ja want dan vinden ze het te ver weg.... Ja hallo anders kon hij zelf wel thuiskomen. Nu probeert hij zn auto bij een autospuiter te zetten (die man zei dat hij hem daar wel neer mocht zetten en dan staatie veiliger als langs de weg) Dan een bus zoeken om uit Zoeterwoude naar Leiden te komen. Dan van Leiden naar Rotterdam met de trein. Met de metro naar spijkenisse. En dan met de bus naar huis. Hee maar balen dat je Robin zn tut kwijt bent. Kan hij hem niet buiten verloren zijn?
@funny: nou lekker dan, idd sta je altijd voor iedereen klaar en dan heb je zelf hulp nodig en dan komt er niemand balen hoor. succes! @eva: succes bij de huisarts. @tweety: succes met zoeken. heb een legging gehaald bij zeeman. hopelijk is het wat ik bedoelde anders kan ik ruilen. heb ook de kerstkaarten op de bus gedaan dus volgende week kunnen jullie ons kaartje verwachten. heb al mijn klusjes op mijn lijstje gedaan dus ga nu nog ff relaxen. heb een fles van 220 in de koelkast voor vanavond, is niet erg als ze over laat als ze maar genoeg heeft en niet meer bij mij hoeft te drinken. ohw julia huilt weer, kruipen we samen maar even lekker op de bank. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Moeder belde net dat Sara net de hele fles leeg had... gelukkig! Wel nog huilerig en flink hoesten, maar ze geeft in ieder geval aan dat ze weer honger heeft. Ben ik al heel blij om!
@pupke: is dat duur extensions? Ik heb ze niet nodig qua dikte van mijn haar (het wordt altijd enorm uitgedund) maar ik probeer het te laten groeien en het is nu op zo'n rotlengte. @Parr: ik weet het verschil met difrax tepelvorm niet, die heb ik namelijk nog nooit gezien ergens (wel gezocht). @azeb: heerlijk zo'n doorslapertje! Wat een superweekend zeg! Het zal vast wel goedkomen bij je schoonouders. @kaatje: wat een suffe doos zeg. Idd vast jaloers. Mensen kunnen zo debiel doen vanuit jaloezie soms. Ik zou er ook niet op reageren. Je moet toch zelf weten wie je als hyves vriend hebt en wie niet? Het moet niet zo gek worden dat je daarover verantwoording moet gaan afleggen. Ik heb toevallig gisteren ook 3 collega's uit mijn hyve geknikkerd. @anno: hema en V&D hebben wel lange leggings, soort maillot/panty die niet doorschijnt. H&M soms ook. Goed zeg die fles! En zulke leuke naamstickers ook. Waar had je die ook alweer vandaan? @wupje: op de een of andere manier wordt Raven nu ik weer werk veel vroeger wakker. Eerst steeds tussen 7 en 8 en nu vaak voor 6uur al. Dat is ook weer niet relaxt. Naar buiten doe ik niet elke dag. Het was wel mijn voornemen maar ik heb het zelf heel lang niet gekund (te vermoeiend) en nu vind ik het vaak te koud. Als het rotweer is ga ik niet. Het zou wel beter zijn eigenlijk. Maar nu heb ik alweer een maand last van mijn voet. @jannes: ach jemig. Heb je haar bij je ouders gebracht om zelf even rust te hebben of gingen jullie wat doen vandaag? Als je je er prettiger bij voelt kun je haar toch weer ophalen? @funnyme: Raven gaat ook meteen gillen in de bak maar als ik haar even heen en weer rijdt of meteen weg ga dan wordt ze wel snel stil. Het rijden vindt ze namelijk heerlijk. Ojee, autopech en nu dan? Moet ie daar overnachten? Is