender worden. Dit gebeurt dus ook met slikken en drinken, daarom dat flesje oefenen zo belangrijk is in deze periode anders verleren ze het omdat ze door de nieuwe motoriek de flestechniek kwijtraken. Maar dat kan met borst dus ook wel even problemen geven. Dan moeten ze toch ineens wennen aan de nieuwe vaardigheden ofzo. @Parr: VIA bekers moet je heel goed dichtdraaien en ook even op duwen zodat de deksel echt goed zit anders heb je kans op lekkage. Klinkt zeker als sprongetje! Leuk he? @eva: eng is dat he? Maar het hoort bij diepe slaap, Raven heeft soms een blauwe waas om haar mondje/neusje als ze zo diep slaapt. Ook beetje eng, maar het is dus normaal. @Lindaa: oei dat weet ik ook niet. Ik heb ook wel een beetje pijn vanbinnen hoor. Soms meer soms minder. Ik vind het trekkerige gevoel bij de ingang (of uitgang, 't is maar hoe je het bekijkt ) erg vervelend. Moet me er nog steeds toe zetten (sex). Wil ook mijn sexleven terug maar heb tegelijkertijd niet erg veel zin, door de BV denk ik. Slaapzakjes: oeioei, raven is net uit slaapzakjes 70 van prenatal gegroeid... Ik heb haar nu een 80 aan gedaan van de HEMA. Woonplaats sept mama's: Devilschase komt uit flevoland dacht ik. Volgens mij is het wel logisch dat de meeste meiden uit west en zuid nederland komen, daar wonen nou eenmaal de meeste mensen... Sollicitatiebrief: is toch goed aangekomen zag ik net op mijn mail! Spannend! Vanmorgen kwam Raven om 5.45 uur. Echt een rottijd als je moet werken. Want uit bed gaan, dan ben je veel te vroeg en weer terug in bed dan word je superbrak wakker. Heb toch voor het laatste gekozen want ik was nog supermoe. Dus om 6.15 weer in bed en ik zou er dan om 7.45 uitgaan. Maar heb met de wekker gegoocheld waardoor ik iets te laat uit bed ging (8.15) en toen kwam Raven alweer voor voeding nummer 2! Dus eerst maar weer gevoed (beetje onzin om fles te geven als ik er toch nog ben en scheelt me weer een keer kolven op werk). Daarna douchen (met Raven in de wipper in de badkamer, errug gezellig!) en aankleden en ontbijten en weg. Kom ik bij de trein om die van 9.38 te halen, rijdt ie niet... zucht. Dus ik was er pas 10.15 ipv 9 uur. Nou ja, scheelt dus weer 1x kolven had ik maar bedacht. Wat dat betreft is het wel weer heel makkelijk dat niemand mij hier opwacht ofzo, dat ik zelf mijn tijd kan indelen. Vanmiddag brengt mijn vriend Raven voor het eerst naar de gastouder. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Ze wordt om 18 uur bij ons thuis afgeleverd, dat is dan wel weer supermakkelijk. Nou meiden ik ga wat doen. fijne dag!
dames willen jullie niet zo veel kletsen, ik heb er weer snel overheen gelezen want julia moet zo eten en ik wil weer een fles proberen. kom dus straks weer gezellig meekletsen. dus ff snel: hier ook niet iemand heel dicht in de buurt, alleen jekkia en dat is nog 3 kwartier denk ik. jammer! sex: ik durf nog steeds niet en daardoor heb ik dus ook nog geen zin. hoop dat het toch wel eens een keertje op gang komt. ego: julia had vandaag geen zin in zwemmen, we hebben wel een beetje meegedaan maar dan maar heel dicht bij mama. heb net mijn bestelling van h&m binnen, leuk leuk. ga nu ff voeden tot zo. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi allemaal! Hier lekker rustig ochtendje. Kyano heeft fijn geslapen tot 6.30 uur vanochtend. Was eigenlijk alleen maar wakker voor een boobje en ligt nu nog steeds te maffen 8) . Lekker al wat huishoudelijke dingetjes gedaan en nu dus even forumtijd @ Missy Zuilen ik weet ongeveer wanneer Kyano verwekt is omdat we in december echt maar heel weinig sexueel actief zijn geweest 5/12 was mijn laatste ongi tot ongeveer 11/12 en toen op 31/12 al een positieve test en 10/9 uitgerekend. Met kerst merkte ik al de eerste verschijnselen (veel plassen + misselijk) dus vandaar dat ik weet dat hij in dat weekend van 16/17 dec verwekt is @ Lola oh ja geweldig die Lief winkel in Roermond! In Venlo kun je er ook spulletjes van krijgen maar Roermond is toch beter Ik winkel er altijd graag. Maastricht vind ik het gezelligst als ik wat verder ga shoppen. @ Anno super meid! Julia heeft uit de fles gedronken! Als het moet kunnen ze het dus wel @ Yule wat een gedoe met dat klimaatsysteem Hopenlijk komt er snel iets positiefs uit de sollicitatie. @ Azeb zielig hè als je kleintje zo