September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanmiddag een halve dag bij mijn nieuwe werkgever gewerkt. Ik geloof dat ik leuke collega's ga krijgen, dus dat is fijn. Nu eens kijken of ik alles kan onthouden wat me is verteld...

2. thx lola, was niet van plan om het nu te gebruiken maar wilde het eens opzoeken, productie is hier nog prima hoor.
    heb het nog niet gelezen, ga ik zo ff doen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hé, missyzuilen, kom op! Ik herken het gevoel van je wel, is gewoon zo'n rotgevoel je wilt je kleintje tegen alles beschermen, wat helaas niet zal gaan...Gaat helemaal goedkomen hoor! Loslaten is gewoon moeilijk. Kom op! Dikke knuffel van hier...

Funny, balen zeg van je auto, en nog meer balen dat je zo teleur gesteld wordt door je vrienden.

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad, hoop toch zo dat ik word aangenomen duimduimduimduimduim

Sem past nog goed in de wagenbak, hij ligt er ook nog graag in. Maar hij zit ook heel graag in de draagdoek

Kan me voorstellen trouwens dat je niet zo veel wandelt met de tweeling, is toch een heel gedoe en dan met zo'n dubbele wagen. Ik vind 1 wagen en een hond al heel onhandig (vandaar de doek hé)

Missyzuilen, super dat de foto's zo leuk geworden zijn! (tja en kiezen is zo vreselijk moeilijk :oops: )

nog even ego, zou zooooo fijn zijn als ik aangenomen werd, al mijn prbleem(pjes) van de baan. Zou het zooo fijn vinden.....duimduimduimduim

Sem doet het trouwens helemaal super, het is toch zo'n geweldig kereltje.
    Trouwens ik ben nog steeds 10 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap :oops: Baal trouwens een beetje, vanaf januari wordt het zwangerschapsverlof verdubbeld......aaaahhh naast de pot gepiest, maar goed Sem doet het super dus ik klaag verder uiteraard niet. Maar het blijft een beetje jammer. Je zal maar net de 31e bevallen ipv 1 januari, dat scheelt een hoop vakantie dan ;)

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Sasha, dankjewel! :D Je bent een lieverd!
    Zal voor je duimen dat je aangenomen word hoor. Duim je ook voor mij dat ik snel ergens op gesprek mag komen voor een baan?

Wat fijn dat Sem zo'n lekker kereltje is. Mike is ook geweldig, alleen gewoon zo zielig voor hem dattie zo'n last heeft vd reflux. :(
    Daar ben ik gewoon nog verdrietig om.. Hij is super gezond, alleen door die stomme babykwalen kan hij zich niet volledig lekkervoelen.

Het is trouwens super rustig hier.. Heb ik eindelijk effe tijd, is er niemand.. :( Hahaha..

5. ?

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @sasha: meen je dat? wordt het echt verdubbeld? Wat onwijs goed dat dat eindelijk erdoor is dan.
    Waar heb je op gesolliciteerd? Ik heb ook gesolliciteerd, kunnen we samen hopen op een goede afloop...
    Ik ben ook nog steeds 10 kilo zwaarder hoor en daar baal ik behoorlijk van.

(wel apart trouwens dat er zoveel meiden in of net na verlof aan het solliciteren zijn geslagen...)

@lola: dat klinkt goed dus, leuke collega's zijn echt belangrijk.

@missy: ben benieuwd naar de foto's!

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @anno: ik zie dat je 50 labels moet bestellen, maar zoveel heb je er toch lang niet nodig? Tenminste, denk ik. Waar kun je het allemaal op plakken dan behalve plastic?

8. je kunt het zowat overal op plakken, je kunt ze bewaren he.
    hier zitten ze op de fles maar gaan straks ook op de bakjes voor groente enzo dus dan ben je zo een eind weg.
    zelfs straks op school op de broodtrommel enzo kan nog he.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Iedereen weg vanavond?
    Of blijven er ook een aantal hier gezellig kletsen?

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ben er half. lees wel mee maar heb hier 2 zieken

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wat hebben je kerels Kaatje?

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Missy, ze hebben bruine bonen met appeltjes gekregen.

Kaatje, sterkte met de ziekenboeg!

Hier het resultaat gemerkt van een heel potje bruine bonen bij Sophie. Een poepbroek van haar schouders tot haar enkels! Maar goed de meiden zijn lekker met papa in bad geweest en liggen nu lekker te slapen.

Gaan jullie straks zelf fruit en groenten maken voor de kleintjes of gaan jullie voor de olvaritpotjes? En als jullie het zelf gaan maken vriezen jullie dan ook in?

13. @kaatje: beterschap voor je heren

@funny: ik ga het straks zelf maken en invriezen

julia is weer een fles aan het drinken, na veel tegenpruttelen drinkt ze eindelijk weer.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Maar groentes zoals bloemkool, spinazie en broccoli kun je toch niet meer opwarmen? Hoe ga je dat doen dan?

15. vers geven, maar wortels enzo gaat wel

xxxxxxxxxxxxxx

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    En fruit kan je dat invriezen?

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Alhoewel dat heeft geen zin dat is zo gepureerd....

18. hihi nee idd en zo gauw ze brood krijgen kun je ffruit al in stukjes geven

xxxxxxxxxxxxxxxxx

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Goedenavond allemaal,

Ik zit bij moppiepoppie thuis op Amé te passen, zij gingen een avondje weg en ik wilde best oppassen :D heb tot nu nog niets gehoord dus Amé slaapt lekker :)

Mannetje is voor het eerst alleen met ons muppie, zij huilt alleen al een uur :confused: en is niet stil te krijgen (bij mij huilt ze max 5 minuten) zit hier nu echt niet op mijn gemak, zal het liefst in de auto springen en naar huis rijden.... maarja dat kan natuurlijk niet hihi

Morgenaaf gaan mannetje en ik met vrienden weg en past mijn vriendin op Jenna, ik hoop dat ze dan rustiger is anders ga ik denk ik niet snel meer met een gerust gevoel weg.... voel me echt een beetje klote

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @anno: idd toch wel handig ja. En echt duur is het ook niet.

@funnyme: haha, lekker een baby uit de poep gevist...!
    Ik ga het zoveel mogelijk vers maken (wij hebben elke week een biologisch groente- en fruitpakket dus dan gebruik ik daar wat van). Ik heb een babycook besteld bij een abo op de Kinderen (www.babycook.com geloof ik).
    En dan in een keer 10 porties maken en invriezen.
    Maar naast gepureerd voedsel wil ik ook hele worteltje en fruitstukje enzo geven (Rapley methode). Tenminste dat denk ik nu he? Het kan altijd weer veranderen als ik het een of het ander toch niet handig vind.
    Is je man alweer thuis?

Nou meiden, eindelijk vallen de puzzelstukjes op hun plek. De BV troubles met teruglopende productie, Raven zo onrustig aan de borst de hele week, ik zo moe als een hond en hoofdpijn en chagrijnig....
    IK BEN ONGESTELD!
    Ik had het niet eens door, zag het op de WC ineens.... :confused:
    Echt raar, vorig jaar op deze dag werd ik zwanger!

Deel Deze Pagina