wel vlakbij mij trouwens. Ik heb helaas geen auto vandaag anders had ik ff naar hem toe gereden om hem een lift te geven ofzo... zal je net zien als ik 1 dagje de auto niet heb... domperidon: dit zijn wel erg algemene adviezen over medicatie. Het wordt vaker gegeven bij BV omdat het prolactine in je bloed verhoogt en dat stimuleert de melkproductie (staat bij bijwerkingen: melkvloed). Dit is dus in dit geval geen bijwerking maar de werking die je juist wilt. Ik ga het zelf wel pas gebruiken als vaker aanleggen geen effect heeft. voet: ben bij de huisarts geweest, die wist het ook niet. Er zit onder de bal van mijn voet een soort zwelling die je heen en weer kan bewegen. Kan een slijmbeurs zijn of een cyste ofzo. Hij wil eerst zeker weten wat het is dus ik ga maandag voor een echo van mijn voet. Weer eens wat anders dan een echo van je baby! Misschien wordt het 'ding' er daarna uitgehaald als dat tenminste kan. Dan kan ik weer normaal lopen. Zou wel fijn zijn. Hier een onwijs luie dag. Vriend had avonddienst en ik vrij en gisteravond kon ik niet slapen, lag pas tegen 2 uur in slaap. Raven kwam om 6 uur, daarna ben ik weer gaan slapen. We zouden gaan zwemmen maar ik werd pas weer wakker toen Raven voor de tweede voeding kwam om 9.15 uur. Daarna zijn we met z'n drieen weer in slaap gevallen tot.... half 2! Erg he? Maar ik had het wel nodig, was nog zo verschrikkelijk moe! Ik ga er eigenlijk altijd uit na de eerste voeding maar de afgelopen 2 weken was dat steeds om 6 uur al en soms nog eerder en daar had ik toch een slaaptekort van gekregen geloof ik... Net lekker gespeeld met Raven maar denk iets te lang want ze bleef net maar huilen in bed. Wilde de speen niet en ging alleen maar harder krijsen. Hmmmm, beetje overprikkeld dus. Heb haar maar even 5 minuutjes laten huilen en toen werd ze rustig. Ik geloof dat ze in slaap gevallen is.
Yule wel heel lief dat je het aanbiedt! Hij heeft net gebeld en heeft zn auto bij de renaultdealer kunnen krijgen. Daar dachten ze eerst dat de kosten op 170 euro uit zou komemn. Later bleek dat ook de dynamo kapot is. Dus totale kosten om te repareren 600 euries! Ja sorry maar dat hebben we niet! Nu mochten we het in 3 termijnen betalen. Hij heeft ook een leenauto meegekregen om thuis te komen. Bah wat een dag!
@funnyme: jeetje wat een tegenvaller zeg, zeker in de decembermaand. Gelukkig kan ie thuiskomen met een leenauto, dat is dan weer een meevaller. Hoe is ie bij die dealer gekomen dan?
Hij heeft de auto kunnen starten. Vlak voor de dealer is de auto doodgevallen. Daar hebben ze hem naar binnen geduwd... Dat klotegeld altijd! Gelukkig had hijgeen van de kinderen bij. Soms neemthij er 1 mee zodat we allebei aandacht hebben voor 1 kind. Had er niet aan moeten denken dat hij nu 1 van de meiden bij zich had! Das dan maar weer een geluk bij een ongeluk.... (probeer positief te denken)
Nee ik ben gewoon aan het werk. Vandaag was KDV-dag, maar daar voelde ik me niet prettig bij. Dus zodoende naar mijn ouders. Ik werk 4 dagen in de week. ma-di-do-vrij. Op maandag is mijn vriend thuis, dinsdag en vrijdag KDV en donderdags oma. Anders was ik gewoon thuis geweest hoor nou ze ziek is.