ontroostbaar is en je weet niet goed wat er aan de hand is. Gelukkig dat het vanochtend alweer wat beter ging. @ Cossy gelukkig bv werkt weer! @ Tweety kan me voorstellen dat Robin misschien nog wat heftig op het fruit reageert. Kijken of hij vanacht dan beter slaapt @ Eva super dat Aimar heeft doorgeslapen! Ja schrikken is dat soms. Kyano heeft wel eens dat hij echt heel lang slaapt overdag (ruim 5 uur) en dan ben ik ineens bang dat hij niet meer ademt of zo, maar hij is dan ook gewoon heel diep in slaap. Als hij dan weer eens een huildagje heeft, doe ik een gebed voor zo'n slaapsessie van 5 uur @ Pupke ha ha succes met de kappermarathon! Is papa bij Quinten? Ik ga vanmiddag trouwens mijn haar laten kleuren Ook nodig want ik zie grijze haren......iek..... ! @ Parr Yippie ook Kate heeft doorgeslapen ! Ik vind het 3e sprongetje bij Kyano ook moeilijk te ontdekken. Hij heeft nu wel dat hij overdag voora in de middag minder goed slaapt dan eerst en ik zie ook wel wat nieuwe dingetjes. Vooral zijn voetjes die hij ontdekt heeft dat is echt super leuk! Jammer dat je niet naar je szus kan maar met zieke kids zou ik het ook niet riskeren. @ Kaatje hier is Kyano ook erg verkouden. Vooral neus verstopt en hoesten. Hij is daar heel gevoelig voor en is om de haverklap verkouden Echt sneu. Levi in elk geval beterschap! Kan het trouwens zijn als je langzaam overgaat op fv dat de kleintjes hierdoor weer buikpijn / maagzuur krijgen? Ik geef Kyano 's ochtends de 1e voeding bv. Daar slaapt hij heel goed op (ruim 4 uur) Dan de volgende voeding een flesje (ongeveer 160cc, meer krijgt hij niet op) en dan wordt hij ongeveer een uur nadat ik hem in bed heb gelegd huilend wakker. De volgende voeding is dan weer bv en daarna nog een keer flesje rond 19 uur. Hier heeft hij veel minder last van buikpijn of maagzuur. De laatste voeding is dan weer bv. Maar ik ben bang als ik straks ga werken en hij dus 3x fv op een dag krijgt hij hier veel last van heeft. Of wennen ze vrij snel aan de nieuwe voeding?
@Lola, jeetje zeg dat Emma toen wel wilde drinken lekker eigenwijs ding @FirstTime, Britt slaapt beneden bij ons ook zo in zonder te huilen. In bed moet ze overdag altijd wel even huilen. Als het echt krijsen word krijgt ze de speen of leg ik mijn hand een tijdje op haar hoofdje dan valt ze ook vaak in slaap. @Yule, mooie kerstkaarten! Enne dat herken. Papa zat laatst de speen steeds in Britt haar mond te doen toen ze haar huilen was (terwijl ze die niet pakte). Ik werd een beetje geïrriteerd en zei Loop die speen er niet steeds in te duwen..werd meneer boos en zei dat ik het toch altijd beter wist. (toevallig weet ik dat ook haha maar ja breng ze dat maar eens aan het verstand) Wat irri zeg zulke collegas dan was ik daar ook liever zo snel mogelijk weg als je om zoiets al strijd moet gaan leveren. Hoop dat je snel hier hoort van je solli. @Azeb, hier gebruik ik de Weleda maar Balneum schijnt ook heel goed te zijn (die gebruik ik altijd in het badje). Lekker dat Isis zo goed heeft geslapen. @IrisB, fijn dat de kerstborrel geslaagd was (incl. warme kolfplek en dat Ewout zich goed heeft gedragen, alweer een beetje bijgekomen? @Wupje, gelukt met de kerstfotos? @Jannes, hé bah..vind dat spugen altijd zo eng. Hoe is het nu met Sara? @Freesia, haha wat een lekker ding! Kan ook niet genoeg krijgen van dat gekus en geknuffel Hier hetzelfde, zei ook dat ik geen interesse had en dat ze dan alleen de doos mocht komen brengen ging ze toch nog de hele inhoud uitleggen (zat er dus een uur). @Miranda, wat een ontzettende mooie dochters heb je! @Lindaa, hier vorige week voor het eerst sex gehad en was ook wel gevoelig met het erin gaan @Ingeltje, dat is misschien wel een goeie, even door de pijn heen. Durfde dat nog niet aan, misschien de vorige keer. Gisteren was het hier ook precies een jaar geleden dat ik mijn eisprong had. Als ik dan naar Britt kijkt word ik best emotioneel, zon mooi lief meisje het is en blijft echt een wonder Voeding Hoe doen jullie dit s ochtends? Britt krijgt de eerste voeding nog bv en daarna fv. Qua tijdstippen wil ik dat ze s ochtends tussen 7:30 en 8:00 uur bv krijgt om s avonds weer goed uit te komen. Maar zoals vanochtend komt ze om 6:00 uur. Wat zouden jullie dan doen, om 8:00 uur nog een keer iets voeden of dan wachten tot ze komt?
