September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wupje ik voel me de laatste dagen niet zo lekker dan komen de meiden ook niet buiten. Maar met die kou ga ik ook niet als het niet nodig is.

2. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    hello, ik ga als het even kan iedere dag wandelen, weer of geen weer (ben een bikkel :confused: ) Ik heb het idee dat het heel gezond is voor Sem. Gisteren zijn we lekker door het bos geweest. Sem gelukkig, en hond gelukkig alleen doe ik hem dan wel in een draagdoek. Door de modder is echt geen doen met de kinderwagen
    Alleen als het echt hard regent ga ik niet (toch niet zo'n bikkel dus :) )

3. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @roshi oki dan graag gedaan.

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Sasha, tja in de draagzak had ik het misschien ook wel gedaan. Maar das best een gedoe met de tweelingwagen enzo. WIl ook wel weer eens lekker door het bos banjeren.... Maar ach misschien van t weekend met zn 4en!

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Willen jullie kindjes nog in de kinderwagenbak? Hier wordt moord en brand gegild als ik ze in de bak leg... Gisteren geprobeerd in het buggygedeelte maar daar vond ik ze echt nog te klein voor

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Mn neefje van ruim 7 weken jonger weegt nu 5285 gram en is 59 cm. Dat is 350 gram zwaarder als Sophie!

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ fynnu me, kyani gaat vanaf volgende weeg in de buggy, zij past niet echt meer in de wagenbak. Ze heeft nog maar 6cm over emt opgetrokken beetjes. Zelf vind ze eht ok neits meer inde bak.

8. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Wat een nacht :confused: Britt huilde om de twee uur! Heb haar alleen om 4 uur 60 cc gegeven.

@Tweety, echt leuk zo als zwart/wit en gekleurd. Thanks voor de uitleg, ga er ook maar eens mee aan de slag.

@Yule, leuk hé..Britt gaat vooral met haar handjes spelen als ze moe is. Klopt ja, dat deed ze al vanaf 7 november (moest het opschrijven in het 'Ikke' boek ;)). Voetjes is ook meer onbewust dan bewust. Gisteren in bad was ze 'obsedeert door mijn tepel' haha. :D
    Kan me voorstellen dat het niet leuk als Raven we naar haar lacht en niet naar jou, gelukkig weet ze echt nog wel wie haar mams is. Heeft ze vannacht ook weer goed geslapen?
    Leuke spenen, lijken wel op die van Avent alleen iets beschaafder.
    Britt haar voeding klopt ook niet met wat er op het schema staat, cb zei dat ik zelf wel merk aan haar of ze wel of niet genoeg binnenkrijgt.

@Anno, logisch dat je blij bent met een lege fles, geeft al heel wat meer rust. Hopelijk gaat het steeds beter. Julia was dus net als Britt aan het spoken vannacht…enne dat shirtje heb ik ook :D

@Moppie, ik leg Britt daarna niet meer aan, want als ze echt nog honger heeft begint ze wel te krijsen en te happen..en dat doet ze niet. Kan me voorstellen dat het best zwaar is zo. Dat had ik een paar weken geleden ook. Britt krijgt nu 3x fv en 3 of 4 x bv, zij is veel rustiger en ik heb ook veel meer rust. (Moet wel zeggen dat ik flink wat tranen heb gelaten om over te gaan op fv)

@Lola, oké….nou ja wat je zegt je hebt twee mooie gezonde dochters dus wat maakt het nu ook uit. Ze hebben bij mij vorig jaar wel PCO vastgesteld, ben dus erg benieuwd hoe mijn cyclus gaat worden.

@Kaatje, gelukkig is het niet je baarmoeder. Dat over de pil bij PCO had ik ook gehoord, ik wil eigenlijk niet meer aan de pil dus twijfel nu ook erg. Ben ook nog niet ongesteld geworden dus wacht dat denk ik eerst maar af. Had jij al een lange tijd tussen je ongi zitten voorheen? Bah achterbaks mens, die had ik ook meteen verwijderd!

@Parr, mooie foto van Kate. Ze lijkt wel echt op jullie allebei of niet? Inderdaad paniek, hoop dat je iets kan vinden. Veel plezier vandaag!

@Jannes, hé bah…heeft ze ook verhoging of dat niet?

@Wupje, wij gaan straks om 8:00/8:30 uur de deur uit om Britt naar het kdv te brengen dus 7:30 uur is voor ons super. Aangezien Britt ook nog om de 3 uur komt en op 6 voedingen zitten komen we zo ook ’s avonds weer op 22:30 uur uit.

@Funnyme, leuk zeg dat ze het lekker vonden. Ik gaf Britt gisteren een heel klein drupje (vanille) yoghurt (was meer voor de gein), had ik beter niet kunnen doen want het een vies gezicht en alleen maar huilen! Je meiden gaan straks ook lekker met elkaar brabbelen! Britt wil nog wel in de kinderwagenbak, meestal gaat ze dan slapen.