Hoi! Ben vanmiddag dus toch even lekker gaan wandelen en het was heerlijk! Het zonnetje scheen fijn en Kyano heeft lekker geslapen 8) Hij wil nog wel in de bak maar past er ook niet lang meer in. Ik heb hem nu in bed gelegd maar hij is het er niet mee eens dus ga maar zo even kijken @ Krisstel oh balen om de 2 uur huilen 's nachts. Zo'n draaibaar autostoeltje is wel handig. @ Funny me oh gelukkig toch een leenauto, alleen veel geld Maar niet te lang over nadenken @ Tweety oh paniek de tut kwijt @ Jannes gelukkig heeft Sara wel alweer beter gedronken! Nou nu is het echt krijsen dus ben er weer van tussen!
He Funny wat ontzettend balen zeg van jullie auto... Inderdaad maar goed dat ie niet een van de meiden bij zich had.
@funny het is robin zijn tut niet haha maar die van rene robin spuugd hem even hard weer uit(erg hoor) maar rene heeft hem alleen binnen maar gebruikt toen we weg wilde gaan waren we hem al kwijt maar ja zal hem straks wel tegen komen of komt ie er straks zelf mee aan hij heeft nu een handje van alles ergens in stoppen enz. jeetje das een hoop geld pfff. wel fijn dat ie nu makkelijker thuis kan komen
@Funny balen van de auto. Dat kan je deze maand echt niet gebruiken. Gisteravond met mams even wezen shoppen. Dochterlief bij papa achtergelaten, maar mama was nog niet weg of mevr. begon te rommelen. Wilde om 21uur fles ook niet pakker, dus papa belde op of ik snel thuis wilde komen. Na een beetje gewiebel pakte ze de fles gelukkig en is hierna lekker gaan slapen. Moest haar om 7uur wakker maken. Nog steeds verkouden en ik denk dat ze gisteravond ook niet lekker was. We zullen zien wat ze vanavond doet. Fijne avond. Groetjes marieke.
Hee meiden, Even alleen ego, beetje druk, zo weer weg. We zijn vanmiddag gaan kennismaken bij het KDV. Had het idee dat ze niet wisten dat we kwamen, de bazin was er ook niet. Ik kreeg een beetje een rommelige indruk, maar we werden wel goed opgevangen en rondgeleid. Kregen een crecheboekje mee en ik ga een lijstje maken met dingen waar ze bij Jill op moeten letten. Daar was geen overzicht van ofzo, vond ik wel jammer, maar hoe meer info hoe beter zeiden ze. Ze mag op oudjaardag komen oefenen, dan zijn er maar 4 kindjes dus dat is super! Ga ik haar om 12 uur brengen tot 16 uur. Daarna afspraak met de HA over Jill haar reflux. Ze heeft nu Zantac (wat is dat goor, heb zelf geproeft, echt zielig!) en Motilium. We beginnen met de Zantac 2x daags. Want echt veel spugen doet ze niet. Ik heb meteen gevraagd over mijn pijn en bloed bij ontlasting dat nog steeds niet over is. Moest hij natuurlijk kijken, shit niet opgerekend Naja, alle schaamte voorbij na de bevalling Er zit een scheurtje (wist ik zo ook wel ) en ik moet smeren met ABzalf. Alles opgehaald bij de apotheek en door naar mijn werk voor boodschappen. Jiil viel in slaap in de mc en ze slaapt nog. Zo even voeden en dan naar de stad voor een bestelling die klaarligt bij de Hema. Morgen naar de verjaardag van smoeder, anderhalf uur rijden. Ben benieuwd hoe Jill het doet, het is de eerste keer dat we zo ver weg gaan met haar. Ik heb een zwartfluwelen rokje van H&M, met maillotje van prenatal met die aangebreide schoentjes en een roze haarband, we tuigen haar helemaal op Alex vind het te erg en dat is het ook Maar voor smama mag het, die vind dat helemaal geweldig natuurlijk
@jannes: oh, ja het is natuurlijk gewoon vrijdag... ik was even in de war, dacht dat het weekend was... @freesia: ik heb ook nog steeds last van bloed bij de ontlasting. Irritant he? Komt door de aambeien zei de HA (bij mij dan), scheurtjes zijn over gelukkig. Ik gebruik nog steeds om de paar dagen Movicolon.