@ Krisstel: wilde je al helemaal tips gaan geven (die ik van Missy had gehad) maar zie dat de eerste voeding bv is dus gaat niet op. @ Wupje: wees niet verbaasd dat Kyano niet meer dan 160cc drinkt hoor. Aimar zit pas op 150cc. En zijn darmen moeten inderdaad wennen aan de nieuwe voeding. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat de darmen eraan gewend zijn. Ik kan het namelijk niet vergelijken met Aimar, want die is wat betreft darmen een apart geval Aimar ligt nu wat onrustig te slapen. Ik ga zo even de kerstkaarten op de brievenbus doen Schrik niet: brievenbus staat hier voor het huis Oja Aimar is vandaag elke keer na een uurtje wakker te zijn geweest, alweer moe...Wel lekker de tijd voor mezelf maar weinig tijd met mijn kleine mannetje
@wupje ja goed he julia en kyano zijn dus ongeveer tegleijk verwekt. ik had laatste ongi op 28-11 en moest met kerst ongi worden maar werd het dus niet en ook psoi test op 31-12 net geen flesje geprobeerd, waren nog niet schoon van gisteren. straks dus even. Rik gaat naar die vriend bellen die zondag die opmerkingen maakte, kijken wat hem dwars zit en anders zeggen dat hij niet meer langs hoeft te komen als hij julia er niet bij wil. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Anno: oh volgens mij heb ik dat verhaal over die vriend niet meegekregen....maar je bent de 2e al die problemen heeft met 'vrienden' die ineens moeilijk gaan doen nu er een kleintje is..... Ik ga even een eitje koken voor op mijn boterham En dan de was vouwen (weer een was...ik blijf bezig)
nou ik zal het nog een keer uitleggen. een vriend van ons maakte zondag allemaal opmerkingen, of we julia niet in een hokje konden leggen tot ze groot was zodat niemand haar hoorde huilen, of dat kind niet onderhand haar mond kon houden en zo nog heel wat. bijv toen ik zat te voeden, daar hadden ze schijnbaar last van, kijk maar andere kant op zeg ik dan. nou rik heeft gebeld en hij weet goed dat hij fout zat, hij weet ook dat als hij het nog een keer doet het over is en dat ik dan bel en hij een probleem heeft. haha, iemand die bang van mij wordt haha. ga nu ff eten. ohw ja had nog een pendel terug, jan '10 een meisje, is nog niks hetzelfde haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Eva, heb je de fotos via hyves gestuurd vd slaapzak! @Parr, mooi verhaal hoor! Hier hele ochtend weer drama gehad met Mike. Kan wel kloppen, want smorgens is de Zantac vd avond uitgewerkt en duurt t weer even voor de ochtend Zantac weer is ingewerkt. Dit hoort naarmate hij langer de Zantac krijgt beter te gaan. Morgen komt me moeder Mike zijn kerstballen brengen. Ze heeft een gezichtjesbal gekocht met een blauwe muts en een zilvere bal met blauwe letters mijn eerste kerst! Dus of vanmiddag als Mike meewerkt, of morgen de boom neerzetten!
@Wupje: nee, Chris moet werken vandaag, dus Quinten gaat even naar opa en oma toe. En als je nog eens gaat winkelen in Maastricht, dan ben je van harte welkom om onderweg even koffie te komen drinken
ff ego er is iets met mijn meissie en ik weet neit wat heb het met lindaa doorgenomen en daarvan heb ik de wvk nu een mailtje gestuurd. Ik hoop dat zij snel beantwoordt anders bel ik carinova zelf op. Kate moet na elk voeding spugen, en dan ook veel. De melk heeft geen witte stukjes maar komt erg dik weer omhoog Zelfs als ik haar vast heb dan moet zij soms erg huilen ineens en rood aanlopen. Also zi ergens last vna heeft heb niet het idee dat zij koorts heeft omdat zij niet warmeer aanvoelt. Zij heeft geode plas en poepluiers. Zij had wel een paar keer van de week dat rochelen maar niet altijd.. vind het beetje eng zo, ken haar zo niet en weet niet hoe en wat ik moet doen zij gaf aan direct na de bv echt moe te zijn (oogjes wrijven etc) dus toch weer in bed gelegd en nu doet zij afentoe huilen maar ook niet dat je zegt ik haal haar op.. Iemand ook ideeën? Lindaa denkt slijm vast in haar keel en dat zij drm de voeding niet goed wegkrijgt Zo zielig zo