Autostoel
    Aangezien het einde van het jaar nadert en de autostoeltjes in de aanbieding gaan (blijf een Nederlander :rolleyes:) zijn we alvast aan het rondkijken wat we willen. (Had al zo vaak gezegd waarom ze geen ‘draaibare’ autostoeltjes hadden, hebben ze namelijk voor kinderen met een handicap wel)..en ja hoor hij is op de mark, de Maxi-Cosi Axiss…kost wel 330 euro en gaat vast niet in de aanbieding.

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hij is wel erg mooi, die maxi cosi Axiss! Nog even doorsparen maar :(

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    hmm mannetje belde net. Hij staat met autopech op de N206 bij zoeterwoude. Waarschijnlijk is zn v-snaar naar de knoppen. Stom stom stom maar we zijn geen lid van de anwb of routemobiel. Hebben al gebeld maar duurt een dag voor alles verwerkt is dus kunnen hem vandaag niet helpen... Of hij moet alles voorschieten en dat hebben we ook niet...

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Krisstel: nee ze heeft gelukkig geen verhoging. Maar wel buikpijn, daardoor is ze zo verdrietig. Mijn moeder gaat nu toch nog ff de huisarts bellen om te vragen of ze niets tegen buikgriep hebben. Want zo het weekend in en dan eventueel naar een huisartsenpost zie ik niet zitten.

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh dat is balen Funny... :(

13. [​IMG]

14. [​IMG]

goed he

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Echt wel Anno!
    Zo zie he maar weer, de aanhouder wint!

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    funny me> ik heb het echt al lang niet meer geprobeerd in de wagenbak :oops: wanneer mogen ze eigenlijk in de "buggy"
    Kristel> dat is inderdaad wel heeeeel makkelijk, 330 euro is best veel maar ze kunnen we in tm +/- 3,5 jaar in dus je hebt dan wel "waar voor je geld" (vind ik)

ik heb trouwens woensdag een intake gesprek gehad op het KDV. wat een lieve mensen zeg en Jenna's "juf" is ook echt een schatje. Ik vroeg wat ik allemaal mee moest nemen en het enige is schone kleding, speentje en eigen vertrouwde speeltje meer niet.....
    luiers, voeding, flesjes etc zit er allemaal bij :whistle: fijn he dan hoef ik tenminste niet zo te slepen met alles en niet alles te bestikkeren.

Verder word ik echt gek van dat eigenwijze meisje van me, ze is onwijs moe maar vertikt het om te slapen en als ze bijna slaapt dan brult ze het uit :( voor mezelf vind ik het niet zo heel erg want ik ben lekker aan het rommelen in huis en als ze weer huilt dan troost ik haar even en leg haar daarna gewoon weer weg (bank, box, wipstoel) maar vind het zo zielig voor haarzelf...... ach komt wel weer goed :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,
    Werk vandaag maar een half dagje. Zowel Levi als Ferry zijn ziek dus Ferry had niet echt het fut om voor Levi te zorgen. moest steeds naar de wc enzo. Dus ben om 13.00 naar huis gegaan. levi ligt nu lekker op bed

Parr :) en nog geslaagd voor schoenen? hoe was de bruiloft?

Anno, wij hebben ze bij intratuin voor 2.99 met zo'n kanten randje rond je enkels
    :) die foto

Jannes, knuff voor jou en Sara

Krisstel, ben nu 1x ongi geworden. dat was 20 november. zit nu op cd 22

collega Heb haar dus gisteravond uit hyves verwijderd. stuurd ze vanochtens al een prive bericht waarom :rolleyes: ga er maar niet op reageren

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nou mannetje staat er nog steeds! Niemand die hem kan/wil helpen. Daar sta je danvoor iedereen altijd klaar voor!

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funny das balen

hier een tutten mistery rene heeft zijn tut ergens neer gegooid en joost mag weten waar we hebben alles al op zijn kop gezet. gelukkig pakt ie nu de reserve ook maar normaal alleen die met het koord eraan. dus zo maar weer zoeken.

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    effe kort, Aimar krijgt nu van oma de fles.

@ Babystyle: past ze al niet meer in de wagen? Welke wagen heb jij als ik vragen mag? Ik heb de quinny buzz en die hebben een vrij kleine wagenbak maar Aimar past er nu nog makkelijk in :)

Vanmiddag langs de huisarts, nog even praten ivm met mijn postnatale DIP ;) en informatie vergaren over anticonceptie. Twijfel namelijk tussen weer aan de pil of een mirena spiraaltje. Alleen ben ik nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling....

Deel Deze Pagina