@Funnyme, leuk dat ze de groente lekker vonden. Welke smaak had je gegeven? Hier vind Mike t nog prima in de wagenbak.. Zo dan is jou neefje een flinke vent! Misschien ookal groter bij de geboorte? Of hij krijgt pokon. Balen van je vent en de auto.. Kun je niet iemand bellen met sleeptouw? Ow lees net dat niemand em wilt helpen.. Leuk he al die mensen waar jij wel voor klaarstaat maar het andersom teveel moeite vinden.. @Azeb wat goed van Isis zeg! Vind t altijd erg leuk om te lezen wanneer jullie beebs allerlei nieuwe dingen kunnen. Want vaak volgt Mike dan paar weekjes later en kan ik dingen gaan uitproberen of hij dat al kan haha.. @Wupje, ik probeer wel met de kou altijd even naar buiten te gaan met Mike. Heb een skipak gekocht speciaal voor de winter. Hier is Mike ook nog kaal hoor, alleen een matje achterop hihi.. @Anno, wat is Julia al groot zeg.. Of het lijkt zo door de foto en der haren haha! Als babies al veel haar hebben, heb ik al gauw het idee dat ze ouder zijn. Ik heb gistere bij de Hema leggings gekocht, schijnen bij mij nooit door, goede maat en niet duur. @Yule, hopelijk weten ze snel wat er is met de voet. Idd weer eens een ander soort echo. Al mis ik die echo's wel... @Freesia, hoeveel Zantac moet je Jill geven per x? En wij hebben een hele goede oplossing gevonden voor t geven. Want Mike vind t heel smerig haha.. Wij nemen een losse speen vd fles, vullen dat een beetje met de voeding (kan dus ook met BV eventueel) en daar dan de Zantac bovenop.. De Zantac mengt zich dan een klein beetje met de voeding.. Dan zetten we dat losse speentje aan Mike zijn mondje en hij denkt dus dat t de fles is en begint te zuigen. Na 2 x zuigen heeft hij hem leeg, zonder het uit te spugen of vies te kijken. Dan zetten wij zijn normale fles aan zijn mondje en krijgt hij dus de fles. Hier weer thuis vd fotoshoot! Waren echt superlieve mensen en we hebben een hoop mooie foto's gemaakt. Kon amper kiezen welke we wilden haha.. Maar waren toch te prijzig om allemaal te nemen (waren er wel 30 denk ik) Mike heeft zich heel goed gedragen, alleen aan t einde toen de fotograaf nog een bepaalde positie wilde had hij er geen zin meer in. We hebben uiteindelijk 2 20x30 formaten genomen met lijst voor de opa's en oma's als kerstkado. En 3 foto's van 13x18 in een lijst waar 3 foto's inkunnen voor onszelf. (1 foto van papa met Mike, 1 van mama met Mike en 1 van Mike alleen) En nog 5 foto's van 10x15 voor gewoon neer te zetten. Morgen kunnen we alles al ophalen, zal dan proberen foto's ervan te maken en hier te spammen! Ben nu gesloopt... Maar was echt super! Gaan we gauw nog een x doen als hij wat ouder is. De kerstkaarten zijn trouwens op de bus gegaan vanmiddag, dus ben benieuwd wanneer ze er zijn bij iedereen!
@yule, die stickers komen van www.goedgemerkt.com wilde nog veel meer reageren maar julia ligt te gillen dus even troosten weer. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bah, heb helemaal spijt dat ik die uitzending van Ik mis je heb gekeken.. Word er helemaal verdrietig van en ben gelijk weer bang dat er wat met Mike gebeurd..
@Anno: Ik heb zelf Domperidon gebruikt (bij Jasmijn...) om de melkproductie op te krikken. Kijk eens op http://www.borstvoeding.com/kindjeaande ... don-1.html